Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Mies oli todella epäystävällinen tarjoilijoille, taksikuskille ja muille ihmisille ketä kohtasimme treffi-illan aikana. Todella junttimaista käytöstä. Ei tavattu toista kertaa.
Nainen oli niin ruma suustaan kun meillä oli erimielisyyksiä että oli pakko jättää. Yli kaksi vuotta sitä huutamista kuuntelin. Sitten lähdin. En ole katunut.
Terapian tarpeessa kirjoitti:
Seurustelin on-off kolmisen vuotta miehen kanssa, joka aloitti jutun mun kanssa tarkoituksenaan vaan viettää aikaa kunnes löytää paremman. En tajunnut tätä. Huonoksi onneksemme rakastuimme. Hänellä oli kuitenkin ilmeisesti mielessään jokin kuva naisystävästä, johon minä en sopinut, joten vietti kaksi viikonloppua jonkun toisen naisen kanssa ja sen jälkeen jätti mut, vaikka sanoi rakastavansa. Sitten halusi aloittaa mun kanssa uudelleen kuukauden päästä. Kun kuulin toisesta naisesta, päätin samoin tein intuitiivisesti, että meidän juttu on ohi, mutta sitten kuitenkin aloitin hänen kanssaan uudestaan. Tunteet kasvoivat suuriksi mutta mulle muodostui mielenterveysongelmia kun hän oli kohdellut minua noin ja selitteli käytöstään mm. minun syykseni. Jätin hänet monta kertaa ja palasin taas yhteen, lopulta jätin lopullisesti ja itkin monta vuotta.
Tarinan opetus: kuuntele aina ekaa intuitiota, olisin säästynyt paljolta kärsimykseltä. Monta vuotta ajattelin, että mussa on jotain perustavanlaatuista vikaa. Kun sain lapsia toisen miehen kanssa, ajattelin, että lapsissanikin on jotain vikaa - ihan vain tuon kusipää eksän manipuloinnin takia
Oivoi ihan on sama kokemus täälläkin. Minä kyllä aistin ja huomasin, ettei tuo tosissaan ole,mutta en vain millään halunnut uskoa sitä. Tyyppi tuhlasi kyllä epäreilusti sinun ja minunkin aikaa, täytyisi rehellisesti myöntää jos ei toiveet suhteen laadusta kohtaa.
Täysin sama kokemus siitä, että en ollut muka hänelle tarpeeksi hoikka ja nätti. Tuo romutti itsetuntoni vuosiksi ja myös ajattelin että minussa on jotain pahaa vikaa.
Tuskinpa tuo tyyppi edes niin ajatteli, taisi tiedostaa olevansa alapuolellani ja hoksasi että noilla ulkonäköasioilla saa minut nujerrettua.
Selkeitä merkkejä ihan heti alkuun oli, että halusi nähdä vain kun hänelle sopi, saattoi olla vaikka arkiyönä. Viikonloput pyhitti omille menoilleen, etti varmaan sitä oikeaa. Hänhän sanoi minua tapaillessaan, että toivoisi että tulisi vastaan joku ihan se oikea. Silti jatkoin hänen kanssaan ja toivoin että hän näkee miten ihana olen ja sitoutuu.
Kadun tuota ajanjaksoa elämässäni, mutta tälle tyypille oli ainutlaatuista nannaa että sai jotain vedettyä kuin pässiä narussa ja kaikki kotiin päin :) vakituinen seksiseura ja samalla ettii "parempaa"
Ei tule hänelle tapahtumaan ikinä enää.
Uskallatko kertoa oman tyyppisi ikää,nimikirjaimia, paikkakuntaa? Ettei olisi sama tyyppi :D
Ekan riidan yhteydessä mies teilasi mun koko persoonan sen sijaan, että olisimme riidelleet asioista. Mies olisi jälkeenpäin halunnut jatkaa seurustelua, mutta koin täysin mahdottomaksi jatkaa ihmisen kanssa, joka on turhautuneena avautunut hänen havaitsemistaan luonteeni heikkouksista ja jopa tuonut ilmi tyytymättömyyden seksiimme. Rakkaus ei ole ikinä kuihtunut yhtä nopeasti ja täydellisesti kuin tuon kokemuksen jälkeen.
Meillä oli Makelan Jussin kanssa monivuotinen suhde. Jussi oli naimisissa niin ajattelin että etsin toisen.
MaijaLeena kirjoitti:
Meillä oli Makelan Jussin kanssa monivuotinen suhde. Jussi oli naimisissa niin ajattelin että etsin toisen.
Ai… sullakin. Sehän pettää vaimoaan usean kanssa. Vigreninpukki.
Menin treffeille naisen kanssa pelkkien naama/heppakuvien perusteella. En käsitä miten treffikumppani pystyi olemaan niin ylipainoinen. Naaman perusteella ei olisi uskonut . Mielestäni oli kohtuu epäreilua kun itse kerroin olevani liikunnallinen ja toivovani että voisi harrastella yhdessä jne. Olin varma että mamma saa sydänkohtauksen kävelytreffiemme ylämäkiosuudella. En lähde enää ikinä treffeille ilman että nainen laittaa kokovartalokuvan.
Sen bändi soitti ihan hirveetä kuraa! En tarkoita musiikkityyliä, vaan tuotoksen laatu aiheutti niin pahaa myötähäpeää etten pystynyt edes kertomaan kuunnelleeni. Ei olis pokka pysynyt jos tyyppi olis kysynyt mitä tykkäsin.
Vierailija kirjoitti:
1. Ensimmäisen tapaamisen jälkeen mies luuli että me seurustellaan. Pommitti viesteillä 10 minuutin välein kysellen mitä teen. Sanoin että koen tämän todella ahdistavaksi ja etten halua enää nähdä. Mies sanoi että vein hänen elämältään tarkoituksen ja hänen täytyy varmaan tappaa itsensä. En usko, että teki niin.
2. Mies kertoi vasta muutaman tapaamisen ja seksin harrastamisen jälkeen olevansa naimisissa. Loppui siihen se juttu.
3. Mies söi mielialalääkkeitä, jotka vaikuttivat erektioon. Ei siis seisonut kuin hetken ja sitten lopahti. Seksistä ei tullut mitään ja en pysty sellaiseen suhteeseen, jossa on seksin kanssa ongelmia.
4. Mies tivasi aiempien seksikumppaneideni määrää. Naisen kuulemma täytyy säästellä itseään sitä oikeaa varten. En kertonut, josta mies suuttui ja haukkui minut hulluksi.
Näitähän riittäisi vielä vaikka ja kuinka, helmiä tinderin ihmeellisestä maailmasta.
Kohtaan neljä olisin todennut, että hän ei ole se oikea, enkä täten antaisi tuolle. Olen oikeasti neitsyt, mutta kukaan mies ei omista seksuaalisuuttani.
Hänen henkensä haisi rotanraadolle.Sivistynyt,muuten siisti kouluja käynyt mies ei koskaan harjannut hampaitaan.Ikenistä tursuava veri kuulemma ahdisti.
Tapailtiin 3kk.
Muuten täydellisen huomaavainen ja kiva,mutta suudellessa meinasin oksentaa.
Vierailija kirjoitti:
Puhui koko ajan exästään.
Nää on hyviä kyllä. Ei olla päästy milliäkään yli exästä mut silti on pakko treffailla uusia. Ja sitte koko treffit jauhetaan siitä exästä eikä mistään muusta 🙄 sit ihmetellään kun toinen ei halua enää tavata. Niin, kumma juttu!
Mies on narsisti ja sarjahuijari. Niin paljon valheita, että hän ei pysty edes pysymään omien valheidensa perässä.
Tapailemani mies halusi, että en käyttäisi hänen luonaan rintaliivejä paidan alla. Kuulemma hänen kotinsa ja hänen säännötkin silloin. No kun itselläni on hyvinkin suurikokoiset rinnat, niin mielelläni kyllä pitäisin rintsikoita niitä tukemassa. Tyyppi tokaisi tähän, ettei hänen siskonsakaan käytä rintsikoita, kun on kyläilemässä hänen luonaan ja hänkin on hyvin rintava. Lisäksi halusi vielä, että ajelemme autolla kesähelteellä niin, että minulla on alusasuna valkoiset mummopikkarit ja niiden päällä Adidaksen verryttelyasu ja ylävartalon peittona pelkkä verkkatakki.
Ideana tässä oli nähdä, miten paljon hikoilisin ja tunnin huviajelun jälkeen saisin valita, että suihkuttaako hän minua puutarhaletkulla kotipihassaan joko niin, että minulla on verkkapuku päällä tai sitten voisin riisua kaikki muut paitsi pikkuhousuni. Kaupassakin olisi pitänyt käydä hänen kanssaan ilman rintsikoita ja minun pitäisi kerätä kaikki maitotuotteet ostoskoriin, koska olen nainen. Hän keräisi sitten ruisleivät, perunat ja oluet. Muuten ihan mukava ja hieman vatsakas tyyppi, vähän kouluja käynytkin. Harrasti myös jonkin verran erityisesti japanilaisten roolipelien peluuta konsoleilla.
Espoonnainen kirjoitti:
Hänen henkensä haisi rotanraadolle.Sivistynyt,muuten siisti kouluja käynyt mies ei koskaan harjannut hampaitaan.Ikenistä tursuava veri kuulemma ahdisti.
Tapailtiin 3kk.
Muuten täydellisen huomaavainen ja kiva,mutta suudellessa meinasin oksentaa.
Nämä ovat jotenkin käsittämättömiä. Niitä hampaita pitäisi nimenomaan pestä säännöllisesti niin kauan että verta ei enää tursua, sitten aletaan olla jotenkuten normaalilla alueella.
Mies hymyili ja silmät tuikkivat ainoastaan kun oli puhe seksistä.
Muuten oli kuin mörrimöykky,eikä minkäänlaosia tapoja,tai romanttisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhui koko ajan exästään.
Nää on hyviä kyllä. Ei olla päästy milliäkään yli exästä mut silti on pakko treffailla uusia. Ja sitte koko treffit jauhetaan siitä exästä eikä mistään muusta 🙄 sit ihmetellään kun toinen ei halua enää tavata. Niin, kumma juttu!
Juu, eräs mies esitteli exänsä kuvia kolmannella tapaamisella. Erikoisempi tapaus oli mies, joka kertoili miespuolisesta parhaasta ressukka-kaveristaan. Ihmettelin, miksi tarinoi pitkät pätkät jostain toisesta hepusta, kunnes valkeni, että pitkä pohjustus oli korostaa, että hän ei itse ole ihan niin reppana kuin kaverinsa.
Käytti hammasharjaani kysymättä, kertoi että hänellä oli ollut suhde amerikkalaisen au-pair-perheensä isän kanssa, valmisti jääteetä. Viimeksi mainittu vaikuttaa viattomalta, mutta minua se silloin ärsytti.
[/quote].... ....
Ongelmien suurin alku oli meidän ja samalla hänen ensimmäinen kerta koskaan. Vietimme viikonloppuna alku iltaa omien kavereiden kanssa, olin jo menossa nukkumaan. Hän soitti ja halusi välttämättä nähdä. Olimme molemmat enemmän tai vähemmän humalassa. Kun hän pääsi luokseni, alkoi vain haluamaan sänkyyn kanssani "Haluan rakastella sua nyt!" Vaatteiden vähetessä kysyin 3 otteeseen eri tavoin "Oletko ihan varma?" Vielä juuri ennen yhtymistä, koska omasta mielestäni hetki ei ollut paras mahdollinen, hän vastasi aina "Kyllä nyt on oikea hetki." Humala ei auttanut omassa jarruttelussa kolmea kertaa enempää, ja halusin vain mielyttää häntä, ja aloitin. Mutta hyvä että ehdittiin aloittaa muutama sekunti, niin hän vain suuttui yhtäkkiä punaiseksi ja huusi että "Et musta muuta halua kuin sitä!" Pukeutui pikaisesti ja lähti raivoten menemään.
Seuraavana päivänä ei muistanut tapahtuneesta mitään muuta kuin oman huutonsa ja väitti että olin hyväksi käyttänyt häntä. Tämän jälkeen syytti minua tapahtuneesta. Yritin kertoa sana tarkasti mitä oli tapahtunut, koska muistin elävästi, muistan edelleen, mutta tuon jälkeen mikään ei ollut entisensä, syntyi vain kuilu välillemme kaiken suhteen ja hänellä alkoi jatkuva epäluottamus ja vastahakoisuus kaikkeen seksuaalisuuteen, täysin aiheetta koska ei itse muistanut mitä oli tapahtunut, syytti vain minua. Seuraavilla kerroilla kumi meni aina puhki, koska kestän useita tunteja, ja yhteiset kokemukset jäivät huonoiksi, jos esileikkejä ei pois suljeta.
Tuon yhden illan jos voisi peruuttaa sen tekisin. Kaikki voisi olla toisin. Ihanin ihminen keneen koskaan törmännyt. Harmi ettei muistanut mitä oli tapahtunut, ja kuilu välillämme syntyi laajenevaksi tuon tapahtuman takia mitä ei pystynyt enää korjaamaan lainkaan vaikka yritin, se oli jo menetetty. Hän alkoi myös luulemaan tuon jälkeen minusta vaikka mitä kauheuksia ilman aihetta. Kerran luuli että laitoin hänen veteen jotain huumaus ainetta, koska sai oudon tärinä kohtauksen, ja syytti hyväksikäytöstä.
Ihana mutta vainoharhainen, harmi että se loppui olemattomiin vaikeuksiin ja luuloihin.[/quote]
Viinamäen ihmisillä tuntuu "ihanuutta" ja "ihanuuksia" riittävän.
1. Ensimmäisen tapaamisen jälkeen mies luuli että me seurustellaan. Pommitti viesteillä 10 minuutin välein kysellen mitä teen. Sanoin että koen tämän todella ahdistavaksi ja etten halua enää nähdä. Mies sanoi että vein hänen elämältään tarkoituksen ja hänen täytyy varmaan tappaa itsensä. En usko, että teki niin.
2. Mies kertoi vasta muutaman tapaamisen ja seksin harrastamisen jälkeen olevansa naimisissa. Loppui siihen se juttu.
3. Mies söi mielialalääkkeitä, jotka vaikuttivat erektioon. Ei siis seisonut kuin hetken ja sitten lopahti. Seksistä ei tullut mitään ja en pysty sellaiseen suhteeseen, jossa on seksin kanssa ongelmia.
4. Mies tivasi aiempien seksikumppaneideni määrää. Naisen kuulemma täytyy säästellä itseään sitä oikeaa varten. En kertonut, josta mies suuttui ja haukkui minut hulluksi.
Näitähän riittäisi vielä vaikka ja kuinka, helmiä tinderin ihmeellisestä maailmasta.