Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
4421/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi luonani vessassa ja pytyn seinämässä oli kiinni pökäle! Huuhdoin ja huudoin mutta se vaan kökötti kiinni kuin liimattuna! Myöhemmin huomasin että miehellä oli aina pas karantuja boksereissa ja käytti järjettömästi wcpaperia, eli  ei saanut takamustaan puhtaaksi. Hänen ulosteensa koostumus oli todella ihmeellinen. 

Vierailija
4422/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kävi luonani vessassa ja pytyn seinämässä oli kiinni pökäle! Huuhdoin ja huudoin mutta se vaan kökötti kiinni kuin liimattuna! Myöhemmin huomasin että miehellä oli aina pas karantuja boksereissa ja käytti järjettömästi wcpaperia, eli  ei saanut takamustaan puhtaaksi. Hänen ulosteensa koostumus oli todella ihmeellinen. 

Ns. tervakakka, vaatii käsisuihkun että lähtee irti peffasta ja myös  pytyn pesemisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4423/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä lopetin naisten tapailun koska kaikki olivat jännämiehien/elämänkoululaisten eksiä!!. hakivat enemmän Terapeuttia deittisovelluksesta kuin parisuhdetta!!..Sääli vaan että kauniita naisia oli joukossa mutta en minä potilaita ota......piste

Tällaisia daameja on minullekin tullut vastaan ja tosiaan osa on ollut todella hyvännäköisiä, mutta ammatillisen terapian tarpeessa. En minäkään ryhdy kenenkään naisen terapeutiksi, etenkään kun siitä ei itse saa mitään - päinvastoin, vievät vain aikaa, rahaa ja energiaa.

Vierailija
4424/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin etten tulisi tuntemaan häntä kohtaan kaveruutta kummempaa.

Vierailija
4425/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli kertonut olevansa lyhyt mutta unohti mainita kaljamahastaan ja kaulattomuudestaan, oli kuin tyyris tyllerö. Lisäksi alkoi keskellä kahvilaa puhua miten tykkää panna kakkoseen  ja että hänellä on liukkarituubi mukana, jos haluan mennä vessaan kokeilemaan.. loukkaantui syvästi kun kieltäydyin kunniasta ja syytti  pituuttaan asiasta. Että me akat kuulemma ollaan niin pinnallisia!  Jos ottaa treffeille liukkarin mukaan ja mankuu pyllyseksiä kauppakeskuksen vessassa, on turha ihmetellä ettei toisia treffekä tule ja ekatkin loppuu lyhyeen! Mutta käteväähän se on piiloututa sen taa, että on lyhyt ja naiset pinnallisia.

Ja kuitenkin ensimmäinen asia jonka mainitset oli mehen lyhyys, kaljamaha ja kaulattomuus.

"Lisäksi" tuli se käytös eli seksin vonkaaminen.

No tapailisitko itsekään uudestaan, jos toinen mankuu liukkarituubi kädessään peppuseksiä ekoilla treffeillä :D ? Siinä ei mikään komeus kumoa tuollaista moukkamaisuutta, usko tai älä.

Vierailija
4426/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unissaan pierevä naisoletettu. Se oli siinä.

Täh :D? Eli et halua seurustella ihmisen kanssa, selvä. "Kannattaa" varmaan jatkaa "realistisen" poken katsomista ja pysyä yksin loppuelämäsi.

ps. ihan jokainen pieree joskus unissaan, vaikka olisi mikä prinsessa. Jopa sinä.

Vierailija
4427/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE.

Eipä ole minulle tullut tällaista vastaan. Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.

Jep. Siemennesteen pH on emäksisempi kuin normaali ja terve hapan vagina. Jos naisen anatominen rakenne on sellainen, ettei neste valu ulos, joten se alkaa haista kun päiväkausia siellä muhii ja aiheuttaa vaginoosin eli tulehduksen. Joidenkin kannattaa siis erikseen poistamalla poistaa siemenneste sisuksistaan. Tätä ei kyllä opeteta missään, sen oppii vain kokemuksen kautta.

Miten poistat siemennesteen erikseen? Vinkkejä tarttis... Harmi ettei voi harrastaa seksiä ennen kuin pitää lähteä jonnekin, koska muuten sperma haisee karmealle haarovälissäni :/

Vierailija
4428/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelun alussa nainen sanoi ettei halua lapsia, mutta se ei ollutkaan totta.

Hän oli siis lapseton 30v nainen ja minulla on yksi teini-ikäinen tytär edellisestä pitkästä suhteesta.

Niin se mieli muuttuu ja joillekin naisille tulee pakkomielle saada se lapsi vaikka oli alkuun aivan muuta mieltä asiasta, ja siitä seurasi suostuttelua ja painostusta, eikö sellainen yhteinen pieni tuhisija olisi ihana?

Ei moni nainen haluakaan lapsia ennen kuin on parisuhteessa ihanan miehen kanssa. Rakkaus ja ihana seksi herättää hormonaalisen halun saada lapsi. Ihan samahan tapahtuu miehelle.

Itsekään en ikipäivänä halunnut lapsia mutta niin vaan mieheni vei mennessään ja halusimme molemmat lapsen. Kummankin vauvakuume oli kovimmillaan kun esikoinen oli vauva ja siksi teimme vielä toisen. Sitten perhe oli valmis.

Minä olen havainnut seuraavan kaavan:

1. Nainen seukkaa jännän ja menevän pojan kanssa

2. "Ei ikinä enää miehiä, forever alone, ei lapsia"-biletyskausi

3. Nainen alkaa pitämään kaveriensa lemmikkieläimistä ja postaa kuvia joissa paijaa näitä

4. Nainen postaa innolla kuvia joissa leikkii kaveriensa vauvojen kanssa

5. Nainen alkaa seurustelemaan kummallisen tavallisen ja rauhallisen miehen kanssa

6. Pikapikaa naimisiin

7. Lähes heti hääkellojen soitua nainen ilmoittaa olevansa raskaana

Eikös nykyisen ole tapana tehdä lapsia ensin ja mennä sitten naimisiin jos ollenkaan, ja joskus vasta vuosikymmenienkin yhdessäelon jälkeen?

Vierailija
4429/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu ylivoimaisesti suurin syy, miksi olen antanut pakit. Yksikin mies väitti netissä olevansa ammatiltaan putkimies, mutta tavatessamme myönsi että olikin jättänyt amiksen kesken 5v sitten. Surkuhupaisaa tässä on se, ettei minulle pitkäaikaistyöttömyyskään ole dealbreaker, mutta valehtelu kyllä.

Vierailija
4430/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten upea nainen, jota tapailin muutaman viikon, mutta en päässyt ohi siitä, että hänen ässävikansa otti korvaan koko ajan. Oli pakko pistää poikki.

Vierailija
4431/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suttuisuus ja huono hygienia ylä ja alapäässä + todella onneton sängyssä.

Oli jopa yllättynyt että nahkan voi laittaa kokonaan taakse vehkeessä.

tapailimme 2 kk. ja muutenkin oli todella hidas tekemään mitään,

tunteja saatto mennä että sai jotain tapahtumaan.

EI kiitos lapamadoille.

Vierailija
4432/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE.

Eipä ole minulle tullut tällaista vastaan. Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.

Jep. Siemennesteen pH on emäksisempi kuin normaali ja terve hapan vagina. Jos naisen anatominen rakenne on sellainen, ettei neste valu ulos, joten se alkaa haista kun päiväkausia siellä muhii ja aiheuttaa vaginoosin eli tulehduksen. Joidenkin kannattaa siis erikseen poistamalla poistaa siemenneste sisuksistaan. Tätä ei kyllä opeteta missään, sen oppii vain kokemuksen kautta.

Miten poistat siemennesteen erikseen? Vinkkejä tarttis... Harmi ettei voi harrastaa seksiä ennen kuin pitää lähteä jonnekin, koska muuten sperma haisee karmealle haarovälissäni :/

Aivan,siksi poistankin siemennesteen tällä: https://www.sillasiisti.fi/media/catalog/product/cache/image/700x560/e9c...

Lisäksi siemenneste on vaarallista hedelmöittyvälle lapselle.

Vierailija
4433/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen päättyi kun mies osoittautui mitään aikaansaamattomaksi tossukaksi. Pyysin tekemään kämpässäni remppahommia kun oli sieltä täältä paikat vähän rempallaan, niin tämä tossukka vaan vetkutteli ja vitkutteli ja sitten alkoi ehdottelemaan että ottaisin jonkun maksullisen remppamiehen hommiin. Kun hän ei kuulemma oikein tykkää tehdä sellaisia hommia vaan mieluummin laittaa ruokaa ja siivoaa. Kyllä mun mielestä miehen pitää hoitaa myös miesten työt talossa eikä alkaa heti itkemään että on mukavuusalueen ulkopuolella jos joutuu ottamaan jonkun työkalun käteen. Lähti aika nopeasti kiertoon tämä "mies"

Mikäs hiton oikeus sinulla on saada mieheltä remonttipalveluita?

Mahdutko itse perinteisen naisen muottiin ja hoidat ne hommat viimeisen päälle?

Ja naisen pitäisi mielestäsi hoitaa koti ja lapset ja mies ei osaa edes remonttia tehdä?

Niin, tuossa tapauksessa ei vissiin kumpikaan osannut hommaansa. Sehän se pointti oli.

Vierailija
4434/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lojaliteetin puuttuminen, etenkin kun itse olen h-tin lojaali ja satsaan täysillä suhteeseen.

Tuli sellainen olo, että haki koko ajan parempaa, vaikka itse ei oikein vakuuttanut "einsteinilaisuudellaan". En vissiinkään osannut vastata aivan järkyttävään turvallisuudentunteen tarpeeseen...?

Kyseessä oli siis nainen.

Lojaliteetti ei kuulu naisen elämään, se pitää vain ymmärtää ja hyväksyä.

Elokuvia katsellessakin ihmettelevät kun joku hahmo osoittaa lojaalisuutta toiselle. Eivät ymmärrä sitä.

Lojaalisuus on nimenomaan naisten ominaisuus. Te miehet ette edes ymmärrä mitä se sana tarkoittaa. Ja se että tietää toisen olevan 100% lojaali tuo elämään turvallisuutta. Mutta ethän sinä mies sellaista käsitä.

Sinä ainakin väität ymmärtäväsi sen teoreettisella tasolla, se on jo edistyksellistä naiselta. Vielä kun näkisi käytännössä joskus.

Vierailija
4435/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan,siksi poistankin siemennesteen tällä: https://www.sillasiisti.fi/media/catalog/product/cache/image/700x560/e9…

Lisäksi siemenneste on vaarallista hedelmöittyvälle lapselle.

Vierailija
4436/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te miehet ette sitten pese piliänne ja ruoskitte sitten lemut sperman mukana naiseen.

Ei se toimi noin. Sperma itsessään ei haise juuri miltään, ei se miehen vika ole jos se alkaa siellä aromipesässä muhia ja reagoida naisen bakteerikannan kanssa. Ei oikeastaan kummankaan vika.

Vierailija
4437/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi suihkut on keksitty, nii. ei tartte ”ominaistuoksuja” haistella…

Pitää siinä vähän naaraan tuoksua olla, että petoaivot saavat kipinää.

Vierailija
4438/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen päättyi kun mies osoittautui mitään aikaansaamattomaksi tossukaksi. Pyysin tekemään kämpässäni remppahommia kun oli sieltä täältä paikat vähän rempallaan, niin tämä tossukka vaan vetkutteli ja vitkutteli ja sitten alkoi ehdottelemaan että ottaisin jonkun maksullisen remppamiehen hommiin. Kun hän ei kuulemma oikein tykkää tehdä sellaisia hommia vaan mieluummin laittaa ruokaa ja siivoaa. Kyllä mun mielestä miehen pitää hoitaa myös miesten työt talossa eikä alkaa heti itkemään että on mukavuusalueen ulkopuolella jos joutuu ottamaan jonkun työkalun käteen. Lähti aika nopeasti kiertoon tämä "mies"

Mikäs hiton oikeus sinulla on saada mieheltä remonttipalveluita?

Mahdutko itse perinteisen naisen muottiin ja hoidat ne hommat viimeisen päälle?

En mahdu, koska ei minusta ole enää mitään perinteisen naisen mallia, ajat on muuttuneet. Naiset käy töissä niin kuin miehetkin ja silloin miestenkin pitää osallistua kotitöihin. Mutta kyllä nuo remppahommat ja autohommat kuuluu edelleen miehille ja en laske oikeaksi mieheksi jos ei noista selviyty!

Miksi perinteinen mies olisi vielä olemassa, jos nainenkaan ei ole? Ei mene läpi nuo selitykset, vaan täytyy todeta että koska et ole oikea nainen niin et ansaitse oikeaa miestä.

Vierailija
4439/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otti väkisin. Useana aamuna heräsin kun istui munan päällä tai imi sitä posket lommolla.

Ja ongelma oli?

Vierailija
4440/9847 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä lopetin naisten tapailun koska kaikki olivat jännämiehien/elämänkoululaisten eksiä!!. hakivat enemmän Terapeuttia deittisovelluksesta kuin parisuhdetta!!..Sääli vaan että kauniita naisia oli joukossa mutta en minä potilaita ota......piste

Tällaisia daameja on minullekin tullut vastaan ja tosiaan osa on ollut todella hyvännäköisiä, mutta ammatillisen terapian tarpeessa. En minäkään ryhdy kenenkään naisen terapeutiksi, etenkään kun siitä ei itse saa mitään - päinvastoin, vievät vain aikaa, rahaa ja energiaa.

Minä terapoisin mielelläni, mutta kun eivät nuo malta pysyä sen ensi-ihastuksen jälkeen. Heillä on niin tylsää kun eivät saa sitä alistamista ja väkivaltaa mihin ovat tottuneet. Se mennään hakemaan seuraavalta.