Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Vierailija kirjoitti:
Mies vain fistasi.
Anteeksi että kysyn, mikä on fistasi? Onko se jotakin pelaamista?
Vierailija kirjoitti:
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Läski off.
Vierailija kirjoitti:
Mies vain fistasi.
Fist fe tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vain fistasi.
Anteeksi että kysyn, mikä on fistasi? Onko se jotakin pelaamista?
Joo, pitää vaan olla nyrkin mentävä hole.
Miehellä oli tatuointi Johnny Deppistä Jack Sparrowina eikä siinä sinänsä mitään, komea tatuointi ja hyvä leffa mutta sitten kävi ilmi että mies koko olevansa jonkinlainen oman elämänsä Jack Sparrow. Toisin sanoen varasteli, vääristeli totuuksia, juopotteli ja lopulta myös petti.
Akka yritti 46 vuoden iässä elää teini-ikää. Joi ja kierteli kapakoita, käytös outoa ja lapsellista, haukkui kovin sanoin exiänsä, vaikka itse oli mikä oli. Ei voinut puhua asioista, leikki kuurupiiloa ja mykkäkoulua eli katosi päiväkausiksi. Ei saanut yhteyttä, ei voinut selittää käytöstään. Mielialat vaihtelivat käsittämättömästi. Harrasti lyhyitä kertakäyttösuhteita ja esitteli uuden miesystävänsä tuttavilleen sanoin: - Moi ja tässä on tää mun uusin ex.
Nämä miehet, jotka "eivät saa", eivät tajua miten huonon kuvan itsestään antavat.
Ovat kuin mainosmiehet, jotka kovasti pinnisteltyään keksivät sloganin "Antakaa meille rahaa, mitään ette vastineeksi saa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli töissä erään puhelin operaattorin aspassa, ja hän oli käynyt vakoilemassa netti sivut joilla käyn puhelimella. Oli pakko lopettaa tuollaisen stalkkerin kanssa suhde. Ilmoitin asiasta myös hänen työnantajalleen ja hän sai potkut. Nuori kaunis nainen oli, mutta päästään sekaisin.
Ei puhelinoperaattorin tiedoissa näy, millä nettisivuilla puhelimella käydään.
Jokainen vierailtu osoite jää kyllä ISP:n logeihin. Joku tavan aspa ei niitä näe, mutta tekniset ihmiset kylläkin niin kauan kun logeja säilytetään.
Unohdin miehen. Yhtäkkiä tajusin ettei olla viestitelty moneen viikkoon. Tosi kiva, ihana, kohtelias, fiksu ja menestynyt mies, mutta ilmeisesti kipinää ei vain ollut. Eikä kait hänenkään puolelta, koska ei myöskään viestitellyt minulle.
Ensitapaaminen: krapulainen mies kysyi, missä on lähin baari?
Mies oli liian pitkä. Tämä kävi ilmi tanssiessa. Sori vaan, mutta 30 cm:n pituusero oli liikaa. Itse olen persjalkainen 160 cm ja mies yli 190 cm.
Vierailija kirjoitti:
Unohdin miehen. Yhtäkkiä tajusin ettei olla viestitelty moneen viikkoon. Tosi kiva, ihana, kohtelias, fiksu ja menestynyt mies, mutta ilmeisesti kipinää ei vain ollut. Eikä kait hänenkään puolelta, koska ei myöskään viestitellyt minulle.
Eli hän lopetti sinun tapailemisen?
Tinder deitti (mies) olikin todellisuudessa järkyttävä läski joka ei ollut pessyt itseään varmaan viikkoihin (hän oli käyttänyt toisen miehen kuvaa omanaan) Harmi, nimittäin oli alunperin tosi mukava. Pakko sanoa että heti treffeillä kun tajusin totuuden, oli pakko sanoa että kiitos hei. Pakko sanoa että tuo olemus ja läskiys oli totaalinen turn off, varsinkin kun olin profiilissa maininnut ettei mies saa olla ylipainoinen kun itse olen hoikka ja urheilullinen ja haluan jonkun jonka kanssa esim treenata tai juosta ym.
- oli liian tyhmä
- oli liian ruma
- haisi pahalle/ väärälle
- ei ottanut ollenkaan poskeen
- nauru oli ruma
- räpyläjalat
- typerä kampaus
- rasisti/ persu
Tindernainen:
Kuvista oli aikaa 10 vuotta ja 30 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Tinder deitti (mies) olikin todellisuudessa järkyttävä läski joka ei ollut pessyt itseään varmaan viikkoihin (hän oli käyttänyt toisen miehen kuvaa omanaan) Harmi, nimittäin oli alunperin tosi mukava. Pakko sanoa että heti treffeillä kun tajusin totuuden, oli pakko sanoa että kiitos hei. Pakko sanoa että tuo olemus ja läskiys oli totaalinen turn off, varsinkin kun olin profiilissa maininnut ettei mies saa olla ylipainoinen kun itse olen hoikka ja urheilullinen ja haluan jonkun jonka kanssa esim treenata tai juosta ym.
Mä en tajua niitä ihmisiä ketkä nimittelee toista läskiksi (oli se sit mies joka haukkuu naista läskiksi tai nainen joka haukkuu miestä läskiksi) toi läski on niin ruma sana. Parempi olisi vaan sanoa että nainen/mies oli "liian ylipainoinen" yms.
- huusi mun pienelle koiralle ja yritti alistaa sitä
- valehteli kaikesta
- liian kovakouraiset otteet
- haisi koko ajan viinalle
- oli ollut epäilyttävissä duuneissa sota-alueilla
- halusi laittaa mulle kaulapannan, vaikka sanoin etten halua sellaista
- takertui ekojen treffien jälkeen ja alkoi suunnitella yhteistä tulevaisuutta
- käytti huumeita
- puhui persujuttuja ja homotteli ihmisiä
Ja kyllä, tiedän että mun rima on liian alhaalla. Mut +40 sinkkunainen ottaa sitä, mitä saa.