Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
6641/9847 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin miehen, koska ei arvostanut naisia. Hänelle oli liian mieluisaa pitää naista kuin ilmaista huorana. Lisäksi paljastui, että asui yhdessä mut-ongelmaisen perulaista alkuperää olevan naisen kanssa. Nainen huusi ja hakkasi miestä.

Vierailija
6642/9847 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies eli tuilla ja oli kauhean katkera itseään paljon nuoremmille puolisisaruksilleen, vanhempansa kun olivat eronneet hänen ollessaan alle vuoden ikäinen. Yli 35-vuotias mies suuttui, eikä vähääkään, äidilleen kun oli kuullut että ylioppilaaksi päässyt puolisisko oli saanut lahjaksi risteilylahjakortin ja hän ei mitään. Mainittakoon että mies ei ollut koskaan valmistunut mistään toisen asteen koulutuksesta, amiksenkin jätti kesken nuorena. Surkutteli sitä että vanhempansa eivät olleet varakkaita ja miten paljon onnellisemman elämän olisi elänyt jos perhe olisi ollut rikas. Se viha alkoi valua minunkin päälleni, ja omat vanhempani ovat ihan tavallisen keskiluokkaisia ihmisiä ilman mitään sen suurempaa omaisuutta. Koska minulla oli luottotiedot mutta miehellä ei, niin alkoi kärttää luottokortin hommaamista (jonka oikeastin omistin, mutten koskaan kertonut siitä) koska sillä saisi sellaisen ja tälläisen määrän rahaa käyttöön. Minun rahoja, hänen käytettäväkseen, rakenteli pilivilinnoja kalliista Dubain lomista, harrastusvälineistä jne.

Naurattaa näin jälkikäteen ajatella, otin tämänkin kokemuksen opetuksena siitä millaista kumppania en halua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6643/9847 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu. 

Oli mukava mies ja meillä oli hauskaa yhdessä, mutta paljastui, että hän onkin ollut jo pidempään työttömänä eikä taustalla ole kummoista koulutustakaan. Näin jälkikäteen, kun ajattelee niin olisi tuo pitänyt jo aikaisemmin tajuta, kun vastaili kyselyihini työstään ja ammatistaan kierrellen, ja pyrki vaihtamaan puheenaihetta. Eri asia, jos olisi ollut kyseessä nuorten ihmisten tapailu, mutta olemme molemmat lähes 40-vuotiata eikä tässä vaiheessa elämää voi enää ajelehtia tai olla pois urapolulta. Varsinkaan, jos suunnittelee parisuhdetta toisen aikuisen ihmisen kanssa.

Vierailija
6644/9847 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet on perseestä.

No sieltäpä sieltä. Ihan niinkuin naisetkin. Paitsi tietysti sektiolla maailmaan saatetut...

Vierailija
6645/9847 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui erittäin itsekeskeiseksi! Jopa julmaksi.

Kulissiksi monin tavoin.

Erosta ei ollutkaan kovin kauaa, talon rakennus projekti ei ollutkaan valmis, treffi-ilmoituksen tiedot ei ollutkaan ihan oikein, paljastui myöhemmin et oli pitänyt b-vaihtoehtoa lämpimänä jos meidän juttu ei toimikaan, huomiointitaidot poikkeuksellisen puutteelliset, lopetti ne heti kun olin koukussa, väitettyä romantiikan nälkää ei ollut nimeksikään, ei kykyä saada tuntemaan olevani tärkein.

Kaiken läpäisi itsekeskeisyys.

Vierailija
6646/9847 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asui kaksiossa ja nukkui olohuoneessa kerrossängyssä, jonka alasänky oli parisängyn levyinen niin että 8v poika nukkui yläsängyllä ja keh itysvam mainen 12v poika isänsä vieressä. 14v tyttärellä oli oma huone.

Toisaalta pidin miestä todella hyvänä isänä ja arvostin sitä, miten huolehti erityistarpeisesta lapsesta ja miten perheen ainoa tyttö oli saanut oman huoneen. Mutta toisaalta en nähnyt suhteessa tulevaisuutta, nukkuisinko muka isän ja pojan välissä?  Lisäksi oli pojan toimintaterapia, kuvakortein kommunikointi ym ja terveet lapset päälle eli arki olisi hektistä ja  haastavaa. 

Vierailija
6647/9847 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostanut mua ollenkaan ja yritti vikitellä vielä mun kaveria.

Vierailija
6648/9847 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo tuli raskaaksi

Oletko ihan varma, että sinulle?

Vierailija
6649/9847 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en voi ajatella parisuhdetta sinänsä hyvän tyypin kanssa?

-Ei työtä, ei harrastuksia. Kaveritkin ihan mysteeri että onko niitä ja ketä he ovat. Oikeastaan koko menneisyys pimeän peitossa kuten edelliset tyttöystävät, työhistoria, mitä harrastanut jne. Ei tietoa, mihin kuluttaa päivisin aikaansa.

-Tapaamisiin tullaan joko myöhässä tai minuutilleen silloin kun on sovittu aika. Kun kerta aikaa on, niin miksi ei tulla ajoissa?

-Rajojen venytys: Ehdotetaan tapaamista juuri sille päivälle, jolloin olen kertonut että on paljon tekemistä. Soitetaan viestin jälkeen missä kerron että olen mennyt nukkumaan ym

Vierailija
6650/9847 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin nuorena seurustelun toisen kanssa,kun tapasin rakkaani,omani. Nyt on 44v takana tapaamisesta ja onni on kestänyt,rakkaus on yhä. En muuta voinut,kun syttyi se ainoa rakkaus,jota olen tuntenut. En tiennyt,mitä oikea rakkaus on ennen sitä.

Vierailija
6651/9847 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut jätettiin mm. väärän hiihtotyylin takia - tämä on tosi.

Vierailija
6652/9847 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko perässähiihtäjä?

Vierailija
6653/9847 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo panemistahan se oli. Molemmin puolin ja aika pitkään 10v. Lopulta valitsin siippani kun ei se rakkautta ollut. Olimme liian erilaisia. Se on kuitenkin sanottava että ihanaa se oli aika ajoin ja ei jäänyt ikäviä muistoja. Vastapuoli ei ollut selvästikkään saanut koskaan oikeaa seksiä joten oppiahan se oli. Tosin pitää ymmärtää että ei kannata tavata enää kun on erottu.

Vierailija
6654/9847 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskit takasi.

Vierailija
6655/9847 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittautui seksityöläiseksi. Ihan kivalikka, mutta väärä ammattivalinta. Asemastani johtuen suhde ei olisi kestänyt päivänvaloa.

Vierailija
6656/9847 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastanut/rakastunut ja ollut päättänyt etten rakasta/rakastu, mutta yksi asia mitä mielestäni ei ole vielä käsitelty on haju.

Kuulostaa friikiltä. Enkä tietenkään koskaan ole ( tietääkseni )  tehnyt suhdepäätöksiä em. asian takia.

Mutta.

Halusin rakastua yhteen tyttöön  - siis todella halusin, mutta hän ei yhteisistä pesusessiosta huolimatta tuoksunut oikealta. 

Viimeinen rakastumisen kohteeni tuoksui heti deodorantin ja hajuveden läpi oikealta.  

Tiesin heti, että nyt rakastun ja tämä suhde ei tule kestämään ja särjen sydämeni, mutta minkäs teet, kun toinen tuoksuu niin hyvältä.  

Lisää tieteellistä faktaa kaipaisin.  Mielenkiintoinen aihe. Esim. itse kieltäydyin perheen perustamisesta "oudon" hajuisen tytön/naisen kanssa.

Vierailija
6657/9847 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko perässähiihtäjä?

Hiihdän perinteistä kun kunnon ihmiset kuulemma hiihtävät vapaata. Ajatelkaa - tuokin on jollekin jokin syy. Sukupuoleni voitte arvata.

Vierailija
6658/9847 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tyylistä tuli mieleen yksi omituinen poika amiksesta ja hetken jo mietin,että onko sama tyyppi! Aina mustat farkut,mustat maiharit ja nilkkapituinen auki lepattava musta villakangas takki, violeteiksi värjätyt olkapäille yltävät hiukset silmillä,harppova kävelytyyli pää painuksissa . Tupakan savu vaan nousi hiusten alta. Kommentoi lähinnä " Jooh . Niih. Yymh" jne.

Ekoilla treffeillä vaan käveltiin katsomassa jouluvaloja ja juteltiin tai minä juttelin,toisilla treffeillä mentiin kahville ja äkkiä ryntäsi mitään sanomatta ulos ja laittoi tekstiviestin "menin röökille ".

Olisi halunnut nähdä vielä kolmannen kerran, jostain syystä en innostunut.

Vierailija
6659/9847 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat oli aivan keltaisen hammaskiven peitossa etuhampaita lukuun ottamatta ja hengitys haisi tosi pahalle. Mies ei ollut muutenkaan mikään saalis, lyhyt ja kaljuuntuva pullukka ilman mainittavaa yleissivistystä ja eli roskaruualla.

Vierailija
6660/9847 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää se ketju jossa on mukana Maiskis slurpsis nam -kommentti? Olen etsinyt sitä pitkään.