Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
4701/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain ohjeet seurusteluumme messengerissä. Se oli numeroitu lista, jossa luki mm. kaverit täytyy esitellä, ei miespuolisia kavereita eikä kahdestaan hengailua ja kaikilla kavereilla pitää olla nimet. Sen lisäksi listalla oli kans vaatimus "aina yöksi kotiin". Käytännössä se tarkoitti sitä, että minun olisi pitänyt lapsuudenystävän luota rymytä keskellä yötä kännissä hänen luokseen julkisilla että "olisin turvassa". En suostunut vaan jäin sinne nukkumaan ja aamulla puhelin aivan tiukassa viestejä kun petin hänet sillä tavalla. Mies ihmetteli tosissaan miksi en syty hänelle. 

Tämä siis siitä, kun mies kerran soitti minulle ja sanoin että olen matkalla Ruisrockiin parin kaverin kanssa. Mies suuttui kun en suostunut luettelemaan ihmisten nimiä. Miksi olisin, koska ei siinä sählingissä jaksa tehdä listausta ja olimme muutenkin niin alkuvaiheessa etten kokenut tarpeelliseksi luetella jokaista ihmistä. Seuraavaksi mies olisi varmasti alkanut sanella kenen kaa saan liikkua ja missä. 

Onpa sairaan mustasukkainen mies! Minkä ikäisiä olitte?

Vierailija
4702/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 22 ja  turhan kiltti, mies 30 ja masennustaustainen, rakastui minuun ja  tarrasi  kuin hukkuva oljenkorteen, olin niin helläsydäminen etten  kehdannut pistää bänks. 

Mies oli minua lyhyempi ja tukeva, kasvotkin ihan pöhöttyneet  kai lääkkeiden takia ja henki haisi.  Seksi oli ihan surkeaa, laukesi heti kun  sisään pääsi ja onnistui alituiseen jättämään kumin sisälleni.  Kestin vuoden sitä kumin kaivelua pildestä ja alituisia tulehduksia, kun en vaan  raaskinut jättää ressukkaa!

Miks se kondoomi sinne pildeen piti jemmata?

Aina kun mies veti ulos,kumi jäi sisään! En tiedä miten mahdollista. Ja sitten kun ronkimme sitä ulos vuorotellen niin kohta oli kiva tulehdus päällä.

Kumi ja siemenet sisäsä. Eiks olis kannattanu paljala niin olis päässy helpomala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4703/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies yritti heti tapailun alkutaipaleella toistuvasti käyttää minua lapsenvahtina. "Voitko katsoa niitä pari tuntia kun käyn salilla/lenkillä/kaverin luona?" Ei siis oltu vielä todellakaan siinä vaiheessa että oltaisiin oltu jotain samaa perhettä. Ei kiinnostanut jatkaa suhdetta jossa tuntui olevan tarjolla ensisijaisesti lapsenlikan ja kotiorjan rooli eroiskän juostessa omissa riennoissaan.

Löysin itseni vahtimasta hänen lastaan kun hän oli töissä eikä me edes seurusteltu. Puhui itsestään kolmannessa persoonassa ja oli äärettömän minä keskeinen. Ikinä ei tiennyt mihin tuuliviiri milloinkin osoittaa.

Vierailija
4704/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisen ajan puute. Ei parisuhde elä tyhjästä.

Vierailija
4705/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vessatavat. Siis AINA kun olisi pitänyt tehdä jotain kotitöitä tai muutoin "epämieluisaa", kuten siivota ruokaikun jälkeen pöytä tmv, niin mies liukeni vessaan ja saattoi istua siellä tunninkin, ei väliä kumman luona oltiin.

Olen vieläkin varma, että pelasi siellä kännykällä tmv., ja näin tässä ylitsepääsemöttömän kynnyksen yhteiselämälle joten se siitä sitten.

Vierailija
4706/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies puhui vaan itsestään. Hän teki sitä ja hän teki tätä, taukoamatta. Ylpeänä jopa kertoi kuinka entistä vaimoaan petti. Eikä osannut suudellakaan, oli sellainen jäykkä viivahuuli. Kolme kertaa tapasin ja sitten mulle riitti.

Oli muuten oikein komea ja raamikas mies, pelkkää lihasta:)

Yksi mies käytti joskus hampaita suudellessa, huonoin kokemus ikinä.

Vierailija
4707/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies puhui vaan itsestään. Hän teki sitä ja hän teki tätä, taukoamatta. Ylpeänä jopa kertoi kuinka entistä vaimoaan petti. Eikä osannut suudellakaan, oli sellainen jäykkä viivahuuli. Kolme kertaa tapasin ja sitten mulle riitti.

Yksi mies käytti joskus hampaita suudellessa, huonoin kokemus ikinä.

Mies oli kyllä komea, saman pituinen kuin minä 170 cm, mutta toi suuteleminen...

Vierailija
4708/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei pussannut tarpeeksi nopeasti. 2 viikkoa vain tapailtiin eikä mitään tapahtunut joten jätin hänet.

Mies ei saa edetä asioissa liian nopeasti, mutta ei myöskään liian hitaasti.

Vierailija
4709/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäykkä viivahuuli! Kuolen! Mulla on ollut liskokieli sekä kuivasti nokkiva tikka :D

Tikka 😂😂

Vierailija
4710/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka oli kyllästynyt vähemmän hohdokkaaseen matalapalkkatyöhöni, vaikka katoin sillä ihan hyvin omat menoni. Hän tienasi paremmin ja tuntui olevan huomattavasti enemmän rahavaikeuksissa kuin minä. Hän sitten kerran tokaisi että saat sitten luvan vielä kouluttautua, sillä hän ei jaksa lopun ikäänsä sitä, että teet jotain halpatyötä ja eletään kädestä suuhun.

Tämä ei suoraan heti lopettanut suhdetta, mutta jäi minun mieleeni sen verran vahvasti, että omakin mielenkiinto kyseistä ihmistä kohtaan alkoi hiipua. Minä olen aina ajatellut että tärkeintä on, että jotain tekee ja jos on taloudellisesti tiukkaa, niin pyritään yhdessä selviämään. En minä ole koskaan rahalla toisen arvoa mitannut, vaan enemmän minua kiinnostaa se, että kuinka täyspäinen hän muutoin on. Toki tiedän, että suurin osa naisista on edellä mainitun kaltaisia, mutta heidän ei tarvitse myöntää sitä, koska ei tarvitse kohdata asiaa, sillä aika monen mies tienaa enemmän kuin 1600€/kk. Se on helppo sanoa, ettei miehen tienaamisella ole väliä, kun äijä tienaa 1600 euron sijasta vaikkapa 2500 euroa. Kumpikaan ei ole hyvä palkka, mutta elämisen taso muuttuu jo silti totaalisen radikaalisti.

Vierailija
4711/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin keskustelu: voittaja on se joka julkaisee mitättömimmän syyn lopettaa tapailu....

Sehän on hyvä, että tapailu loppuu heti alkuunsa eikä vasta sitten, kun asutaan jo yhdessä.

Vierailija
4712/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen vessatavat. Siis AINA kun olisi pitänyt tehdä jotain kotitöitä tai muutoin "epämieluisaa", kuten siivota ruokaikun jälkeen pöytä tmv, niin mies liukeni vessaan ja saattoi istua siellä tunninkin, ei väliä kumman luona oltiin.

Olen vieläkin varma, että pelasi siellä kännykällä tmv., ja näin tässä ylitsepääsemöttömän kynnyksen yhteiselämälle joten se siitä sitten.

Näitä on. Ei itselleen sattunut mutta muille. Äijä menee vessaan lukeen tms kun esim. Lasten kanssa lähdössä ja ne pitäisi pakata. Tulee pois kun lapset on toppapuvutettuina eteisessä ja vaimo hiki päässä.

Vierailija
4713/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmät tai edes muutaman viikon suhteet, jotka itse lopettanut aikoinaan:

Todella kuuman näköinen ja hyväkroppainen, mutta ihan kiltti tyttö. Tosi tarkka kaikesta, siisteydestä, syömisistä, ruokailuajoista, tavaroiden paikoista jne. Ne olisi vielä kestänyt, mutta kun seksi oli samanlaista suorittamista ilman todellista antautumista ja pelkkiä perusjuttua. Lisäksi sai sitten ajoittain mitättömistä asioista järkyttäviä raivareita, kun tuo kaiken kontrolli petti. Tämä ei ollut mitenkään selvä tapaus vaan ihan pienestä oli kiinni, etten loppujen lopuksi "tyytynyt" tähän kumppaniin.

Oikein mukava ja nätti tyttö Pohjanmaalta. Oli niin hemmetin hiljainen, ettei hommasta vaan tullut mitään kun en itsekään ole mikään puhelias. Päivän päätteeksi oli ihan hölmö olo, kun tuntui, että on yksin puhunut koko päivän eikä ollut edes mitään käsitystä mitä mieltä vastapuoli oli puhutuista asioista. Ei ollut Pohjanmaan lestadiolaisia, mutta kasvatus oli sellainen, että seksi oli ihan perusjuttua ja nimenomaan nainen "antoi" jos antoi ja seksistä ei voinut keskustella mitään. Vaikka mitä kyselin ja yritin niin ihan lukossa oli. Ehkä joku taitava olisi tästä kuuman viattoman misun kouluttanut, mutta itse en jaksanut alkaa yrittämään. Mutta tuskin elämäni olisi pelkkää tuskaa ollut, vaikka olisi tähän vaihtoehtoon "tyytynyt".

Sattumalta tavattu seksialan nainen (en tiennyt aluksi). Luulin tehneeni selväksi jo alussa, ettei ammatin vuoksi varmasti tule mitään vakavampaa, mutta yritti silti myöhemmin.

Sitten oikeastaan kaikki muut tapaukset voisi kiteyttää kaikessa tylyydessään siihen, että olivat liian tyhmiä. Näin sanominen ei varmaan anna minusta kovin hyvää kuvaa, mutta niin se vain on, että pidemmän päälle on mahdoton olla ihmisen kanssa, joka on selvästi tyhmempi, vaikka olisi kuinka nätti ulkoisesti.

M45, naimisissa melkein 20v

Vierailija
4714/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijä herätti naamalle pieremällä ja hohotteli. Sanoi vitsiksi ja yritti rauhoitella. Sai äkkilähdön.

Tämähän on provo? Onhan tämä?

Ei kai kukaan mies noin juntti voi olla?

Tiedän yhden nyt jo eronneen isäihmisen joka tätä teki vaimolleen. Kumma juttu kun vaimo lopulta lähti. :)

Vierailija
4715/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei pussannut tarpeeksi nopeasti. 2 viikkoa vain tapailtiin eikä mitään tapahtunut joten jätin hänet.

Siehän muija oot. Tee sitten viikottainen etenemislista, minkä annat miehelle, ettei tee mielestäsi virhettä.

Opettajana laittaisin sinut nurkkaan häpeämään.

Vierailija
4716/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi vaatia minua käymää omassa asunnossani kakalla. Eikä kyse ollut edes mistään haisevasta ripaskasta, mutta kai ne plomsahtelut kuului paperiseinien läpi miehen korviin. Millainen ihminen ei kestä sitä, että naisetkin  kakkaa? Pitääkö naisella olla naimisiinmenon jälkeen oma asunto, jossa  käydä isommalla asialla? :D

Asuin nuorena muutaman kuukauden sellaisen miehen kans, joka piereskeli ja röyhtäili ruokapöydässäkin, mutta vaati, että minä käyn kakalla läheisellä huoltoasemalla. Kuulemma inhottaa, kun nainen käy vessassa.

No en mennyt huoltsikan vessaan, mutta typerän kilttinä laitoin musiikkia, avasin vesihanan ja poltin tulitikun jälkeenpäin. Juu, naurettavalta tuntuu nyt 20 v. myöhemmin. Kun tämä piirre hänessä paljastui, rupesin heti hakemaan omaa asuntoa.

Tykkään kuitenkin asunnoista, jossa vessa ei ole ainakaan aivan keittiön vieressä. Eihän se ole toisten kakkausääniä kiva ruokapöydässä kuunnella, mutta normaali ihminen ne kestää ja laittaa vaikka hienotunteisesti musiikkia kovemmalle tekemästä asiasta numeroa.

Kauhea sika.

Ihmettelen myös jos vessa keittiön vieressä. Tai makkarin! Romanttinen tunnelma, no toinen menee vessaan vääntää hirveet varpusparvet että pönttö miltei halkee. Sitten tullaan hajun saattelemana daamin luo jotta Kelpaiskos s.. si?

Etenkin uusissa taloissa joissa äänieristys huono.

Vierailija
4717/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta tapausta joiden kanssa ei vaan ollut kemiaan ja/tai juttu ei muuten vain luistanut. Turhaudun sellaisiin tapauksiin joiden kanssa jutellessa piti väkisin koettaa joka kerta itse kantaa keskustelua ettei istuta kiusallisessa hiljaisuudessa koko treffien ajan. Siinä vaiheessa kun kolmansillakaan treffeillä ei edes leffan jälkeen osata keskustella muutoin kuin vastaamalla max. 3 sanan lauseilla kysymyksiin niin ei innosta. Säästä puhuvat papat ja mummut ruokakaupan hedelmäosastolla on mielenkiintoisempaa juttuseuraa.

Ensimmäinen aikuisiälläni ollut vähänkään pidempi suhde päättyi siihen että kun menin sovitusti jälleen kerran kylään niin oven avasikin hänen aviopuolisonsa :) oli meille molemmille mukavan yllättävä ensitapaaminen. 

Muutama sellainen joiden kanssa vaan elettiin niin erilaisissa ajatusmaailmoissa että suhteen etenemiselle laitoin stopin. Lähinnä tapauksia jotka eivät ole kunnolla vielä päässyt aikuiselämään joista kaksi viimeisintä tapausta oli seuraavanlaisia: 

Tapaus 1: oli perumassa treffit vähän väliä koska ihan avoimesti totesi että hän mieluumin pelaa videopelejä läpi yön eikä hän tiedä onko hän päiväsaikaan treffejä varten hereillä... Ihan sama miten lukkoon suunnitelmat löi niin aiempana iltana tuli ilmoitusta että hän kyllä aikoo pelata  ainakin neljään tai viiteen aamuyöllä. 

Tapaus 2: joka kerta kun mainitsin että jaah pitääpä vielä hoitaa joitain kotiaskareita niin hän oli koko ajan tuputtamassa että minun pitäisi ehdottomasti muuttaa vähän isompaan kämppään ja hankkia kämppis joka voisi sitten minun kanssa jakaa minun kotiaskareita. Ajattelin ensin että tarkoittaako kenties itseään mutta ei, hän oli tosissaan sitä mieltä että minun pitäisi muuttaa ja hankkia kämppis että saisin ilmaisen kotiapulaisen ihan kuin toinen ihminen ei myös lisäisi siivottavaa ja vähentäisi omaa rauhaa :D Vaikka asiaa kuinka puitiin joka kerta niin hän ei nähnyt mitään ongelmaa tässä ajattelussa että kämppis olisi ehdottomasti kotiapulaisena minulle :D 

Ja joitakin kertoja olen luovuttanut suhteen kanssa hygieniasyistä. Yksi ensimäisiä asioita jotka minut saa kiinnostumaan on aika useinkin ollut hyvä tuoksu, niin se että haisee vanhalle viinalle ja/tai kirjaimelliselle pskalle on aivan täysi este.

Näitä tapauksia on ollut myös muutama ja yksi näistä ei haissut kamalan pahalle vaan vain pikkuisen pistävälle, mutta kun sitten pyysi minut kylään niin kylppärissä oli aivan hirveät kuivuneet ripuliroiskeet jotka ei täysin olleet osuneet pönttöönkään. Uskaltaiduin toisenkin kerran vielä kylään siinä toivossa että ehkä ongelma olisi kertaluontoinen ja ei, aivan yhtä hirveässä ellei vielä hirveämmässä kunnossa kylppäri oli. 

Vierailija
4718/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siehän muija oot. Tee sitten viikottainen etenemislista, minkä annat miehelle, ettei tee mielestäsi virhettä.

Opettajana laittaisin sinut nurkkaan häpeämään.

toi etenemislista on hyvä idea mutta vaarana on että toisella viikolla nainen tylsistyy ,  kun mies on niin tylsä ja ennalta arvattava eli yllätyksellisyys puuttuu kokonaan.  ainiin kuka sen listn laati??

Vierailija
4719/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ab-kuuri päällä ja pieretti kauheasti, mies pyysi ilmoittamaan kun kuuri olisi ohi enkä enää haisisi. Sama mies ei myöskään halunnut koskea minuun kuukautisten aikana ja moitti siitä että nauran "kuin hullu hevonen".  Tuli olo että haluaa jonkun barbin eikä oikeaa naista.  jolla voi joskus vatsa olla vähän huonona!

Vierailija
4720/9847 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin yhteisten kavereiden kautta. Vaikutti todella mokavalta. Viikonpäästä tavattiin minun luonani. Mies ensinnäkin imi kaulani aivan täyteen fritsuja, vaikka kielsin. Hän laukesi esileikin aikana boksereihinsa, ennen yhdyntää ( tälle ei voi mitään, eika haittaa, mutta ei voinut mennä pesemään sitä spermaa pois). Harrastettiin kuitenkin seksiä, mutta mies lähinnä vaan hakkasi minua elimellään.. Lopuksi kun meni parvekkeelleni tupakalle ja pyysi minut mukaan, otti hän minut kainaloon ja kertoi kuinka rakastaa minua ja miten me tässä sitten jatkossa yhdessä asutaan ja katsellaan tähtiä. Lopetin tapailun heti seuraavana päivänä, ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan