Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
3381/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli kaunis, fiksu ja mukava. Oli vaan seksuaalisesti hyvin estynyt. Oli joitakin traumoja nuoruudessa. Se ettei suuseksi onnistu kumpaakaan suuntaan, on kyllä dealbreaker.

Suotakoon naiselle se, ettei ehkä halunnut suudella miestä ensitreffeillä. Itse ainakin kammoksun jos pitää tuntematon miestä alkaa suutelemaan jotain kielareita.

Minäkin. Vaikka mies olisi kuinka puoleensavetävä, en vaan pysty, jos en tunne miehen kuin pintapuolisesti. Saati että ekoilla treffeillä olisi (suu)seksiä, mikä ilmeisesti on myös monelle täysin normaalia.

Varmaan tämäkin on sitten sitä estyneisyyttä.

Vierailija
3382/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin tapauksesta, jossa mies jätti naisen koska tällä oli koira. Ei tainnut olla kovin mahtava kemia heillä muutenkaan, jos koiran takia dumpattiin 😂

Mikäs harvinaisuus tuo on. Varmasti 95% miehistä lopettaa tapailun koiran vuoksi. Harva haluaa sitä rajoittunutta elämää kun kaikki pitää suunnitella koiran mukaan.

Tokihan heitä voi treffailla seksin vuoksi vähän aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3383/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli kaunis, fiksu ja mukava. Oli vaan seksuaalisesti hyvin estynyt. Oli joitakin traumoja nuoruudessa. Se ettei suuseksi onnistu kumpaakaan suuntaan, on kyllä dealbreaker.

Onneksi ei ollut mun miehelle dealbreaker.

Nyt ollaan oltu 9v yhdessä ja siinäkin ollaan kehitytty, me molemmat 😊. Täs on kirjoittajalla vissiin joku huts-uhaave, et kaikkea pitäis osata ja haluta, ja heti.

Vierailija
3384/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tapaillut erästä miestä parisen kuukautta ja mies halusi tavata mun lapsen ja tulivat hyvin juttuun ekalla tapaamisella. Mutta seuraavalla kertaa kun mies oli ekaa kertaa yötä, kuulin kuinka hän haukkui rumilla nimillä mun lasta kun hän joi kuulemma "miehen" kokiksia. Ei ollut miehen kokis tai niitä hän ollut edes ostanut vaan olin itse ostanut paria päivää aiemmin tytölle sekä itselleni näille kesähelteille herkuksi. Siinä vaiheessa totesin että heippa koska koskaan ei sit tiedä millainen mies on oikeasti ja todellakaan kukaan ei hauku mun lasta.

Vierailija
3385/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tapaillut erästä miestä parisen kuukautta ja mies halusi tavata mun lapsen ja tulivat hyvin juttuun ekalla tapaamisella. Mutta seuraavalla kertaa kun mies oli ekaa kertaa yötä, kuulin kuinka hän haukkui rumilla nimillä mun lasta kun hän joi kuulemma "miehen" kokiksia. Ei ollut miehen kokis tai niitä hän ollut edes ostanut vaan olin itse ostanut paria päivää aiemmin tytölle sekä itselleni näille kesähelteille herkuksi. Siinä vaiheessa totesin että heippa koska koskaan ei sit tiedä millainen mies on oikeasti ja todellakaan kukaan ei hauku mun lasta.

Minä jätin yhden miehen, koska hän oli todella negatiivinen, aggressiivinen ja vähättelevä omia lapsiaan kohtaan. Lisäksi persuilevat näkemykset esim. seksuaalivähemmistöistä, maahanmuttajista ja feminismistä olivat vähän liikaa. Harmi, sinänsä ihan älykäs mies mutta aika ylitsepääsemättömiä tunne-elämän ongelmia joihin en halunnut etenkkän omia lapsiani tutustuttaa.

Vierailija
3386/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikset.

Inhoan naamakarvoja ja sainkin kaverin putsaamaan nuo pois. No, se alta paljastunut naama oli vielä ankeampi.

Touhusi liikaa, mentiin kavereilleen kylään "vauvan mallia katsomaan". Herrajjestas!!

Vierailija
3387/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies oli komenteleva ja holhoava, istahdin kahvikupin kanssa OMALLE koneelle OMASSA kodissani niin alkoi melskata ettei tietokoneen ääressä syödä tai juoda!

Toisella oli karmea epäsiisti risuparta ja kannustin kun kertoi harkinneensa jo kauan sen  ajamista, no alta paljastuikin paha ylipurenta ja lähes olematon leuka!

