Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Vierailija kirjoitti:
Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE.
Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.
Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.
Mies jolla oli pitkät hiukset ja niillä peitti keskipää kaljua. (se ei sinällään haitannut) mutta roikkui exässä, kamalan pihi .
Hän oli komea. Hän oli todella hyvä sängyssä. Hän oli charmikas ja hyvä huumorintaju. Mutta sitten kun tää intohimon vuosi meni ohi alkoi hyötyminen taloudellisesti, valehtelu, sosiaalisissa medioissa esitti sinkkua vaikka itse halusi parisuhteen vakiintumista. Olin sokea kauan. Annoin ulkonäölle ja seksitaidoille liikaa merkitystä. Mutta se pintahan ei kauaksi kanna. Jätin hänet. Kämppäkin oli kuin kaatopaikka ja raha-asiat ulosoton kirjoissa. Myöhemmin kuulin hurjia juttuja sen kaksoiselämästä, oli kaikenlaisia profiileja netti täynnä ja seuraa oli tarjolla varakkaille sponsimielessä. Kyllä siinä tunsi itsensä tyhmäksi ja huijatuksi.
Mies, josta olisi voinut tulla hyvä puhui niin hiljaa jotta en kuullut hänen puhetta laisinkaan. Pistin välit poikki. Jos ei kuule, niin ei kuule.
Nainen on vaan niin vastenmielinen kännissä ja alkoholia kului ihan liikaa.
Nainen söi jatkuvasti konvehtoja.
Se, kun kutsutaan naisia muijiksi. Junteimmasta päästä tuommoinen. Hankkikaa edes se perussivistys + käytöstavat.
- Tunteet ei vaan riittäneet
- ylimielisyys
- vittuilu
Näin ruskean raidan naisen pikkareissa :( hyi saasta!
Herrasmies? kirjoitti:
Hän oli komea. Hän oli todella hyvä sängyssä. Hän oli charmikas ja hyvä huumorintaju. Mutta sitten kun tää intohimon vuosi meni ohi alkoi hyötyminen taloudellisesti, valehtelu, sosiaalisissa medioissa esitti sinkkua vaikka itse halusi parisuhteen vakiintumista. Olin sokea kauan. Annoin ulkonäölle ja seksitaidoille liikaa merkitystä. Mutta se pintahan ei kauaksi kanna. Jätin hänet. Kämppäkin oli kuin kaatopaikka ja raha-asiat ulosoton kirjoissa. Myöhemmin kuulin hurjia juttuja sen kaksoiselämästä, oli kaikenlaisia profiileja netti täynnä ja seuraa oli tarjolla varakkaille sponsimielessä. Kyllä siinä tunsi itsensä tyhmäksi ja huijatuksi.
Näitä on paljon.
Mies päästi seksin aikana "vekkulin" naurun. Nauru on ok, itsekin nauran jos on hauskaa ja tykkään, mutta se oli semmoinen lapsenomainen kikatus. Sen moobsit hölskyi samalla niin ei. Ei vaan pystyny. Lisäksi pöllö vielä kysymättä otti kiinni kurkusta, aattelin jo että hähää, onneksi minun kaveri tietää sinun numeron ja osoitteen niin voi tulla hakemaan minun ruumiin. Kysyi vielä lopuksi että tulinko: no en hitossa.
Petti minua hyvän ystäväni kanssa.
Hän oli ilmiselvä narsisti. Muut ihmiset ovat olemassa vain häntä varten eikä hänen tarvitse sitoutua mihinkään. Hänen tunteensa ovat muka hyvin voimakkaita, mutta tosiasiassa niissä ei ole sisältöä. Hyvä että huomasit ajoissa!
Oli kakkosta vinkuva piilohomo. Ei saanut sitä ykköstäkään.
Kertoi tulleensa venäläisen juopon raiskaamaksi.
Cace Mace kirjoitti:
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.
50 kymppinen onkin jo melko vanha!!!!! Hehheh aikas Puuman pyydystit!!
Mies oli saman pituinen kuin minä. Yritin aikani, mutta pituus vaikutti kaikkeen. En vain tuntenut oloani naiselliseksi. Sinänsä iso harmi. Kolme kertaa on näin käynyt...Olen siis keskimittainen itse, en lyhyt enkä pitkä.
Mues kysyi syömään treffeille, eikä maksanut. :D