Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Nainen poti huonoa omaatuntoa aina, jos oltiin pitämässä hauskaa ja sitä piti sitten kompensoida jotenkin. Jos vaikkapa juotiin viinipullo puoliksi jokirannassa, piti seuraavaksi harrastaa ainoastaan liikuntaa seuraavat 2 viikkoa. Tai elokuvan jälkeen piti saada tietty määrä auringonpaistetta, tai oli jotenkin huono ihminen 😅 samoin hyvän seksin päälle olisi pitänyt jaksaa kampeutua siivoamaan, ja jos hän ei jaksanut tehdä niin, niin hän sätti itseään sängyssä.
Liikunta ja ulkoilu on kivoja, kun ne ei ole rangaistuksia. Veikkaan, että se liikunnallisia olisi ennen pitkään loppunut, kun asenne sitä ja nautintoa kohtaan oli tuollainen.
Oli töissä erään puhelin operaattorin aspassa, ja hän oli käynyt vakoilemassa netti sivut joilla käyn puhelimella. Oli pakko lopettaa tuollaisen stalkkerin kanssa suhde. Ilmoitin asiasta myös hänen työnantajalleen ja hän sai potkut. Nuori kaunis nainen oli, mutta päästään sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavan herrasmiehen kanssa kävin pari kertaa treffeillä. Netissä oltiin tavattu ja kirjoiteltu ennen kuin vei minut ravintolaan syömään. Maksoi kaiken (olin yllättynyt, koska oletin maksavani oman ruokani) ja illallisen jälkeen halusi ajaa minut kotiin ja AVASI AUTON OVEN MINULLE. Tällaista herrasmiesmäisyyttä ei ollut ennen tapahtunut millään treffeillä. Ei suudellut illan päätteeksi, mikä hieman masensi, mutta toisten treffien jälkeen odotin että nyt se pusu tulee. Kävimme lenkillä ja kotitaloni edessä odottelin, tekeekö hän aloitetta... eikä tehnyt.
Kolmansista treffeistä sovittiin, mutta peruin ne koska kipinää ei minun puoleltani enää ollut (Miksi ei halunnut suudella? Miksi oi miksi?). Kiinnostunut ilmeisesti kuitenkin oli kun treffejä sopi innoissaan :(Huomaan että friendzone-keskustelujen jälkimainingeissa palstamies tykittää tätä käänteistä psykologiaansa vähän sinne sun tänne.
Mitä ihmettä. Kirjoitinko jotenkin huonosti? Kyllä minusta jos on kiinnostunut romanttisessa mielessä niin sen osoittaa myös haluamalla suudella. Itse kyllä annoin monenmoista vinkkiä että olisin valmis suutelemaan, mutta en halua ketään pakottaa. Aika äkkiä kipinä kuolee tuollaisessa, kun tulee olo ettei ole haluttu.
Toisen miehen kanssa en tavannut toista kertaa, kun suuteli ekojen treffien päätteeksi puoliväkisin. Eli peräänkuulutan tässä nyt sitä kultaista keskitietä - sitä että osaa lukea tilannetta ja toista ihmistä.
Annoit "monenmoista vinkkiä"? Miksi et tehnyt aloitetta suutelemiseen itse?
Ihan liikaa odotettu naiselta, että tekisi minkäänlaisen aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan havaittua, että deittailu on aivan hiton vaativaa ja armotonta, eikä minusta ole siihen. Ilmeisesti se meikäläisen tahti on sitten liian hidasta eikä se kelpaa, äkkiä pitäisi hosua asiasta toiseen tai homma ei toimi. Ilmeisesti se parisuhde on monelle kuin joku peli jossa pitää äkkiä päästä seuraavalle tasolle, hidas eteneminen saati paikallaan polkeminen on myrkkyä. Minä en vaan jotenkin ymmärrä tällaista, ei ole minun juttu.
Tätä minäkin ihmettelen. Miksei voi vaan olla ja nauttia, aina pitää olla paahtamassa johonkin suuntaan kovaa vauhtia ja täyttää jotain tavoitteita. Kauhean suorituskeskeistä eikä siinä ole sellaista oikeanlaista fiilistä mielestäni ollenkaan.
Juu tutulta kuulostaa matkassa ollut ihmisiä, jotka ei ole valmiita vuodenkaan jälkeen ja niitä että eka treffeillä seksiä ja siihen se jää.
Vierailija kirjoitti:
Oli töissä erään puhelin operaattorin aspassa, ja hän oli käynyt vakoilemassa netti sivut joilla käyn puhelimella. Oli pakko lopettaa tuollaisen stalkkerin kanssa suhde. Ilmoitin asiasta myös hänen työnantajalleen ja hän sai potkut. Nuori kaunis nainen oli, mutta päästään sekaisin.
Ei puhelinoperaattorin tiedoissa näy, millä nettisivuilla puhelimella käydään.
35-vuotiaalla miehellä ei ollut yhtäkään ystävää. Ei itsessään ongelma mutta hän ei viihtynyt lainkaan yksin ja ripustautui minuun kuin takiainen ja yritti rajoittaa sitä miten näen ystäviäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän samaa vikaa, ei mitään käsitystä koska naista sattuu haluttamaan. Sitten seuraavana aamuna kun itse lähestyn häntä niin saattaa sanoa, että mua halutti eilen illalla. Niin... olisit voinut toki sanoa kun en ole ajatustenlukija.
Tämä on kyllä itsellenikin tuttua. Ajatustenlukukyvyn vaatiminen on aika iso varoitusmerkki. Luulen että omassakin suhteessa omaa haluttomuutta vieritettiin minun niskaani väärällä tavalla. "Sä vaan teet aloitteen väärään aikaan/väärällä tavalla." Ehkä teinkin kyseiselle tyypille, mut jos aloite johtaa riitaan, niin aloitteet vähenee ja sit onkin oivallinen tilaisuus valittaa, kun ei tehdä enää aloitteita.
Näissä pitäis yrittää keskustella siitä oikeasta ongelmasta. Jos siitä ei kykene keskustelemaan vaan pitää oireilla ja haastaa riitaa, niin siinä olis sit hyvä hetki ymmärtää poistua suhteesta. Molemmilla.
Kuinka te muut oikein teette niitä aloitteita? Itselläni hieman pukkasi hämmennystä, kun yhdellä kerralla nainen ei pistänyt hellää intiimiä hivelyä pahakseen mutta seuraavalla kerralla se olikin lähes rais kaukseen verrattavissa oleva teko ja nainen ihan tyrmistynyt. Mutta kuulemma kysyäkään ei olisi saanut. Siitäkin sain valitusta, kun en ole aloitteellinen ja vaikutan siltä kuin ei kiinnostaisi yhtään. Kävi liian vaikeeksi mulle ja suhde loppui, mutta jäin sitten miettimään, että miten hitossa tuollaisen naisen kanssa oikein pitäisi olla, ellei tosiaan ole ajatustenlukija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi joka ei ole koskaan jättänyt, pettänyt, tai edes valehdellut. Silti tullut aina jätetyksi. Ilmeisesti meitä on monia. Luultavasti 5 eri henkilöä lisäkseni jotka tähän vastannut. Väitetään aina niin täydelliseksi ja puhutaan yhteisestä tulevaisuudesta kirkkain silmin ikuista rakkautta vannotaan. Kunnes jättäneet yhtäkkiä ilman mitään selitystä, tai puhetta ettei suhde toimi. Mikä siinä on ettei uskollinen turvallinen mies kelpaa suhteeseen kuin imago korvikkeeksi siksi aikaa kun etsitään muuta. Mikä *ttu siinä on?
Kyllä uskollinen, turvallinen mies kelpaa. Omani kanssa olen elänyt 16 vuotta.
Sitoutumaan halukkaat ja kykenevät ihmiset löytävät toisensa useimmiten jo parikymppisinä. Sen jälkeen he eivät välttämättä ole sinkkuina enää koskaan.On ollut vain huonoa tuuria pari tusinaa kertaa putkeen. Ihmetyttää miksi kaikki kohtaamani ovat vannoneet rakastavansa enemmän kuin mitään muuta, kertovat kuinka täydellinen olen heille. Ja seuraavana päivänä jätetään ilman mitään selitystä tai yritystä kertoa mikä on vialla. Heitetään vain roskiin ilman selitystä ja yleensä estetään jopa. Yhden entisen entinen tosin kertoi jo suhteen alussa että kyseinen ihminen on narsisti pahimmasta päästä. Tainnut törmätä pelkkiin narsisteihin. Mistä löytyisi nainen joka haluaa perustaa perheen eikä olisi narsisti? Taitaa olla mahdotonta. T:Luovuttanut aina uskollinen.
Valitettavasti olen varattu. Mutta kerron sinulle naisista ja parisuhteista.
Aika usein käy niin että kuvailemasi kiltti hyväsydäminen mies on parasta maailmassa suhteen alussa, mutta kun arki koittaa ei kukaan halua elää tarrautuvan huopatossun kanssa. Se voi tuntua ahdistavalta ja silloin tulee tehtyä paniikkiratkaisu.
Ehdotankin että ole vain oma itsesi, mutta anna naisellesi myös omaa tilaa. Älä tarraa liikaa häneen vaan pidä myös omia harrastuksia tai tapaa omia kavereita ilman häntä. Anna hänelle tilaisuuksia ikävöidä sinua.Voi pojat, tuo on niin tuttua. Tylsä, kiltti ja välittävä mies viehättää alkuun, mutta kun enemmän aikaa vietetään yhdessä niin sehän alkaa ärsyttämään, kun siitä ei saa mitään jännää irti ja roikkuu vaan koiranpentukatseineen kyljessä. Nainen alkaa keksimään riitaisaa draamaa ja/tai sitten häipyy. Kaikesta huolimatta miten naiset kehuu koiria, millaisia ne ovat ja miehet eivät ole, ei niitä samoja ominaisuuksia kuitenkaan haluta miehelle.
Joo tuo on aika outoa, että koira otetaan ikäänkuin miehen sijaan ja sitten sen mukaan elämä pyörii 24/7 ja kaikki on aivan ihanaa. Mutta miehestä sitten ahdistutaan jos se pyörii nurkissa jatkuvasti ja siltä ei saa omaa aikaa, vaikka olisikin ihan kunnon mies.
Ne on narskuja, eivät edes itse tiedä mitä haluavat. Siinä vaiheessa kun löytyy turvallinen "unelmien mies" joka rakastaa yli kaiken. Narsku säikähtää sitä tyyliin: "Tässäkö muka elämäni viimeinen mies?" Tuossa vaiheessa kun he tajuavat että on saatu irti kaikki ihailu mitä mahdollista täytyy laittaa äkkiä vaihtoon. Eivät kestä ajatusta liian turvallisesta tulevaisuudesta, ilman huolta toisen ajatuksista. Kuin "suoritettu tehtävä" jonka jälkeen täytyy hankkia uusi haaste, entistä vaikeampi jonka ihailu täytyy voittaa. Sama toistuu vuodesta toiseen, jotkut heidän suhteista kestää pidempään. Ihailun huipun tapahtuessa, tehtävä on jälleen suoritettu ja rikotaan toinen jättämällä ilman selityksiä. Narsisti nauttii toisen tuskasta jota tietää aiheuttavan, jättämällä toisen ilman vastauksia.
Jaa. Mulle on muodostunut kyllä aivan eri käsitys narsistista. Hän sitouttaa toisen tiukasti itseensä ja imee tämän sitten vähitellen kuiviin. Siinä voi mennä pitkäänkin.
Narsistista on siis vaikea päästä eroon ja hän puhuu aina ympäri kun yrittää päästä pois. Ehkä viimeisenä oljenkortenaan ottaa jonkun "hyppään junan alle koska en voi elää ilman sinua"-kortin esille. Sitten kuitenkin yhdessä ollessa käyttäytyy toisin, kuin ei pitäisi toista juuri minkään arvoisena muussa mielessä kuin oman hyödyn ja nautinnon tavoittelussa.
Narsisti ei sure eroa koskaan, koska narsisti ei välitä kenestäkään kuin peilin henkilöstä. Narsisti ei uhkaile kuin muita, tämän takia narsisti turvautuu lähes poikkeuksetta väkivaltaan. Narsisti ei todellakaan uhkaile junan alle hyppäämisellä, narsisti hyppää uuteen suhteeseen murehtimatta edellistä hetkeäkään. Olet siis saanut täysin väärän kuvan narsistista. Narsistille ihmiset ovat kuin kertakäyttö tavaraa jotka voi hylätä heti kun ei heistä enää hyödy. Todella väärän kuvan olet saanut jos niin luulit
Teet yksinkertaistavia yleistyksiä. Monet narsistit todellakin uhkailevat itsemurhalla, jos asiat eivät mene heidän toivomallaan tavalla. Harvemmat heistä sen kuitenkaan oikeasti tekisivät.
Miten se, ettei välitä kuin itsestään, poissulkee eron suremisen?
Narsismi ilmenee harvoin niin suoraviivaisena toimintamalleina, mitä kerrot.
Mies antoi minulle pienen käsipyyhkeen kun menin suihkuun, kysyessäni onko tosissaan heitti tympääntyneenä kostean, haisevan pyyhkeen jota olisi erehtynyt luulemaan koiran pyyhkeeksi jos miehellä olisi ollut koira. Päädyin sitten hankaamaan itseäni sillä pikkupyyhkeellä.
Pyyhe muuten varmaan selitti kumman tympeän hajun hajun joka tunki partaveden ja tupakan hajun läpikin. Luulin ettö mies säilöö märkiä pyykkejä koneessa, mutta se oli varmaan se pyyhe.
Sängyssä mies hosui niin että onnistui rikkomaan kondomin, laukemaan housuihinsa ja huitaisemaan minua kyynerpäällä silmään. Nämä kaikki eri seksikerroilla siis.
Mies myös kuorsasi aivan järkyttävän kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi joka ei ole koskaan jättänyt, pettänyt, tai edes valehdellut. Silti tullut aina jätetyksi. Ilmeisesti meitä on monia. Luultavasti 5 eri henkilöä lisäkseni jotka tähän vastannut. Väitetään aina niin täydelliseksi ja puhutaan yhteisestä tulevaisuudesta kirkkain silmin ikuista rakkautta vannotaan. Kunnes jättäneet yhtäkkiä ilman mitään selitystä, tai puhetta ettei suhde toimi. Mikä siinä on ettei uskollinen turvallinen mies kelpaa suhteeseen kuin imago korvikkeeksi siksi aikaa kun etsitään muuta. Mikä *ttu siinä on?
Sitoutumaan halukkaat ja kykenevät ihmiset löytävät toisensa useimmiten jo parikymppisinä. Sen jälkeen he eivät välttämättä ole sinkkuina enää koskaan.On ollut vain huonoa tuuria pari tusinaa kertaa putkeen. Ihmetyttää miksi kaikki kohtaamani ovat vannoneet rakastavansa enemmän kuin mitään muuta, kertovat kuinka täydellinen olen heille. Ja seuraavana päivänä jätetään ilman mitään selitystä tai yritystä kertoa mikä on vialla. Heitetään vain roskiin ilman selitystä ja yleensä estetään jopa. Yhden entisen entinen tosin kertoi jo suhteen alussa että kyseinen ihminen on narsisti pahimmasta päästä. Tainnut törmätä pelkkiin narsisteihin. Mistä löytyisi nainen joka haluaa perustaa perheen eikä olisi narsisti? Taitaa olla mahdotonta. T:Luovuttanut aina uskollinen.
Aika usein käy niin että kuvailemasi kiltti hyväsydäminen mies on parasta maailmassa suhteen alussa, mutta kun arki koittaa ei kukaan halua elää tarrautuvan huopatossun kanssa. Se voi tuntua ahdistavalta ja silloin tulee tehtyä paniikkiratkaisu.
Ehdotankin että ole vain oma itsesi, mutta anna naisellesi myös omaa tilaa. Älä tarraa liikaa häneen vaan pidä myös omia harrastuksia tai tapaa omia kavereita ilman häntä. Anna hänelle tilaisuuksia ikävöidä sinua.Voi pojat, tuo on niin tuttua. Tylsä, kiltti ja välittävä mies viehättää alkuun, mutta kun enemmän aikaa vietetään yhdessä niin sehän alkaa ärsyttämään, kun siitä ei saa mitään jännää irti ja roikkuu vaan koiranpentukatseineen kyljessä. Nainen alkaa keksimään riitaisaa draamaa ja/tai sitten häipyy. Kaikesta huolimatta miten naiset kehuu koiria, millaisia ne ovat ja miehet eivät ole, ei niitä samoja ominaisuuksia kuitenkaan haluta miehelle.
Joo tuo on aika outoa, että koira otetaan ikäänkuin miehen sijaan ja sitten sen mukaan elämä pyörii 24/7 ja kaikki on aivan ihanaa. Mutta miehestä sitten ahdistutaan jos se pyörii nurkissa jatkuvasti ja siltä ei saa omaa aikaa, vaikka olisikin ihan kunnon mies.
Ne on narskuja, eivät edes itse tiedä mitä haluavat. Siinä vaiheessa kun löytyy turvallinen "unelmien mies" joka rakastaa yli kaiken. Narsku säikähtää sitä tyyliin: "Tässäkö muka elämäni viimeinen mies?" Tuossa vaiheessa kun he tajuavat että on saatu irti kaikki ihailu mitä mahdollista täytyy laittaa äkkiä vaihtoon. Eivät kestä ajatusta liian turvallisesta tulevaisuudesta, ilman huolta toisen ajatuksista. Kuin "suoritettu tehtävä" jonka jälkeen täytyy hankkia uusi haaste, entistä vaikeampi jonka ihailu täytyy voittaa. Sama toistuu vuodesta toiseen, jotkut heidän suhteista kestää pidempään. Ihailun huipun tapahtuessa, tehtävä on jälleen suoritettu ja rikotaan toinen jättämällä ilman selityksiä. Narsisti nauttii toisen tuskasta jota tietää aiheuttavan, jättämällä toisen ilman vastauksia.
Jaa. Mulle on muodostunut kyllä aivan eri käsitys narsistista. Hän sitouttaa toisen tiukasti itseensä ja imee tämän sitten vähitellen kuiviin. Siinä voi mennä pitkäänkin.
Narsistista on siis vaikea päästä eroon ja hän puhuu aina ympäri kun yrittää päästä pois. Ehkä viimeisenä oljenkortenaan ottaa jonkun "hyppään junan alle koska en voi elää ilman sinua"-kortin esille. Sitten kuitenkin yhdessä ollessa käyttäytyy toisin, kuin ei pitäisi toista juuri minkään arvoisena muussa mielessä kuin oman hyödyn ja nautinnon tavoittelussa.
Narsisti ei sure eroa koskaan, koska narsisti ei välitä kenestäkään kuin peilin henkilöstä. Narsisti ei uhkaile kuin muita, tämän takia narsisti turvautuu lähes poikkeuksetta väkivaltaan. Narsisti ei todellakaan uhkaile junan alle hyppäämisellä, narsisti hyppää uuteen suhteeseen murehtimatta edellistä hetkeäkään. Olet siis saanut täysin väärän kuvan narsistista. Narsistille ihmiset ovat kuin kertakäyttö tavaraa jotka voi hylätä heti kun ei heistä enää hyödy. Todella väärän kuvan olet saanut jos niin luulit
Teet yksinkertaistavia yleistyksiä. Monet narsistit todellakin uhkailevat itsemurhalla, jos asiat eivät mene heidän toivomallaan tavalla. Harvemmat heistä sen kuitenkaan oikeasti tekisivät.
Itsemurhalla uhkailu on aina avun pyytämistä pahaan oloon, narsisti ei koe pahaa oloa, eikä tunne myötätuntoa. Narsisti haluaa vain pois sulkea ihmiset joista ei koe enää hyötyvän. Etenkin apua pyytävät.
Narsisti ei siis sure eroa lainkaan, koska narsisti ei koe myötätuntoa toisia kohtaan, eikä välitä kuin itsestään. Narsisti ei halua auttaa muita ja lakaisee ongelmat maton alle unohtaen vaikka muita asiat vielä vaivaisi. Narsisti auttaa muita ainoastaan jos hyötyy siitä itse.
Myötätuntoinen ihminen ymmärtää itsetuhoiset avun huudot, ja yrittää keskustella asiasta ihmisen kanssa jolla on paha olla. Narsisti sulkee heidät vain pois antamatta mitään apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei puhelinoperaattorin tiedoissa näy, millä nettisivuilla puhelimella käydään.
Teknisellä puolella näki kenen tahansa asiakkaan kaikki käydyt sivut ja osoitteet missä käyty ip osoitteita myöten, etenkin jos ei osaa salata esim. VPN avulla. Ainakin reilu vuosikymmen sitten oli näin, tietosuoja lakien takia käytännöt saattaneet muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis. Tapailin hetken naista, joka jälkeenpäin ajatellen oli ilmiselvä narsisti. Kertoi minulle itsemurha-ajatuksistaan saadakseen huomiota ja sääliä. Haki huomiota jatkuvasti päivittelemällä profiilikuviaan jokapaikkaan. Hermostui, jos ei saanut mielestään riittävästi peukutuksia. Itku kurkussa surkutteli omaa elämäänsä ja surullista tulevaisuuden kohtaloaan, ei ole lasta, parisuhdetta eikä mitään. Olisi jo tuossa vaiheessa pitänyt tajuta, etten kuulunut hänen tulevaisuudensuunnitelmiinsa alunalkaenkaan ja olin hänelle vain joku hetken hyödyke.
Vierailija kirjoitti:
Mies antoi minulle pienen käsipyyhkeen kun menin suihkuun, kysyessäni onko tosissaan heitti tympääntyneenä kostean, haisevan pyyhkeen jota olisi erehtynyt luulemaan koiran pyyhkeeksi jos miehellä olisi ollut koira. Päädyin sitten hankaamaan itseäni sillä pikkupyyhkeellä.
Pyyhe muuten varmaan selitti kumman tympeän hajun hajun joka tunki partaveden ja tupakan hajun läpikin. Luulin ettö mies säilöö märkiä pyykkejä koneessa, mutta se oli varmaan se pyyhe.
Sängyssä mies hosui niin että onnistui rikkomaan kondomin, laukemaan housuihinsa ja huitaisemaan minua kyynerpäällä silmään. Nämä kaikki eri seksikerroilla siis.
Mies myös kuorsasi aivan järkyttävän kovaa.
toi haiseva pyyhe olisi riittänyt minulle
No tämähän ei ole mahdollista, että herätys nyt taas..
Tuli vaan havaittua, että deittailu on aivan hiton vaativaa ja armotonta, eikä minusta ole siihen. Ilmeisesti se meikäläisen tahti on sitten liian hidasta eikä se kelpaa, äkkiä pitäisi hosua asiasta toiseen tai homma ei toimi. Ilmeisesti se parisuhde on monelle kuin joku peli jossa pitää äkkiä päästä seuraavalle tasolle, hidas eteneminen saati paikallaan polkeminen on myrkkyä. Minä en vaan jotenkin ymmärrä tällaista, ei ole minun juttu.