Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Ei päästy kokemaan antamisen ja saamisen riemua, vaikka tapailtiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se suurin syy on ollut luottamuspula.
Hain nettisaittien ja tinderin kautta tosi monta vuotta miestä ennenkuin löysin nykyisen, joka on täydellisen luotettava.
Nykyisen miehen kanssa meillä ei ole puhelinsalaisuutta vaan voidaan kirjoittaa lapsille, työkavereille, sukulaisille ja ystäville viestejä ilman, että niitä pitää mennä vessaan tai toiseen huoneeseen kirjoittelemaan. Siinä sohvalla vierekkäin vastaillaan ja todetaan että vastaan äidille tms.
Mitä huonommalla itsetunnolla mies on varustettu ja mitä matalamman tason mies on kyseessä, sitä enemmän he hankkivat fwb:jä ja sitä enemmän varahenkilöitä on jätetty roikkumaan ja luettelon henkilöitä pidetään kiinnostuneina, eikä mies kerro heille että on nyt varattu.
Luulin aluksi että minun pitää laskea tasoa, mutta totesin että mitä reppananpi, sitä epäluotettavampi. Epäluulot varmistuivat aina oikeiksi. Seurustelusuhteet jäivät muutamaan kuukauteen ja jälkeenpäin on selvinnyt tyrmistyttäviä juttuja. Jopa uskovaisella miehellä oli eniten sivupanoja. No sen ei pitäisi yllättää. Näitä tyyppejä oli paljon.
Sitten aloin nostaa tasoa ja huomasin että koulutetuilla komeilla miehillä on korkeampi etiikka, koska heidän ei tarvitse nostaa itsetuntoaan naisten välityksellä.
Sitten löytyi helmi, häntäkin epäilin pari ensimmäistä vuotta, mutta hän ymmärsi huonot kokemukseni ja oli valmis tekemään työtä luottamukseni eteen.
Nyt olen todella kiitollinen sivistyneestä, kauniskäytöksisestä, pitkästä, komeasta ja hyvin lempeästä ja turhan vaatimattomasta miehestäni. Teen kaikkeni sen näyttääkseni ja mies vaikuttaa onnelliselta. Ollaan aina toistemme puolella eikä saada edes riitaa aikaan. Hyviä keskusteluja saadaan kyllä päiväkausiksi.
Nyt ajattelen että naiselta on epärehellistä valita huonompi mies kuin minkä haluaa. Kun tyytyy huonoon niin saa huonoa. Molemmat kärsivät. Lapset kärsivät. Työ kärsii. Elämä on vaikeaa.
Ohjenuorana voi pitää sitä, että mies kohtelee ja puhuttelee sinua kauniimmin kuin ystäväsi. Jos ystäväsi eivät arvostele tai vinoile sinulle, uhkaa, kiristä tai salaile asioita, niin ei rakastettusikaan.
Täytyy vain valita oikein. Siinä menee aikaa, mutta haluat varmaan valita ihmisen, jonka kanssa elämä on unelmaa eikä painajaista.
Tämä juuri. Palstamiehet kehottaa välttämään komeita ja supliikkeja miehiä, koska he pitävät haaremia eivätkä suostu sitoutumaan. Pitäisi ottaa epävarma ja ei-naisten-suosiossa-oleva mies, hän on muka sitten luotettava. Päinvastoin. Epävarmat miehet, jotka saavat naisseuraa vain silloin tällöin ja kovalla vaivalla, jättävät juuri kaikki mahdollisuudet roikkumaan eivätkä uskalla esim. somessa ilmaista parisuhdestatustaa, vaan esiintyvät sinkkuna (koska pieleen tää menee kuitenkin, ei voi ottaa riskiä). Nimenomaan ne hyvännäköiset ja sosiaaliset miehet joilla varaa valita, on esitelleen minut hyvin nopeasti ystävilleen ja sukulaisilleen ja halunneet julkistaa parisuhteen.
Minusta tuli sairaalloisen mustasukkainen ja pakkomielteinen. En ole ikinä ketään kohtaan tuntenut niin vahvoja tunteita kuin häneen. Ajattelin häntä kokoajan ja epäilin hänen uskollisuuttaan. Tiesin hänen olevan aika flirttailija ja sen takia epäilin hänen uskollisuuttaan. En kestänyt ajatusta että joskus tulen olemaan kakkosvaihtoehto tai en ole enää hänen listallaan. Tällaisesta suhteesta eroaminen on super-haastavaa! En ole vieläkään päässyt siitä yli.
Nainen oli nähtävästi voimistelijataustansa vuoksi ns. suuhengittäjä, eli hieman sieluton autisti. Oli korostetun etäinen eikä antanut hellyyttä/lämpöä kuten minä naiseltani toivon. Löysin itseni aamuyöllä pitkien panojemme jälkeen makaamasta ja miettimästä, miksi siedän sellaista.
Lisäksi hän ei pitänyt takaapäin panemisesta. Tämä oli jos mahdollista vieläkin suurempi miinus.
Ei enää tehnyt mieli tavata, joten jätin hänet. Kyseli aikansa perääni mutta kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
makko-fe kirjoitti:
x2 kertaa liian iso pillu / messuhalli omalle prinssinakille
x1 ei oma-aloitteisesti tehnyt seksissä aloituksia
x1 ei antanut huomiota, mutta lapset sai kyllä
Tänään oli ylen uutisissa, "Länsimaissa, kuten Suomessa, ihannevanhempi on vanhempien itsensä mielestä rakastava, välittävä ja kärsivällinen." https://yle.fi/a/74-20008705
Haastateltin naisia kuinka he 100% antavat itsestänsä lapselle ja kotitöille, ei tarvitse ihmetellä miksi avioerotilaston / erotilastot ovat niin suuret juuri pienillä lapsiperheillä, kun 0% annetaan parisuhteelle.
Kyllä se parisuhde on ykkönen ja sen jälkeen tulee jälkikasvu.
Kyllä. Puolison tulee aina olla numero yksi, lapset tulevat vasta sen jälkeen. Ensin huolehditaan puolison tarpeista, vasta sitten lasten. Jos aikuisten tarpeet eivät tule tyydytetyiksi, ei ole ketään, joka huolehtisi lasten tarpeista. Moni nainen tekee sen virheen, että keskittyy sataprosenttisesti lapsiin. Naisella on myös vain yksi ääni päätettäessä kodin asioista kuten sisustuksesta, siivousstandardeista ja käytännöistä, lomamatkoista ym. Nainen ei ole eikä hänen tule olla diktaattori, joka sanelee muille, mikä on riittävä ja oikea tapa siivota, milloin matkustetaan minnekin jne. Sillä hetkellä kun nainen yrittää tällaisen diktaattorin vallan itselleen anastaa alkaa suhteen loppumisen lähtölaskenta.
Siis mitä? Aikuisten tarpeet pitää tyydyttää, jotta voivat huolehtia lapsista? Pah, oletan ettet tarkoita noilla happea, vettä ja ravintoa, jotka pystyt itsekin hoitamaan, vaan seksiä, seksiä ja seksiä. Pystyt hyvin hoitamaan lapset vaikkei seksiä koko ajan olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Juoppo, pieni pippeli, surkein sängyssä, idiootit puheet, moukka käytös, ahdisteleva, kuvottava olemus. Ilmeisen kiinnostunut alaikäisistä oli lopullinen niitti. Oli kaikista miestuttavistani kiistämättä ala-arvoisin. Ihmettelenkin mikä aivovamma hetkellisesti minun iski, että tuollaista rötköä vähän aikaa suostuin tapaileen.
Rumaksi et sanonut, joten hän oli sitten varmaankin komea ja tämän jännän miehen lumosta poikkeuksellisesti heräsit. Tuollaisten merkkien kun on täytynyt näkyä heti alusta alkaen ellei olisi ollut jonkun komeuden sokaisema.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuli sairaalloisen mustasukkainen ja pakkomielteinen. En ole ikinä ketään kohtaan tuntenut niin vahvoja tunteita kuin häneen. Ajattelin häntä kokoajan ja epäilin hänen uskollisuuttaan. Tiesin hänen olevan aika flirttailija ja sen takia epäilin hänen uskollisuuttaan. En kestänyt ajatusta että joskus tulen olemaan kakkosvaihtoehto tai en ole enää hänen listallaan. Tällaisesta suhteesta eroaminen on super-haastavaa! En ole vieläkään päässyt siitä yli.
Hei meillä melkein samat. Oltiin vasta (pitkässä) tapailuvaiheessa etäsuhteessa mutta se epätietoisuus, se että onnistuuko näkemiset 2viikon vai 2kk päästä, se mihin koko homma tulee päättymään, vaihtelu miehen käytöksessä alkoi viedä minut lähes täyteen epätasapainoon, en pystynyt miettimään mitään muuta. Miehellä oli lapsia ja en kestänyt enää nähdä ulkona pieniä lapsia jne. Tajusin itsekin että tämä on jo ihan sairasta, mitälie liian voimakkaita tunteita.
Oli pakko lopettaa homma vajaa 2kk sitten ja yhä olen täysin rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottavia limaperse akkoja. Ei seiso.
Miehet sopiikin sulle paremmin, nysäskin herää eloon.
Limaperseellä meni tunteisiin.
Sen on normaalia kosteutta,ei limaa mutta ethän sinä raukka ole yhtään naista märäksi saanut .
Mies penkoi jääkaappiani ja nurisi miksei oo mitään "hyvää". Olihan siellä hyvää juustoa ja hyvää jugurttia muttei kelvannut.
Sängyssä oli ihan surkea,munaansa olisi mielellään uittanut suussani vaikka miten mutta minua ei suostunut nuolemaan . Esileikki oli se ettå kaivoi tissini näkyville ja työnsi munan naamalleni, suuttui kun kehtasin vihjata että meikäläisenkin toosa kaipaisi vähän huomiota .
Lopulta ei enää huvittanut koko seksi ja siinä sitten ihmetteli letku roikkuen,kun naisella on suu ja haarat visusti kiinni.
Kun tulin kipeäksi,ei voinut hakea minulle apteekista nenäsuihketta ja särkylääkettä (olisin maksanut).
Parillakin tapailumiehellä osottaitui olevan liian alhainen libido. En halua edes miettiä kuinka puutteessa olisin "ensihuuman" laannuttua, jos jo alussa tuntuu että minut torjutaan puolet kerroista.
Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .
Äijän järkyttävän voimakas perseenhaju tarttui huonekaluihin. Kun vieraili luonani, sain sitten lähdettyään pestä nahkasohvan, hakata mattopiiskalla ja tullettaa pihalla kangaspäällysteiset tuolit, jotta ällöttävä lemu helpotti.
Kiitti, mulle riitti.
Vierailija kirjoitti:
Äijän järkyttävän voimakas perseenhaju tarttui huonekaluihin. Kun vieraili luonani, sain sitten lähdettyään pestä nahkasohvan, hakata mattopiiskalla ja tullettaa pihalla kangaspäällysteiset tuolit, jotta ällöttävä lemu helpotti.
Kiitti, mulle riitti.
Kertonee hygieniasta jos ei osaa ees housujaan pestä... haisikohan sitten koko ukko, hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen on normaalia kosteutta,ei limaa mutta ethän sinä raukka ole yhtään naista märäksi saanut .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .
Lihavan naisen se haisee, kuten lihava nainen muutenkin. Ja se elin on lihavalla löysä ku velhon hiha.
Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.
Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavan naisen se haisee, kuten lihava nainen muutenkin. Ja se elin on lihavalla löysä ku velhon hiha.
Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.
Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.
Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondoomitkin kun on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä vain jankutat samaa poikapolo.
Oliko kiva nainen ja fiksukin. Ei vaan ylipainoa kestäny silmä katella.