Ja kolmas aiheutti minulle pissatulehdus ja hiivatulehdus-kierteen , väitti minun olevan allerginen kondomeille mutta en ennenkään ollut  saanut niistä oireita ja syytinkin miehen haluttomuutta kunnon esileikkiin vaikka omisti normaalia paksumman "sen."

Vierailija
3388/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies oli komenteleva ja holhoava, istahdin kahvikupin kanssa OMALLE koneelle OMASSA kodissani niin alkoi melskata ettei tietokoneen ääressä syödä tai juoda!

Toisella oli karmea epäsiisti risuparta ja kannustin kun kertoi harkinneensa jo kauan sen  ajamista, no alta paljastuikin paha ylipurenta ja lähes olematon leuka!

Ja kolmas aiheutti minulle pissatulehdus ja hiivatulehdus-kierteen , väitti minun olevan allerginen kondomeille mutta en ennenkään ollut  saanut niistä oireita ja syytinkin miehen haluttomuutta kunnon esileikkiin vaikka omisti normaalia paksumman "sen."

Varmaan se mies oli sen parran kasvattanut kun oli epävarma purennastaan ja leuastaan. Mutta kuka ihme lemppaa miehen jonkun leuan tai purennan vuoksi? Siis jos mies muuten oli mukava ja hyvä mies.

Vierailija
3389/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se mies oli sen parran kasvattanut kun oli epävarma purennastaan ja leuastaan. Mutta kuka ihme lemppaa miehen jonkun leuan tai purennan vuoksi? Siis jos mies muuten oli mukava ja hyvä mies.

No, mut jätettiin sen vuoksi että mulla on leikkausarpi rinnassa (nuorena tehtiin sydänleikkaus) kohdalla. Nainen totesi että arpi on ruma ja niin jäin hänen matkastaan parin kuukauden seurustelun jälkeen. Oli kyllä tosi kurja olo kun toikin on sellainen arpi mistä olen ylpeä kun selvisin ja toinen mollaa noin.

Vierailija
3390/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä tapaamani mies paljastui rasistiksi joka joka käänteessä esitteli ihmisille kaulassaan olevaa ketjua jossa iso suomileijona riipus. Myös pukeutui aina suomihuppareihin ym. Joi ja poltti myös paljon ja hoki koko ajan "mä en pupujen ruokaa syö prkl. makkaraa sen olla pitää. se on tosimiesten ruokaa" ja suuttui kun totesin että "tosimiehet" syö kunnon pihvin ja hyvää salaattia.

Vierailija
3391/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla ensimmäinen kerta kun mies ketä olin tapaillut (vaikutti todella mukavalta netissä) tuli mun ja mun lapsien luokse syömään ja tutustumaan heihin. Mun 7-V tyttö on kasvuiässä ja suht koht isokokoinen (ei kuitenkaan ylipainoinen, vaan roteva koska harrastaa tanssia ym) niin tämä mies alkoi valittaa tytölleni hänen koostaan ja kuinka tuollainen läski ei saisi syödä kuin yhden perunan ja kurkun palan. Mua alkoi ottaa päähän aika rankasti ja kun mies otti mun tytön annoksen ja alkoi laittaa sitä pois, niin käskin hänen lähteä samantien. Tyttö oli itku kurkussa ja tottakai puolustan mun omaa tytärtä. Vieläkin suututtaa.

Vierailija
3392/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli hyväksikäyttänyt seksuaalisesti hädin tuskin täysikäisiä tyttöjä, mitä perusteli omalla silloisella epäkypsyydellään ja huonolla itsetunnolla. Hän ei ottanut vastuuta oikein mistään ja tuntui kaipaavaan kumppaniksi äitihahmoa/terapeuttia. Terapiaan hän ei kuitenkaan suostunut menemään, vaikka oli selkeästi sen tarpeessa. Seksuaalisesti hän oli itsekeskeinen ja laiska. Vapaa-ajan vietti polttaen pilveä, pelaillen videopelejä ja katsoen piirrettyjä.

Vierailija
3393/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin tapauksesta, jossa mies jätti naisen koska tällä oli koira. Ei tainnut olla kovin mahtava kemia heillä muutenkaan, jos koiran takia dumpattiin 😂

Mikäs harvinaisuus tuo on. Varmasti 95% miehistä lopettaa tapailun koiran vuoksi. Harva haluaa sitä rajoittunutta elämää kun kaikki pitää suunnitella koiran mukaan.

Vaikea voi olla löytää sellaista naista, jonka elämässä ei olisi mitään rajoittavia asioita kuten lapsia, lemmikkejä, työaikoja yms...

Vierailija
3394/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän kenestäkään naisesta tiedä, hankkiiko hän joskus tulevaisuudessa koiran, vaikka sellaista ei juuri nyt olisi. Paitsi jos nainen on allerginen koirille.

Vierailija
3395/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder deitti (mies) olikin todellisuudessa järkyttävä läski joka ei ollut pessyt itseään varmaan viikkoihin (hän oli käyttänyt toisen miehen kuvaa omanaan) Harmi, nimittäin oli alunperin tosi mukava. Pakko sanoa että heti treffeillä kun tajusin totuuden, oli pakko sanoa että kiitos hei. Pakko sanoa että tuo olemus ja läskiys oli totaalinen turn off, varsinkin kun olin profiilissa maininnut ettei mies saa olla ylipainoinen kun itse olen hoikka ja urheilullinen ja haluan jonkun jonka kanssa esim treenata tai juosta ym.

Mä en tajua niitä ihmisiä ketkä nimittelee toista läskiksi (oli se sit mies joka haukkuu naista läskiksi tai nainen joka haukkuu miestä läskiksi) toi läski on niin ruma sana. Parempi olisi vaan sanoa että nainen/mies oli "liian ylipainoinen" yms.

Entinen miesystäväni oli ylipainoinen ja kommentoi jotain tuntematonta, väärin pysäköinyttä naista läskiksi. Olin aika tyrmistynyt, mihin hän selitti, että itse ylipainoisena on oikeutettu haukkumaan muita ylipainosta. Juuri nämä tyypit ovat niitä, jotka aiheuttavat ylipainoisille lapsilleen drauman tai kouluttavat omista hoikista lapsistaan koulukiusaajia. Joutaisivat aivan omalle pinnallisten planeetalleen.

Itse olen alle 50kg nainen, eikä toisten kilot ja ulkonäköseikat ole koskaan häirinneet. Luonne ainoastaan, ja siksipä tämä mies sai jäädä matkastani.

*drauman* reps!

Vierailija
3396/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsiisteys ja tupakointi. Kännikäyttäytyminen ja huonot käytöstavat.

Sitä ennen huumorintajuttomuus ja itsekkyys.

Ja kerran lopetin miehen lasten tai pikemminkin lasten äidin vuoksi. Se tuntui johtavan meidän parisuhdetta.

Vierailija
3397/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menee niin, että minä olen aina se, joka tarjoaa. Menee maku. Maksanko toisen seurasta?

Sama täällä naisena.Olin maksaja.Nytkin yhtä satunaisesti tavannut.Ehdotti jos toisin kaljaa perjantaina.Arvaa tapaanko häntä ja ostakon kaljaa? Voi unohtaa koko jutun.Hyvä paljasti itsensä heti!Voin jatkaa matkaani...

Vierailija
3398/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä sipsien syönti. Joo, tykkään itsekin sipseistä, mutta tää nainen ketä treffailin, söi joka päivä sellaisen ison megapussin. Pari kuukautta treffailtiin ja hänellä alkoi iho kukkia ja lihoi. Ja jotenkin se rouskutus alkoi ärsyttää.

Vierailija
3399/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ollut mun miehelle dealbreaker.

Nyt ollaan oltu 9v yhdessä ja siinäkin ollaan kehitytty, me molemmat 😊. Täs on kirjoittajalla vissiin joku huts-uhaave, et kaikkea pitäis osata ja haluta, ja heti.

On niitä näköjään naisillakin, kun eräällä oli niin kauhea kiire saada hyvää seksiä heti paikalla ja kun ei heti onnistunut niin alkoi ns. itkupotkuraivarointi. Sekään ei ollut mikään selitys, että olin ollut kauan yksin ja jännitti, seksin piti toimia heti.

Vierailija
3400/9847 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän kenestäkään naisesta tiedä, hankkiiko hän joskus tulevaisuudessa koiran, vaikka sellaista ei juuri nyt olisi. Paitsi jos nainen on allerginen koirille.

Naisella on kuitenkin mieheen oletettavasti muodostunut syvempi tunneside jos koiran hankkii vasta jälkeenpäin. Muussa tapauksessa koira menee aina miehen yli. Ja turha naisten nyt alkaa valittamaan mistään "mies haluaa olla kaiken keskipisteenä", ettekö muka itse halua? Teille ihan ookoo jos mies vaan keskittyy lemmikkiinsä ja jäätte sivuun? Enpä usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä