Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Vierailija kirjoitti:
- Haiseva hengitys. Mies oli muuten kiinnostava ja kiva, ja ulkoisesti siisti, mutta hengityksessä oli jokin ongelma. Olin nuori ja niin häveliäs, etten vaan saanut mitenkään sanottua tuosta. Sen sijaan lopetin kokonaan tapailun...
- Ikäero. 15v vanhemman miehen tapailu oli hetken mukavaa, jännittävääkin. Miehestä huokui kokemusta ja herrasmiesmäisyyttä, mitä oman ikäisissä miehissä (pojissa) ei ollut. Tajusin kuitenkin, että olemme ihan eri elämänvaiheissa eikä vakavalle suhteelle ole kovin hyviä edellytyksiä. Mies olisi toivonut vakavampaakin suhdetta.
- Miehellä oli joku tosi outo riippuvuussuhde äitiinsä, joka tapailun edetessä alkoi paljastua. Hän puhui joka treffeillä jossain kohtaa äidistään. Äiti selvästi oli jollain ihme jalustalla ja kaikki miehen tärkeät muistot/kokemukset/kuulumiset liittyivät aina jollakin tavalla äitiin. Hän ei vaikuttanut itse edes huomaavan, että puhuu koko ajan äidistään. Tämä oli tosi outo keissi, mies oli nimittäin muuten tosi fiksun ja elämässä pärjäävän oloinen.
- Miehen lapsi. Tapailin miestä jolla oli 9v poika. Tapasin välillä pojankin ja hän oli ihan super villi ja vilkas. En voinut kuvitella vakavampaa suhdetta, koska en ikinä kestäisi omassa kodissani sellaista menoa. Miehen lapset ovat muutenkin aika nou-nou, uusperhe-elämä ei houkuta jos valita saa...
Nämä kaikki siis eri miehiä.
Hyvä että jätit sen isän, jolla luonnollisesti lapsi. Olisi varmaan ollut lapselle inhottavaa, jos isän naisystävä inhoaisi tosissaan. Kai tiesit jo ennen tapailun aloittamista että miehellä lapsi, ja sinä vihaat lapsia?
Kierrä jatkossa kaukaa ihan lasten takia.
Oli todella sekava. Pyysi johonkin ja sitten lähetteli pieniä vihjeitä, että oli niissä samoissa paikoissa jonkun muun mahdollisen romantiikkakiinnostuksen kanssa. En jaksa mitään manipulointia. Lopetan sellaiset jutut alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Oli reilusti ylipainoinen, ei pessyt hampaitaan, minkä myönsi. Pienivehkeinen, kesti vain pari työntöä tai laukesi käsiini. Ei osannut keskustella kuin työstään, yleistieto olematon. Kiinni edellisessä suhteessa. Tämä kyllä riitti oikein hyvin.
Reilusti ylipainoinen, pienivehkeinen, keskustelutaidoton tollo, joka ei edes pessyt hampaitaan, mutta silti annoit - vaikuttaa siltä, että olit epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ikäero, luulin miehen olevan itseäni noin 10vuotta nuorempi mutta ikäeroa olikin yli 20 vuotta.
Ei mulla ole oikeutta varastaa toisen nuoruutta ja mahdollisesti pilata sen suhteita omiin vanhempiinsa ja kavereihinsa.
Muuten suhde (ja mies) oli ihana.
Miten et muka tajunnut ikäeroa aimmin? Deitisovelluksissahan on aina ikä.
Nainen oli vähän yli 20 vuotias, mutta erittäin ylipainoinen. Oli feikannut kuvansa Tinder-profiilissa, luuli varmaan ettei jää kiinni tällaisesta pienestä valkoisesta valheesta. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Haiseva hengitys. Mies oli muuten kiinnostava ja kiva, ja ulkoisesti siisti, mutta hengityksessä oli jokin ongelma. Olin nuori ja niin häveliäs, etten vaan saanut mitenkään sanottua tuosta. Sen sijaan lopetin kokonaan tapailun...
- Ikäero. 15v vanhemman miehen tapailu oli hetken mukavaa, jännittävääkin. Miehestä huokui kokemusta ja herrasmiesmäisyyttä, mitä oman ikäisissä miehissä (pojissa) ei ollut. Tajusin kuitenkin, että olemme ihan eri elämänvaiheissa eikä vakavalle suhteelle ole kovin hyviä edellytyksiä. Mies olisi toivonut vakavampaakin suhdetta.
