Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Vierailija kirjoitti:
Mies satutti seksissä. Tunki puutteellisilla esileikeillä paksua munaansa sisään ja rynkytti niin että kohdun pohjaan sattui, kinusi peppuseksiä aikansa ja lopulta sai sitä "vahingossa "meni väärään reikään..
Tuon "vahinko"peppuseksin jälkeen kieltäydyin minkään sortin seksistä mitä mies ei voinut ymmärtää, piti minua onnekkaana kun "harvalla miehellä on näin iso". Ei suostunut uskomaan, että seksimme sattui minuun enkä ollut nauttinut yllätys-anaalista.
Jos partneri on kieltäytynyt peppuseksistä, mutta silti kinuaja työntää kalunsa anaaliin, on kyseessä raiskaus. Suostumuksellinenkin anaaliseksi voi olla kivuliasta ellei siinä edetä hitaasti, käytetä tarpeeksi liukkaria ja ellei vastaanottaja ole kunnolla rentoutunut ja kiihottunut.
Olen yli 40-kymppinen, ja aina olen, sieltä vuosikymmenten takaa jo, halunnut imeä ja ottaa sisääni vain puhdasta kalua. Se että sinulle on ollut ok paha haju miehen vehkeissä ei kyllä ole koskaan ollut normaali ja mukava asia. Dödöllä estetään megalomaanien hienhaju, kyllä sen läpi tuoksuu se miehen ominaistuoksu, ja sitähän muutenkin laitetaan vain kainaloihin, kun parhaat kohdat nuuskutella miestä on lapaluiden väli, niska, ja se kohta missä parrankasvu loppuu kaulalla.
Vierailija kirjoitti:
Olikin selluliittia. Haluan kiinteän naisen. Hän väitti olevansa urheilullinen. No ei siltä näyttänyt. Yök
Hassua ettei tämä saa olla kriteeri. Mutta esimerkiksi kaljuuntumisen takia on ok skipata mies.
Kerroinko tämän jo?
Naisella oli aviomies. Livahdin paikalta kun nainen alkoi tapella miehensä kanssa siitä saammeko olla olohuoneessa kun mies haluaisi katsella toimintaleffaa.
Mun on yhtä turhaa tapailla miehiä kun hakea työpaikkaa nasasta, jos ei ole paukkuja niin ei ole. Ajan voi käyttää fiksumminkin.
Oli likastakin likaisempi asunto. Siis sänkyä myöden.
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.
Hän on julma, sydämetön narsisti. Melkein 60-vuotias, enkä silti voi olla rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli kaiken puolin täydellinen. Mukava, älykäs ja kaunis. En itseasiassa keksi hänestä mitään negatiivista sanottavaa.
Ongelma oli oikeasti hänen exänsä, johon hänellä oli yhä hyvät välit. Kun uteliaisuuttani tutkin (tämä on varmaan sitä stalkkaamisa?) exän profiilia, niin hän oli aikamoinen vastakohta minuun nähdän. Kaveri oli pitkä, komea ja hyväkroppainen. Itseasiassa SM-tason urheilija.
Ei minulla mitään suurempaa alemmuuskompleksia ole, mutta sen verran loogista päättelykykyä löytyy, etten minä olisi ollut tälle naiselle mikään lottovoitto. Mukava kokemus kuitenkin. Hyvällä muistelen :)
Toivottavasti et vaan ghostannut kuten tyypillinen jolla on alemmuuskompleksi.
Vierailija kirjoitti:
Hassun huomion tein tästä palstasta (taitaa kyllä enempi olla koko foorumin laajuinen ongelma) yhtä miesoletettua arvostelevaa kommenttia kohden ilmestyy välittömästi vähintään kolme sovinistista ja naisvihaa huokuvaa kommenttia, ikään kuin vastapainoksi kai 😃
kyllä nyky miehet vaan on niin sieluttomia ja haavoittuvia itsesäälissä pyöriskeliöitä että en ihmettele naisten kiihtyvästi nousevaa kiinnostusta samaa sukupuolta (tai mitä tahnasa muuta sukupuolta kuin cis mies) kohtaan.
Mutta joo, eksä oli homofobinen ja todella epäkunnioittava muita ihmisiä kohtaan usein. Kaikki muut oli aina väärässä, tyhmempiä, rumempia jne. Sain unelma työn ja alkoi niin jäätävä mustasukkaisuus ettei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin erota. Nykyään elämä pitkästä aikaa mallillaan kun saa olla oma itsensä ja tehdä mitä lystää ilman että tarvitsee huolehtia jatkuvaan vinkuvasta mieslapsesta. Nautin! Ja nyt kun saa passin myötä vielä mennä miten lystää niin ai ihanaa ❤️
Rauhoituhan nyt. Tuohan kertoo vain siitä, että maassamme on kolminkertainen määrä täysin ala-arvoisia naisia miehiin verrattuna. Ei siinä ole sovinismia, eikä naisvihaa. Sinun pitää vain hyväksyä tosiasiat.
Yksi vinkui seksiä paljaalla, oltiin tapailtu viikko enkä tosiaan luottanyt siihen että olisi tauditon. Jos on noin kondomivastainen on todennäköistä, että jotain siellä munassa muhii!
Toinen oli ihan Salkkari-fani ja pöyristyi kun sanoin, etten kyseistä sarjaa ole katsonut enkä aio katsoa.
Ja sitten oli tyyppi joka halusi sienestämään ja ilmestyi paikalle crocsit jalassa.
en kelvannut musta-hampaiselle naiselle kaupan edessä.
Miehellä oli tatuoituna kaulaan v""usaa""na, siis kirkkovene jolla sarvet. Googlettakaa. Vitsinä tuo olisi mennyt vaikka nilkassa mutta kaulassa ja oli lisäksi punainen, loisti kilometrin päähän!
Vierailija kirjoitti:
Mies numero 1: Menimme syömään ravintolan buffettiin, jossa sai koota itselleen mieleisen hampurilaisen ja lisukkeena oli ranskalaisia. Myös salaatti kuului hintaan ja otinkin reippaan annoksen salaattia, ennen kuin tein itselleni hampurilaisen. Mies otti pelkän salaatin ja vähän ranskalaisia mikä oli outoa kun oli kuitenkin maksanut buffetista ja tiesi mitä tarjolla! Kun mies lähti ulos tupakalle, menin tekemään toisen hampurilaisen ja pöytään palatessani mies koputti ikkunaan ja heristi sormea. Ehkä se oli vitsi, mutta tunsin että mies koettaa vallankäyttöä ja koulutusta enkä voinut kuvitella kolmansia treffejä!
Mies numero 2: Kysyi kahden viikon tapailun jälkeen, eikö minulla ole muuta kuin "kotivaatetta?" Sen jälkeen kun täytin 30 minusta tuli mukavuudenhaluinen, käytän legginsejä ja löysiä t-paitoja ja huppareita. Vaatteet ovat kuitenkin puhtaat ja ehjät. Kenkinä maiharit tai tennarit.
Mies numero 3: Järkyttyi siitä kun minulta pääsi autossa pieru ja kuin ejakuloin sängyssä, meni täysin pois tolaltaan kun luuli että pissasin! Oli semmoinen miesprinsessa etten jaksanut. Olisi varmaan kuollut kauhusta, jos olisin saanut vatsataudin.
Mies numero 4: Sai töitä ulkomailta ja halusi että tulen mukaan, oltiin tapailtu vasta puolisen vuotta!
Naisen ejakulointi on mielestäni kiihottavaa. Ulkoinen merkki voimakkaast kiihotumisesta, jolloin tiedän, että olen tehnyt paljon hyvää. Tuli vain mieleen. Pieruja tulee kelle sattuu vahingossa.
Oltiin tapailtu noin kuukausi ja mies oli sitten mun luona ekaa kertaa yötä ja tottakai olin ostanut erilaisia ruokia (juustoja, leikkeleitä ym) meitä varten, niin aamulla kun mies vielä nukkui, tein meille aamupalaa ja söin kokatessani pari siivua leikkelettä ja miehen herätessä, hän suuttui siitä että olin ostamastani leikkelepaketista syönyt pari siivua. Olin että "häh?" Ja mietin että onko tää joku ns "hienovarainen" vihjaus että mun pitäisi laihtua vaikka olen ihan normipainoinen, mutta mies totesi että hän oli odottanut kielipitkällä että olisi saanut leikkelepaketin loput syödä, mutta porsas oli syönyt pari siivua ja jättänyt hänelle vain 4 siivua. Porsaalla tarkoitti siis mua. Olisi silloin pitänyt heittää mies jo pihalle jos noin jo tuossa vaiheessa haukkuu ja suuttuu noin pienistä/turhista asioista. Lopullisesti paloi käämi kun tämä mies sit lähti kotiinsa, hän tyhjensi mun jääkaapin ja vei mun ostamat "herkut" mukanaan. En tyhmänä saanut sanotuksi vastaan ja ehkä pelkäsin myös että jos käy kiinni kun oli isokokoinen mies. Olihan tuossa ollut muitakin piirteitä mitkä olisi ennen tuota yhteistä yötä pitänyt tajuta. Ton jälkeen pistin viestiä että ei taida tästä tulla mitään koska en todellakaan voisi kuvitella seurustelevani pidempään tuollaisen henkilön kanssa joka on nuuka kuin mikä ja jolla on sellainen "mulle kaikki, sulle ei mitään" asenne ym.
Käytti shortsien kanssa polvisukkia. Oli myös mormoni ja se patriarkaalinen kulttuuri alkoi tulla liikaa läpi. Esim. odotti että minä yh tekisin hänelle joka ilta ruoat oman kokopäivätyöni jälkeen.
Yksi ei halunnut ollenkaan seksiä ja minä olin kuulemma mielenvikainen kun halusin asiasta keskustella. Kun muuten meni niin hyvin.
no, muija ketä tapailin, niin ei voinut sietää sitä että mulla on lapsi jolla on autismi. aluksi oli ok asian kanssa, sit olikin jo tosi törkeä mun lapselle kun näkivät ekaa kertaa. oma lapsi menee aina edelle, varsinkin jos se toinen käyttäytyy noin
Vierailija kirjoitti:
Oltiin tapailtu noin kuukausi ja mies oli sitten mun luona ekaa kertaa yötä ja tottakai olin ostanut erilaisia ruokia (juustoja, leikkeleitä ym) meitä varten, niin aamulla kun mies vielä nukkui, tein meille aamupalaa ja söin kokatessani pari siivua leikkelettä ja miehen herätessä, hän suuttui siitä että olin ostamastani leikkelepaketista syönyt pari siivua. Olin että "häh?" Ja mietin että onko tää joku ns "hienovarainen" vihjaus että mun pitäisi laihtua vaikka olen ihan normipainoinen, mutta mies totesi että hän oli odottanut kielipitkällä että olisi saanut leikkelepaketin loput syödä, mutta porsas oli syönyt pari siivua ja jättänyt hänelle vain 4 siivua. Porsaalla tarkoitti siis mua. Olisi silloin pitänyt heittää mies jo pihalle jos noin jo tuossa vaiheessa haukkuu ja suuttuu noin pienistä/turhista asioista. Lopullisesti paloi käämi kun tämä mies sit lähti kotiinsa, hän tyhjensi mun jääkaapin ja vei mun ostamat "herkut" mukanaan. En tyhmänä saanut sanotuksi vastaan ja ehkä pelkäsin myös että jos käy kiinni kun oli isokokoinen mies. Olihan tuossa ollut muitakin piirteitä mitkä olisi ennen tuota yhteistä yötä pitänyt tajuta. Ton jälkeen pistin viestiä että ei taida tästä tulla mitään koska en todellakaan voisi kuvitella seurustelevani pidempään tuollaisen henkilön kanssa joka on nuuka kuin mikä ja jolla on sellainen "mulle kaikki, sulle ei mitään" asenne ym.
Tää on vähän off topic, mutta itse oon ollut naimisissa ja vuosia tuollaisen miehen kanssa. On muuten aivan ihana, mutta jos esim ostetaan sellainen joulukinkku siivupaketti esim marraskuussa niin hän syö melkein sen koko paketin yksin, ja mä saan sen yhden siivon, ja jo siitä tulee raivoamista jos oon syönyt yhden siivun. Sen takia mielellään en syö leikkeleitä vaan juustoja ja ollaankin sovittu että jos toinen ostaa jotain mistä tykkää, niin siihen ei toinen sitten koske. Muuten on ihana mies, mutta liian perso kaikelle makealle ja ns 'herkuille' 🤣
Miehen äiti tuli klo 7.00 omilla avaimilla sisään ja suoraan makuuhuoneeseen eikä edes poistunut vaan jäi selittämään sängyn viereen. Mies kertoi että äiti tulee parikertaa viikossa siivoamaan ja laittamaan ruokaa. Mies 50v