Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Yksi suhteen alku loppui eilen. Kävi ilmi että miehellä ei ollut pientäkään halua mihinkään seurustelun tapaiseenkaan. Tapailimme joitain kuukausia. Nyt nuolen yksin haavojani lomamatkallani jonne miehen alun perin piti tulla mukaan.
Naisella oli punertava iho, ja punasteli jatkuvasti. Alkoi inhottaa se rumuus ja epävarmuus. Olisi edes laittanut vähän meikkiä.
Siihen kun mies alkoi jutteleen ja kysyi viestitse olenko edelleen hänestä kiinnostunut, että ei seurustele enää ja kysyi haluanko nähdä joskus( tapailimme joskus siis ) ja sanoin kyllä ja voidaan. Sitten kyselimme arki kuulumisia pari päivää ja yhtäkkiä hän sanoi viestissään täysin puskista että haluaa olla rehellinen ja ei voi luvata mitään kun juuri eronnut, läheisyys ja seura siis kelpaa mutta ei sen vakavampaa halua. Ymmärrän pointin ja mulle se oli täysin Ok mutta minua alkoi tämä oksettamaan jostain syystä ja tajusin heti en ollut hänestä kiinnostunut, ajattelin kai että annan hänelle mahdollisuuden vaikka en ollut kiinnostunut. Se rupesi ällöttämään kun hän kirjoitti läheisyyttä. Tämän jälkeen hiljenin. Eli toiv. ei laita enää viestiä.
Olen itse pelinainen ja ghostaan monesti miehiä, näen huvikseen jätkiä koska pidän heitä varalla tavoitellessani sitä yhtä kenestä tykkään. Oon tän tiedostanut ja tapailut usein päättynyt siihen.
Eräs mies oli selvästi vain p*llun perässä, yritti jollain lailla hurmata minut siinä onnistumatta ja päätti itse että tää taitaa olla tässä. Ajattelin mielessäni että voi ei mikä epätoivoinen luuseri. Vokotelkoon jotain toista heikompaa.
Vonkas kakkosta,oli siis pieni vehje
Kolmannet treffit vietettiin ulkoilun merkeissä ja reitille mentiin parinkymmenen kilometrin päähän autolla. Mies ajoi luin hullu, 160 km/h satasen alueella. Räpläili samalla puhelinta. Ihan kohteliaasti pyysin, että noudattaisi nopeusrajoituksia, kun olen kyydissä. Seuraavalla autoreissulla sama toistui. Kolmannella kerralla tein paluumatkan taksilla eikä enää nähty. Tyyppi saa ajaa vaikka kahtasataa kallioon, mutta ei huvittanut se piittaamattomuus toisten turvallisuutta kohtaan. Kertoi sika paljon suhtautumisesta muihin.
Mies tiesi että olen ensihoitaja ja aika monta tieliikenteen uhria keräillyt tienposkesta.
Seurustelin on-off kolmisen vuotta miehen kanssa, joka aloitti jutun mun kanssa tarkoituksenaan vaan viettää aikaa kunnes löytää paremman. En tajunnut tätä. Huonoksi onneksemme rakastuimme. Hänellä oli kuitenkin ilmeisesti mielessään jokin kuva naisystävästä, johon minä en sopinut, joten vietti kaksi viikonloppua jonkun toisen naisen kanssa ja sen jälkeen jätti mut, vaikka sanoi rakastavansa. Sitten halusi aloittaa mun kanssa uudelleen kuukauden päästä. Kun kuulin toisesta naisesta, päätin samoin tein intuitiivisesti, että meidän juttu on ohi, mutta sitten kuitenkin aloitin hänen kanssaan uudestaan. Tunteet kasvoivat suuriksi mutta mulle muodostui mielenterveysongelmia kun hän oli kohdellut minua noin ja selitteli käytöstään mm. minun syykseni. Jätin hänet monta kertaa ja palasin taas yhteen, lopulta jätin lopullisesti ja itkin monta vuotta.
Tarinan opetus: kuuntele aina ekaa intuitiota, olisin säästynyt paljolta kärsimykseltä. Monta vuotta ajattelin, että mussa on jotain perustavanlaatuista vikaa. Kun sain lapsia toisen miehen kanssa, ajattelin, että lapsissanikin on jotain vikaa - ihan vain tuon kusipää eksän manipuloinnin takia
Vierailija kirjoitti:
Kolmannet treffit vietettiin ulkoilun merkeissä ja reitille mentiin parinkymmenen kilometrin päähän autolla. Mies ajoi luin hullu, 160 km/h satasen alueella. Räpläili samalla puhelinta. Ihan kohteliaasti pyysin, että noudattaisi nopeusrajoituksia, kun olen kyydissä. Seuraavalla autoreissulla sama toistui. Kolmannella kerralla tein paluumatkan taksilla eikä enää nähty. Tyyppi saa ajaa vaikka kahtasataa kallioon, mutta ei huvittanut se piittaamattomuus toisten turvallisuutta kohtaan. Kertoi sika paljon suhtautumisesta muihin.
Mies tiesi että olen ensihoitaja ja aika monta tieliikenteen uhria keräillyt tienposkesta.
Tiedät varmaan nyt välttää niitä premium-autoilijoita joilla on tinderissäkin monta kuvaa autostaan, ellei pöksyt kostuneet juuri siitä.
Nainen oli mukava, mutta jo ekoilla treffeillä kävi ilmi, että en halua nähdä häntä missään tapauksessa alasti. Ihan tikut jalat, ei pyllyä ollenkaan ja mekon läpi näkyi röllykkä maha. Miten jollain voi olla kestävyysjuoksijan jalat ja vatsa roikkuu?
Ei se ohut penis haitannut, saan orgasmeja aika helposti, mutta hyi hitto mikä sottapytty. Kun ensimmäisellä ja viimeisellä kerralla hänen luonaan käydessäni tuli ilmi, ettei hän ole siivonnut kuukausiin eikä edes vaihtanut todella likaisia lakanoita, alkoi kummasti ihastus väljähtyä. En säikähdä ihan pienestä, omassakin kodissa näkyy elämä, mutta kyllä sentään siivoan, jos joku on tulossa kylään. En kehtaisi olla vaihtamatta lakanoita, jos on tulossa yöseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastavuoroisuuden puuttuminen, tunnekylmyys, piittaamattomuus toisen asioista ja huolista, puutteellinen esileikki ja hellyyden puuttuminen. Seksissä vain oma nautinto lähinnä, kyvyttömyys kommunikoida, negatiivisuus ja katsominen ohi.
Mitä ihmettä näin koko tyypissä - ai niin, näytteli olevansa jotain muuta alkukuukaudet.
Ai että hän vaan näytteli noiden täydelistä vastakohtaa ja sitten ykskaks BÄNG TADAA olen kylmä ja välinpitämätön sika :D Eiköhän sullakin ollut vaan ne vaaleenpunaset lasit silmillä, ota nyt edes hieman vastuuta että tuli vaan tehtyä paska valinta.
Kyllä näin juuri osa miehistä käyttäytyy peittäen paskan luonteensa jotta saisi naisen.
Iso osa naisista tekee juuri näin. Esittää jotain kilttiä palvelevaa prinsessaa kaikessa miestä mielistellen. Sitten paljastuu aina lopulta se paska ja valittava luonne, kun nainen katsoo että mies on tarpeeksi hyvin koukutettu eikä tarvitse enää esittää. Moni mies ihmetteleekin, miksi naiset muuttuu suhteen edetessä.
Aasialaiset naiset ovat poikkeus. Heidän kulttuurissa on tapana kunnioittaa sekä itseään, että kumppaniaan, niin suhde toimii.
Aasialaiset aasialaiset aasialaiset... ketään ei ihan oikeesti kiinnosta sinä ja sinun vinkuintialainen naikkosesi.
Juuri näin. Siitähän näiden naisten nimityskin tulee; aasi + alainen = aasialainen. Hyvin harva suomalainen+aasialainen parisuhde on tasavertaisella ja aidosti rakastavalla pohjalla.
M38
Olikin pitkäaikaistyötön ja asui vuokra-asunnossa vaikka ikää oli jo yli 40 v. Oma vika toisaalta, kun en kysynyt asiasta tarpeeksi painokkaasti ja menin miehen kiertelyyn asian kohdalla. Usea viikko meni hukkaan tuossakin tapailussa.
Miehellä oli todella iso kalu ja vaikka olen nelikymppinen, kolme lasta synnyttänyt niin seksi sattui ellei mies edennyt alussa hyvin hitaasti. Eikä mies useinkaan malttanut hidastella, vaan koetti runtata samantien pohjaan asti. Monesti olin todella kipeä seksin jälkeen, tihkuin verta ja pissaaminen kirveli. Kroppani päätti puolustaa minua ns emätinkouristuksella, yläpää halusi mutta alapää meni lukkoon kun mies lähestyi ilman housuja. Mies ei saanut enää edes sormea sisään.
Ilmeisesti kostoksi puutteessa olemisesta mies alkoi uhitella ja kehuskella miten kaikki naiset katsoo häntä, että kyllä pi""ua saisi jos ottaisi! Oli ihan fantasioidensa vallassa. Ja tavallisen näköinen 45v mies kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ohut penis haitannut, saan orgasmeja aika helposti, mutta hyi hitto mikä sottapytty. Kun ensimmäisellä ja viimeisellä kerralla hänen luonaan käydessäni tuli ilmi, ettei hän ole siivonnut kuukausiin eikä edes vaihtanut todella likaisia lakanoita, alkoi kummasti ihastus väljähtyä. En säikähdä ihan pienestä, omassakin kodissa näkyy elämä, mutta kyllä sentään siivoan, jos joku on tulossa kylään. En kehtaisi olla vaihtamatta lakanoita, jos on tulossa yöseuraa.
Minä pääsin kerran eroon lopulta eräästä miehestä, joka oli minulle maanvaiva. En vaihtanut lakanoita, enkä siivonnut hänelle asuntoa siistiksi. Pääsin hänestä lopulta eroon. Lakkasi käymästä, kun ei alkuun uskonut, etten halua tavata häntä enää.
Sen takia, kun se ei johda mihinkään. Olen vastenmielinen enkä ole ikinä onnistunut viemään asiaa (treffailua/tapailua) pidemmälle. Se ei vain ole minun juttuni, riippumatta siitä mitä haluan.
Oltiin tapailtu jo pitkään, kun mies lainasi multa 400e. Ei suostunut maksamaan takaisin vaan halusi kuitata velan antamalla mulle lahjaksi imurin. En ymmärrä.
Pyysin miestä kertomaan enemmän työstään. Oli jotain digi-verkkojen kanssa tekemistä.
Mies vastasi: ”Voi kuule, ne on niin vaikeita asioita, ettei sinun kannata niillä pientä päätäsi vaivata.”
Lisäksi käsitys naisista oli lähinnä Sinkkuelämää -tyyliä: Naiset rakastaa ostaa kenkiä jne.
Kun tyyppi vielä kehuskeli päässeensä siihen palkkaluokkaan, että on jo työsuhdeauto…voi jestas. Lisäksi se auto oli joku pikkuinen Ford.
Lopuksi kysyi, josko lasku jaetaan puoliksi ”kun ei teistä nykynaisista tiedä, jos suututte herrasmiehen tyylistä”.
Mieluummin vaikka joku köyhä, resulla polkupyörällä ajava hippi, joka suhtautuu naiseen tasaveroisena ihmisenä.
En pystynyt enää tapailemaan naista jolla oli viisi lasta. a)lapset häiritsi koska kaikki alle yläasteikäisiä b)synnytyksissä löystynyt vitttu millä ei tehnyt enää mitään c)vitttu haisi todella pahalle
No, viesti saa pelkästään alapeukkuja? Jos tekstissä naisen tilalla lukisi mies, niin luultavasti tulisi vain yläpeukkuja? Tietoinen provo, ja tulos oli oikeastaan ihan odotettu.