Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Cace Mace kirjoitti:
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.
Noin kirjoittaa vain täysin kokematon poika :)
Rassi kirjoitti:
Ei antanut muikki panna persiiseen, kun mulla kuulemma niin iso. Lopettaa se suhde piti
Hyi kauheeta mikä mies. Onneksi nainen ei antanut sinulle. Täytyyhän joku raja munan koossakin olla. Paikat repee muuten.
Höh, tää oli aluksi hyvä ketju, mutta nyt on pesiytynyt joku jonne itkemään häppäreistä.
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Vierailija kirjoitti:
Toisella tapaamiskerrallamme mies tuli mustasukkaiseksi ja paiskasi puhelimensa maahan, kun moikkasin ohimennen erästä miespuolista tuttavaani, joka sattui kulkemaan ohi. Lisäksi tämän miehen kirjoitustaito oli ala-astelaisen tasoa, mikä mielestäni antaa ihmisestä typerän ja juntin kuvan.
Kuitenkin tapaamisasteelle päädyit tämän lapsenomaisesti kirjoittelevan miehen kanssa, jännä juttu. Täytyi olla hyvin komea.
Yksi suhtauti minuun ja kaikkiin muihinkin alentuvasti. Piti itseään korokkeella ilman mitään erityistä perustetta. Rupesi yököttämään.
Seuraava tapaus: alkoholi. En halua joutua elämään sen kanssa, joten miksi jatkaa miehen kanssa, jossa alkoholi pitää vakituista majaansa?
K8lmas: älykkyysosamäärä 135 tai 138, en muista kumpi. Siinä ei sinällään mitään pahaa, mutta hänenkin suhtautumisensa muihin ja korokkeella olo puistattaa.
Koska oli nainut puoli maapalloa ajanut ajokortitta kävi prostituoiduissa ,oli lapsia eri naisten kanssa , ilmeisesti huumeita ja juoppo sekä naiset maksoi sen elämistä vaikka teki töitäkin . No riittääkö syyksi erota . Työkaveri erosi ulkomaan pellestä kun selvisi että sillä oli jo vaimo ja lapset toisessa kaupungissa , se varasteli myös vaatteita poltti huumeita löi silmät mustaksi kun ei ollut rahaa antaa . No olisi hyvä selvittää ennen seurustelua taustaa . Myös naisilla voi olla monien eri miesten kanssa lapsia ja päin vastoin eikä ne kerro niistä. Toi varasteleminen inhottaa ja tekee kaikista köyhiä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisella tapaamiskerrallamme mies tuli mustasukkaiseksi ja paiskasi puhelimensa maahan, kun moikkasin ohimennen erästä miespuolista tuttavaani, joka sattui kulkemaan ohi. Lisäksi tämän miehen kirjoitustaito oli ala-astelaisen tasoa, mikä mielestäni antaa ihmisestä typerän ja juntin kuvan.
Kuitenkin tapaamisasteelle päädyit tämän lapsenomaisesti kirjoittelevan miehen kanssa, jännä juttu. Täytyi olla hyvin komea.
Niin, en tiedä mikä tässä sitten on sinulle se jännittävä osuus, että tapasin miehen kaksi kertaa sen sijaan, että olisin heivannut välittömästi ensimmäisen yhdys_sana_vihreen jälkeen.
Kirjoitustaidottomuus ei yksinään ole mulle mikään välitön deal breaker, vaikka tietysti itse lukemista ja kirjoittamista rakastavana siihen kiinnitänkin paljon huomiota.
Varokaa venäläisiä huume uskonto hulluja kiertää syömässä ilmaisia ruokia ravintoloissa ja näpistelee hyllyistä myös ihmisten rahapusseja ja tavaroita. Jos pyytää outo yöksi älkää päästäkö . Niillä on joku huumetausta ja uskonto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, en tiedä mikä tässä sitten on sinulle se jännittävä osuus, että tapasin miehen kaksi kertaa sen sijaan, että olisin heivannut välittömästi ensimmäisen yhdys_sana_vihreen jälkeen.
Kirjoitustaidottomuus ei yksinään ole mulle mikään välitön deal breaker, vaikka tietysti itse lukemista ja kirjoittamista rakastavana siihen kiinnitänkin paljon huomiota.
No ihme että tapasit lainkaan moista kirjoitustaidotonta junttia, onhan se kirjoitustaito kuitenkin sinulle hyvin tärkeää kuten yllä totesit. Mitä oikein kuvittelit, että siitä olisi voinut tulla kun sinua olisi ärsyttänyt sen typerän juntin kirjoittelut sitten jatkuvasti.
Cace Mace kirjoitti:
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.
50-kymppinen tarkoittaa edelleen 500-vuotiasta (50x10=500), 5-kymppinen 50-vuotiasta (5x10=50). Sitä paitsi siihen 50 ja kymppinen väliin tulee väliviiva.
Huono kommunikaatio seksin suhteen. Koki seksin mieluisaksi vain jos tapahtui spontaanisti yhtäkkiä, muttei silti tehnyt asian eteen mitään jotta minäkin olisin syttynyt. Keskustelu seksistä oli kanssa turn off tälle herralle, noinkin seksin nopeasti tylsäksi ja huonoksi sillä keskusteluyhteyttä ei ollut. Hän tyyliin odotti että olisin stay upit ja stripparikorot päällä tullut häntä viettelemään kun päivät pitkät röhnötti sohvalla. Eli se siitä, oma hauska kokeilunhaluisuuteni ei ole ikinä ollut niin pohjamudissa kun kyseisen tyypin kanssa.
Tapailu meni hyvin, mielenkiintoinen nainen, moni asia loksahti kohdilleen tai tuntui siltä. Kertoiltiin toisillemme elämästä ja taustoista jne.
Kolmen tapaamisen jälkeen sujuvasti tapaamiselta mentiin hänen asunnolleen jossa odotti yllätys.
Hänen ulkomaalaistaustainen eksänsä oli lapsenvahtina 2 vuotiaalle vauvalle. Kummastakaan ei mainittu missään vaiheessa tapailua, vaan se läväytettiin yllätyksenä minulle ulko-ovella.
En tiedä mitä reaktiota tässä odotettiin, mutta alkuhämmennyksen jälkeen iski pettymys ja suuttumus ja lähdin samalla ovenavauksella pois.
Jotain mulle huudeltiin perään ja tämä exmies jopa huuteli pelkuriksi (täh?) kun nousin autooni ja lähdin menemään.
Sanomatta selvää että en jatkanut tapailua tai pitänyt yhteyttä. Miksi jotkut tekee näin ja mitä he oikein kuvittelee että tapahtuu?
- Mies mainitsi olevansa eronnut mutta kiisti hänellä olevan lapsia, kolmansien treffien jälkeen päädyttiin sänkyyn ja heräsin kun makkariin juoksi pikkutyttö "isi!isi!" ja perässä käveli nainen joka katsoi kuin halpaa makkaraa. Selvisi, että mies ei ollut tytön biologinen isä mutta oli oli ollut tämän isäpuoli liki syntymästä asti ja ainut isä jonka tyttö tiesi, ex taas oli mustasukkainen ja omistushaluinen teki noita "vara-avaimilla sisään"-tyylisiä tempauksia sekä käytti tytärtään kiilana exänsä ja muiden naisten välissä. Sanoin etten halua olla osa tälläistä draamaa.
- Mies varasti unilääkkeeni ja siskoni migreenilääkkeet sekä haukkui viestillä "tollaiseksi hulluks nartuks"" kun ilmoitin tapailun loppuvan nyt. Työssäkäyvä, ihan normaalin oloinen tyyppi josta ei olisi uskonut.
- Mies imi kaulaani koko ajan vaikka sanoin että sattuu enkä halua fritsuja, miehellä ei myöskään ottanut ilman kondomia eteen mutta kieltäytyi sp-testeistä ja olisi suoraan halunnut päästä vetämään paljaalla.
En enää uskailla treffailla, tuntuu että jokaisella miehellä on pimeä puoli joka nousee pintaan kun aikansa tapailtu.
Parisuhde vaikutti olevan hänelle jonkinlainen statusjuttu, usein tuntui vaivaavan jos en vaikka facessa tykkäillyt tai antanut sydäntä hänen julkaisuilleen. Samoin hän kaipasi jotain julkista kuhertelua somessa mistä en itse innostunut ja moinen nousi yhdeksi ns. suureksi pulmaksi muiden omasta mielestäni pienten juttujen ohella. Ei selvästikään nähty asioita ihan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
- Mies imi kaulaani koko ajan vaikka sanoin että sattuu enkä halua fritsuja, miehellä ei myöskään ottanut ilman kondomia eteen mutta kieltäytyi sp-testeistä ja olisi suoraan halunnut päästä vetämään paljaalla
Eikö sen luulisi olevan hyvä asia jos otti eteen vain kondomin kanssa.
Mies olikin läski ja se oli hirveä turn off mulle.
Kehopositiiviset naiset ehdoton no go, kierrän kaukaa. Vaikka olen 100% hetero, niin jopa normaalivartaloinen mies on miellyttävämpi keskustelukumppanina.