Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
5221/9847 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä perusjutut eli työttömyys ja koulutuksen puute. Pahinta oli, että vielä valehteli näistä ja sivistyneistä keskustelunaiheista, sosiaalisista taidoista ja siisteistä vaatteista en osannut päätellä, että taustalla oli pitkäaikaistyötön mies, joka ei ollut suorittanut ainoatakaan tutkintoa loppuun. Onneksi en käyttänyt hirveästi aikaa häneen tai lopullisesti uskonut siihen melko sympaattiseen ulkokuoreen. Luuseri mikä luuseri.

Miten noista voi valehdella, kun eivätkö ne ole esim. Tinderissä suoraan esillä? 

Kyllähän ne suurimmalla osalla ovatkin. Oma vikani, kun en tässä tapauksessa näiden puutetta huomioinut vaan lähdin keskustelemaan. Olisi heti pitänyt kysellä näistä, koska tulivathan ne lopulta esiin. Siinä vaiheessa oli valitettavasti jo kulunut aika paljon aikaa ko. miehen seurassa. Hukkaan meni sekin aika.

Vierailija
5222/9847 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä perusjutut eli työttömyys ja koulutuksen puute. Pahinta oli, että vielä valehteli näistä ja sivistyneistä keskustelunaiheista, sosiaalisista taidoista ja siisteistä vaatteista en osannut päätellä, että taustalla oli pitkäaikaistyötön mies, joka ei ollut suorittanut ainoatakaan tutkintoa loppuun. Onneksi en käyttänyt hirveästi aikaa häneen tai lopullisesti uskonut siihen melko sympaattiseen ulkokuoreen. Luuseri mikä luuseri.

Eli rahasta jäi kiinni? Yllätys.

Ei jäänyt. En vain nähnyt tulevaisuutta miehen kanssa, jolla ei ole työpaikkaa tai edes hyviä edellytyksiä sellaisen hankkimiseksi. Ei tarvitse olla korkeakoulutettu tai johtajan palkalla, mutta jotain olisi hyvä olla, kun ikää kuitenkin yli 35 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/9847 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin etsiä kyselyä, jonka mukaan suomalaisia naisia pidetään maailmallakin yleisesti varsin väljinä, mutta en sitä tähän hätään löytänyt.  Tavallaan ymmärtäisin, jos normaali nainen on pettynyt pieneen penikseen, mutta kun itseni lisäksi moni isomunainen tuttukin on manannut samaa, että tiukkaa tavaraa on saatavilla harvoin, jos panee vain suomalaisia. Siksihän aasialaiset naiset ovat suosiossa, koska heillä on paikat kunnossa.

Te ette varmaan ole kamujenne kanssa saaneet niitä naisia kiihottumaan. Emätin joustaa vaikka limsapullon verran kun sitä venytetään, mutta tiukkenee kun nainen kiihottuu ja veri turvottaa kudoksen. Samalla lihakset alkavat tehdä enemmän töitä orgasmin lähestyessä ja supistuvat orgasmissa rytmisesti. Niin että pienikin muna riittää, jos sen omistaja on tarpeeksi ihana/ kiihottava, mitä te röllit omahyväiset nylkyttäjät ette luonnollisestikaan pysty olemaan. Ottakaa vain niitä tiiviitä pikku thaikkuja, se on teille ihan hyvä ratkaisu. Muut kuin prostituoidut eivät teistä mitään saa.

Vierailija
5224/9847 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies ei voinut  panna kun sai tietää, että mulla on peräpukamat. Ne koetettiin kerran polttaa mutta toimenpide epäonnistui ja päätin että antaa olla.  Eivät estä seksiä paitsi tämän yhden herran mielestä!Toisaalta hyvä ettei pantu, herra olisi varmaan saanut hepulin myös sektioarvestani ja p""llukarvoistani. 

Ooletko kokeillut hirttohoitoa? Polttaminen kuulostaa karsealta!

Vierailija
5225/9847 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutti ihan mukavalta viestien perusteella ja kuvatkin vaihdoimme. Menimme sitten ensitapaamisella kahville. Puhui pelkästään itsestään, vähän semmoista itsensä korostamista koko ajan. Yhtään ainutta kysymystä ei tehnyt minulle ja jos sanoin jotain, hymähti jotain ja vaihtoi heti aiheen itseensä.

Olen asiakaspalvelutehtävissä, joten jollain selkärangasta tulleella rutiinilla kuuntelin häntä kolme tuntia. Antoi lopuksi ymmärtää, että ehkä emme sovikaan yhteen. Laitoin kohteliaasti hänelle myöhemmin viestin, että meistä ei tosiaan taida tulla paria.

Ei jumankauta näitä nuijia. Mistä hän voi edes päätellä sovimmeko yhteen, kun en saanut sanottua mihinkään väliin mitään. Hän ei siis edes tutustunut minuun lainkaan, minä tutustuin häneen. Ja jos hänestä tuntui, ettei meistä tulisi paria, miksi hän kuvitteli minun nauttivan hänen itsetehostusmonologistaan. Mikä olmi.

Kyllä sitä nopeasti huomaa jos ei ole kemiaa ollenkaan. Ihme tyyppejä nämä mitkä puhuvat vain itsestään treffeillä. Mikähän juttu se on? Jännittää?

Naisilta on opittu että miehen täytyy olla suuna päänä, että on kiinnostava ja jännittävä.

Jotkut naiset tosiaan vaativat,että miehen pitäisi olla kuin entisajan kuninkaiden hovinarrit eli jokerit, koko ajan viihdyttää ja vitsailla, että oikukas nainen pysyisi hyvällä tuulella. Eräänlainen orja siis tavallaan näille voimaantuneille naisille.

Vierailija
5226/9847 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumpster kirjoitti:

Eri miehiä nämä:

- Ei seksiä, eikä mitään mielenkiintoa edes yrittää tai selittää.

- Mies oli alkoholiin mieltynyt bipo, mut todellinen syy oli hänen käsittämättömän ohut ns. pencil dick. Siis ihan pitkä, yli 15cm, mut semmonen ehkä max. 3cm paksu, joka näytti ja tuntui kastemadolta. En pystynyt seksiin hänen kanssaan.

- Narsistinen ja väkivaltainen sadisti, jolla oli (oikeasti) sairaita (seksi)fantasioita.

- Nolo ikäkriisi. Mies värjäsi hiuksia, käytti "muotivaatteita" ja yritti tehdä kaikkia "nuorten juttuja" ym. (lähes 5-kymppisenä)

Kova käyttö ja ikä saavat pillunkin venähtämään hehtaaripilluksi. Silloin lertsankin pitää olla halkaisijaltaan päälle 5cm.

Vierailija
5227/9847 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ; Jaksoi hokea sitä, kuinka "outo" olen

koska en pitänyt samoista asioista kuin hän.

Totesi, että "vihaan" lapsia koska en niitä välttämättä itselleni halua...

Piti minua ilmeisesti itseään tyhmempänä.

Baarissa alkoi äkkiä "mainita", miten muut naiset siinä pyörivät hänen ympärillään ( kun käväisin vessassa).Siis mitä ??

On se "hyvä" , jos löytää kaltaisensa "normaalin" naisen...

Onkohan me tapailtu samaa miestä :D

Vierailija
5228/9847 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jäänyt. En vain nähnyt tulevaisuutta miehen kanssa, jolla ei ole työpaikkaa tai edes hyviä edellytyksiä sellaisen hankkimiseksi. Ei tarvitse olla korkeakoulutettu tai johtajan palkalla, mutta jotain olisi hyvä olla, kun ikää kuitenkin yli 35 vuotta.

Millä se eli? Työttömyystuilla?

Vierailija
5229/9847 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dumpster kirjoitti:

Eri miehiä nämä:

- Ei seksiä, eikä mitään mielenkiintoa edes yrittää tai selittää.

- Mies oli alkoholiin mieltynyt bipo, mut todellinen syy oli hänen käsittämättömän ohut ns. pencil dick. Siis ihan pitkä, yli 15cm, mut semmonen ehkä max. 3cm paksu, joka näytti ja tuntui kastemadolta. En pystynyt seksiin hänen kanssaan.

- Narsistinen ja väkivaltainen sadisti, jolla oli (oikeasti) sairaita (seksi)fantasioita.

- Nolo ikäkriisi. Mies värjäsi hiuksia, käytti "muotivaatteita" ja yritti tehdä kaikkia "nuorten juttuja" ym. (lähes 5-kymppisenä)

Kova käyttö ja ikä saavat pillunkin venähtämään hehtaaripilluksi. Silloin lertsankin pitää olla halkaisijaltaan päälle 5cm.

Noin 18- vuotiaat luulevat

Vierailija
5230/9847 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies ei voinut  panna kun sai tietää, että mulla on peräpukamat. Ne koetettiin kerran polttaa mutta toimenpide epäonnistui ja päätin että antaa olla.  Eivät estä seksiä paitsi tämän yhden herran mielestä!Toisaalta hyvä ettei pantu, herra olisi varmaan saanut hepulin myös sektioarvestani ja p""llukarvoistani. 

Mulla miehillä ei oo koskaan ollu ongelmaa mun peräpukamista :o tosin ne on onneks ihan pienet ja niitä on kaks... Ainoo mikä on niitten takia ollut ongelma, että miehet on usein painostaneet anaaliseksiin, eivätkä ymmärtäneet että harvoin haluan anaalijuttuja koska pelkään että mun peräpukamiin sattuu xD ja yks exä kerran kommentoi että mun anaali on hänen mielestään koholla, kun ei kai tiennyt mitä peräpukamat on.

Vierailija
5231/9847 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika paljonkin pieniä red flagejä.

Yksi oli sitten aika ratkaseva. Kerran olimme illalla myöhään pimeällä ajelulla ja hän sanoi, että voisi niin helposti r*iskata minut.

Ei hän mitään minulle tehnyt, eikä hän oikeastaan ollut mitenkään pelottava, mutta jälkikäteen olen miettinyt, että hyi h*lvetti!

Luojan kiitos se juttu loppu aika äkkiä.

Jatkossa otan ne pienetkin red flagit tosissaan heti alkuun.

Vierailija
5232/9847 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin etsiä kyselyä, jonka mukaan suomalaisia naisia pidetään maailmallakin yleisesti varsin väljinä, mutta en sitä tähän hätään löytänyt.  Tavallaan ymmärtäisin, jos normaali nainen on pettynyt pieneen penikseen, mutta kun itseni lisäksi moni isomunainen tuttukin on manannut samaa, että tiukkaa tavaraa on saatavilla harvoin, jos panee vain suomalaisia. Siksihän aasialaiset naiset ovat suosiossa, koska heillä on paikat kunnossa.

Mutta aasialaiset naiset joutuu yleensä synnyttämään sektiolla koska ovat niin pieniä :/ mieluummin otan vähän löysät paikat ja helpon synnytyksen, kuin vaikean/sektio synnytyksen ja tiukat paikat

Vierailija
5233/9847 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmoitti seksin jälkeen, että hänellä on genitaaliherppes

Vierailija
5234/9847 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olimme kahden niin mies ei sietänyt hiljaisuutta ollenkaan. Jos olin hiljaa kun laitoin esim ruokaa tai jotain niin hän oletti heti että olen suuttunut tai joku oli vikana. Hän meni aivan levottomaksi.

En edes tajunnut sitä heti, olin vain omissa ajatuksissani eikä mulla ole muutenkaan mikään ongelma olla joskus vain hiljaa. Hänelle se oli hirveä tilanne.

Ei tavattu kovin montaa kertaa ku lopetin homman.

Vierailija
5235/9847 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tyttö, mutta pakaroiden välissä pusikko, jota ei läpäisisi vesurillakaan. Kesken panon takaapäin päästi vielä niin mojovan pierun, että säikähdin tärähdystä. Yleensä äänekäs pieru ei haise. Tämä katkusi oksennuttavalle.

Vierailija
5236/9847 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tyttö, mutta pakaroiden välissä pusikko, jota ei läpäisisi vesurillakaan. Kesken panon takaapäin päästi vielä niin mojovan pierun, että säikähdin tärähdystä. Yleensä äänekäs pieru ei haise. Tämä katkusi oksennuttavalle.

Järkyttäviä asioita. Luonnolliset asiat nimittäin.

Vierailija
5237/9847 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä se eli? Työttömyystuilla?

Millä nyt työtön yleensä elää, erilaisilla tuilla tietenkin. Ei pitkäaikaistyötön voi edes ansiosidonnaisella olla enää. Toimeentulotuki ja asumistuki luultavammin.

Vierailija
5238/9847 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmä jäi työttömäksi, eikä aikonutkaan hakea töitä. Minä en ala ketään elättämään.

Vierailija
5239/9847 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä luuserimiesten kokoontumisketju tästä tuli?

Vierailija
5240/9847 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo alkutaipaleella tapahtunut valehtelu, sekä miehen paljastuminen alkoholiongelmaiseksi. Mies mm. valehteli käyvänsä töissä. Hiljalleen aloin ihmettelemään, kun mieheltä alkoi arki-iltoinakin tulemaan puheluita joissa oli enemmän tai vähemmän humalassa. Kummastelin, miten hän pystyy aamuisin heräämään ja lähtemään töihin, kun on aina ihan pierussa. Pian tämän jälkeen häneltä alkoi tulla pyyntöjä, että voisinko vipata rahaa. Aloin selvittelemään asioita, ja kävi ilmi, että mies oli ollut työttömänä jo parisen vuotta, ja eleli exänsä kustantamassa asunnossa, sekä vippaili exältään myös rahaa muuhun elämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme