Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Aikuinen mies vihjaili monesti minulle olleensa koulukiusattu. No saattoi ollakin, hänellä oli tosi huono itsetunto ja ilmeisesti kärsi paniikkihäiriöstä ja muistakin pelkotiloista ja ehkä muistakin mt ongelmista.
En tunne psykologiaa niin paljon että voisin sanoa millasia aikuisia ihmisiä koulukiusatuista tulee mut tämän miehen kohdalla epäilin kyllä että hän oli itse koulukiusaaja. Ainakin hän käyttäytyi siten aikuisena.
Tai sitten hänestä oli tullut traumojensa vastapainoksi aikuisena ainakin kumppaninsa kiusaaja.
Ihan hiton lapsellinen mies joka nokitteli, tiuski, ärähteli, väheksyi naisia todella sovinistiseen tyyliin, välillä esitti kilttiä naapurin poikaa ja huolehtivaa kumppania, kohta halusi olla joku keisari ja itsevaltias jolla olisi henkilökunta, todella pikkumainen nillittäjä joka haukkui kaikki muut ihmiset, valitti jatkuvasti jostain, oli hyvin passiivinen suunnittelemaan ja toteuttamaan mitään yhteisiä menoja/tekemisiä mutta jälkikäteen kyllä osasi moittia ja arvostella ja teki tosi outoja juttuja minun kotonani saadakseen huomauttaa sitten niistä minulle.
Sairas persoona. Oli eronnut 2x molemmilla kerroilla vaino oli lähtenyt.... no kun kuuntelin hänen tarinoita ja seurasin millanen ihminen hänestä kuoriutui niin empä todellakaan ihmettele.
Ja niin karskilta kun kuulostaakin niin jos hän on aina ollut tuollainen itsekeskeinen, toisia nokitteleva ja naljaileva ilkeilijä vailla kunnollisia sosiaalisia taitoja niin empä ihmettele että on ollut koulukiusattu.
Vierailija kirjoitti:
Oli väljä pimpsa naisella, jouduin fistaamaan että sai daamin tyydytettyä !
Voimia! Aivan upea tarina, joka ansaitsisi vähän enemmän myötätuntoa - vaan mitä saamme? Seitsemän kertaa alapeukkua! Ei ole maailma reilu eikä ymmärtäväinen, se lyö kuin miljoona volttia.
Olen lopettanut parin miehen kanssa suhteen, kun ei vaan tuntunut oikealta oikea syy taitaa olla jonkinlainen sitoutumiskammo.
He olivat molemmat tosi hyviä tyyppejä ja lisäksi komeita! Myöskin aivan ihanaa s*ksiä. Molemmilla oli kyllä taloudellisia ongelmia, mutta yrittivät kyllä hoitaa niitä. En vaan ollut kiinnostunut heistä. Jotenkin pelotti joutua suhteeseen, kun en ollut täysin varma haluanko. Ja he molemmathan oikein jumaloivat minua. En kai ollut tottunut sellaiseen.
Näinkin hullusti voi käydä :D
Jos aito rakkaus ei riitä, niin mikä sitten?
Miehellä luki rinnassa "She is my sin" eli Nighwishin laulun sanat mutta näytti kuin siinä olisi lukenyt "She ls mysin", kuva oli väärikirjoituksen lisäksi levinnyt ja mies loukkaantui kun kysyin aikooko korjauttaa sen. Oli kuulemma vain 2 vuotta vanha ja hän oli maksanut siitä 200 euroa, ei mitään vikaa kuvassa!
Mies myös muuttui auringossa ravun punaiseksi mutta tuhahteli pilkallisesti kun tarjosin suojakertomella 50 olevaa aurinkorasvaani, olimme ulkokirppiksellä ja ja sen jälkeen menimme terassille ja seurasin huolestuneena miten miehen olkapäiden punotus vaan syveni. Lopulta mieheltä ihan nahka kesi mutta vähätteli, että joka kesä sama juttu eikä ole iso asia, iho vahvistuu! Minua kiusoitteli albiinoksi.
Joi myös aamuisin Nescafen jääkahvia pussista ja sai hirveän kohtauksen, kun yhtenä aamuna pussit olivatkin loppu.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä luki rinnassa "She is my sin" eli Nighwishin laulun sanat mutta näytti kuin siinä olisi lukenyt "She ls mysin", kuva oli väärikirjoituksen lisäksi levinnyt ja mies loukkaantui kun kysyin aikooko korjauttaa sen. Oli kuulemma vain 2 vuotta vanha ja hän oli maksanut siitä 200 euroa, ei mitään vikaa kuvassa!
Mies myös muuttui auringossa ravun punaiseksi mutta tuhahteli pilkallisesti kun tarjosin suojakertomella 50 olevaa aurinkorasvaani, olimme ulkokirppiksellä ja ja sen jälkeen menimme terassille ja seurasin huolestuneena miten miehen olkapäiden punotus vaan syveni. Lopulta mieheltä ihan nahka kesi mutta vähätteli, että joka kesä sama juttu eikä ole iso asia, iho vahvistuu! Minua kiusoitteli albiinoksi.
Joi myös aamuisin Nescafen jääkahvia pussista ja sai hirveän kohtauksen, kun yhtenä aamuna pussit olivatkin loppu.
Se on varmaan istunut tuoreen tatskan kanssa auringossa ,jos asenne kerran on tuollainen ja kuva mennyt pilalle ennen paranemista
Tosin kirjoitusvirhe pistää epäilemään tatuoijan ammattitaitoa,varmaan joku ylihinnoiteltu kotitatuoija jota kaverit kehuneet..
Aluksi vaikutti luotettavalta, ihan Ok -varakkaalta ja herrasmieheltä. Fiksultakin.
Myöhemmin seurustelun edetessä kävi ilmi huumeiden käyttö, mielenterveysongelmat, jatkuva päivät läpeensä nukkuminen, epähygienisyys, söi aivan kaiken jääkaapista jne.
Kaiken kukkuraksi:
Haisteli mun pikkuhousuja (mun mielestä pervoa!) ja otti salaa koti-paparazzina alastonkuvia minusta puhelimeensa kun en nähnyt.
Olen paljon omaa tilaa vaativa ihminen. Ahdistun, jos edes seurustelussa jonkun pitää olla koko ajan kiinni minussa kuin joku takiainen.
Se kaikki oli mulle vaan liikaa... Eikä ihme.
Vierailija kirjoitti:
Ei halunnut hakea mitään työpaikkaa tai opiskelupaikkaa. Siivotutti vanhemmillaan asuntonsa, ostatutti äidillään ruokaa ja tietokonepelejä itselleen, koska joi omat rahansa. Halusi pakonomaisesti yrittää harrastaa seksiä useita kertoja päivässä, vaikka elin ei toiminutkaan. Halusi juoda kaiken alkoholipitoisen asunnostani, pieniä minipulloja myöten. Jouduin maksamaan yleensä kaiken, jos jossain käytiin. Oletti minun kuskaavan häntä aina joka paikkaan, ei halunnut liikkua yhtään, vaikka liikunnantarvetta oli. Soitti keskellä yötä äidilleen, joka tuli kuskaamaan hänet baarista kotiin, koska ei halunnut kävellä lyhyttäkään matkaa. Kertoi kaverilleen sanomisiani ja tekemisiäni aivan päinvastoin, kuin oikeasti oli tapahtunut, eli halusi tehdä minusta syyllisen kaikkeen. Itki humalassa aina sitä, miten omat sisarukset pärjää ja hän on vain väliinputoaja, mutta ei halunnut tehdä asialle mitään. Odotti saavansa kaiken ilmaiseksi vanhemmiltaan, sisaruksiltaan, kavereiltaan. Kävi kavereillaan kylässä pelkästään ilmaisen alkoholin toivossa, keräsi esim. olutta sylillisen mukaansa lähtiessään ja haastoi riitaa päälle. Oletti, että hän muuttaa asumaan minun asuntooni, vaikka asiasta ei oltu puhuttukaan. Jossain vaiheessa minulle riitti, en jaksanut enää.
Kauanko tämmöistä kattelit, ennenkuin luovutit. Tuntuu kertomuksesta, että pitkäänkin on mennyt. Myös muita vastaavia kertomuksia on tässä tullut esiin. En kyllä tajua.
Mies oli allerginen kananmunalle. Oli siinä jotain muutakin (joka ei ole niin jäänyt mieleen) mutta tuo allergia oli jotenkin mulle kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies vihjaili monesti minulle olleensa koulukiusattu. No saattoi ollakin, hänellä oli tosi huono itsetunto ja ilmeisesti kärsi paniikkihäiriöstä ja muistakin pelkotiloista ja ehkä muistakin mt ongelmista.
En tunne psykologiaa niin paljon että voisin sanoa millasia aikuisia ihmisiä koulukiusatuista tulee mut tämän miehen kohdalla epäilin kyllä että hän oli itse koulukiusaaja. Ainakin hän käyttäytyi siten aikuisena.
Tai sitten hänestä oli tullut traumojensa vastapainoksi aikuisena ainakin kumppaninsa kiusaaja.Ihan hiton lapsellinen mies joka nokitteli, tiuski, ärähteli, väheksyi naisia todella sovinistiseen tyyliin, välillä esitti kilttiä naapurin poikaa ja huolehtivaa kumppania, kohta halusi olla joku keisari ja itsevaltias jolla olisi henkilökunta, todella pikkumainen nillittäjä joka haukkui kaikki muut ihmiset, valitti jatkuvasti jostain, oli hyvin passiivinen suunnittelemaan ja toteuttamaan mitään yhteisiä menoja/tekemisiä mutta jälkikäteen kyllä osasi moittia ja arvostella ja teki tosi outoja juttuja minun kotonani saadakseen huomauttaa sitten niistä minulle.
Sairas persoona. Oli eronnut 2x molemmilla kerroilla vaino oli lähtenyt.... no kun kuuntelin hänen tarinoita ja seurasin millanen ihminen hänestä kuoriutui niin empä todellakaan ihmettele.
Ja niin karskilta kun kuulostaakin niin jos hän on aina ollut tuollainen itsekeskeinen, toisia nokitteleva ja naljaileva ilkeilijä vailla kunnollisia sosiaalisia taitoja niin empä ihmettele että on ollut koulukiusattu.
Juu, mullakin kokemusta tällaisesta "kiusatusta". Heittämällä veemäisimpiä ihmisiä joita olen elämäni aikana tavannut. Traumat jäi.
Minulle riittäisi aluksi katsekontakti naiseen, jos se jää puuttumaan, en lopulta halua enää muutakaan...
Moukkamainen käytös, rumat vaatteet, laiskuus jne
Mies kertoi olevansa tatuoija ammatiltaan ja jo ennen kuin oltiin tavattu livenä, lupasi tehdä minulla kuvan joululahjaksi. Minulla ei ole yhtään kuvaa enkä myöskään sellaista halunnut ottaa, mies kummasteli kovin asiaa. Minulla on useita korviksia ja kulmalävistys, en pelkää neuloja, tatskat ei vain tunnu minun jutultani.
Ihan hyvä etten ollut halukas sillä mennessäni lopulta miehen asunnolle selvisi että tekee kuvia kotonaan eikä kovin hyvällä hygienialla, en ymmärrä noista asioista mutta tuskin sätkävehkeet ja kaksi karvoja pöllyyttävää kissaa sopii samaan tilaan niiden väripullojen ja muiden kanssa..
Materialisti
Epäluotettava
Sekopäinen
Narsisti
Rakkaus loppui
En ollut kiinnostunut
Kaikki oli vaikeaa
Seksi loppui
Tässä kaikki syyni 30 vuoden ajalta.
Paljastui persuksi, minähän en tyhmälistön kanssa seurustele...
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtämättömän mielestä älykäs on tyhmää..
mark kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtämättömän mielestä älykäs on tyhmää..
Aivan mainio ratkaisu jos nämä persuälykkäät pitäytyvät ja pariutuvat keskenään.
Me tavikset emme tunne alemmuuskompleksia heidän loisteensa rinnalla.
- Lopetin tapailun yhden miehen kanssa, kun joka ilta piti juoda ainakin neljä isoa olutta vaikka työviikko. Viikonloppuisin sit kunnon liiskat perjantaina ja lauantaina. Koitin tästä sanoa että voisi vähä vähentää mutta ei ollu kuulemma kun muutama kalja vaan. Jep jep, lupasin itelleni joskus etten elämääni ota enään yhtäkään alkoholistia. Siihen loppui se tapailu vaikka muuten kiva tyyppi.
-Eksä alkoi käyttäytymään omistushaluisesti ja oli tosi agressiivista käyttäytymistä. Loppujen lopuks alkoi olemaan jo fyysistä agressiivisuutta mua kohtaan niin oli parempi nostaa kytkintä.
- Erästä miestä tapailin, lupas mulle "kuun taivaalta" ja olin tosi rakastunut. Luulin et se olis minuunkin. Vuoden tapailun jälkeen kun otin puheeks että voisi olla vähän vakavampaakin tämä tapailu, niin lakkas vastaamasta viesteihin ym.
- Yhden tapailun lopetin siihen kun mies jäi kiinni valehtelusta ja olikin naimisissa ja vaimo odotti lasta.
-Pisin suhteeni tuli päätökseen rakkauden vain loputtua omalta osaltani. Sain sitten myöhemmin selville että eksä olikin jatkanut jo omaa elämäänsä paljon ennen meidän eroa uuden kumppanin kans.
Miten kukaan täysillä valoilla ajava pystyy keräämään itselleen tällaisen haaremin?