Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
5921/9847 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eri tyyppejä:

1. Ensimmäinen tyttöystäväni, hänellä oli paha keskittymishäiriö enkä pysynyt hänen perässään oikein missään asiassa, oli vaikea tietää milloin oli mistäkin poissa tolaltaan.

2. Kundi oli tosi komea ja hyvällä varustuksella, muttei oikein saanut pidettyä erektiota yllä. Myöhemmin selvisi syy erektio-ogmelmiin: amfetamiinin käyttö...

3. Eka poikaystävä, oli hurmaava ja hyvin varusteltu, mutta myöhemmin sosiaalisesta ja sanavalmiista miekkosesta kuoriutui kaljaa ja pilveä kiskova, kotona jumittava ja videopelejä pelaava passiivinen kumppani. Ei suostunut kokkaamaan tai tiskaamaan, kun eihän hän koskaan syönytkään mitään (paitsi pilvessä koko jääkaapin tyhjäksi!)

4. Seuraava poikaystävä oli hyvin tienaava, hyvännäköinen ja tyylikäs, harrasti oluita ja viskejä ja vei ulkomaanmatkoille...kunnes paljastui että oli ihan tavan alkkis, mutta veti ne känninsä kalliilla oluilla ja viskeillä. Kun erosimme, kävi ilmi että hän oli menettänyt luottotietonsa ja oli menossa 50 000e perintään (ei ollut maininnut mulle mitään, vaikka asuttiin avoliitossa ja suunniteltiin perheen perustamista)

5. Tapasin kundin ulkomailla ja viehätyin hänen kielitaidostaan ja matkailukokemuksestaan. Hän kuitenkin jo toisilla treffeillä kertoi että hänellä on pieni, eikä oikein saa sitä pystyynkään. Menin ihan sanattomaksi, enkä voinut enää tapailla häntä. Jotenkin hämmentävää miksi tuo asia piti tuoda esille, mielummin olisi ollut kiusallinen hiljaisuus sit kun oltais oltu jo sängyssä :D

6. Tapailin paria itseäni lyhyempää, vähän sirorakenteisempaa rokkaria. Olen itse siis 183cm/70kg amatsooninainen, joten yksinkertaisesti kuumotti että meneekö he rikki käytössä (anteeks! oon hirvee ku kelaan näin). Olen seurustellut itseäni lyhyempien kanssa, mutta he ovat olleet lihaksikkaita tai rotevia. Mutta sellasessa pienessä, yhteen käteen mahtuvassa pepussa on jotakin viehättävää!

7. Viimeisimmän poikaystävän kanssa alettiin  yrittää lasta, mutta kun kävi ilmi että mulla on ovulaatiohäiriö, hän päättikin ettei haluakaan lasta, koska hänestä lasten pitää saada alkunsa luonnollisesti eikä lääkäreiden sorkkimana. En voinut jatkaa suhdetta noin suppeakatseisen miehen kanssa, sillä se olisi tarkoittanut etten tulisi koskaan saamaan lapsia.

8. Kundi vei minut treffeille katsomaan siskonsa uutta koiranpentua. Kun tapasimme, hän tarjosi viiniä suoraan pullosta, ja sanoi että minun pitää valehdella että ollaan salikavereita eikä treffeillä. Mietin, että oonkohan piilokamerassa.. koiranpentu oli kyllä söpö. Kundi olisi halunnut vielä että mennään hänen vanhempiensa luokse yöksi (joss majoittui ollessaan kaupungissa), ja kun en lähtenyt, sanoi "haista v*ttu" :D

9. Ylisarkastinen. Oltiin olusilla ja kaikki mitä hän sanoi, oli jotenkin sarkasmilla ja itseironialla höystettyä. Ei sarkasmissa tai ironiassa mitään vikaa ole, mutta lopulta en enää tiennyt mikä on sarkasmia ja mikä totta, kun jutut lähti niin lapasesta.

10. Laiskat silmät ja ruskeat hampaat. Meidän huumorit ja kiinnostuksen kohteet kohtasi, mutten pystynyt katsomaan silmiin kunne näytti "luppasevan" kokoajan. En myöskään voinut kuvitella suutelevani suuta missä oli niitä ruskean töhnän peitossa olevia hampaita. Eikö ihmisiä itsejään haittaa että hampaat on haisevat ja töhnäiset?

Miten kukaan täysillä valoilla ajava pystyy keräämään itselleen tällaisen haaremin?

Vierailija
5922/9847 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies vihjaili monesti minulle olleensa koulukiusattu. No saattoi ollakin, hänellä oli tosi huono itsetunto ja ilmeisesti kärsi paniikkihäiriöstä ja muistakin pelkotiloista ja ehkä muistakin mt ongelmista.

En tunne psykologiaa niin paljon että voisin sanoa millasia aikuisia ihmisiä koulukiusatuista tulee mut tämän miehen kohdalla epäilin kyllä että hän oli itse koulukiusaaja. Ainakin hän käyttäytyi siten aikuisena.

Tai sitten hänestä oli tullut traumojensa vastapainoksi aikuisena ainakin kumppaninsa kiusaaja.

Ihan hiton lapsellinen mies joka nokitteli, tiuski, ärähteli, väheksyi naisia todella sovinistiseen tyyliin, välillä esitti kilttiä naapurin poikaa ja huolehtivaa kumppania, kohta halusi olla joku keisari ja itsevaltias jolla olisi henkilökunta, todella pikkumainen nillittäjä joka haukkui kaikki muut ihmiset, valitti jatkuvasti jostain, oli hyvin passiivinen suunnittelemaan ja toteuttamaan mitään yhteisiä menoja/tekemisiä mutta jälkikäteen kyllä osasi moittia ja arvostella ja teki tosi outoja juttuja minun kotonani saadakseen huomauttaa sitten niistä minulle.

Sairas persoona. Oli eronnut 2x molemmilla kerroilla vaino oli lähtenyt.... no kun kuuntelin hänen tarinoita ja seurasin millanen ihminen hänestä kuoriutui niin empä todellakaan ihmettele.

Ja niin karskilta kun kuulostaakin niin jos hän on aina ollut tuollainen itsekeskeinen, toisia nokitteleva ja naljaileva ilkeilijä vailla kunnollisia sosiaalisia taitoja niin empä ihmettele että on ollut koulukiusattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5923/9847 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli väljä pimpsa naisella, jouduin fistaamaan että sai daamin tyydytettyä !

Voimia! Aivan upea tarina, joka ansaitsisi vähän enemmän myötätuntoa - vaan mitä saamme? Seitsemän kertaa alapeukkua! Ei ole maailma reilu eikä ymmärtäväinen, se lyö kuin miljoona volttia. 

Vierailija
5924/9847 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut parin miehen kanssa suhteen, kun ei vaan tuntunut oikealta oikea syy taitaa olla jonkinlainen sitoutumiskammo.

He olivat molemmat tosi hyviä tyyppejä ja lisäksi komeita! Myöskin aivan ihanaa s*ksiä. Molemmilla oli kyllä taloudellisia ongelmia, mutta yrittivät kyllä hoitaa niitä. En vaan ollut kiinnostunut heistä. Jotenkin pelotti joutua suhteeseen, kun en ollut täysin varma haluanko. Ja he molemmathan oikein jumaloivat minua. En kai ollut tottunut sellaiseen.

Näinkin hullusti voi käydä :D

Vierailija
5925/9847 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aito rakkaus ei riitä, niin mikä sitten?

Vierailija
5926/9847 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kondomi?

Vierailija
5927/9847 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä luki rinnassa "She is my sin" eli Nighwishin laulun sanat mutta näytti kuin siinä olisi lukenyt "She ls mysin", kuva oli  väärikirjoituksen lisäksi levinnyt  ja mies loukkaantui kun kysyin aikooko korjauttaa sen. Oli kuulemma vain 2 vuotta vanha ja hän oli maksanut siitä 200 euroa, ei mitään vikaa kuvassa!

Mies myös muuttui auringossa ravun punaiseksi mutta tuhahteli pilkallisesti kun tarjosin suojakertomella 50 olevaa aurinkorasvaani, olimme ulkokirppiksellä ja ja sen jälkeen menimme terassille ja seurasin huolestuneena miten miehen olkapäiden punotus vaan syveni.  Lopulta mieheltä ihan nahka kesi mutta vähätteli, että joka kesä sama juttu eikä ole iso asia, iho vahvistuu!  Minua kiusoitteli albiinoksi.

Joi myös aamuisin Nescafen jääkahvia pussista ja sai hirveän kohtauksen, kun yhtenä aamuna  pussit olivatkin loppu. 

Vierailija
5928/9847 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä luki rinnassa "She is my sin" eli Nighwishin laulun sanat mutta näytti kuin siinä olisi lukenyt "She ls mysin", kuva oli  väärikirjoituksen lisäksi levinnyt  ja mies loukkaantui kun kysyin aikooko korjauttaa sen. Oli kuulemma vain 2 vuotta vanha ja hän oli maksanut siitä 200 euroa, ei mitään vikaa kuvassa!

Mies myös muuttui auringossa ravun punaiseksi mutta tuhahteli pilkallisesti kun tarjosin suojakertomella 50 olevaa aurinkorasvaani, olimme ulkokirppiksellä ja ja sen jälkeen menimme terassille ja seurasin huolestuneena miten miehen olkapäiden punotus vaan syveni.  Lopulta mieheltä ihan nahka kesi mutta vähätteli, että joka kesä sama juttu eikä ole iso asia, iho vahvistuu!  Minua kiusoitteli albiinoksi.

Joi myös aamuisin Nescafen jääkahvia pussista ja sai hirveän kohtauksen, kun yhtenä aamuna  pussit olivatkin loppu. 

Se on varmaan istunut tuoreen tatskan kanssa auringossa ,jos asenne kerran on tuollainen ja kuva mennyt pilalle ennen paranemista

Tosin kirjoitusvirhe pistää epäilemään tatuoijan ammattitaitoa,varmaan joku ylihinnoiteltu kotitatuoija jota kaverit kehuneet..

Vierailija
5929/9847 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi vaikutti luotettavalta, ihan Ok -varakkaalta ja herrasmieheltä. Fiksultakin.

Myöhemmin seurustelun edetessä kävi ilmi huumeiden käyttö, mielenterveysongelmat, jatkuva päivät läpeensä nukkuminen, epähygienisyys, söi aivan kaiken jääkaapista jne.

Kaiken kukkuraksi:

Haisteli mun pikkuhousuja (mun mielestä pervoa!) ja otti salaa koti-paparazzina alastonkuvia minusta puhelimeensa kun en nähnyt.

Olen paljon omaa tilaa vaativa ihminen. Ahdistun, jos edes seurustelussa jonkun pitää olla koko ajan kiinni minussa kuin joku takiainen.

Se kaikki oli mulle vaan liikaa... Eikä ihme.

Vierailija
5930/9847 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halunnut hakea mitään työpaikkaa tai opiskelupaikkaa. Siivotutti vanhemmillaan asuntonsa, ostatutti äidillään ruokaa ja tietokonepelejä itselleen, koska joi omat rahansa. Halusi pakonomaisesti yrittää harrastaa seksiä useita kertoja päivässä, vaikka elin ei toiminutkaan. Halusi juoda kaiken alkoholipitoisen asunnostani, pieniä minipulloja myöten. Jouduin maksamaan yleensä kaiken, jos jossain käytiin. Oletti minun kuskaavan häntä aina joka paikkaan, ei halunnut liikkua yhtään, vaikka liikunnantarvetta oli. Soitti keskellä yötä äidilleen, joka tuli kuskaamaan hänet baarista kotiin, koska ei halunnut kävellä lyhyttäkään matkaa. Kertoi kaverilleen sanomisiani ja tekemisiäni aivan päinvastoin, kuin oikeasti oli tapahtunut, eli halusi tehdä minusta syyllisen kaikkeen. Itki humalassa aina sitä, miten omat sisarukset pärjää ja hän on vain väliinputoaja, mutta ei halunnut tehdä asialle mitään. Odotti saavansa kaiken ilmaiseksi vanhemmiltaan, sisaruksiltaan, kavereiltaan. Kävi kavereillaan kylässä pelkästään ilmaisen alkoholin toivossa, keräsi esim. olutta sylillisen mukaansa lähtiessään ja haastoi riitaa päälle. Oletti, että hän muuttaa asumaan minun asuntooni, vaikka asiasta ei oltu puhuttukaan. Jossain vaiheessa minulle riitti, en jaksanut enää.

Kauanko tämmöistä kattelit, ennenkuin luovutit. Tuntuu kertomuksesta, että pitkäänkin on mennyt. Myös muita vastaavia kertomuksia on tässä tullut esiin. En kyllä tajua.

Vierailija
5931/9847 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli allerginen kananmunalle. Oli siinä jotain muutakin (joka ei ole niin jäänyt mieleen) mutta tuo allergia oli jotenkin mulle kynnyskysymys. 

Vierailija
5932/9847 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen mies vihjaili monesti minulle olleensa koulukiusattu. No saattoi ollakin, hänellä oli tosi huono itsetunto ja ilmeisesti kärsi paniikkihäiriöstä ja muistakin pelkotiloista ja ehkä muistakin mt ongelmista.

En tunne psykologiaa niin paljon että voisin sanoa millasia aikuisia ihmisiä koulukiusatuista tulee mut tämän miehen kohdalla epäilin kyllä että hän oli itse koulukiusaaja. Ainakin hän käyttäytyi siten aikuisena.

Tai sitten hänestä oli tullut traumojensa vastapainoksi aikuisena ainakin kumppaninsa kiusaaja.

Ihan hiton lapsellinen mies joka nokitteli, tiuski, ärähteli, väheksyi naisia todella sovinistiseen tyyliin, välillä esitti kilttiä naapurin poikaa ja huolehtivaa kumppania, kohta halusi olla joku keisari ja itsevaltias jolla olisi henkilökunta, todella pikkumainen nillittäjä joka haukkui kaikki muut ihmiset, valitti jatkuvasti jostain, oli hyvin passiivinen suunnittelemaan ja toteuttamaan mitään yhteisiä menoja/tekemisiä mutta jälkikäteen kyllä osasi moittia ja arvostella ja teki tosi outoja juttuja minun kotonani saadakseen huomauttaa sitten niistä minulle.

Sairas persoona. Oli eronnut 2x molemmilla kerroilla vaino oli lähtenyt.... no kun kuuntelin hänen tarinoita ja seurasin millanen ihminen hänestä kuoriutui niin empä todellakaan ihmettele.

Ja niin karskilta kun kuulostaakin niin jos hän on aina ollut tuollainen itsekeskeinen, toisia nokitteleva ja naljaileva ilkeilijä vailla kunnollisia sosiaalisia taitoja niin empä ihmettele että on ollut koulukiusattu.

Juu, mullakin kokemusta tällaisesta "kiusatusta". Heittämällä veemäisimpiä ihmisiä joita olen elämäni aikana tavannut. Traumat jäi.

Vierailija
5933/9847 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi aluksi katsekontakti naiseen, jos se jää puuttumaan, en lopulta halua enää muutakaan...

Vierailija
5934/9847 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkamainen käytös, rumat vaatteet, laiskuus jne

Vierailija
5935/9847 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi olevansa tatuoija ammatiltaan ja jo ennen kuin oltiin tavattu livenä, lupasi tehdä minulla kuvan joululahjaksi.  Minulla ei ole yhtään kuvaa  enkä myöskään sellaista halunnut ottaa, mies kummasteli kovin asiaa.  Minulla on useita korviksia ja kulmalävistys, en pelkää neuloja, tatskat ei vain tunnu minun jutultani.

Ihan hyvä etten ollut halukas sillä mennessäni lopulta miehen asunnolle selvisi että tekee kuvia kotonaan eikä kovin hyvällä hygienialla, en ymmärrä noista asioista mutta tuskin sätkävehkeet ja kaksi karvoja pöllyyttävää kissaa sopii samaan tilaan niiden väripullojen ja muiden kanssa..

5936/9847 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materialisti

Epäluotettava

Sekopäinen

Narsisti

Rakkaus loppui

En ollut kiinnostunut

Kaikki oli vaikeaa

Seksi loppui

Tässä kaikki syyni 30 vuoden ajalta.

Vierailija
5937/9847 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui persuksi, minähän en tyhmälistön kanssa seurustele...

5938/9847 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtämättömän mielestä älykäs on tyhmää..

Vierailija
5939/9847 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mark kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtämättömän mielestä älykäs on tyhmää..

Aivan mainio ratkaisu jos nämä persuälykkäät pitäytyvät ja pariutuvat keskenään.

Me tavikset emme tunne alemmuuskompleksia heidän loisteensa rinnalla.

Vierailija
5940/9847 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lopetin tapailun yhden miehen kanssa, kun joka ilta piti juoda ainakin neljä isoa olutta vaikka työviikko. Viikonloppuisin sit kunnon liiskat perjantaina ja lauantaina. Koitin tästä sanoa että voisi vähä vähentää mutta ei ollu kuulemma kun muutama kalja vaan. Jep jep, lupasin itelleni joskus etten elämääni ota enään yhtäkään alkoholistia. Siihen loppui se tapailu vaikka muuten kiva tyyppi.

-Eksä alkoi käyttäytymään omistushaluisesti ja oli tosi agressiivista käyttäytymistä. Loppujen lopuks alkoi olemaan jo fyysistä agressiivisuutta mua kohtaan niin oli parempi nostaa kytkintä.

- Erästä miestä tapailin, lupas mulle "kuun taivaalta" ja olin tosi rakastunut. Luulin et se olis minuunkin. Vuoden tapailun jälkeen kun otin puheeks että voisi olla vähän vakavampaakin tämä tapailu, niin lakkas vastaamasta viesteihin ym.

- Yhden tapailun lopetin siihen kun mies jäi kiinni valehtelusta ja olikin naimisissa ja vaimo odotti lasta.

-Pisin suhteeni tuli päätökseen rakkauden vain loputtua omalta osaltani. Sain sitten myöhemmin selville että eksä olikin jatkanut jo omaa elämäänsä paljon ennen meidän eroa uuden kumppanin kans.