Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Nainen oli kaunis, fiksu ja mukava. Oli vaan seksuaalisesti hyvin estynyt. Oli joitakin traumoja nuoruudessa. Se ettei suuseksi onnistu kumpaakaan suuntaan, on kyllä dealbreaker.
Nainen oli läski. Oli käyttänyt vanhaa kuvaansa jossa kiloja oli ollut -20KG !
Syy oli jämähtäminen nuoruuteen. Aluksi se oli omalla tavallaan suloista ja sitä ei edes nähnyt oikealla tavalla. Ajatteli hänen olevan nuorekas. Mutta sitten kun tajuta, niin ei sitä pystynyt katsella vierestä. Nainen eli kuin 20v ja oli miltei 40v. Koko ajan piti päästä laivalle, ravintoloihin tanssimaan jotain teknohömppää, mikä on ollut pinnalla 90-luvulla. Ja hän esitti että koko baarin miehet ovat hänestä niin kiinnostuneita ja ihan jopa itse uskoi siihen. Hiusiin piti laittaa kimalletta ja äh… no siis pieniä juttuja näin lopulta kyllä, mutta kun niitä oli joka asiassa. Vaatteita ostettiin lastenosastolta, koska ne oli kuulemma kivempiä kuin oman ikäisille tarkoitetut. Hän jopa söi kuin teini-ikäinen tyttö. Kaikki oli pahaa, liian outoa jne. Eli käytännössä irtokarkeilla ja suklaalla. Ihme ettei kuitenkaan ollut mitenkään hirveän ylipainoinen. Lopullinen kulminaatiopiste tuli oikeastaan siinä, kun oltiin oltu jo jonkin aikaa yhdessä ja tuli puhe lapsesta. Hänellä kuitenkin ikä alkoi lähestyä neljää kymppiä, että miettimisaika alkoi käydä vähiin. Ei halunnut lapsia, koska oli itsensä mielestä itsekin kuin lapsi. Se ehkä herätti. Pari vakavaa keskustelua ja sitten pakkasin kamat ja lähdin.
Nainen lihavan lisäksi löysä.
Mies lihava ja löysällä varustuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder deitti (mies) olikin todellisuudessa järkyttävä läski joka ei ollut pessyt itseään varmaan viikkoihin (hän oli käyttänyt toisen miehen kuvaa omanaan) Harmi, nimittäin oli alunperin tosi mukava. Pakko sanoa että heti treffeillä kun tajusin totuuden, oli pakko sanoa että kiitos hei. Pakko sanoa että tuo olemus ja läskiys oli totaalinen turn off, varsinkin kun olin profiilissa maininnut ettei mies saa olla ylipainoinen kun itse olen hoikka ja urheilullinen ja haluan jonkun jonka kanssa esim treenata tai juosta ym.
Mä en tajua niitä ihmisiä ketkä nimittelee toista läskiksi (oli se sit mies joka haukkuu naista läskiksi tai nainen joka haukkuu miestä läskiksi) toi läski on niin ruma sana. Parempi olisi vaan sanoa että nainen/mies oli "liian ylipainoinen" yms.
Lihava on läski ja läski on ylipainoinen.
Nainen piti minua varalla, mitä epäilinkin. Kaverini mätsäsi hänen kanssaan, kun jo tapailimme. En kertonut hänelle kiinnijäämisestä. Vieläkin yrittää viestitellä ja haluaa kuulemma kunnon suhteeseen kanssani. Eli ei kelvannutkaan minua "paremmille". Minusta nähden olkoon yksin.
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.
Pelkät kasvokuvat deittisovelluksessa, olisi pitänyt arvata. Mutta ei yhtään naamasta pulska, eikä näyttänyt kuvatkaan käsitellyiltä. No eivät ne olleetkaan, hän oli vaan naamasta normaalipainoisen näköinen.
Muuten oli voimakkaasti ylipainoinen, ja ne selkäpläskit halatessa..hrr!
Cace Mace kirjoitti:
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.
Hyi hlvata, roikkuvat häppärit saavat suorastaan puistattamaan.
Vierailija kirjoitti:
Cace Mace kirjoitti:
Huono lahna oli myös sängyssä.Hyi hlvata, roikkuvat häppärit saavat suorastaan puistattamaan.
No haloo, nainenhan oli jo 500-vuotias. Kyllä siihen ikään liha roikkuu.
Todella kaunis nainen ja muutenkin mukava, mutta pikku pieruissaan tykkäsi päästellä äänekkäitä, haisevia tuhnuja ja nauroi jätkämäisesti perään ja oli tuommoisen jälkeen "vaatimassa" seksiä. Oli sitä toki muutenkin haluamassa aina muutaman siiderin jälkeen, selvistä päin ei niinkään.
Oli pakko lopulta kiemurrella suhteesta pois ja etsiä normaalimpi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder deitti (mies) olikin todellisuudessa järkyttävä läski joka ei ollut pessyt itseään varmaan viikkoihin (hän oli käyttänyt toisen miehen kuvaa omanaan) Harmi, nimittäin oli alunperin tosi mukava. Pakko sanoa että heti treffeillä kun tajusin totuuden, oli pakko sanoa että kiitos hei. Pakko sanoa että tuo olemus ja läskiys oli totaalinen turn off, varsinkin kun olin profiilissa maininnut ettei mies saa olla ylipainoinen kun itse olen hoikka ja urheilullinen ja haluan jonkun jonka kanssa esim treenata tai juosta ym.
Mä en tajua niitä ihmisiä ketkä nimittelee toista läskiksi (oli se sit mies joka haukkuu naista läskiksi tai nainen joka haukkuu miestä läskiksi) toi läski on niin ruma sana. Parempi olisi vaan sanoa että nainen/mies oli "liian ylipainoinen" yms.
Entinen miesystäväni oli ylipainoinen ja kommentoi jotain tuntematonta, väärin pysäköinyttä naista läskiksi. Olin aika tyrmistynyt, mihin hän selitti, että itse ylipainoisena on oikeutettu haukkumaan muita ylipainosta. Juuri nämä tyypit ovat niitä, jotka aiheuttavat ylipainoisille lapsilleen drauman tai kouluttavat omista hoikista lapsistaan koulukiusaajia. Joutaisivat aivan omalle pinnallisten planeetalleen.
Itse olen alle 50kg nainen, eikä toisten kilot ja ulkonäköseikat ole koskaan häirinneet. Luonne ainoastaan, ja siksipä tämä mies sai jäädä matkastani.
Not you 6363uj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdin miehen. Yhtäkkiä tajusin ettei olla viestitelty moneen viikkoon. Tosi kiva, ihana, kohtelias, fiksu ja menestynyt mies, mutta ilmeisesti kipinää ei vain ollut. Eikä kait hänenkään puolelta, koska ei myöskään viestitellyt minulle.
Eli hän lopetti sinun tapailemisen?
Varmaankin kumpikin lopetti, koska kumpikaan ei enää ottanut yhteyttä. Tai ehkä silloin mies jos ajattelee että miehellä olisi suhteessa suurempi velvollisuus pitää yhteyttä ja liehitellä naista, itse taas ajattelen että suhteen ylläpito on molempien osapuolten vastuulla.
Kuulin tapauksesta, jossa mies jätti naisen koska tällä oli koira. Ei tainnut olla kovin mahtava kemia heillä muutenkaan, jos koiran takia dumpattiin 😂
Nainen alkoi utelemaan liikaa minun ja vanhempieni varallisuudesta. Totesin naisen onnenonkijaksi ja en nähnyt enää uudestaan.
Mietin kovasti siirtymistä seuraavaan, kun nykyinen näyttää olevan vähän liian aktiivinen minun makuun. Metsästämään uutta deittiä. Mutta mitä sitä olisikaan voinut odottaa tinder sukupolvelta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli kaunis, fiksu ja mukava. Oli vaan seksuaalisesti hyvin estynyt. Oli joitakin traumoja nuoruudessa. Se ettei suuseksi onnistu kumpaakaan suuntaan, on kyllä dealbreaker.
Suotakoon naiselle se, ettei ehkä halunnut suudella miestä ensitreffeillä. Itse ainakin kammoksun jos pitää tuntematon miestä alkaa suutelemaan jotain kielareita.
Olen urheilullinen mies ja en ole koskaan treenannut melko urheilullisten exieni kanssa.
Meillä ollut eri lajit. Mulla fudis ja sali. Exällä sali ja tanssi jne.
Sali ehkä ainoa, jossa voi käydä samaan aikaan ja molemmat tekee siellä omat treeninsä