Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
4361/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli saman pituinen kuin minä. Yritin aikani, mutta pituus vaikutti kaikkeen. En vain tuntenut oloani naiselliseksi. Sinänsä iso harmi. Kolme kertaa on näin käynyt...Olen siis keskimittainen itse, en lyhyt enkä pitkä.

Muiden pitää genetiikalla paikata sinun pääsi sisällä olevia ongelmia. Kai se niinkin toimii.

Nämä pituusvalitukset on varmaan 90% palstamiesten kirjoittamia provoja jossa esiintyvät naisena. 

Vierailija
4362/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun harrastuspiireissä, joissa on itseäni jonkun verran vanhempia miehiä. Olen ihan viehättävän näköinen ja miehistä monet tuntuvat kiinnostuvan minusta. He lähestyvät minua romanttisessa mielessä ja siten pakottavat minut ottamaan kantaa, olenko kiinnostunut heistä vai en. Pakotettuna reaktiona naisen vastaus on tietysti ei. Harmillisesti tuon keskustelun käyminen pilaa harrastusystävyyden. Olisi ilmeisesti sosiaalisen dynamiikan kannalta helpompaa, jos seurustelisin, jolloin miehet voisivat olla seurassani rennosti, ilman että pitää yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4363/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni m*na kommentit saa tykkäyksiä ( minkä mies sille voi??) Mut jos joku mies laittais liian pienet rinnat syyksi naisen lemppamiseen, niin sille suututtais takuulla.

Olen nainen muuten, en pienim*nainen mies, pisti kuitenkin silmään tämä.

Tällä palstalla näkee usein noita miehen penistä halventavia kommentteja. Ne ovat jonkinlainen feministien voimaantumiskeino, jolla he saavat hetkeksi iloa ankeaan ja ilottomaan elämäänsä, ja siksi kiireesti peukuttavat kommenttia, koska se samalla antaa heille tunteen kuulumisesta johonkin suurempaan, itselleen mieluiseen ryhmään. Todellisuudessa suurin osa näistä feministeistä on omaa elämäänsä vihaavia sairaalloisen lihavia, moniongelmaisia naisia, jotka ovat maalanneet itsensä nurkkaan parisuhdetta ajatellen. 

Olen feministi ja ylipainoinenkin. Olen silti saanut ihanan isomunaisen miehen.

Ja sitten heräsit ankeaan mt-ongelmien täyttämään sairauseläkeläisen arkeesi.

Jollakin voi olla noin. Joka tapauksessa sinun pieni pilisi on yhä vaan pieni. Ei tarvitse olla edes feministi älytäkseen tämän.

Vierailija
4364/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikun harrastuspiireissä, joissa on itseäni jonkun verran vanhempia miehiä. Olen ihan viehättävän näköinen ja miehistä monet tuntuvat kiinnostuvan minusta. He lähestyvät minua romanttisessa mielessä ja siten pakottavat minut ottamaan kantaa, olenko kiinnostunut heistä vai en. Pakotettuna reaktiona naisen vastaus on tietysti ei. Harmillisesti tuon keskustelun käyminen pilaa harrastusystävyyden. Olisi ilmeisesti sosiaalisen dynamiikan kannalta helpompaa, jos seurustelisin, jolloin miehet voisivat olla seurassani rennosti, ilman että pitää yrittää.

Laita sormus vasempaan nimettömään.

Vierailija
4365/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miiiiks matkustelu on huono juttu?

Ei se olekaan kun miehet matkustaa. Naiset eivät saisi matkustaa.

Vierailija
4366/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran kivan oloisen tyypin kanssa treffeille ja hän paasasi pari tuntia putkeen siitä miten oli saanut huonoa asiakaspalvelua jossain nettikaupassa.

Vierailija
4367/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sairaita!

Oikeasti, lopettakaa tällaiset puolet maapallon asukkaista demonisoivat vihahuutelut. Itse en ole tavannut henkilökohtaisesti koko elämäni aikana kuin yhden hieman häiriintyneen yksilön ja sekin oli teini-ikäisenä. Tiedän ja tiedostan että hulluja kyllä löytyy, mutta niitä löytyy myös naisista.

N52

Nämä miehiä vihaavat naiset ovat katkeria, mt- ja moniongelmaisia tapauksia. Ainoa keino purkaa jatkuvaa pahaa oloa, on haukkua palstalla koko ajan muita ja erityisesti miehiä. Sanalla sanoen surkeita tapauksia.

Vierailija
4368/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sairaita!

Ei vaan olet itse sairas. Et vain mt-ongelmiltasi ymmärrä sitä.

4369/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen (melkein 50v) kutsui kotiinsa treffeille. Meni ihan mukavasti, mutta jossain vaiheessa iltaa hän sanoi "tuopas mun silmälasit kun ne jäi vessaan". Vastasin että "hae kuule ihan itte". Hän oli ihmeissään ja sanoi että "minulle ei ole kukaan sanonut ei". Sanoin vain että "ilo tehdä historiaa". Harrastimme seksiä, mutta selvää on, että en häntä enää tuon jälkeen halunnut tavata. 

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Vierailija
4370/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni m*na kommentit saa tykkäyksiä ( minkä mies sille voi??) Mut jos joku mies laittais liian pienet rinnat syyksi naisen lemppamiseen, niin sille suututtais takuulla.

Tällä palstalla näkee usein noita miehen penistä halventavia kommentteja. Ne ovat jonkinlainen feministien voimaantumiskeino, jolla he saavat hetkeksi iloa ankeaan ja ilottomaan elämäänsä, ja siksi kiireesti peukuttavat kommenttia, koska se samalla antaa heille tunteen kuulumisesta johonkin suurempaan, itselleen mieluiseen ryhmään. Todellisuudessa suurin osa näistä feministeistä on omaa elämäänsä vihaavia sairaalloisen lihavia, moniongelmaisia naisia, jotka ovat maalanneet itsensä nurkkaan parisuhdetta ajatellen. 

Jollakin voi olla noin. Joka tapauksessa sinun pieni pilisi on yhä vaan pieni. Ei tarvitse olla edes feministi älytäkseen tämän.

Säälin "miestäsi".

Vierailija
4371/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen selitteli että suhde aviomieheen oli tunnetasolla kuollut, eikä hän tavallaan ollut enää naimisissa.

Vastasin että no sitten olisi tavallaan kiva jos aviomies ei ilmestyisi alakerrasta kesken treffien siihen pöytään syömään iltamuroja.

Naisen vastaus tähän: "niin kuulitsä Jukka, että voisitsää mennä alakertaan syömään kun sä näet että meillä on tässä juttu menossa".

Ei muuten ollut sen jälkeen.

Vierailija
4372/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelun alussa nainen sanoi ettei halua lapsia, mutta se ei ollutkaan totta.

Hän oli siis lapseton 30v nainen ja minulla on yksi teini-ikäinen tytär edellisestä pitkästä suhteesta.

Niin se mieli muuttuu ja joillekin naisille tulee pakkomielle saada se lapsi vaikka oli alkuun aivan muuta mieltä asiasta, ja siitä seurasi suostuttelua ja painostusta, eikö sellainen yhteinen pieni tuhisija olisi ihana?

Ei moni nainen haluakaan lapsia ennen kuin on parisuhteessa ihanan miehen kanssa. Rakkaus ja ihana seksi herättää hormonaalisen halun saada lapsi. Ihan samahan tapahtuu miehelle.

Itsekään en ikipäivänä halunnut lapsia mutta niin vaan mieheni vei mennessään ja halusimme molemmat lapsen. Kummankin vauvakuume oli kovimmillaan kun esikoinen oli vauva ja siksi teimme vielä toisen. Sitten perhe oli valmis.

Vierailija
4373/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälin "miestäsi".

Älä turhaan, hänellä on sopivan kokoinen.

Vierailija
4374/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelun alussa nainen sanoi ettei halua lapsia, mutta se ei ollutkaan totta.

Hän oli siis lapseton 30v nainen ja minulla on yksi teini-ikäinen tytär edellisestä pitkästä suhteesta.

Niin se mieli muuttuu ja joillekin naisille tulee pakkomielle saada se lapsi vaikka oli alkuun aivan muuta mieltä asiasta, ja siitä seurasi suostuttelua ja painostusta, eikö sellainen yhteinen pieni tuhisija olisi ihana?

Ei moni nainen haluakaan lapsia ennen kuin on parisuhteessa ihanan miehen kanssa. Rakkaus ja ihana seksi herättää hormonaalisen halun saada lapsi. Ihan samahan tapahtuu miehelle.

Itsekään en ikipäivänä halunnut lapsia mutta niin vaan mieheni vei mennessään ja halusimme molemmat lapsen. Kummankin vauvakuume oli kovimmillaan kun esikoinen oli vauva ja siksi teimme vielä toisen. Sitten perhe oli valmis.

Minä olen havainnut seuraavan kaavan:

1. Nainen seukkaa jännän ja menevän pojan kanssa

2. "Ei ikinä enää miehiä, forever alone, ei lapsia"-biletyskausi

3. Nainen alkaa pitämään kaveriensa lemmikkieläimistä ja postaa kuvia joissa paijaa näitä

4. Nainen postaa innolla kuvia joissa leikkii kaveriensa vauvojen kanssa

5. Nainen alkaa seurustelemaan kummallisen tavallisen ja rauhallisen miehen kanssa

6. Pikapikaa naimisiin

7. Lähes heti hääkellojen soitua nainen ilmoittaa olevansa raskaana

Vierailija
4375/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kuukautta kestänyt vilkas viestittely määritietoisen ja koulutetun miehen kanssa päättyi miehen tapaamiseen ja sitä seuraaviin tapahtumiin..

Mies puhui eksästään koko ajan.

Ja siis oikeasti...koko ajan. Mikä tahansa yllättävä aasinsilta johti aina eksään.

Olen itse suht aito ja aika empaattinen ihminen, ja ongelmani on se että kuuntelen toisten ongelmia vähän liiankin kauan siihen pisteeseen, että minua aletaan käyttää terapeuttina. Omaa naiviutta, tiedän.

Ei ollutkaan yllätys, että tämä alkanut ystävyys alkoi muodostua noin kuukauden viestittelyn jälkeen melkoiseksi taakaksi. Muistan yhden puhelinkeskustelun miehen kanssa, jossa kolmatta tuntia pohti hänen mennyttä eroaan ja siihen liittyviä tapahtumia. Siis 3 TUNTIA. Siinä hetkessä näin vain ihmisen joka halusi purkaa , ja ajattelin että mikä ettei, ihmisiähän me kaikki olemme tunteinemme ja traumoinemme.

Mutta tosiasiassa kun mietti, että deittipalstalla alkanut match venyi 2 kk kestäneeksi puhelinterapiaksi jossa käydään läpi hänen eroaan..

Mitä ihmettä oikein ajattelin! :D

Tuumin ensin että tällä 40 vuotiaalla oli tämän kaunan ja ylitsepääsemättömyyden vuoksi takanaan varmaan vähintään 20 vuotta pitkä suhde. Yllätys olikin suuri, kun puolitoista vuotta sitten päättynyt suhde olikin kestänyt vain 7kk.

Naurattaa lyhyt keskustelumme aiheesta joka meni näin:

Minä: "Olisiko aika katsoa tulevaan ihan oman terveytesikin kannalta.. Kuitenkin suhteesi kesti 6kk. Ei puhuta vuosikymmenistä"

Hän: "Ei ei ,ei .. olet väärässä! Se oli 7 kk!!"

Ennen ystävyytemme, jos sitä nyt siksi voi kutsua, oli myös todella pimeää kuinka hän arvosteli ja kehui minulle muita naisia. Ymmärrän tämän jos on joku selkeä asianyhteys tai jos katsomme vaikka elokuvaa, mutta random viesti jossa sanotaan  "Näin ystäväsi henkilön X kuvan somessa, tunnetko hänet, kuinka kaunis nainen!" tuntuu aika oudolta ja tarkoituksenhakuiselta.

Kysyin häneltä, miksi ottaa minuun yhteyttä erikseen vaan kertoakseen tämän - onko kenties nyt kyse siitä, että yrittää tehdä minusta mustasukkaisen? Sitä en ollut, mutta huomasin tällaisen kalastelun ja sen että mahdollinen mustasukkaisuuskohtaus olisi ehkä jopa lievittänyt hänen jätetyksitulemisen pelkoaan. Sai tästä draamakohtauksen jossa kertoi että olen yltiömustasukkainen ja tuskin pystyy katsomaan kanssani edes elokuvaa ilman että ahdistun siitä mihinkä hän katsoo.

Päätin ystävyyden ja nyt kun mietin tuota, kokemus ahdistaa. Enkä edes kunnolla tiedä että miksi niin. Tuli jotenkin käytetty olo.

Oikeesti ihmiset olkaa viisaampia kuin minä ja varovaisia kehen satsaatte aikaanne..

Vierailija
4376/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailemani nainen oli opiskelija, joten pienet tulot oli tiedossa. Lopetin tapailun siihen, kun olin hänen luonaan ja postilaatikosta kilahti kaksi maksumuistutusta, jotka nainen heitti avaamatta suoraan roskiin. Kysyin, eikö hän aio maksaa laskuja ja vastaus oli "en mä niitä nyt voi maksaa kun ei oo rahaa, maksan sit kun menee perintään". Tuollainen taloudellinen huolimattomuus on todella paha turn off, pistin tapailusuhteen poikki aika pian tämän jälkeen.

Et kertonut, että opiskelijaneito oli vihervassari. Hehän juuri harrastavat tuota, koska kaikki on aina yhteiskunnan vika.

Kyllä ne ihan toisen suunnan ihmisistä löytyy ne yhteiskunnan (ja naisten) syyksi kaiken laskevat.

Vierailija
4377/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen havainnut seuraavan kaavan:

1. Nainen seukkaa jännän ja menevän pojan kanssa

2. "Ei ikinä enää miehiä, forever alone, ei lapsia"-biletyskausi

3. Nainen alkaa pitämään kaveriensa lemmikkieläimistä ja postaa kuvia joissa paijaa näitä

4. Nainen postaa innolla kuvia joissa leikkii kaveriensa vauvojen kanssa

5. Nainen alkaa seurustelemaan kummallisen tavallisen ja rauhallisen miehen kanssa

6. Pikapikaa naimisiin

7. Lähes heti hääkellojen soitua nainen ilmoittaa olevansa raskaana

Hyvä vitsi. Nykyään naiset seukkaa naisten kanssa eikä kukaan mene naimisiin.

Vierailija
4378/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies päästi seksin aikana "vekkulin" naurun. Nauru on ok, itsekin nauran jos on hauskaa ja tykkään, mutta se oli semmoinen lapsenomainen kikatus. Sen moobsit hölskyi samalla niin ei. Ei vaan pystyny. Lisäksi pöllö vielä kysymättä otti kiinni kurkusta, aattelin jo että hähää, onneksi minun kaveri tietää sinun numeron ja osoitteen niin voi tulla hakemaan minun ruumiin. Kysyi vielä lopuksi että tulinko: no en hitossa.

Vieraiden kanssa sänkyyn meneviä sankareita, ja ensitreffejä kotiin. Hetken voi jännittää kädet kurkulla, mutta tilanteesta selvittyään saa materiaalia palstoille ja kertomuksia kavereille.

Vierailija
4379/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä välimatka, jonka minä kuljin edestakaisin! Kova ryyppäämään oli tämä mies, muuten mukava ja leppoisa. Hirveän sukurakas ja ei vastannut viesteihin ja puhelimeen välillä moneen kuukauteen. Sanoi ehtivänsä puhua minun kanssa tarpeeksi. Joten en enää yksin kirjoita. Töitä piti tehdä hirveästi. Ei liikkunut askeltakaan missään. Joten päätin jatkaa yksin.

Vierailija
4380/9847 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.