Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
4781/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi tarvinnut ensisijaisesti äitiä, psykiatria ja a-klinikkaa, eikä seurustelukumppania.

Vierailija
4782/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ab-kuuri päällä ja pieretti kauheasti, mies pyysi ilmoittamaan kun kuuri olisi ohi enkä enää haisisi. Sama mies ei myöskään halunnut koskea minuun kuukautisten aikana ja moitti siitä että nauran "kuin hullu hevonen".  Tuli olo että haluaa jonkun barbin eikä oikeaa naista.  jolla voi joskus vatsa olla vähän huonona!

Mä kutsun kuukautisia pelkääviä/häpeäviä miehiä neitimiehiks. Kuukautiset on yks naiseuden keskeisin olemus, enkä todellakaan seuristelis kenenkään kanssa, jota ne inhottaa. Eri asia tietty jos pelkää verta tms.

Ota mies, joka harrastaa metsästystä, ajaa kelillä kuin kelillä.

Tyypillinen alfa-uros jolle metsästys ja auto kaikki kaikessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4783/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alkuvaiheessa pitää järjestää pettymyksiä runsaasti..erottuu onko kana vai ämmä,

no kumpi vaan mutta ei kiinnostanut muu kuin viikseen veto :)

onneksi lähti kytkeen

Vierailija
4784/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin naisen tapailun siksi, ettei hän halunnut keskustella mistään. Ei kuulumisistaan, ei yhteiskunnallisista asioista ei popkulttuurista. Hän perusteli sen sillä, että kaikki vaan eivät pidä keskustelemisesta. 

Vierailija
4785/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5. Juuri eronneet. Siis niin rasittava ajatuksenakin, ettei jaksa edes avata...

Eikä pelkästään juuri eronneet...Miehen erosta oli 5 vuotta ja varmaan 5 vuotta liiton sisälläkin oli käytännössä eroa. Luulin, että on selvillä vesillä. Juttua riitti exän ongelmista, ja haksahdin luulemaan, että mies olisi tunteellinenkin. Pakko oli laittaa raja roskapönttonä olemiselle. Valitettavasti tunteet taisivat liittyä vain exään, eikä tunneasioiden prosessointi ollut herran vahvin puoli.

Vierailija
4786/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian väritön ja tylsä

Vierailija
4787/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lapsen yh: n kanssa oli mukavat treffit ja toisten treffien jälkeen heräsin hänen kämpiltään. Lasten kuvista huomasin, että olivat maitosuklaan värisiä. En halunnut vakavaa suhdetta. Tapailtiin muutaman kerran seksin merkeissä, mutta ei jatkoon.

Vierailija
4788/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 lapsen yh: n kanssa oli mukavat treffit ja toisten treffien jälkeen heräsin hänen kämpiltään. Lasten kuvista huomasin, että olivat maitosuklaan värisiä. En halunnut vakavaa suhdetta. Tapailtiin muutaman kerran seksin merkeissä, mutta ei jatkoon.

Mulla sama kokemus. En voi harkita vakavaa suhdetta...

Vierailija
4789/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mies harrastin seksiä miehen kanssa. Ei kokemusta paljoa miesten kanssa. Mutta miehen henki ja alapää haisi kuvottavalta. Hän otti minulta suihin mutta sen jälkeen omaan ihooni jalkoväliin jäi nuolemisesta sellainen liisterimäinen pinta ja haisim pian itsekin kuolemalta. Haju ei lähtenyt ensin edes saippualla pois. Hyiiii.

Wtf?

Vierailija
4790/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äiti ja liian pienet lapset - jätin. Katotaan 10v päästä uudestaan.

Vierailija
4791/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä käyttää stringejä, siihen loppui se tarina.

Vierailija
4792/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miäs olisi tarvinnut ensisijaisesti äitiä, psykiatria ja a-klinikkaa, eikä seurustelukumppania.

Vierailija
4793/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä kirjoitti:

Naisen pikkupöksyistä paljastui niin huono vagina että seksihaluat alkoi karista pois piakkoin.

Ulospäin tursunneet lihat, mutta en miehenä halunnut perääntyä. Kokeilin naisen värkkiä ja se paljastui vielä löysähköksi. Päätin suhteen kun en halunnut noin huonoa naista itselleni

Tälle alapeukkua.

"Jätin miehen koska tällä oli pieni muna" = yläpeukkua.

Vierailija
4794/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattanut tasa-arvoista asevelvollisuutta.

Vierailija
4795/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen äänesti Persuja ja oli piilorasisti... Ei jatkoon.

Toinwn nainen julisti olevansa feministi ja kaikki oli rasistista... ihan kaikki. Ei enää jaksanut.

Jätin molemmat hyvissä ajoin. Feministi lähetteli perään hetken aikaa känniviestejä eron jälkeen.

Vierailija
4796/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin rokoteuskovaisen miehen. Kulki vaippa naamalla tuhisten joka paikkaan ja tunki testpuikkoja nenäänsä. Paljastui ettei osaa englantia ja sentakia meni ottamaan piikit kun kukaan ei kertonut maailmalla tapahtuvista asioista ja mielenosoituksista perusoikeuksienmme puolesta.

Vierailija
4797/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tavanneeni vihdoin täydellisen mätsin mutta mies halusi makuuhuoneessa vain nukkua. Hetken aikaa jopa mietin että olisiko seksitön suhde ok mutta en ole vielä valmis sellaiseen. 

Vierailija
4798/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli todella kaunis mutta aivan uskomaton lahna sängyssä. Muutaman kerran jälkeen ei vain pystynyt enää, meni halut totaalisesti. Enpä olisi ikinä uskonut että niin voi edes käydä!

Vierailija
4799/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea deitti:

Ensinnäkin paikalle ilmaantui aivan erinäköinen mies kuin profiilikuvansa. Puolikalju ja lihava. Ei osannut jutella mitään järkevää, punasteli ja repi kynsinauhojaan koko deitin ajan. Kun kävelimme, kulki omituisen jäykästi ja puristi kättäni. Yritin siinä nätisti tehdä eron tapaista, ettei kaveri liiaksi loukkaannu, koska oli jotenkin ressukka. Ei ottanut vihjailuistani onkeensa, vaan esitti päin naamaani kysymyksen:”Voitaisko mennä mun kämpälle p-nemaan? Tai edes tavata usein sen merkeissä?” Jutut muuttuivat lähinnä maanisen keinoseksin harrastajan höpinöiksi ja tajusin, että mies on aivan syrjäytynyt peräkammarin poika.

Nyt se vainoaa mua puhelimitse. Vaihdoin juurikin numeroa. En enää ikinä lähde Tinder-deiteille. Ei siellä voi olla normaalia porukkaa. Mieluummin isken jostakin menoista miehen, niin näen heti, mitä saa.

Vierailija
4800/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli komea kuin kreikkalainen patsas ja puhui kuin ruuneperi. Ihmeen kauan itsellä kesti huomata että pelailee useampaa naista samaan aikaan. Osasi aina selittää kaikki ihmeellisyydet ja treffien äkilliset peruuntumiset parhain päin. Lopulta huomasin että olen vain yksi monista ja toivottelin hyvät jatkot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi