Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Liian lyhyet käsivarret miehellä, tai no nuorella miehellä, oltiin tuolloin 17.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mistä olet jäänyt paitsi. Oma mieheni on eläkkeellä oleva poliisi, hänellä oli pienestä palkastaan maksettu pöytäkone jo 80-luvun alussa, oli maksanut pienestä poliisin palkasta kymmeniä tuhansia markkoja maksaneen tietokoneen. Oli melkoista luksusta kun pystyi laskuja maksamaan kotoa jo tuolloin.
Kasarilla maksettiin nettipankissa laskuja?
Tämä "poliisin vaimo" taitaa olla se satusetä, joka kirjoittelee naisena muissakin ketjuissa. 😄
Itseasiassa tunsin kasarilla erään Helsingin poliisissa työskennelleen "Reiskan", joka vanhoilla päivillään luki erivapaudella (ei ollut ylioppilas) tietotekniikkaa yliopistossa poliisintyönsä ohella.
Mieheni myi tälle Reiskalle tietokoneen ja komponentteja, muistaakseni esimerkiksi hirmu ison ja kalliin kiintolevyn. Minäkin niitä PC- ja AT-kloonikoneita kokosin.
Se oli kotitietokoneiden ja puhelinmodeemilla toteutettujen verkkoyhteyksien pioneeriaikaa.
Niin että ties vaikka olisi Reiskan muija. Terkut sinne, Reiskatar!
Minäkin tunsin, kutsuttiin myös nimellä peppu-reiska!
Miehellä oli vain 15 senttinen kalu.
En todellakaan tuhlaa aikaani tyyppiin, jolla noin pieni mikropippeli 👎
Tapailtiin kuukausi, meni ihan hyvin. Sitten lähdettiin kylpylään. Mies juoksi koko ajan ulkona tupakalla, tiesin toki että polttaa mutta jotenkin korostui nyt ärsyttävästi kun juoksi huoneesta hissille ja hotellista ulos, puolen tunnin välein...
Ei jaksanut tulla aamupalalle kun nukkui pitkään ja herättyään kitisi nälkää kun ei ollutkaan jääkaappia josta hakea aamupalaa. Kylpylässä halusi limaisia kielisuudelmia altaassa, vaikka ympärillä oli lapsiperheitä..
Olimme kylpylässä pe-su ja viimeisenä aamuna yksi muroja syödessäni tiesin, ettei juttumme tulisi toimimaan pidemän päälle. Jos muuttaisimme yhteen, siitä tulisi täyttå hel""iä.
Mies oli alkuun oikein mukava ja hauskaa seuraa, mutta pikkuhiljaa aloin ymmärtää, että hänellä oli paha alkoholiongelma.
Alkuun joi vähemmän ja piilossa, enkä ymmärtänyt, mutta pian joi jo minun aikana päivittäin vähintään muutaman oluen.
Järkyttävä hikoilu ja erityisesti kun oli luonani yön oli lakanat litimärät... Kerran rikkoi tvn ja tietokoneensa, kun sai raivarin ihan älyttömästä asiasta ja sylki kasvoilleni, kun näki miten järkyttynyt olin.
sänky meni vaihtoon äijän myötä! Ero ei ollut helppo, vaikka tapailimme varsin lyhyen aikaa...
Piirteli lumeen ikkunani alle
"i love you "tekstejä ja itki ja raivosi hysteerisesti kun katsoin ulos.
Kävi hakkaamassa oveani päivittäin ja huuteli postiluukusta.
Soitteli ja viestitteli koko ajan (välillä haukkui ja huusi, välillä itki)
Uhkasi tappaa minut monesti ja että seuraa minua työpaikalleni ja hakkaa minut.
Jouduin lopulta muuttamaan ja vaihdoin salaiseksi uuden osoitteeni sekä puhelinnumeron.
Estin somessa, mutta lopulta jouduin nämäkin poisyamaan, koska teki uusia profiileja itselleen josta jatkui häirintä..
Vieläkin nyt 8v jälkeen sain tinderissä superliken häneltä. 😫
Tämän kokemuksen jälkeen olin sinkkuna 3v,eikä vieläkään osaa luottaa miehiin.
Kertoi entisen tyttöystävän olleen prostituutti. Veti siltä käteen.. hanskat kädessä.
Reppana piti sitä seurusteluna.
Ajoimme thaipaikan ohi. Tiesin, että mies liittyy jotenkin siihen.
Kertoi joo käyneensä siellä.
Vaisto ja tutka kertoo.
Lensi kuin leppäkeihäs.
Vierailija kirjoitti:
Täydellistä! 😄
Kohta pääsee taas lentämään thaimaan nuoria, kauniita naisia katsomaan.
Nautinto on taattua laatua.
💦M 48v akateeminen
Se on selvä, kun on niin pieni muna, että sopii thainaiseen.
Tiedän muuten yhdenkin oikeusoppineen tuomarin, joka aina kävi thaimaassa. Miksihän? Pieni äijä. Mietin, että oli pedofiilikin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sairaita!
