Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
6661/9847 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaat oli aivan keltaisen hammaskiven peitossa etuhampaita lukuun ottamatta ja hengitys haisi tosi pahalle. Mies ei ollut muutenkaan mikään saalis, lyhyt ja kaljuuntuva pullukka ilman mainittavaa yleissivistystä ja eli roskaruualla.

Naisilla on tapana aina etsiä omaa tasoa parempaa seuraa...

Vierailija
6662/9847 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs muikkeli oli salaa ajellut alapäätään mun partahöylällä ja sain siitä jonkun hemmetin infektion huuliini, jotka halkeilivat ja vuosivat verta. Sama tapaus päästi pitkän ja haisevan pierun, kun oli ekaa kertaa mun luona ja oltiin ruokapöydässä. Olihan sen pimpsakin niin löysä, etten meinannut saada millään orgasmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6663/9847 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikisen miehen olen jättänyt samasta syystä: kyllästyminen.

Yhtäkään sellaista en ole kohdannut joka nappaisi niin paljon  että korkeintaan muutamaa kuukautta enempää olisi jaksanut. Yleensä ei niinkään kauaa.

Ja kun aina tulee vastaan se houkuttelvampi ja uutuus viehättää aina. Ja taas mennään...

Vierailija
6664/9847 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hampaat oli aivan keltaisen hammaskiven peitossa etuhampaita lukuun ottamatta ja hengitys haisi tosi pahalle. Mies ei ollut muutenkaan mikään saalis, lyhyt ja kaljuuntuva pullukka ilman mainittavaa yleissivistystä ja eli roskaruualla.

Juuri siksi en tätä miestä kestänytkään. Olen itse korkeakoulutettu, yleissivistykseni on laaja ja elämäntapani terveelliset. Olen myös hoikka ja pidän huolta itsestäni. Hampaistani pidän erityisen hyvää huolta. En myöskään viihdy itseäni tyhmempien seurassa, vaan arvostan enemmän itseäni älykkäämpiä ihmisiä.

Vierailija
6665/9847 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri siksi en tätä miestä kestänytkään. Olen itse korkeakoulutettu, yleissivistykseni on laaja ja elämäntapani terveelliset. Olen myös hoikka ja pidän huolta itsestäni. Hampaistani pidän erityisen hyvää huolta. En myöskään viihdy itseäni tyhmempien seurassa, vaan arvostan enemmän itseäni älykkäämpiä ihmisiä.

Tässä on se ongelma kun kohtaat itseäsi älykkäämmän, hän kokee samoin kuin sinä nyt.

Vierailija
6666/9847 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se ongelma kun kohtaat itseäsi älykkäämmän, hän kokee samoin kuin sinä nyt.

Se on toki mahdollista. Olen onneksi ollut jo vuosia parisuhteessa ihmisen kanssa, joka on älyltään ja muiltakin ominaisuuksiltaan kanssani samalla tasolla. Kummallakaan ei ole ollut tarvetta etsiä älykkämpää tai ns. tasokkaampaa seuraa. Mutta tätä palstaa lukiessani olen kyllä kauhulla miettinyt, että jos joskus vielä sinkuksi päädyn, niin en varmasti uskalla tapailla enää ketään 😅

Vierailija
6667/9847 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtäkään sellaista en ole kohdannut joka nappaisi niin paljon  että korkeintaan muutamaa kuukautta enempää olisi jaksanut. Yleensä ei niinkään kauaa.

Ja kun aina tulee vastaan se houkuttelvampi ja uutuus viehättää aina. Ja taas mennään...

Näin se mullakin oli, kunnes tapasin nykyisen mieheni. Hänen kanssaan suhtauduin parisuhteeseen eri tavalla kuin ennen. Olin myös jo väsynyt siihen limboon jossa koko ajan piti tutustua uusiin miehiin, tai olla ilman. Valitsin siis olla yhden kanssa, toinen vaihtoehto olisi ollut olla kokonaan ilman.

Vierailija
6668/9847 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on toki mahdollista. Olen onneksi ollut jo vuosia parisuhteessa ihmisen kanssa, joka on älyltään ja muiltakin ominaisuuksiltaan kanssani samalla tasolla. Kummallakaan ei ole ollut tarvetta etsiä älykkämpää tai ns. tasokkaampaa seuraa. Mutta tätä palstaa lukiessani olen kyllä kauhulla miettinyt, että jos joskus vielä sinkuksi päädyn, niin en varmasti uskalla tapailla enää ketään 😅

No tämä onkin se paras tilanne. Jos aidosti molemmin puolen kokee olevansa samalla tasolla, eihän sen parempaa tilannetta ole. Olen minä itsekin miettinyt, jos sitä suhteeseen joskus joutuisi, että se voisi olla raskasta jos toinen vastaa älyltään vasemman jalan saapasta.

Ja vaikka olen korkeakoulutettu, minusta äly ei tule koulutuksesta. Joillakin vain on sellaista sydämen sivistystä, joka ei katso koulutustasoa.

Vierailija
6669/9847 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut jätettiin mm. väärän hiihtotyylin takia - tämä on tosi.

Ootko perässähiihtäjä?

Hiihdän perinteistä kun kunnon ihmiset kuulemma hiihtävät vapaata. Ajatelkaa - tuokin on jollekin jokin syy. Sukupuoleni voitte arvata.

Näinköhän me pertsa-naisetkaan sitten kovin haluttua seuraa ollaan. Pitääkin varautua, jos tulee dumpatuksi ladun varteen. :-D

Vierailija
6670/9847 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko perässähiihtäjä?

Hiihdän perinteistä kun kunnon ihmiset kuulemma hiihtävät vapaata. Ajatelkaa - tuokin on jollekin jokin syy. Sukupuoleni voitte arvata.

Näinköhän me pertsa-naisetkaan sitten kovin haluttua seuraa ollaan. Pitääkin varautua, jos tulee dumpatuksi ladun varteen. :-D

Pertsa perinteiset.

Vierailija
6671/9847 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t

Tämä, tää on siis niin totta.

Ihmisen kaavat kun tulee tutuiksi niin on aika jatkaa matkaa. Adios!

Vierailija
6672/9847 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Erittäin pieni kalu, siis erektiossa peukalon kokoinen

- puhui rumasti äidistään ja irvaili estottomasti tämän uutta kumppania (molemmat mielestäni tavallisia, kivoja ihmisiä).

- kadehti fiksua, oppinutta veljeään

- katseli itseään peilistä alasti ja totesi olevansa sopusuhtainen kaikin puolin

- huomautteli ulkonäöstäni, häpesi minua, kun sadesäällä vetäisin kumpparit jalkaani

- oli selvästi ihastunut bodari-tätiinsä

Jätettyäni tämän luomakunnan kruunun, hän uhkaili minua väkivallalla. Että tällainen kokemus lähes 40 vuoden takaa. Onneksi en ole missään törmännyt!

Vierailija
6673/9847 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehdotti, että mentäisiin yhdessä katsomaan bikinifitness-kisoja, kun hän ei kehtaa mennä yksin.

Vierailija
6674/9847 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko perässähiihtäjä?

Kuulostat heti ihan unelmieni naiselta 

Vierailija
6675/9847 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen nykyään vain laulun sanoja.

Vierailija
6676/9847 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Vierailija
6677/9847 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs muikkeli oli salaa ajellut alapäätään mun partahöylällä ja sain siitä jonkun hemmetin infektion huuliini, jotka halkeilivat ja vuosivat verta. Sama tapaus päästi pitkän ja haisevan pierun, kun oli ekaa kertaa mun luona ja oltiin ruokapöydässä. Olihan sen pimpsakin niin löysä, etten meinannut saada millään orgasmia.

Ihan samalaisia kokemuksia oli emätinkin niin liukas ja  löysä ku velhon hiha ettei orkkua niin millään.

Vierailija
6678/9847 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies huijasi pituutensa oli noin 20cm lyhyempi ja en hae jättipitkää miestä mutta kuitenkin sellaista joka olisi korkeintaan 5-7cm lyhyempi ei enemmän, muuten ihan ok. Tuli paljon myöhemmin vuosien jälkeen vastaan treffisivulla, siellä luki jälleen että olisi paljon pidempi ainakin 30cm pidempi mitä oikeasti on.

Vierailija
6679/9847 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus.. mies olikin juoppo ja narsisti.

Vierailija
6680/9847 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pössyttely.