Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
4841/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kahdestaan vuokramökillä. Nainen veti pään täyteen kun viikoilla, kun itse olin jo mennyt maate.

Toinen tapaus tyrehtyi liialliseen parfyymiin ja naaman hautamaalauksiin.

Korjaus: veti mun viinat...

Vierailija
4842/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä nyt tosi katkeria ihmisiä. Menen nukkumaan... menkää tekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4843/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli todella kaunis mutta aivan uskomaton lahna sängyssä. Muutaman kerran jälkeen ei vain pystynyt enää, meni halut totaalisesti. Enpä olisi ikinä uskonut että niin voi edes käydä!

Jos nainen on lahna sängyssä niin hän ei ole sinusta kiinnostunut.

Joo, jos nainen on lahna niin se ei tykkää kyseisestä miehestä.

Kun on kemiaa niin nainen ei ole lahna.

Niin ja kuka haluaa nuolla miestä jolla on herpes, se tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia.

Lopetan deittailun heti,jos miehellä on herpes.Ei kannata edes aloittaa tapailua.Tervitä miehiä kyllä riittää.Lisäksi tuo kertoo siitä,että miehellä on ollut aika viriili seksielämä ja tuskin rauhoittuu yhden naisen mieheksi koskaan.

Ei olisi kiva mennä naimisiin miehen kanssa, jolla on herpes, ei ole kivaa saada genitaaliherpestä suuhun. Herpes tarttuu oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia.

Miehet valehtelevat kumppanien määrästä, osa naisista ei halua siksi parisuhdetta enää ollenkaan.

Kenestäkään miehestä ei voi olla varma valehteleeko vai ei niin parempi olla ilman parisuhdetta. En halua herpestä enkä seksitauteja.

Ja yli puolella on huuli herpes . Voihan siitä loppu määrästä alkaa sitten valikoimaan ja etsimään osuva 😊

Genitaaliherpes on pahempi

Vierailija
4844/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Alkoholisti.

2. Lahna sängyssä.

3. Äidistään riippuvainen

4. Arvosteli kotiani ensikäynnillä ja kyseenlaisti kaiken sanomani. Arvosteli ammattiani ja vittuili palkastani sekä vapaa-ajan määrästä. No asui itse äitinsä asunnossa, joka 70-luvun pinnoilla. Ei sohvaa, ei edes sänkyä. Ei kuulemma maksanut kun 100 e kuussa.

5. Tyhmä. Seksuaalisesti estynyt.

6. Valehteli muutaman asian jotka helppoa tarkistaa. Esim. ei tiennyt "omistamansa" metsätilan kiinteistötunnusta ja tarkkaa sijaintia.

Ja nämä siis 6 eri naista.

Tuohon 6. kohtaan takertuisin. Minulla on metsää ja maata mutta en osaa lonkalta heittää sen kiinteistötunnusta. Eikä sitä missään kahvipöytäkeskustelussa tai satunnaisen tuttavan kanssa ole tarve edes kertoa. Ja kuinka tarkat koordinaatit sinä tarvitsisit siitä sijainnista? Ja miksi?

Vierailija
4845/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Alkoholisti.

2. Lahna sängyssä.

3. Äidistään riippuvainen

4. Arvosteli kotiani ensikäynnillä ja kyseenlaisti kaiken sanomani. Arvosteli ammattiani ja vittuili palkastani sekä vapaa-ajan määrästä. No asui itse äitinsä asunnossa, joka 70-luvun pinnoilla. Ei sohvaa, ei edes sänkyä. Ei kuulemma maksanut kun 100 e kuussa.

5. Tyhmä. Seksuaalisesti estynyt.

6. Valehteli muutaman asian jotka helppoa tarkistaa. Esim. ei tiennyt "omistamansa" metsätilan kiinteistötunnusta ja tarkkaa sijaintia.

Ja nämä siis 6 eri naista.

Tuohon 6. kohtaan takertuisin. Minulla on metsää ja maata mutta en osaa lonkalta heittää sen kiinteistötunnusta. Eikä sitä missään kahvipöytäkeskustelussa tai satunnaisen tuttavan kanssa ole tarve edes kertoa. Ja kuinka tarkat koordinaatit sinä tarvitsisit siitä sijainnista? Ja miksi?

Minä en muista ulkoa edes oman taloni kiinteistötunnusta, ei ole tarvinnut mihinkään. Oudolle kyselijälle en kertoisi, mitä se sillä tiedolla tekee.

Vierailija
4846/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jota hetken tapailin ei noudattanut nopeusrajoituksia ja kaikkia sääntöjä. Käveltiin ja ajettiin päin punaisia, autolla mentiin yli nopeusrajoitusten. Jonotuslappua ei voinut ottaa, vaikka ketään ei ollut edellä. Ruokaa tehdessä ainekset sekoitettiin miten sattuu eikä noudatettu ohjeiden antamia määriä. Jääkaapissa antoi ruokien olla vaikka päivämäärä oli selvästi mennyt jo eilen umpeen.

Ei todellakaan jatkoon. Sääntöjä ja määräyksiä pitää noudattaa kuuliaisesti.

Vierailija
4847/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi ekojen treffien jälkeen minulta rahaa ja suuttui kun en suostunut siihen. Hoki että kyllä sulla rahaa on, vaikka ei oikeasti olisi ollut. Painosti että kissat eivät saa  ruokaa jos en maksa. Estäessäni hänet hän lähetti vielä viestin että ei ymmärrä miksi en halua asioista neuvotella :D

Narsisti. Sai raivareita ja haukkui minut, ihmetteli kun en halunnut enää tavata häntä. Jäi häiriköimään jonkin aikaa.

Eksäni palasi kuvioihin hetkeksi. Hän kuitenkin teki selväksi että on paljon naisia ja lähetteli näistä minulle kuvia. Sitten uhkasi tappaa itsensä. Ehdotin hänelle psykologia.

Varattu mies. valitti naisestaan aina vaikka ja mitä, häntä suorastaan käytettiin hyväksi mutta ei hän sille asialle koskaan tehnyt mitään. Minua piti aina varalla jos jotain tuli. Poistin tyypin.

50v mies jahtasi minua ja puhui minulle seksijuttuja. Osti jopa uuden auton johon olisi halunnut minut kyytiin. Ei kiinnostanut äijä eikä sen rahat. Lopulta hän ahdisteli muitakin nuoria naisia ja lähetteli näille alastonkuvia.

Normaalia ei ole vielä löytynyt.

Vierailija
4848/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli homoseksuaali. Minä en

Vierailija
4849/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itki elokuvia katsellessa. En vaan pystynyt enää hänelle "antautumaan". Oli muutenkin turhan herkkä mieheksi.

N52v

Vierailija
4850/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha! Tapailen myös naisia (oon nainen) ja i feel you! Minä toki jättäisin tuon laskun maksamatta tuossa, tai maksaisin tasan omani. Siinäpä ihmettelisin toinen moukka sitten. Miten kehtaa? Heterosuhteissakaan en ymmärrä miksi miehen pitäisi maksaa esim. Ravintolalasku, paitsi toki jos itse haluaa. Maksan yleensäkin asioista oman osani ihan itse.

Anteeksi off-topic, oli pakko tarttua tuohon :)

Vierailija
4851/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voiko rumaan naiseen rakastua".

Voi toki

Vierailija
4852/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4853/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma eli kaunis nainen mutta todella ruma pillu eli isot ja lörppänät esteettisesti liian rumat häpyhuulet eli jäi kyllä yhteen kertaan.

Vierailija
4854/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma eli kaunis nainen mutta todella ruma pillu eli isot ja lörppänät esteettisesti liian rumat häpyhuulet eli jäi kyllä yhteen kertaan.

Pillun lihat turposi yli.

Vierailija
4855/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että poikaystäväni jätti minut pari kuukautta ennen 18 v synttäreitään, koska halusi keskittyä täysillä autokouluun ja kortin saamiseen sekä Corollan laittoon 😄.

Säälin sinua, menetit varmaan todellisen alfauroksen ja aikuisen miehen. Toivottavasti kuitenkin olet selvinnyt tästä jotenkin

Vierailija
4857/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on aina liian ruma,liian pitkä tai pätkä,liian köyhä,liian huonosti pukeutunut.Liian vanha tai liian nuori.Vääränväriset kengät tai jos muuta syytä ei löydy niin huono päivä ja menkat! Puhun nyt suomalaisista..Miehille taas huononakin päivänä nainen on ilo silmälle ja antaa toivoa rakkaudesta jos sellaista etsii.Hymykin voi olla se mikä saa mielen virkeäksi vaikkei naista kiinnostaisikaan🙂

Vierailija
4858/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli todella kaunis mutta aivan uskomaton lahna sängyssä. Muutaman kerran jälkeen ei vain pystynyt enää, meni halut totaalisesti. Enpä olisi ikinä uskonut että niin voi edes käydä!

Tää on muuten ihan totta, huomasin tämän kerran itsessäni. En tajua alapeukkuja.

Vierailija
4859/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten ihan totta, huomasin tämän kerran itsessäni. En tajua alapeukkuja.

Ehkäpä alapeukuttajat ei ymmärrä, miksi sitten olet sängyssä miehen kanssa josta et tykkää. Onko naiset tosiaan näin pihalla yleisesti omista mielenliikkeistään eivätkä ymmärrä edes itseään?

Vierailija
4860/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä erosin hyvästä naisesta, koska olin koko ajan.ärtynyt ja käyttäydyin typerästi. Hänen seurassaan käyttäydyin huonosti. En pitänyt itsestäni hänen kanssaan. Hän sai minussa esille pahimmat puoleni itsestäni.

Vasta myöhemmin tajusin, että en pitänyt itsestäni hänen seurassaan, koska minulla oli tietyissä asioissa heikko itsetunto, joita en ollut työstänyt tai ollut vielä kovin tietoinen.

Myöhemmässä suhteessa tajusin tämän ja kävin hetken jopa terapiassa.

Kolme avoliittoa kävin läpi, ennenkuin löysin itseni 30 vuotiaan ja aikuisentavan olla parisuhteessa. Nyt mulla toimiva parisuhde ja perhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi