Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
3481/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin miehelle oli ihan ok, että minulla on lapsia, en siis todellakaan heitä tutustuttanut toisiinsa vielä, mutta noin ajatuksen tasolla. Muutaman viikon tapailun jälkeen mies kuitenkin haukkui lasten isän (jota ei tuntenut) ja minut kun olin mennyt lisääntymään moisen vajakin kanssa. Ei tarvinnu enää nähdä, hyvä vaan kun toi todelliset mielipiteensä ajoissa esille.

Vierailija
3482/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei saanut tehtyä selväksi haluaako hän oikeasti olla kanssani ja puheissa ja teoissa oli ristiriitaa. En vaan voinut jatkaa niin epävarmassa asetelmassa vaikka olisin niin halunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3483/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli todella tapoihinsa jämähtänyt. Lähti mm. eräänä iltana ajamaan puolen tunnin matkaa kauppaan ja takaisin, kun olin tuonut tullessani vääränlaisia sämpylöitä meille iltapalaksi. Miehen ruokavalio koostui noin viidestä ruoasta, kaikki muu oli hänestä joko huonoa tai epäterveellistä. Esim. vehnäsämpylät olivat terveellisiä, mutta kaikki paahtoleipä (myös täysjyvä jne.) oli epäterveellistä. 17% Polar-juusto oli terveellistä, mozzarella, jossa rasvaa oli 5 prosenttia, oli epäterveellistä.

Vierailija
3484/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi rakkaan harrastukseni olevan ihan tyhjänpäiväistä paskaa. Lisäksi oli väljä emätin johon ei meinannut saada tuntumaa vaikka olen ihan hyvin varusteltu.

Vierailija
3485/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerien eksien luennot toiseen ketjuun kiitos!

Vierailija
3486/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Surkea seksissä (huomioi vain itsensä; jolloin parasta olisi hänen seutustella vain nyrkkikyllikin tai pumpattavan barbaran kanssa)

2. Jatkuva itsensä kehuminen ja exien haukkuminen narsistiksi (oli itse narsisti)

3. Liika ryyppääminen (alkoholisti vaik ei sitä itse tajua)

Vierailija
3487/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilassa ollut.

Kävi ilmi liian myöhään joten lemppasin välittömästitiedon saatuani.

Kiertäkää. Epärehellisiä, väkivaltaisia. Siksipä vanki.

Vierailija
3488/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyi herkumpia, 150:n jälkeen lopetin laskemisen. Osa oli mukavia, osa itsekkäitä, osa liian laihoja, osa ei juurikaan liian lihavia, osa lahnoja, osa päällekäyviä, jne. Yhtäkään en kadu, eikä kenellekään luultavasti jäänyt paha mieli. Osaa tapailen vieläkin. Kaikkia rakastin.

Vierailija
3489/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin yhtä miestä, sain tietää hänen huumetaustastaan. 😔

En hyväksy sellaista ollenkaan. On myös rattijuoppo...

Miehen pitää olla täysin nuhteeton, koska olen sitä itsekin.

Vierailija
3490/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehopositiiviset naiset ehdoton no go, kierrän kaukaa. Vaikka olen 100% hetero, niin jopa normaalivartaloinen mies on miellyttävämpi keskustelukumppanina.

"Vaikka olenkin", toisin sanoen pidät normaalivartaloisista naisista tai miehistä enemmän kuin pyöreistä naisista. Eli pidät hoikkavartaloisista ihmisistä ja perustelet itsellesi olevasi hetero, joka ei vaan tykkää liian kurvikkaista naisista.

Vierailija
3491/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono kommunikaatio seksin suhteen. Koki seksin mieluisaksi vain jos tapahtui spontaanisti yhtäkkiä, muttei silti tehnyt asian eteen mitään jotta minäkin olisin syttynyt. Keskustelu seksistä oli kanssa turn off tälle herralle, noinkin seksin nopeasti tylsäksi ja huonoksi sillä keskusteluyhteyttä ei ollut. Hän tyyliin odotti että olisin stay upit ja stripparikorot päällä tullut häntä viettelemään kun päivät pitkät röhnötti sohvalla. Eli se siitä, oma hauska kokeilunhaluisuuteni ei ole ikinä ollut niin pohjamudissa kun kyseisen tyypin kanssa.

Mulla on moni tosi lupaava suhde kaatunut juuri tuollaiseen. Siis naiselle jo seksistä keskusteleminen on ollut mahdoton tehtävä ja kaikenlainen vaihtelu on ehdoton ei. Ei tee sellainen hyvää itsetunnolle ja tuntuu mahdottamalta ajatukselta, että joutuisin elämään loppuelämäni esimerkiksi ilman suuseksiä, joka on itselleni itsestäänselvyys ja suuri nautinnon tuoja.

Vierailija
3492/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla mielestäni hiukan erikoinen naisdeitti.......Hän itse ehdotti tapaamista uudellern)(tapasimme aiemmin ravintolassa) kertoi sitten tavatessamme ettei haluakkaan muuta/mitään kanssani,koska en ole Facebookissa ja numeroani ei löydy numerotiedustelusta ym.Sanoi että outoa tai jotain salattavaa ym.Työni ym takia ei ollut numeroa eikä Facebookia käytössäni.Varmasn syynä oli sekin että olen täysi hetero🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
3493/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi. Ilman tätä yhtä pikku juttua olisi ollut elämäni mies.

Vierailija
3494/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolasi minua minua työpaikalla työkaverien ja asiakkaiden läsnäollessa ja vielä kaveerasi työkavereiden kanssa joita en voinut sietää. Kyseessä nainen, itse olen mies.

Vierailija
3495/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehopositiiviset naiset ehdoton no go, kierrän kaukaa. Vaikka olen 100% hetero, niin jopa normaalivartaloinen mies on miellyttävämpi keskustelukumppanina.

Omituinen kommentti "100% heterolta".

Vierailija
3496/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kyllä samaa. Suomalainen lady 50 kg ylipainoa pukeutuu pyöräilyshortsheihin ja stretch-tunikaan mallia 2 numeroa liian pieni.

On naurussa pitelemistä kun näitä on joka toinen vastaantulevista,

Vierailija
3497/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin vuosia ulkomailla asuvaa suomalaista eurovirkanaista. Selvisi melko pian, ettei suhteelle ollut mitään edellytyksiä - nainen pyöritti mieshaaremiaan omassa asuinpaikassaan. Katkaisin tämän suhteen, kun tuli lopulta seinä vastaan. Kuvittelin ensin, että kysymyksessä oli yksipuolinen rakastuminen minun puoleltani - kesti aikansa, ennenkuin ymmärsin naisen olevan kykenemätön minkäänlaiseen syvempään ihmissuhteeseen, ei minun eikä kenenkään muukaan kanssa. Siitä huolimatta hän etsi - ja lopulta löysikin - ulkomaisen miehen, jonka kanssa perusti perheen.

Vierailija
3498/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cace Mace kirjoitti:

Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.

Huono lahna oli myös sängyssä.

Älä jonne paljasta neitsyyttäsi noin selvästi. Ei sulla mitään naista ole ollut, eikä tule.

Vierailija
3499/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole heteron kommentti.

Vierailija
3500/9847 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä emätin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä