Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Bileissä säätö joi itsensä ihan tuhannen känniin, aloitti tappelun toisen kanssa silmieni edessä, oksensi koko yön ja aamulla ihmetteli miksen halua jatkaa juttua hänen kanssaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ollut riittävästi kiinnostunut minusta. Ihan oikeasti.
Käytiin hänen kanssaan treffeillä, ja minusta tuntui aluksi tosi hyvältä. Olin innoissani. Mies oli kohtelias ja hauska, ja ihan mukavan näköinen. Tapailimme useampia kertoja.
Se minua suretti jo heti alkuvaiheessa, että hän ei ollut itse aloitteellinen hirveästi mihinkään. Hän halasi ja silitti minua, mutta siihen se sitten jäi. Ei ollut aloitteellinen edes suutelemaan. Ehkä viisien treffien jälkeen pyysin häntä kotiini, ja ajattelin, että tunnelma olisi voinut mennä vähän intiimimmäksi. Mutta se ei onnistunut, koska mies yksinkertaisesti istui sohvalle viereeni katselemaan elokuvaa tekemättä yhtään mitään. Ei ottanut kainaloon, ei koskettanut, istui kuin tatti. Sitten elokuvan loputtua juttelimme hetken, ja hän totesi, että nyt on aika lähteä kotiin. halaus, ja siinä se.
Oli varmaan varovainen, ja halusi edetä hitaasti. Varmaan jonkun hänelle sopivamman mielestä hieno ja luottamusta hetättävä asia, kun haluaa ensin tutustua rauhassa.
Jep. Olen ollut se mies tuollaisessa tilanteessa monestikin ja siinä ei ole ihan helppoa luovia, että mitä on soveliasta tehdä ja ehdottaa. Mutta pakko se on vain sitten ollut ruveta jotain lähentymistä tekemään, kun nainen ei tee elettäkään. Ei ole vielä korville tullut onneksi. Joskus on ollut tosi helppoa, kun nainen on ihan itse kasuaalisti tullut kiinni hipsuttelemaan tai laittanut pään syliin sohvalla. Se on sitten selvä peli ja helpottaa välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!
N19
Iästäsi päätellen, olet tapaillut lähinnä teinejä. Kyllä se siitä muuttuu, kun tutustut miehiin.
Aikuiset miehet ovat usein ihan samanlaisia kuin nämä nuoremmat miehet. Haukkuvat ikäisiään naisia, yrittävät iskeä nuorempia, näkevät itsensä ikuisesti nuoren näköisinä, vaikka olisi iso maha, impotenssiongelmia, ainakin pitävät itseään parempina kuin naiset jne.
Nuorena sitä ei piitannut kun ei paremmasta tiennyt jos kundi ei osannut suudella tai henki haisi, samoin seksissä sitä tyytyi mihin tahansa haisevaan munaan tai karmeaan rynkytykseen.
Mutta nyt melkein nelikymppisenä on iso hell no! jos mies suutelee tulemalla suu auki ja kieli ulkona päälle, tai henki haisee kuin kuollut koira. En ala opettaa nelikymppistä pussaamaan tai käyttämään hammasharjaa. Sama juttu seksin kanssa, jos housuista paljastuu sissijuustoinen tahmea kalu niin en takuulla ota sitä mihinkään aukkoon ja suhdekin oli siinä. En ala opettaa miten pippeli pestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!
N19
Iästäsi päätellen, olet tapaillut lähinnä teinejä. Kyllä se siitä muuttuu, kun tutustut miehiin.
Aikuiset miehet ovat usein ihan samanlaisia kuin nämä nuoremmat miehet. Haukkuvat ikäisiään naisia, yrittävät iskeä nuorempia, näkevät itsensä ikuisesti nuoren näköisinä, vaikka olisi iso maha, impotenssiongelmia, ainakin pitävät itseään parempina kuin naiset jne.
Eivät ole. Puhut edellen ainakin henkisistä teineistä.
Ei ollut tarpeeksi munaa pääsiäi seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
T: M40
Amatööri.
mistä noita tommosia löytyy
Niin kumpia löytyy? Noita, jotka eivät kestä tuollaisessa vauhdissa? Vai noita, joilla on tuollainen vauhti?
Lopetin yhden naisen tapaamisen yhteen kertaan, koska hän kutsui pilluaan tussuksi.
Viimeinen niitti löysässä hirressä roikottamiseen oli seuraavanlainen. Viimeinen tapaaminen oli kuin tuote-esittely naisen ystäville, kun itseä ei tapailu ilmeisesti kiinnostanut. Ei tullut edes kahvipöytään viereeni istumaan, vaan virnuili pöydän läheisyydessä😏. Se esiteltävä "tuote" olin minä. Nöyryyttävä kokemus. No siihempä loppui ne tapaamiset... 🏃
Mies oli saman pituinen kuin minä (170cm) ja hänen kengänkokonsa oli vain yhden numeron isompi kuin minun (39) ja hänen kätensä olivat saman kokoiset kuin minulla. Hän oli ihana ja huomaavainen mies, teki kaikkensa että minulla olisi hyvä olla. Mutta en vaan pystynyt, minua jotenkin alkoi ällöttämään hänen pienikokoisuutensa. Haluan, että mies on isompi kuin minä, joka suunnasta :D
Miksi luulet että naiset meikkaa ja käyttää push-uppeja tai muita muotoilevia alusvaatteita? Näyttääkseen paremmalta kuin ilman.
Jos tämä tulee yllätyksenä niin lienet niin hölmö että sinut on jätetty useasti tyhmyytesi takia...
Mielestäni se on kiva homma jos nainen näyttää laittautuneena kauniilta. Ei sitä kotona tarvi kellon ympäri näyttää joltain seksikissalta.
EIkös se pussailu oo muutenkin teinien hommaa?
Ihan käsittämättömän huonotuulinen valittaja, marisi ja narisi ihan kaikesta. Ihmetteli vielä ääneen kun kaveritkin oli ottaneet etäisyyttä. En usko että koskaan löytää parisuhdetta jos ei lopeta narinaansa.
Mitkä naisella luontaisesti kasvavista karvoista on niitä ylimääräisiä?
Perskarvat?
Olisit vaan opettanut hyväksi suuseksissä
Ei halunnut pitää kadulla kädessä kiinni eikä suudella, kun aloin turhautuneena kysellä haiseeko henkeni vai mitä niin olin kuulemma yli dramaattinen. Seksinkin piti tapahtua hämärässä sen jälkeen kun kumpikin oli käynyt vessassa alapesulla. Kun koetin saada miehen spontaanin sohvaseksiin,poistui vihaisena asunnostani.
Päätin että etsikööt estoisemman muijan,tämä ei todellakaan toimi!🙈
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.
Löysä römpsä