- Miehellä oli joku tosi outo riippuvuussuhde äitiinsä, joka tapailun edetessä alkoi paljastua. Hän puhui joka treffeillä jossain kohtaa äidistään. Äiti selvästi oli jollain ihme jalustalla ja kaikki miehen tärkeät muistot/kokemukset/kuulumiset liittyivät aina jollakin tavalla äitiin. Hän ei vaikuttanut itse edes huomaavan, että puhuu koko ajan äidistään. Tämä oli tosi outo keissi, mies oli nimittäin muuten tosi fiksun ja elämässä pärjäävän oloinen.
- Miehen lapsi. Tapailin miestä jolla oli 9v poika. Tapasin välillä pojankin ja hän oli ihan super villi ja vilkas. En voinut kuvitella vakavampaa suhdetta, koska en ikinä kestäisi omassa kodissani sellaista menoa. Miehen lapset ovat muutenkin aika nou-nou, uusperhe-elämä ei houkuta jos valita saa...
Hyvä että jätit sen isän, jolla luonnollisesti lapsi. Olisi varmaan ollut lapselle inhottavaa, jos isän naisystävä inhoaisi tosissaan. Kai tiesit jo ennen tapailun aloittamista että miehellä lapsi, ja sinä vihaat lapsia?
Yhteen yh-sinkkuun näköjään kolahti kovaa.
En tajua näitä, jotka feikkaavat deittiprofiiliin ulkonäön paljon todellisuutta paremmaksi. Esim. sairaasti meikkiä, filtterit, kuvakulma joka peittää ylipainon, 10 vuotta vanha kuva, pituuden valehtelu... Jos on tarkoituksena kuitenkin tavata se kumppani livenäkin, niin eihän nuo illuusiot ikinä kestä? Eikös kivempi olisi laittaa vaikka vähän vaatimattomampi kuva, jotta on sitten positiivinen yllätys kun tavataan? Minusta ainakin olisi kamalaa olla deittikumppanille pettymys heti ensisilmäyksellä.
Naisella vaikutti olevan alkoholiongelma ja huono viinapää, hämmentävä yhtälö. Heti aamusta piti päästä pubiin, parin kaljan jälkeen alkoi sammaltaa ja lopulta oli siinä kunnossa että hyvä kun pystyssä pysyi. Myöhemmin selvisi että oli saanut porttikieltoja vähän sinne sun tänne kun nukahteli vessoihin ym. En tiedä oliko joku lääkitys joka ei sovi alkoholin kanssa vai oliko kyse vain syömättömyydestä.
Ekoilla treffeillä perusteli oluen juomisen kymmeneltä aamulla sillä, että hänellä on nimpparit ja vapaapäivä. Toisilla vetosi kevääseen ja aurinkoon. Kolmansilla ei enää keksinyt tekosyitä. Aloin myös epäillä onko oikeasti missään töissä? Itse kerroin rehellisesti olevani sillä hetkellä lomautettu.
Vauraan perheen, jota en alkuun tiennyt, tytär muuttui alkuihastuksen jälkeen.
-alkoholin käyttö oli aivan älytöntä eli ei juonut vaan veti kunnon kännit eikä muistanut kännitoilailujaan.
- -alun viinilasit ja nauru muuttuivat kossupulloiksi ja krapula-aamuiksi
-rahan arvo ja merkitys nolla eli sitä tai sen loppumista ei tarvinnut miettiä.
- -rahaa oli pöydillä, laatikoissa, taskuissa ja ties missä.
-isän autolla, veneellä, mökille, lapin mökille, ulkomaan asunnoille jne.
- -jäi kokematta
Kun en suostunut enkä taipunut kaikkeen, niin jossain kohtaa minulle ilmoitettiin, että oven takana on pitkä jono miehiä jotka olisivat valmiit ottamaan paikkani. Kuinka ollakaan, niin eräänä iltana kysyinkin, että tiedätkö mikä päivä tänään on? Hän ei tiennyt mutta kerroin, että tänään on se päivä kun arvon neiti saa tai voi valita jonosta seuraavan.
Ahdisti miehen huono käsiala. Kirjoitti usein kahdella erivärisellä kynällä samat kirjaimet. Toinen tapaus teki i - kirjaimeen ympyräisen pisteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei lapsista pidä, kannattaako edes tavata miestä, jolla on lapsi?
En tajua, miten olisin sinkku tuon perusteella. Aivan kuin naimisissa /suhteessa olevat lapselliset eivät ihmettelisi, miksi hakeutua lapsiperheeseen, vain lähteäkseen heti kättelyssä, kun jo etukäteen tietää, ettei pidä lapsista. Uskon, että sinulle ei ole lapsia, sen minä tuosta päättelen. Sääli, sillä lapset ovat kaikki ja ilman niitä olet ilmaa vain :)
Vierailija kirjoitti:
Ahdisti miehen huono käsiala. Kirjoitti usein kahdella erivärisellä kynällä samat kirjaimet. Toinen tapaus teki i - kirjaimeen ympyräisen pisteen.
Tää on oikeesti aika kova
Tässä muutama, kun olin sinkku.
1. Useampi nainen suorastaan haisi. Hajuvedellä yritetty peittää faktaa, ettei suihkussa olla käyty useaan päivään.
2. Tupakoiva nainen. Kuka pussaisi tuhkakuppia?
3. Valko-musta-harmaa koti ja kaikki esineet jostain sisustusliikkeestä. Ahdistaa jo ajatuskin.
4. Ylipaino ei sinänsä haittaa, mutta kun kuvitellaan olevan seksikkäitä ja samalla läskit roikkuu paidan alta.
Kaikille kaunottarille kivaa päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäero, luulin miehen olevan itseäni noin 10vuotta nuorempi mutta ikäeroa olikin yli 20 vuotta.
Ei mulla ole oikeutta varastaa toisen nuoruutta ja mahdollisesti pilata sen suhteita omiin vanhempiinsa ja kavereihinsa.
Muuten suhde (ja mies) oli ihana.
Miten et muka tajunnut ikäeroa aimmin? Deitisovelluksissahan on aina ikä.
Tavattiin yhteisen harrastuksen parissa, ei netissä. Mies vaikutti ikäistään vanhemmalta, minä ilmeisesti nuoremmalta, eikä ikä tullut puheeksi ennen kuin vasta pari kuukautta sen jälkeen kun oltiin siirrytty harrastuskavereista deittailemaan. Mies oli 27, minä 49.
Huomasin, että oli valehdellut alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
En tajua näitä, jotka feikkaavat deittiprofiiliin ulkonäön paljon todellisuutta paremmaksi. Esim. sairaasti meikkiä, filtterit, kuvakulma joka peittää ylipainon, 10 vuotta vanha kuva, pituuden valehtelu... Jos on tarkoituksena kuitenkin tavata se kumppani livenäkin, niin eihän nuo illuusiot ikinä kestä? Eikös kivempi olisi laittaa vaikka vähän vaatimattomampi kuva, jotta on sitten positiivinen yllätys kun tavataan? Minusta ainakin olisi kamalaa olla deittikumppanille pettymys heti ensisilmäyksellä.
Miehet itse kuolaa näiden kuvien perään somessa, siksi niitä on mukavampi laittaa. Uskon että miehet muutenkin ihailevat lehdissä ja mediassa näitä naisia jotka on manipuloitu äärimmilleen taitavien ammattilaisten käsittelyssä. Miksipä ei tavallinen nainenkin saisi tuntea itsensä yhtä kauniiksi. On muutenkin aika epäreilua että mies kuolaa naisten kuvia joissa puolet totta ja vertailee tavallista naista siihen.
Fiksu mies tunnistaa että kuvia manipuloidaan, esim. siloittelun ja meikin tunnistaa kyllä. Fiksu mies ei ole manipuloiduilla kuvilla koreilevien instapimujen perään.
Hän sanoi että ei voi luvata sitoutua seurusteluun joten päätin sitten antaa kokonaan olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei lapsista pidä, kannattaako edes tavata miestä, jolla on lapsi?
En tajua, miten olisin sinkku tuon perusteella. Aivan kuin naimisissa /suhteessa olevat lapselliset eivät ihmettelisi, miksi hakeutua lapsiperheeseen, vain lähteäkseen heti kättelyssä, kun jo etukäteen tietää, ettei pidä lapsista. Uskon, että sinulle ei ole lapsia, sen minä tuosta päättelen. Sääli, sillä lapset ovat kaikki ja ilman niitä olet ilmaa vain :)
No jopas nyt kenkä puristaa 😅
Lopetin tapailun kun mies oli laittanut mun työpäivän aikana n. 15 viestiä ja soittanut yhtä monta kertaa. Puhelin oli työpäivän ajan äänettömällä pukukaapissa. (Aikana ennen älypuhelimia)
Viestien sisältö oli tyyliin mitä kuuluu ja lopulta miksi et vastaa, teetkö tän ihan kiusallasi, oikeesti, vastaa. Huh! Siihen loppui.