Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
4141/9847 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen peppufetissi, aina olis pitänyt olla naama tungettuna pyllyyni.

Toinen samanlainen tuli myöhemmin vastaan, en pysty suutelemaan miestä joka on juuri nuollut peppureikääni :/

Vierailija
4142/9847 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sattunut 4 vuoden deitti- chattailun aikana:

- 4 usa: ja iso- britannian  insinööriä- kaikki olleet scammereita eli huijarita  vaöeprofiililla( meet, facebook, tinder, matc com- kaikista löytyy) eli nigerialaisia rahanpyyttäjiä

- 1 sika, joka salasi perheensä ja soitti mm. toiselle naiselle seksin aikana 

-  1 niin suuirpeniksellinen, että meni karkuun ( arabi, kuvan lähetti)

- 1 niin pienipeniksellinen, että menin karkuun (intialainen)

- 1 mies nainen- mies, jolla liikaa naishormonia- haölusi istua sylissäni, ja että paijaisin hänmtä ( menin karkuun)

- seksin tyrkyttäjät ( ei kiinnosta eka treffeillä ei)

- pihtaajhat( ei ole varaa matkustaa Helsinkiin minua tapaamaan- työssäkäyviä miehiä)

- mies eivät maksa mitään= nainen maksaa KAIKKI hotelli-, ravintola-,  kahvilalaskut= ei todellakaan = en ole äiti, olen deitti, ei ole korrektia käytöstä antaa naisen maksaa KAIKKI laskut

- mies ei tuo lahjoja, vaikka nainen tuo= tyhmyyttä mieheltä ja katkaisee suhteen ennemmin tai myöhemmin yksipuolisuudellaan

- mies ei vastaa naisen viesteihin = junttimaista käytöstä= huonoa käytöstä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4143/9847 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin yhteisten kavereiden kautta. Vaikutti todella mokavalta. Viikonpäästä tavattiin minun luonani. Mies ensinnäkin imi kaulani aivan täyteen fritsuja, vaikka kielsin. Hän laukesi esileikin aikana boksereihinsa, ennen yhdyntää ( tälle ei voi mitään, eika haittaa, mutta ei voinut mennä pesemään sitä spermaa pois). Harrastettiin kuitenkin seksiä, mutta mies lähinnä vaan hakkasi minua elimellään.. Lopuksi kun meni parvekkeelleni tupakalle ja pyysi minut mukaan, otti hän minut kainaloon ja kertoi kuinka rakastaa minua ja miten me tässä sitten jatkossa yhdessä asutaan ja katsellaan tähtiä. Lopetin tapailun heti seuraavana päivänä, ei kiitos.

Vierailija
4144/9847 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomana miehenä etsin lapsetonta naista ja tämän teen mielestäni ihan ymmärrettävästi selväksi esim Tinderissä. Silti yhteydenotot on lähinnä yh-mammoilta, joilla ilmeisesti lapsen lisäksi puuttuu tekstin ymmärtäminen täysin. Ei jatkoon.

Myös "kolme asentoa ja yninää" - lahnat jää poikkeuksetta yhden yön iloiksi.

Tarjonta on yhtä hohdokas kuin etsijäkin.

Vierailija
4145/9847 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin miehen kanssa muutamia kertoja nähty ja vietetty aikaa yhdessä. Mies paljastui todella kunnianhimottomaksi tyypiksi ja kaikesta syytti kaksisuuntaista mielialahäiriötään. Hän ei voinut tehdä sitä, tätä eikä tuota koska kaksisuuntainen. Eikä hänen mielestään edes kannattanut yrittää tavoitella mitään. Puhui varhais-/työkyvyttömyyseläkkeestä ja tyyppi alle 25 v. Pi**un saaminen oli hänelle myös kovin tärkeää. 

Sanomattakin selvää että tämä tuttavuus jäi lyhyeksi.  

Mielenterveysongelmat ovat vakava juttu, joita kaltaisesi kylmäasenteiset ihmiset eivät ilmeisesti ymmärrä.

Ei kukaan tahallaan ole kunnianhimoton tai työtön. Siellä on aina taustalla mielenterveysongelma. Ymmärrän kyllä, että tällaisen kanssa eläminen on monelle no-no, mutta silti toivoisin positiivisempaa asennetta mitä tulee mielenterveysongelmiin.

Vierailija
4146/9847 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tapaltu vaan oltuun kavereita vaikka mies olisi halunnut enemmän. en jatkanut kaveruutta kun mies oli liian usein kännissä, lähetteli viestejä milloinkin ja avoimesti kertoili mulle keitä on pannut.

Vierailija
4147/9847 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Tämän on muuten moni nainen kokenut että miesten tai tiettyjen miesten mikrobikanta ei vaan omalle värkille sovi vaan joka yhdynnästä pukkaa joku tulehdus, hiiva tai vaginiitti. Jostain syystä kroppa vaan hylkii vääränlaista ihmistä, on yleensä myös muuten yhteensopimaton ellei suorastaan viallinen (luonnevika, huono käytös tms.).

Eli jos miehen eritteet eivät saa omaa immuunipuolustusta pillastumaan, kannattaa todellakin ottaa tämä vahvana merkkinä myös ylemmän tason yhteensopivuudesta.

Huomioikaa sekin että bakteeriperäisen tulehduksen voi saada myös kylmyyden seurauksena, jopa suihkun kahvoista. 

Mikään pesu ei auta,  vain lääke.  Ymmärtäähän jos mies ei tajua, ei voi syyttää yksinkertaisuudesta, mutta naisten pitäisi tietää.

Vierailija
4148/9847 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana tutustuin mieheen, joka sanoi olevansa 28 v. Ajattelin, että vähän vanhan näköinen. Viihdyttiin kuitenkin hyvin yhdessä. Hän sanoi tekevänsä töitä ohjelmistosuunnittelijana isossa yrityksessä.

Merkillinen tapaus tuli kuitenkin vastaan, kun olin miehen luona viikonloppukylässä ja lähdettiin pubiin. Hänen vanha kaverinsa tuli tervehtimään ja kyseli ihan omituisia työasioista. En julkisella palstalla viitsi tarkemmin kertoa, mutta millään tavalla ne työjutut ei liittyneet ohjelmistosuunnitteluun.

Sitten jossain vaiheessa tuli pommi, kun tämä kaveri sanoi minulle, että he ovat olleet lukiossa samaan aikaan ja alkoi muistella, että mites se nyt oli, kirjoitettiinko me vuonna x vai y. Minä aloin miettiä päässäni, että en ollut edes syntynyt niinä vuosina.

Kun päästiin sen miehen asunnolle, hän kyseli, mikä minua vaivaa, kun olen niin hiljainen. Sanoin, että mikäli hän ei ole kirjoittanut ylioppilaaksi alle kouluikäisenä, niin on tainnut aika rankasti valehdella ikänsä ja myös mitä tekee työkseen. Törkein ikinä vastaan tullut kommentti tuli heti sen jälkeen: kaikkihan ikänsä valehtelee, miksi se olisi jokin naisten etuoikeus. Jos noin 40-vuotias valehtelee olevansa 28 v., niin ei todellakaan ole ok, oli sukupuoli mikä tahansa.

Vierailija
4149/9847 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies piti parempana kullankaivajaa, joka työskentelee hänen selällään. Miehet, jotka pitävät naisista, jotka ovat kiinnostuneita vain rahasta, saavat ansaitsemansa.

Vierailija
4150/9847 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä oli sitoutumiskammoinen ja hänen oli pakko saada panna koko kaupunkia. 

Vierailija
4151/9847 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"KondOOmi"? Onko tämän kirjoittaja joku 90-vuotias? :D :D :D 

90 kymppiset tuskin käyttävät kondoomeja?

90 kymppiset? Siis 900-vuotiaat? Et näköjään ymmärrä, että 90x10 = 900. Sitä paitsi, kirjoita nyt edes se väliviiva sinne 90-kymppisesi väliin, tollo! Et osaa laskea sen paremmin kuin kirjoittaakaan.

Vierailija
4152/9847 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Tämän on muuten moni nainen kokenut että miesten tai tiettyjen miesten mikrobikanta ei vaan omalle värkille sovi vaan joka yhdynnästä pukkaa joku tulehdus, hiiva tai vaginiitti. Jostain syystä kroppa vaan hylkii vääränlaista ihmistä, on yleensä myös muuten yhteensopimaton ellei suorastaan viallinen (luonnevika, huono käytös tms.).

Eli jos miehen eritteet eivät saa omaa immuunipuolustusta pillastumaan, kannattaa todellakin ottaa tämä vahvana merkkinä myös ylemmän tason yhteensopivuudesta.

Huomioikaa sekin että bakteeriperäisen tulehduksen voi saada myös kylmyyden seurauksena, jopa suihkun kahvoista. 

Mikään pesu ei auta,  vain lääke.  Ymmärtäähän jos mies ei tajua, ei voi syyttää yksinkertaisuudesta, mutta naisten pitäisi tietää.

Se pippeli pitää pestä, saippualla.

Vierailija
4153/9847 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on ihan hyvä nelikontin, mutta sitten ruvetaan vaatimaan vaikka mitä, säädetään ja häärätään. Eihän sellaista jaksa.

Vierailija
4154/9847 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassun huomion tein tästä palstasta (taitaa kyllä enempi olla koko foorumin laajuinen ongelma) yhtä miesoletettua arvostelevaa kommenttia kohden ilmestyy välittömästi vähintään kolme sovinistista ja naisvihaa huokuvaa kommenttia, ikään kuin vastapainoksi kai 😃

kyllä nyky miehet vaan on niin sieluttomia ja haavoittuvia itsesäälissä pyöriskeliöitä että en ihmettele naisten kiihtyvästi nousevaa kiinnostusta samaa sukupuolta (tai mitä tahnasa muuta sukupuolta kuin cis mies) kohtaan.

Mutta joo, eksä oli homofobinen ja todella epäkunnioittava muita ihmisiä kohtaan usein. Kaikki muut oli aina väärässä, tyhmempiä, rumempia jne. Sain unelma työn ja alkoi niin jäätävä mustasukkaisuus ettei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin erota. Nykyään elämä pitkästä aikaa mallillaan kun saa olla oma itsensä ja tehdä mitä lystää ilman että tarvitsee huolehtia jatkuvaan vinkuvasta mieslapsesta. Nautin! Ja nyt kun saa passin myötä vielä mennä miten lystää niin ai ihanaa ❤️

Tuo toimii kuule ihan molempiin suuntiin, jos täällä miehenä sanoo naisesta mitään muuta kuin ylistystä niin jo on ämmät kimpussa keksimässä vuoronperään diagnoosia tai naisettomuutta tai pikkumunaisuutta että saadaan miehen tarina nollattua. Niin koville ottaa.

Vierailija
4155/9847 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20-vuotiaana tutustuin mieheen, joka sanoi olevansa 28 v. Ajattelin, että vähän vanhan näköinen. Viihdyttiin kuitenkin hyvin yhdessä. Hän sanoi tekevänsä töitä ohjelmistosuunnittelijana isossa yrityksessä.

Merkillinen tapaus tuli kuitenkin vastaan, kun olin miehen luona viikonloppukylässä ja lähdettiin pubiin. Hänen vanha kaverinsa tuli tervehtimään ja kyseli ihan omituisia työasioista. En julkisella palstalla viitsi tarkemmin kertoa, mutta millään tavalla ne työjutut ei liittyneet ohjelmistosuunnitteluun.

Sitten jossain vaiheessa tuli pommi, kun tämä kaveri sanoi minulle, että he ovat olleet lukiossa samaan aikaan ja alkoi muistella, että mites se nyt oli, kirjoitettiinko me vuonna x vai y. Minä aloin miettiä päässäni, että en ollut edes syntynyt niinä vuosina.

Kun päästiin sen miehen asunnolle, hän kyseli, mikä minua vaivaa, kun olen niin hiljainen. Sanoin, että mikäli hän ei ole kirjoittanut ylioppilaaksi alle kouluikäisenä, niin on tainnut aika rankasti valehdella ikänsä ja myös mitä tekee työkseen. Törkein ikinä vastaan tullut kommentti tuli heti sen jälkeen: kaikkihan ikänsä valehtelee, miksi se olisi jokin naisten etuoikeus. Jos noin 40-vuotias valehtelee olevansa 28 v., niin ei todellakaan ole ok, oli sukupuoli mikä tahansa.

Jos et kertomatta huomannut minkä ikäinen mies oli, niin oliko sillä iällä sitten niin väliä?

Vierailija
4156/9847 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin vuosia sitten miestä jonka kanssa tultiin hyvin juttuun. Kerran sitten jäin hänen luokseen yöksi, ja molemmille oli selvää että saatetaan suhde seuraavalle tasolle. No, eihän siitä mitään tullut. Paljastui että miehellä oli pikkurillini kokoinen vehje, joka ei ottanut eteen, ei sitten millään. Aamulla kun tein lähtöä töihin, kaveri sanoi, että olen kiva nainen mutta pettymys seksissä. Tämä siksi, etten kuulemma osannut käsitellä hänen vehjettään siten, että siihen olisi tullut eloa. Ajattelin (sitä hänelle kuitenkaan sanomatta), että tämä saa jäädä tähän, oli kohtuutonta syyttää minua seksin epäonnistumisesta. Päätin etten ota häneen enää yhteyttä, meni maku kaveriin. Eikös hän viikon päästä soittanut ihmetelläkseen miksen ole soitellut sitten viime näkemän, ei kuulemma suhde toimi tällä tavalla ettei yhteyttä pidetä!

Vierailija
4157/9847 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikin selluliittia. Haluan kiinteän naisen. Hän väitti olevansa urheilullinen. No ei siltä näyttänyt. Yök

Vierailija
4158/9847 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .

Eipä ole minulle tullut tällaista vastaan. Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.

Jep. Siemennesteen pH on emäksisempi kuin normaali ja terve hapan vagina. Jos naisen anatominen rakenne on sellainen, ettei neste valu ulos, joten se alkaa haista kun päiväkausia siellä muhii ja aiheuttaa vaginoosin eli tulehduksen. Joidenkin kannattaa siis erikseen poistamalla poistaa siemenneste sisuksistaan. Tätä ei kyllä opeteta missään, sen oppii vain kokemuksen kautta.

Miten peset kohdun spermasta? Vaginan pesu kyllä hoituu ulkokautta, mutta sisään on vaikea päästä. Anna neuvo jos tiedät miten?

Vierailija
4159/9847 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .

Eipä ole minulle tullut tällaista vastaan. Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.

Jep. Siemennesteen pH on emäksisempi kuin normaali ja terve hapan vagina. Jos naisen anatominen rakenne on sellainen, ettei neste valu ulos, joten se alkaa haista kun päiväkausia siellä muhii ja aiheuttaa vaginoosin eli tulehduksen. Joidenkin kannattaa siis erikseen poistamalla poistaa siemenneste sisuksistaan. Tätä ei kyllä opeteta missään, sen oppii vain kokemuksen kautta.

Miten peset kohdun spermasta? Vaginan pesu kyllä hoituu ulkokautta, mutta sisään on vaikea päästä. Anna neuvo jos tiedät miten?

Laita pessaari niin haiseva sperma ei pääse muhimaan kohtuun saakka.

Vierailija
4160/9847 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui mt tytyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme