Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Nainen halusi minusta vain ilmaisen talkkarin ja yksityis taksin.
Ihan vaan yksinkertaisesti kyllätyminen. Tämä on ollut suurin syy.
Yhden miehen jätin syystä jota en nyt tässä kerro koska sitä ei saa sanoa. Jääkö arvailun varaan.
Tupakointi oli ensimmäinen.
Toinen tapaus oli kun nainen otti ekoille treffeille mukaansa kaikki kaverinsa.
Yksi käytti liikaa alkoholia, yksi tuhlasi rahansa jo palkkapäivänä ja vippasi loppukuun kavereilta ja minulta, kaksi olisi halunnut muuttaa luokseni asumaan, yksi osoittautui pian ukkomieheksi, yksi halusi minun lopettavan harrastukseni, jotkut eivät yksinkertaisesti "napanneet". Yksi olisi kelvannut minulle, olin jopa ihastunut häneen, mutta hän ei huolinut minua.
Sitten tuli yksi joka kulki rinnalla, hallitsi omaa elämäänsä, ei tunkeutunut minun elämääni, ei vaatinut minulta mitään, raitis, taloudellisesti vakaa jne. Se eteni hitaasti, nyt 46 vuotta yhteistä elämää.
Nainen ei suostunut rakastumaan minuun.😍
Olin ihastunut häneen ulkomaan hiihtolomamatkalla. Mutta kotimaassa harmitti kun mies oli huonsti pukeutunut. Vihreä toppatakki ja halpiskengät. Oli kovasti kateellinen minun uudesta autosta. Itse hän ajeli Mersulla, joka oli taksiliikkeen auto. Hän teki ylimääräisä rahaa maksaakseen osakeasuntonsa Kanta-Helsingissä. Käytyään minun kodissa hän masentui ja totesi meidän kuuluvan eri piireihin koska asuin kalliimmalla hienostoalueella. Hankalaa oli kun tienasin jopa vähän enemmän. Suhde oppui kun hän totesi haluavasa matalaotsaisen kovasti työtätekevän työläisnaisen. Olimme 24 vuotiaita. Myöhemmin ollaan kovasti naurettu tuolle matalaotsaisuudelle ja hienostonaiselle nykyisen mieheni kanssa.
Jäi yksi nuoruuden seurustelun yritys mieleen. Se oli vain jotenkin niin outo että en ole tähän mennessä oikein ymmärtänyt että mistä siinä oli kyse.
Kiinnitin siis huomiota yhteen ihan kivan näköiseen tyttöön opiskeluympyröissä. Yksissä juhlissa sitten tanssin hänen kanssaan ja homma meni heti siinä suuteluksi ja aika kiihkeäksikin. Tapailtiin siinä sitten melkein pari vuotta, joskus useammin ja joskus harvemmin. Koko sen ajan homma oli kuitenkin ihan kaverillista. Muutaman kerran vähän pussattiin tai halittiin mutta se oli aina minun aloitteestani eikä se tyttö ollut enää niin innostuneen tuntuinen, ei kuitenkaan torjunutkaan minua tai näyttänyt että se olisi ollut vastenmielistäkään. Silti halusi aina tavata uudestaan ja tuntui että esitteli kavereilleenkin minua poikaystävänään vaikka ei sitä suoraan minun läsnäollessani sanonutkaan.
Olihan meillä ihan hauskaa kaverina mutta jäi ihmetyttämään että mitä se minusta oikein haki ja mitä suhteestamme ajatteli. Tai oliko kiinnostunut enemmän naisista mutta ei uskaltanut sitä itselleen myöntää. Tosin olisinhan minäkin voinut pistää homman poikki mutta jotenkin olin niin lapsellinen että ajattelin että ehkä se siitä vielä.
No homma päättyi kun tapasin toisen tytön jonka kanssa homma lähtikin sitten ns. lentoon heti ensikerrasta ja tajusin millainen sen suhteen pitää oikeasti olla kun se toimii.
Vierailija kirjoitti:
]Aikuinen mies vihjaili monesti minulle olleensa koulukiusattu. No saattoi ollakin, hänellä oli tosi huono itsetunto ja ilmeisesti kärsi paniikkihäiriöstä ja muistakin pelkotiloista ja ehkä muistakin mt ongelmista.
En tunne psykologiaa niin paljon että voisin sanoa millasia aikuisia ihmisiä koulukiusatuista tulee mut tämän miehen kohdalla epäilin kyllä että hän oli itse koulukiusaaja. Ainakin hän käyttäytyi siten aikuisena.
Tai sitten hänestä oli tullut traumojensa vastapainoksi aikuisena ainakin kumppaninsa kiusaaja.Ihan hiton lapsellinen mies joka nokitteli, tiuski, ärähteli, väheksyi naisia todella sovinistiseen tyyliin, välillä esitti kilttiä naapurin poikaa ja huolehtivaa kumppania, kohta halusi olla joku keisari ja itsevaltias jolla olisi henkilökunta, todella pikkumainen nillittäjä joka haukkui kaikki muut ihmiset, valitti jatkuvasti jostain, oli hyvin passiivinen suunnittelemaan ja toteuttamaan mitään yhteisiä menoja/tekemisiä mutta jälkikäteen kyllä osasi moittia ja arvostella ja teki tosi outoja juttuja minun kotonani saadakseen huomauttaa sitten niistä minulle.
Sairas persoona. Oli eronnut 2x molemmilla kerroilla vaino oli lähtenyt.... no kun kuuntelin hänen tarinoita ja seurasin millanen ihminen hänestä kuoriutui niin empä todellakaan ihmettele.
Ja niin karskilta kun kuulostaakin niin jos hän on aina ollut tuollainen itsekeskeinen, toisia nokitteleva ja naljaileva ilkeilijä vailla kunnollisia sosiaalisia taitoja niin empä ihmettele että on ollut koulukiusattu.
Tutun kuuluista, huh huh! Tosin naimisissa ei ollut, mutta exät oli aina "hulluja", itsaria yrittäneitä sekopäitä, riidanhaastajia, huutajia.... Sama tarina varmaan minusta sitten taas seuraavalle. Alkoiko etunimi P:llä? =D
Vierailija kirjoitti:
Mies ei osannut suudella,meinasi imeä koko naaman irti ja puristi samalla kaulasta.
Seksisså oli joko estoinen tai laiska:
Heitti vaatteet pois,pani kondomin ja liukkaria,mäjähti silmät kiinni selälleen ja odotti minun hyppäävän päälle. Jos vedin kätensä rinnoilleni tai pimpalleni, siirsi ne pois.
Kuulostaa itsensä ankarasti kieltävältä homoseksuaalilta.
Ne heteromiehet, joiden kanssa minä olen ollut silleen, eivät ole saaneet tarpeekseen naisvartalon 1. katsomisesta eivätkä 2. koskettamisesta. Samaten heidän kanssaan ei kyllä nyt ensitöiksi ole liukkaria tarvinnut, vaan he ovat olleet aivan pähkinöinä lämmittämässä minua kisakuntoon. Heidän nykyisensä lienevätkin varsin tyytyväisiä naisia.
Voi, kunpa kaikki voisivat rehellisesti olla sitä, mitä ovat. Säästyisi niin paljon energiaa.
Sitten oma syyni sille, miksi lopetin miehen tapailun kuin seinään: hän haukkui uskonnollisuuteni.
Ja hommahan on niin etten edes ole mitenkään kovin uskovainen, vaan ekoilla treffeillä (!!!) tämä herrasmies kysyä päräytti että kuulunko kirkkoon. Sanoin jotakin ympäripyöreää että no heh taidan olla sellainen tapakristitty, niin eiköhän se oman elämänsä vapaa-ajattelija lähtenyt kaikista henkseleistä irti, hän mm. haukkui mut aivopestyksi lampaaksi ja ihmetteli miten voin kannattaa sellaista nössöuskontoa kuin kristinusko.
Lopulta minua ei niinkään edes loukannut oman uskontono arvostelu vaan hänen argumenttiensa totaalinen logiikan puute. Mikään ei ole niin rasittava ilmestys kuin tyhmä ja ahkera fanatisti, olipa tämä fanaattisuus sitten uskonnollista tai sitä vastaan.
Mies jaksoi kertoa, kuinka ex sitä ja ex tätä. Minun syntymäpäivääni ei noteerannut lainkaan, vaikka sen tiesi, mutta exän syntymäpäivän muisti kertoa. Lopulta tuntui, että minä olen se kolmas pyörä hänen ja muistojensa muodostamassa suhteessa.
Ovat tainneet tulla kovinkin tutuiksi sinulle. Kun mies on oikea mies, kylminkin nainen kostuu jo pelkästä katseesta.
Olin tapailun alussa todella kiinnostunut ja ihastunut, odotin tapaamisia perhoset vatsassa lennellen. En ihastu, enkä edes kiinnostu kovin herksti, siksi tuo oli itselleni jo iso juttu.
No, tyyppi halusi myös tapailla kanssani, viestitteli ahkerasti ja toivoi tapaamisia. Mutta teki kaikkensa pitääkseen minut ja tapailumme muilta salassa.
Alkuun oli ok, en oletakaan että minua esitellään ympäriinsä parin viikon jälkeen.
Mutta kun aikaa kului, niin aloin jo kyseenalaistaa tätä. Sain aina saman selityksen, että sitten kun ollaan oltu yhdessä vähän vielä pidempään.
Nopeasti alkoi oma kiinnostus laimeta. Ei ollut enää sitä ihanan kutkuttavaa ihastumisen tunnetta sen jälkeen kun on joutunut monet kerrat miettimään, miksi toinen pitää sinut hanakasti salassa.
Mies lähetteli yhden tapaamisen jälkeen viestejä, miten on kokee vetoa minuun. Mulle iski paniikki päälle ja kerroin, että minusta tuntuu että painostaa.
Se rahoitti hänen toimintaansa.
Katsotaan mitä tapahtuu, asutaan eri maissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies vihjaili monesti minulle olleensa koulukiusattu. No saattoi ollakin, hänellä oli tosi huono itsetunto ja ilmeisesti kärsi paniikkihäiriöstä ja muistakin pelkotiloista ja ehkä muistakin mt ongelmista.
En tunne psykologiaa niin paljon että voisin sanoa millasia aikuisia ihmisiä koulukiusatuista tulee mut tämän miehen kohdalla epäilin kyllä että hän oli itse koulukiusaaja. Ainakin hän käyttäytyi siten aikuisena.
Tai sitten hänestä oli tullut traumojensa vastapainoksi aikuisena ainakin kumppaninsa kiusaaja.Ihan hiton lapsellinen mies joka nokitteli, tiuski, ärähteli, väheksyi naisia todella sovinistiseen tyyliin, välillä esitti kilttiä naapurin poikaa ja huolehtivaa kumppania, kohta halusi olla joku keisari ja itsevaltias jolla olisi henkilökunta, todella pikkumainen nillittäjä joka haukkui kaikki muut ihmiset, valitti jatkuvasti jostain, oli hyvin passiivinen suunnittelemaan ja toteuttamaan mitään yhteisiä menoja/tekemisiä mutta jälkikäteen kyllä osasi moittia ja arvostella ja teki tosi outoja juttuja minun kotonani saadakseen huomauttaa sitten niistä minulle.
Sairas persoona. Oli eronnut 2x molemmilla kerroilla vaino oli lähtenyt.... no kun kuuntelin hänen tarinoita ja seurasin millanen ihminen hänestä kuoriutui niin empä todellakaan ihmettele.
Ja niin karskilta kun kuulostaakin niin jos hän on aina ollut tuollainen itsekeskeinen, toisia nokitteleva ja naljaileva ilkeilijä vailla kunnollisia sosiaalisia taitoja niin empä ihmettele että on ollut koulukiusattu.Juu, mullakin kokemusta tällaisesta "kiusatusta". Heittämällä veemäisimpiä ihmisiä joita olen elämäni aikana tavannut. Traumat jäi.
Idiootit taas vauhdissa. Emotionaalisesti (esim kiusaaminen eli haukkuminen, nolaaminen yms), fyysisesti tai seksuaalisesti lapsuudessa kaltoinkodelluista tulee tuollaisia. Pahoinpidellyt ihmiset alkavat usein pahoinpitelemään muita, eivätkä itse tätä välttämättä huomaa. Häntä ei kiusattu, koska oli tuollainen, hänestä tuli tuollainen, kun häntä kiusattiin. Mies on rakkauden ja terapian tarpeessa. Todella monia sarjamurhaajia ja kouluampujia on kaltoinkohdeltu, ja koulukiusaaminen ei ole yhtään vähäpätöisempää kuin mikään muukaan.
Tyyppi puhui "vaimona" exästään, josta omien sanojensa mukaan oli eronnut muutama vuosi sitten. Tietenkin se nainen oli ollut vaimo, mutta se kun preesensissä toinen puhuu että vaimo sitä, vaimo tätä, tulee hyvinkin sellainen olo ettei tyyppi ole päässyt avioliitostaan vielä yli ja elää ikäänkuin se olisi vielä olemassa. Tai ehkäpä onkin, enhän mä voi siitä tietää. No isompi syy tapailun lopettamiseen oli tietenkin se, että en tuntenut siis minkäänlaista vetovoimaa tyyppiä kohtaan. Miksi jatkaa, jos ei voi kuvitellakaan fyysistä kanssakäymistä toisen kanssa? Kavereita meillä kummallakin on yllin kyllin, eikä tälle edes kaveruus olisi riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mies sai kiukku kohtauksen kun wc-paperin oli hänen kämpässään laittanut hänen mielestä väärin telineeseen.. Ja sängyssä olisi halunnut käyttää laudan näköistä härpäkettä "leluna" ja jonkinlaisena ruoskana. Juu ei kiitos..
Toinen kaveri vaikutti aluksi ihanalta, huomioi sopivasti jne.. Mutta sitten selvisi että nukkui ase tyynyn alla ja monen monta muutakin asiaa jotka sai perääntymään. Viikko sen jälkeen kun olin kertonut ettei tästä tule mitään, tuli samaan baariin missä oli ja konttasi lattioita pitkin anellen minua takaisin.. No onneksi muut saivat hänet lähtemään. Uhkaili itsemurhalla ja itsensä satuttamisella sen jälkeen useasti. En enää vastannut hänelle..
Voi ei, mulla on ollut tällänen mies. Mutta ei uhannut itsensä satuttamisella vaan Äitinsä (oman äitinsä) satuttamisella koska tiesi että pidän hänen äidistään tosi paljon. Sai monta kertaa palaamaan luokseen, jotta tarkistin ettei ollut tehnyt äidilleen mitään. Sairasta, tiedän . Siellä oli mamma ihan kunnossa lihapatojen vieressä ja mies hymyili psykoottisesti kun menin halpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sai kiukku kohtauksen kun wc-paperin oli hänen kämpässään laittanut hänen mielestä väärin telineeseen.. Ja sängyssä olisi halunnut käyttää laudan näköistä härpäkettä "leluna" ja jonkinlaisena ruoskana. Juu ei kiitos..
Toinen kaveri vaikutti aluksi ihanalta, huomioi sopivasti jne.. Mutta sitten selvisi että nukkui ase tyynyn alla ja monen monta muutakin asiaa jotka sai perääntymään. Viikko sen jälkeen kun olin kertonut ettei tästä tule mitään, tuli samaan baariin missä oli ja konttasi lattioita pitkin anellen minua takaisin.. No onneksi muut saivat hänet lähtemään. Uhkaili itsemurhalla ja itsensä satuttamisella sen jälkeen useasti. En enää vastannut hänelle..
Voi ei, mulla on ollut tällänen mies. Mutta ei uhannut itsensä satuttamisella vaan Äitinsä (oman äitinsä) satuttamisella koska tiesi että pidän hänen äidistään tosi paljon. Sai monta kertaa palaamaan luokseen, jotta tarkistin ettei ollut tehnyt äidilleen mitään. Sairasta, tiedän . Siellä oli mamma ihan kunnossa lihapatojen vieressä ja mies hymyili psykoottisesti kun menin halpaan.
Hyi hitto! Kunnon psyko😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies vihjaili monesti minulle olleensa koulukiusattu. No saattoi ollakin, hänellä oli tosi huono itsetunto ja ilmeisesti kärsi paniikkihäiriöstä ja muistakin pelkotiloista ja ehkä muistakin mt ongelmista.
Ja niin karskilta kun kuulostaakin niin jos hän on aina ollut tuollainen itsekeskeinen, toisia nokitteleva ja naljaileva ilkeilijä vailla kunnollisia sosiaalisia taitoja niin empä ihmettele että on ollut koulukiusattu.Juu, mullakin kokemusta tällaisesta "kiusatusta". Heittämällä veemäisimpiä ihmisiä joita olen elämäni aikana tavannut. Traumat jäi.
Idiootit taas vauhdissa. Emotionaalisesti (esim kiusaaminen eli haukkuminen, nolaaminen yms), fyysisesti tai seksuaalisesti lapsuudessa kaltoinkodelluista tulee tuollaisia. Pahoinpidellyt ihmiset alkavat usein pahoinpitelemään muita, eivätkä itse tätä välttämättä huomaa. Häntä ei kiusattu, koska oli tuollainen, hänestä tuli tuollainen, kun häntä kiusattiin. Mies on rakkauden ja terapian tarpeessa. Todella monia sarjamurhaajia ja kouluampujia on kaltoinkohdeltu, ja koulukiusaaminen ei ole yhtään vähäpätöisempää kuin mikään muukaan.
Onko tästä jotain tutkimusnäyttöä, että kaltoinkohdellut alkaisivat USEIN kohtelemaan kaltoin muita? En ihan purematta niele tuota väitettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huusko myös "hahaha heti luuli, kumihuuli!!!"
Mun sairas exä teki tota usein vaikka olisi tehnyt tai sanonut aivan sairaita juttuja mitkä eivät pitäneet paikkaansa :D
Naisen tuttavapiiri koostui lähinnä vangeista ja päihdeongelmaisista, entisistä tai nykyisistä. Oli kirjeenvaihdossa joittenkin kanssa, teksti-tv chattejä käytti myös vankien kanssa kommunikointiin. Varmaan halusi olla joku sielun eheyttäjä, tai prantaja heille, tai joku vaaran tunne sitten kiehtoi. Halusin välttää ongelmia, enkä halunnut joutua vaikeuksiin tämän asian kanssa. Eipä taida aika tavallinen mies paljon herättää suuria tunteita, jos jännitystä ja vaarallisia tilanteita kaipaa.