Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
5161/9847 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.

"...sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka TOIMII nykyisin vaimonaNI."

Tämä kertoo kaiken. Onnistunut rekrytointi.

Vierailija
5162/9847 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.

"...sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka TOIMII nykyisin vaimonaNI."

Onnistunut valinta. Vaihdoin itekkin taikkuun eikä ole katua tarvinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5163/9847 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida suomalaisista naisista olla vastusta aasialaisille naisille. Suomalaiset naiset ovat liian miehekkäitä.

Vierailija
5164/9847 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Vierailija
5165/9847 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida suomalaisista naisista olla vastusta aasialaisille naisille. Suomalaiset naiset ovat liian miehekkäitä.

Taikku on hyvä kroppa ja tiukka.

Vierailija
5166/9847 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Entäs lyhyet miehet?

Vierailija
5167/9847 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui muutaman viikon kuluttua tyypilliseksi suomalaiseksi naiseksi. Ei jatkoon.

Vierailija
5168/9847 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Vierailija
5169/9847 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin netissä tosi kivan oloisen tyttelin. Ihastuin jo ensi tapaamisella: Hän oli kaikkea, ja enemmänkin kuin olin uskaltanut edes unelmoida. Oikea märkä päiväuneni livenä ja minäkin tunnuin kelpaavan hänelle. Treffailimme kaupungilla ja julkisilla paikoilla muutaman kerran ja lopulta yövyimme hänen luonaan. Katsoin jo suhteen edenneen niin, että kutsuin hänet kotiini jossa asuu myös pieni poikani, olinhan yh-isä.

Ensimmäinen katastrofi tuli siitä kun tv:tä katsoessamme tytteli kysyi; "Onko ton pakko olla tossa, eikö se voi mennä huoneeseensa ?" (Tarkoitti poikaani joka katseli lattialta samaa ohjelmaa). Sitten alkoi napina "eikö se osaa itse tehdä itselleen iltapalaa ?" jne. jne. Tytteli puhui koko ajan pojastani minulle, ei pojalle, ikäänkuin läsnä oleva poikani ei muka kuulisi tai ymmärtäisi mistä puhutaan. Tuli saman tein selväksi, että tyttelin mielestä poikani oli muka haitallinen ja torjuttava "kolmas pyörä." -Koska hänellä ei ollut omia lapsia, hän ei osannut suhtautua minun lapseeni lainkaan normaalilla tai aikuismaisella tavalla. Hän jopa ajatteli ääneen miten ja kuinka nopeasti poikani lähihuoltajuus voitaisiin ehkä vaihtaa ex-puolisolleni. Hän halusi minut, mutta ei poikaani.

Sanomattakin selvää, että tämä viikonloppu luonani jäi tyttelin ja minun ensimmäiseksi ja viimeiseksi yhteiseksi viikonlopuksi. Minä laitoin suhteen poikki samaisen viikonlopun Sunnuntaina viedessäni tytteliä takaisin kotiinsa: Sanoin hänelle, että hänen on hyväksyttävä joko koko paketti kokonaan tai ei ollenkaan. Hän sanoi harkitsevansa asiaa, johon minä totesin, että ei tarvitse, sillä tämä oli tässä ja nyt loppu. -Aikuisen naisen täytyy alunperinkin ymmärtää, että jos lähtee yh-isän matkaan, mukana tulee koko paketti.

Seuraavat nettideittilumppanit valitsin sellaisten naisten parista jotka olivat yksinhuoltajia itsekkin, ja siis osasivat toimia lasten kanssa ja tiesivät mitä yksinhuoltajuus on. -Aikanaan sieltä löytyi se yksi ja oikea, jonka kanssa perustimme uusperheen. Sen minä tästä revohkasta opin, että suhteen on perustuttava samanlaiseen elämäntilanteeseen, samassa liigassa pelaamiseen, että se onnistuisi. Ongelmia tulee jos näin ei ole. -Parempi suutarin pysyä lestissään ja pelata omassa sarjassaan.

Täytyy kommentoida toisenlainen näkökulma tuohon yh-isien deittailuun. Olen itse lapseton, mutta miehelläni oli tavatessamme 9 ja 10-vuotiaat lapset. Tästä on 7 vuotta nyt aikaa. En ole koskaan halunnut biologisia lapsia, mutta olen mielelläni toisena aikuisena mieheni lapsille. Autan, kuuntelen ja neuvon missä osaan, mutta jaan myös kotitöitä ja huomautan likaisista kalsareista sängyn alla, kuten vanhempi. En ole äiti, mutta huolehdin heistä kuin omistani. Jos mieheni olisi aikanaan tapaamisemme jättänyt väliin, koska en ole kenenkään biologinen äiti, emme olisi nyt onnellisesti naimisissa.

Pointtini tässä on se, että lopulta tärkeintä on kuitenkin persoonien yhteensopivuus. Ei kannata tehdä liian nopeita johtopäätöksiä toisen elämäntilanteen perusteella.

Vierailija
5170/9847 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

No onhan se selvää, että jos jatkuvasti treffeille juoksee ja aina samantien antaa, niin hirveä cocktail - sanan varsinaisessa merkityksessä siellä muhii.

Vierailija
5171/9847 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se selvää, että jos jatkuvasti treffeille juoksee ja aina samantien antaa, niin hirveä cocktail - sanan varsinaisessa merkityksessä siellä muhii.

Samaa olen huomannut. Sitt vielä jos peset aina alapään saippualla niin vaginan ph menee sekaisin siitäkin. Asiantuntijat suosittelee usein pelkkää vesipesua vaginalle.

Vierailija
5172/9847 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!

N19

Jos kaikki tuo olisi totta niin sittenhän miehet vaatisivat yhtä paljon kuin naisetkin.

Pitäisi olla itsevarma ja miehekäs jo pikkupojasta lähtien, roteva ruumiinrakenne, lihaksikas mutta ei salilla bodattu, leveät hartiat, vähintään 185cm, dominoiva luonne, matala ja sointuva ääni, tuuheat hiukset, ja TÄMÄN LISÄKSI korkeasti koulutettu ja menestynyt, miellyttävä tuoksu, tyyli kunnossa mutta aikaa siihen ei saisi tuhrata, viihdytystaidot hallussa, nokkela, hauska, monipuolisesti älykäs, sivistynyt mutta remonttitaitoinen, ja totta kai jännittävä mutta silti luotettava...

Jatkanko?

Vierailija
5173/9847 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin oli mies jolle teki mieli lähettää semmoinen "haluatko täydellisen naisen?" osta barbie"-meemi.  Naisen oli oltava laiha kuin huippumalli mutta isot  tissit ja jokainenhan tietää, ettei anorektisen laihalla naisella voi olla isoja luomurintoja. Hiuksia piti olla paljon mutta muuta karvoitusta ei, edes sänki (siis se joka jää väistämättä näkyviin vaikka vasta sheivattu) saanut näkyä. Kynsien piti olla pitkät. Napakoru tai nännikorut, muttei lävistyksiä kasvoissa. Naisen piti syödä mahdollisemman vähän tai yksin, kuulemma ei seissyt kun näki barbinsa mussuttamassa vaikka vain salaattia.  Tupakointi oli ok, kunhan ei ollut mikään yskivä syljeskelijä. Menkoista piti esittää ettei niitä ole olemassa.  Sängyssä piti hallita kaikki temput, mm kondomin pukeminen suulla esileikiksi.

Olin masentunut bulimikko ja suhde tuohon mieheen rikkoi minut täysin. Piti vaan  hymyillä eikä saanut paljastaa, että väsyttää tai itkettää tai vatsaan koskee.  Ja koko ajan sain haukkuja miten kuvottavan pienet tissit minulla on  (piti pitää sängyssäkin push up-liivejä) ja  miten henkeni haisee (kuvitelkaa nyt lemua kaiken sen oksentelun ja tupakanpolton jälkeen..) Kun jouduin osastolle, mies lemppasi minut.

Vierailija
5174/9847 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekkipaitainen piereskelijä. Tuli hienolla urheiluautolla treffeille hakemaan, mutta auto olikin Dexter-tyyliin aivan täysin pölytön, monta kertaa tarkisti, ettei vaan tullut autoon likaa. Oikein ylpeili sillä, ettei autossa ollut hitustakaan. Jatkuvasti katseli jalkoihini, ettei vaan ollut matolle pudonnut mitään. 

Mentiin syömään ja alkoi rahoilla leveily. Oli hyvää työtä, iso omakotitalo, joka sormi täynnä kultasormuksia, panssarikaulaketjua ja lompakossa kuulemma aina muutama tonni. 

Kuitenkin sapuskalla alkoi laskea laskua sentilleen puoliksi, kun itse halusi lähteä syömään. Tämä siis parin kympin halpissafka. 

Käytiin leffassa ja sisäänpääsyä odottaessa pieraisi ääneen kaikkien aikana. Siinä vaiheessa tämä lähti vähin äänin "vessaan" ja tein törkeät ja häippäsin paikalta. Ei vaan pokka enää pitänyt, enkä mennyt enää selittelemään. 

Vierailija
5175/9847 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rahaongelmat!

* selvisi että on ulosoton asiakas

* yritti maksattaa minulla ihan kaiken jos olimme jossakin, jopa omat tupakkinsa

* ei siis ikinä rahaa mihinkään vaan jatkuvaa minulta lainaamista

* selitteli maksuhäiriömerkintöjään jollain ihan kummallisilla tekosyillä

* oli ihan mahdoton pummi, julkisilla kulkiessa piti aina väijyä että jos tarkastajat tulee niin ulos ratikasta, tai jos oltiin syömässä niin minähän ne aina maksoin

* väärensi mun allekirjoituksen, pummasi rahaa, varasti koruja, väärensi isänsä allekirjoituksia --- maksatti kaiken minkä pystyi minulla ja muilla

* kun kaikki rahat menivät alkoholiin ja huumeisiin, kehtasi pyytää minulta että maksaisin hänenkin vuokransa ja laskunsa (asuttiin yhdessä)

* ulosottolaskuja postilaatikko täynnä

* eli mun siivellä, pelas kaikki rahansa ja otti vippiä

* sovittiin, että hän hoitaa tarjoilut ja minä vuokraan elokuvat, perille päästyäni tajusin, ettei hän ollut ostanut mitään syötävää, elokuvien aikana en olisi saanut syödä ostamiani tarjottavia, koska muuten hänelle ei jäisi jääkaappiin mitään, lähtöä tehdessäni hän pyysi, että jättäisin hänelle vähän rahaa.

Vierailija
5176/9847 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40vee mutta elämänhallinta täysin hukassa. Luottotiedot menneet, raha-asiat sössitty. Työkyvyttömyyseläkkeellä. 2 lasta jotka asuivat isällään, kun äidillä oli kaikki langat lipsuneet käsistä. Ketjupolttaja, eli lähinnä lihapiirakoilla ja ' mikropitsoilla. Ei osannut edes munia keittää. Lihava ja huonot hampaat. Halusi nukkua puolelle päivin ja valvoa koko yön.

Lesbon pikkukaupungissa ei pitäisi nirsoilla, mutta en vaan jaksanut olla kenenkään äiti!

Vierailija
5177/9847 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.

Sairas fetissi.

Lopeta tämän saman kommentin spämmääminen melkein joka sivulle. Mitä lopulta haluat tällä typerällä ja keskenkasvuisella kommentillasi oikein sanoa. Et taida tietää itsekään?

Vierailija
5178/9847 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaoit siis joka treffiukolle paljaalla, hyvä että hajusta huomaakin moiset.

Vierailija
5179/9847 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luuli että nainen syttyy pelkästään siitä että penis jyystää vaginassa ja saa tästä orgasmin. *huokaus* 🙄

Vierailija
5180/9847 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies luuli että nainen syttyy pelkästään siitä että penis jyystää vaginassa ja saa tästä orgasmin. *huokaus* 🙄

No, riittää se ainakin miehelle useimmiten. Te naiset sitten olette niin vaativia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä