Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Vierailija kirjoitti:
Mies lähti käymään kaupassa ja menin kakalle sillä aikaa. Olen tosi häveliäs, enkä kehtaa käydä kenenkään aikana ja varsinkaan vierailla ollessa. Mies tulikin kaupasta kaverin kanssa takaisin , kun oli törmännyt kaveriin kaupalla. Istuin olohuoneessa ja tää kaveri meni vessaan. Mies alkoi huutamaan mulle kaverin lähdettyä että tosi kiva tuolla vessassa haisi ihan paska kun kaveri meni sinne,voisit vähän miettiä!!! . Menin ihan noloksi ja pyysin anteeksi. Silti jäi ahdistamaan enkä kehdannut nähdä enään miestä uudelleen vaan jätin vain vastaamatta kaikkiin viesteihin, vaikka sinänsä mies oli itse törppö, mutta oli se noloa silti.
Asiallisesti ghostattu noin törppö mies. Juuri noin pitää tehdä, kun mies on tehnyt jotain täysin anteeksiantamatonta.
Vierailija kirjoitti:
Mies raivosi minulle ja ensimmäistä kertaa korotin itse takaisin kunnolla miehelle ääntä ja huusin "Oletko itse muka täydellinen?!"
Mies sylkäisi naamaani ja sanoi "nyt sä olet v i ttu hiljaa!" . Niin olin. Ja lähdin enkä koskaan palannut vaan estin joka paikasta.
Hienoo, miten naiset alkaa osata tän ghosaamisen taidon. Mitä huonommin mies käyttäytyy, sitä varmemmin ne vaan leikataan ulos elämästä ilman selityksiä. Se on oikein!
Huono kemia, mies ei ymmärtänyt huumoriani eikä saanut minua nauramaan eikä kostumaan. Harmittaa, olisi ollut muuten hyvä mies.
Monta miestä ovat olleet aivan liian juoppoja tai muihin päihteisiin meneviä, ei kiitos.
Yksi mies oli erittäin kummallinen, väänsi vitsiä #metoo:sta ja ronkki laukkuani.
Liian tyhmiä miehiä olen lempannut pari. Ei siitä tule mitään, kun yrittää keskustella jostain asiasta ja vastaukseksi saa tyhjän katseen.
Jouduin juuri sinkuksi ja nyt kun muistelen näitä deittailukokemuksia, taidan pysyäkin sellaisena
Tapasin joitain vuosia sitten vajaat viiskymppisenä kivan näköisen miehen jonka kanssa kemiat kohtasi heti ja hänkin tykästyi minuun - ajattelin "wau, voiko mulla käydä näin hyvä tuuri" (hän olisi kelvannut varmasti muillekin).
No ei käynyt tuuri, ei!
Hän oli sanan varsimaisessa merkityksessä yksi ongelmavyyhti koko mies. Koko seurustelumme perustui hänen ongelmiensa vatvomiseen ja hänen terapointiinsa, ja niitähän riitti.
Tästä tulisi romaani jos kaikki kirjoittaisin, enkä halua että hänet kukaan tunnistaisi siitä.
Suhde loppui molempien osapuolten todetessa ettei nyt taida olla sopiva hetki parisuhteen rakentamiseen.
Tämä taisi olla minun etu koska hänestä kuoriutui viime metreillä hyvinnpassiivisagressiivinen naisten väheksyjä.
Mutta hän ei kuitenkaan välttämättä ollut lapsellinen.
Olisin halunnut jotain enemmän. Hänhalusi olla kaveri.
En pystynyt. Olisin jumiutunut haaveilemaan, kun tavattiin kuitenkin ja kirjoitteli paljon.
Että halusimme eri asioita. Se oli syy. Tai ehkä emme päässeet ystävyystasolle tai se ei olisi onnistunut.
Ei halunnut enää olla ja sitten, kun hän uskalsi itsestään sen kolean puolen esiin, kun eroa käsiteltiin, niin ero oli minullekin helpompi.
Näin, että ei sellainen tyyppi, joka on niin paljon piilossa, ole minulle sopiva.
Rankkaa oli käsitellä se ero, mutta se oli oikein.
Naisella oli hirvittävä kaljamaha.
Muuten mukava ja ihan ok näköinenkin vajaat viisikymppinen mies sai jäädä kun osoittautui kovin raamattu uskovaiseksi ja alkoi minua neuvomaan raamatun ( tai jonkun muun sellaisen satukirjan) lauseita mukaillen.
Joskus kun emme olleet samaa mieltä hän vetosi että raamatussakin sanotaan niin ja näin ja antoi ymmärtää että sitten asia on varmasti just niin....
Muutenkin hänellä oli kova taipumus ja tarve neuvoa muita milloin missäkin asiassa ja tilanteessa joka on hurjan ärsyttävä tapa ja kuvastaa henkilön vallanhalua ja tarvetta pitää itseään siten tärkeänä ja merkittävä.
Ihan kun 45v nainen ei selviäisi kauppareissusta autolla ilman hänen ohjeitaan 😆
Aluksi ihan ok tuntuinen daami jäi hyvin nopsaan kun ei jaksanut enää esittää fiksua ja sivistynyttä, vaan kulissi romahti.
Kielenköyttö kuin tukkijätkällä, yritin aina vähän hillitä ja tein selväksi etten oikein tykkää siitä että hän (aikuinen sievä mainen) kiroilee niin paljon ja muutenki puhuu kokoajan jotain levottomia alapääjuttuja ja nauraa räkättää sitten kaljapäissään itse omille jutuilleen.
En tiedä millasissa piireissä hän oli pyörinyt mutta minä päätin etsiä naisellisempaa ja hillitympää seuraa.
En olis ikinä ilenny viedä häntä kavereilleni saati vanhemmilleni näytille kun ikinä ei tienny mitä suusta pääsee.
Mies oli saman pituinen kuin minä (170cm) ja hänen kengänkokonsa oli vain yhden numeron isompi kuin minun (39) ja hänen kätensä olivat saman kokoiset kuin minulla. Hän oli ihana ja huomaavainen mies, teki kaikkensa että minulla olisi hyvä olla. Mutta en vaan pystynyt, minua jotenkin alkoi ällöttämään hänen pienikokoisuutensa. Haluan, että mies on isompi kuin minä, joka suunnasta :D
En kerro tarkkaa pituuttani, mutta olen sinua vähän päälle 10 cm lyhyempi, ja kengänkokoni (onko se yhdyssana?!) on 39!!! Miten ihmeessä minulla on pituuteeni nähden niin iso koko! Rakastan sitä, en todellakaan häpeä tai mitään. Olen vain ihmeissäni.
Ehkä jätän miehen, ellei hän muuta yhteen kanssani. Vuosi oltu kimpassa ja nähdään joka päivä.
Oharit kirjoitti:
Suuteli ihan älyttömän huonosti. Yhdet treffit riitti.
Miten suuteli?
En oo oikeen koskaan ymmärtäny miten voi suudella huonosti? Itsellä ku se tulee luonnostaan kun oon sensuelli aistikas ja kiihkeä. Olen hyvä suutelija. Ei kukaan oo opettanu ku tiesin sen luonnostaan.
Yks jätkä suuteli jotenki tosi oudosti. En osais sanoo sitä suuteluksi, suutelu on kiihkeää, aistikasta. Se oli sellaista suun availua mahdollisimman isoksi omaa suutani vasten. Hyi helkatti. Sanoin sille että ei ollu kovin hyvä suuteleen niin se suuttu mut mä sanoin et ei tarvi suuttua, nyt voit opetella.
Nainen ei osannut ottaa suikkiin.
Liian löysä vitttu. Ja se haisi.
Ensimmäinen yhteinen yö ja takaapäin. Naisella oli paskaa perseessä! En vastannut enää viesteihin.
Tapailin vuoden miestä joka teki kaiken mitä 15v. tytär halusi. Ja hän todella pompotti ja pilasi monet menot, kun ei tullut äitinsä kanssa toimeen. Saatto pölähtää keskellä yötä ja vaatia, että tehdään hänelle ruokaa/ haetaan ystävältä, lämmitetään sauna jne. Ei osannut päättää kumman luona asuu. Sai raivareita ja hallitsi koko kuviota. En lopulta halunnut olla kolmas pyörä. Olisi ollut kiva mies, mutta rajansa kaikella. Sanoin, että hän voi olla uudestaan yhteydessä, kun tytär muuttanut ja aikuistunut.
Mies sai kiukku kohtauksen kun wc-paperin oli hänen kämpässään laittanut hänen mielestä väärin telineeseen.. Ja sängyssä olisi halunnut käyttää laudan näköistä härpäkettä "leluna" ja jonkinlaisena ruoskana. Juu ei kiitos..
Toinen kaveri vaikutti aluksi ihanalta, huomioi sopivasti jne.. Mutta sitten selvisi että nukkui ase tyynyn alla ja monen monta muutakin asiaa jotka sai perääntymään. Viikko sen jälkeen kun olin kertonut ettei tästä tule mitään, tuli samaan baariin missä oli ja konttasi lattioita pitkin anellen minua takaisin.. No onneksi muut saivat hänet lähtemään. Uhkaili itsemurhalla ja itsensä satuttamisella sen jälkeen useasti. En enää vastannut hänelle..
Mitä ihmettä, vessa on sitä varten että siellä asioidaan eikä tarvitse ojanpohjia lähteä hädälleen etsimään. Todella ikävää kommentoida toisen vessahajuja, ei niille usein voi paljoakaan ja monille kakkatoimitus on nolostuttava asia joka ei kaipaa ylimääräistä huomiota. Hyvä että et enään häntä tavannut, voi jäädä keskenään haaveilemaan ruusun tuoksuisia ranskanpastilleja ruikkivasta kumppanista joka pidättäytyy wc käynneistä kotona.