Oikeasti, lopettakaa tällaiset puolet maapallon asukkaista demonisoivat vihahuutelut. Itse en ole tavannut henkilökohtaisesti koko elämäni aikana kuin yhden hieman häiriintyneen yksilön ja sekin oli teini-ikäisenä. Tiedän ja tiedostan että hulluja kyllä löytyy, mutta niitä löytyy myös naisista.
N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sairaita!
Oikeasti, lopettakaa tällaiset puolet maapallon asukkaista demonisoivat vihahuutelut. Itse en ole tavannut henkilökohtaisesti koko elämäni aikana kuin yhden hieman häiriintyneen yksilön ja sekin oli teini-ikäisenä. Tiedän ja tiedostan että hulluja kyllä löytyy, mutta niitä löytyy myös naisista.
N52
Totuus M 35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ekaksi suutelu oli kuin teineillä enkä nyt tarkoita mitään positiivista nuoruuden intoa, vaan miehen huulet oli jäykät ja hampaat osuivat hampaisiini niin että kolisi . Just semmoinen 13vee mopojonnen suukko. Koetin kuitenkin sivuuttaa asian kun muuten oli kiva mies ja viihdyttiin yhdessä. Mutta kun tuli seksin aika, kävi ilmi että mies oli imenyt oppinsa suoraan aikuisviihteestä. Esileikitkin korvasi kostukkeeksi sylkeminen. Ja kun kielsin miespoloiselta a. pi""ni sylkemisen b. hiuksista kiskomisen ja c. sormen tunkemisen peffaan niin raukka meni ihan lukkoon ja pois tolaltaan. Että en minä nyt ymmärrä mitä tässä pitää tehdä! Aloin myös saada toistuvia hiivatulehduksia ja pissatulehduksia, en tiedä johtuiko puutteellisesta esileikistä vai mistä.
En voi uskoa! Eihän kukaan aikuinen mies sylje kostukkeeksi, ellei kyseessä ole ns sovittu leikki. Kostukkeet tulee luonnostaan ja miehet kyllä tietää ja osaa sen jutun. Sanokaa, että tämä oli vitsi!
Exäni sylki aina sormiinsa ennenkuin hyväili minua alakerrasta, naimisissa ollut kolmekymppinen mies.
Minunkin exäni sylki sormiinsa, ennen hyväilyä. Vastenmielinen tapa tuli vuosien myötä. Olin jo kiihottunut, ja siksi tuo loukkaava tapa inhotti erityisesti. Ehkä tarkoitus olikin loukata?
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sairaita!
Miehet on sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on perää, todella TODELLA paljon. Tulee mieleeni paras parisuhteeni jossa kumppani oli myös rehellinen. Hän kerran kävi päälle hakkaamalla rintaani, alkuun vihaisena, johon ihmettelin "Mitä nyt on tapahtunut?" kunnes alkoi kysymyksen jälkeen vain kikattamaan ja huusi puoli totisesti "Suutu mulle! Haluun riidellä sun kanssas, jotta voidaan harrastaa sovinto seksiä!" Tähän totesin "Ei meidän tarvi riidellä sen takia." Harrastimme keskimäärin 2krt päivässä muutenkin, eikä riidelty koskaan. Vannoi rakkauttaan päivittäin, kunnes vajaan kahden kuukauden päästä tuosta jätti yllättäen kuin nallin kalliolle, oli sopinut treffit jonkun jätkän kanssa samalle päivälle kun jätti. Tämä viestisi toi tuon muiston mieleen elävästi.
Eli uskolliset miehet ilmeisesti voidaan asettaa kategoriaan: "Jos kokemukset ovat tasaisesti pelkkää hyvää, niin suhteesta katoaa se tunne, että etenisi lainkaan." Eli tunteesta tulee liian tasainen johon kyllästytään nopeasti.
Turvallinen luotettava parisuhde on vähän kuin automatka toyotalla maantiellä: ei tunnu juuri miltään jos kiihdyttää hitaasti ja ajaa suoraa tietä tasaisella nopeudella turvallisesti ilman huolta muusta kuin kumin puhkeamisesta, silloin matka on tylsä ja tasainen.
Verraten on/off pettämis suhteeseen tai yhden illan suhteita harrastaviin, ne on verrattavissa kaupunki ajoon ferrarilla: ääntä lähtee ja kääntää päitä, joka liikennevalot ovat uusi pikainen startti jonka tuntee luissa ja ytimissä pika jarrutukset uusiin valoihin ja taas startataan talla pohjassa välittämättä turvallisuudesta, välillä auto menee lunastukseen.
Ilmeisesti tämä turvallinen toyota matka ei vain naisia kiinnosta lain ja etsitään tuota jatkuvaa ylä/alamäkeä että tuntisi jotain. Liian turvallinen suhde siis pelottaa naisia tänä päivänä koka ei haluta sitoutua. Halutaan saada nytkähtäviä startteja jatkuvasti, matkan pituudesta välittämättä. Jos matka muuttuu liian tasaiseksi niin seuraavalla huoltoasemalla auto vaihtoon mainitsematta edelliselle kuskille syytä.
Aivan yhtä lailla on miehiä, jotka haluavat ailahtelevan naisen sekä riitoja. Viimeisin suhteeni päättyi siihen, että miehen mielestä en ollut tarpeeksi aggressiivinen, kuten exänsä, jolla oli kaksisuuntainen. Olen iloinen ja harrastuksissa olen tottunut tulemaan erilaisten ihmisten kanssa toimeen ilman rähinöitä. Tasainen luonne ei vain ole kaikille mieleen. En nyt kuitenkaan lähtisi yleistämään koskemaan kaikkia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuomittuna kulkemaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua alkaa ihmetyttää näiden täydellisyysvaatimusten keskellä, että miten kukaan ylipäätään enää löytää seurustelukumppania.[/quote
Kertooko nää tarinat oikeasti sun mielestä ns normaaleista treffikumppaneista?
Ei, mutta valitettavasti tämä alkaa olla nykyään todellista, kevyt deittailu on tullut jäädäkseen, ja aina pidetään ns ovea raollaan jos jotain parempaa löytyisi ja tähän syyllistyy kyllä ihan tasapuolisesti niin naiset kuin miehetkin, ja se on sääli että ei sitä nykyistä/sen hetkistä kumppania arvosteta/kunnioiteta vaan oltaisiin heti vaihtamassa toiseen kuin jotain tavaraa.
Yritä nyt sitten ihastua/rakastua johonkin kaikesta tästä huolimatta... huoh....
Eipä voi pakottautua ketään rakastamaan tai haluamaan, mutta jarrutella hiukan voi, jotta näkee tuleeko jutusta jotain.
Jos se (mieltymys ja halu) on molemminpuolista, homma sujuu. Jos ei ole, ei kannata jäädä suremaan.
Tunteiden hallintaa kannattaa opetella. Ne ovat kivat olemassa, mutta ei niiden vietävänä kannata olla.
Määrää ei haeta vaan laatua, eikä se ole ihmisarvon mitta, jos ei mieluisimpaan heti ekana törmää.
Moni mieshän pitää sitä huonona ja syy on se, että he ovat epävarmoja itsestään. Pelkäävät vertailua eivätkä luota naisiin, kun eivät luota itseensäkään. Ja ihan pakko olis vaan joku nainen olla, esine, reikä, trofee. Tämä on syy siihen, miksi osa miehistä on ikuisesti onnettomia ja katkeria. Hakevat kaverien silmissä pisteitä, eivät oikeaa aikuisten välistä rakkaussuhdetta.
Ehkä on sellaisia naisiakin, en vain ole koskaan törmännyt.
Kunpa minä törmäisin tällä tavalla ajattelevaan mieheen. Oikeastaan hyvää mietintää koko säie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on perää, todella TODELLA paljon. Tulee mieleeni paras parisuhteeni jossa kumppani oli myös rehellinen. Hän kerran kävi päälle hakkaamalla rintaani, alkuun vihaisena, johon ihmettelin "Mitä nyt on tapahtunut?" kunnes alkoi kysymyksen jälkeen vain kikattamaan ja huusi puoli totisesti "Suutu mulle! Haluun riidellä sun kanssas, jotta voidaan harrastaa sovinto seksiä!" Tähän totesin "Ei meidän tarvi riidellä sen takia." Harrastimme keskimäärin 2krt päivässä muutenkin, eikä riidelty koskaan. Vannoi rakkauttaan päivittäin, kunnes vajaan kahden kuukauden päästä tuosta jätti yllättäen kuin nallin kalliolle, oli sopinut treffit jonkun jätkän kanssa samalle päivälle kun jätti. Tämä viestisi toi tuon muiston mieleen elävästi.
Eli uskolliset miehet ilmeisesti voidaan asettaa kategoriaan: "Jos kokemukset ovat tasaisesti pelkkää hyvää, niin suhteesta katoaa se tunne, että etenisi lainkaan." Eli tunteesta tulee liian tasainen johon kyllästytään nopeasti.
Turvallinen luotettava parisuhde on vähän kuin automatka toyotalla maantiellä: ei tunnu juuri miltään jos kiihdyttää hitaasti ja ajaa suoraa tietä tasaisella nopeudella turvallisesti ilman huolta muusta kuin kumin puhkeamisesta, silloin matka on tylsä ja tasainen.
Verraten on/off pettämis suhteeseen tai yhden illan suhteita harrastaviin, ne on verrattavissa kaupunki ajoon ferrarilla: ääntä lähtee ja kääntää päitä, joka liikennevalot ovat uusi pikainen startti jonka tuntee luissa ja ytimissä pika jarrutukset uusiin valoihin ja taas startataan talla pohjassa välittämättä turvallisuudesta, välillä auto menee lunastukseen.
Ilmeisesti tämä turvallinen toyota matka ei vain naisia kiinnosta lain ja etsitään tuota jatkuvaa ylä/alamäkeä että tuntisi jotain. Liian turvallinen suhde siis pelottaa naisia tänä päivänä koka ei haluta sitoutua. Halutaan saada nytkähtäviä startteja jatkuvasti, matkan pituudesta välittämättä. Jos matka muuttuu liian tasaiseksi niin seuraavalla huoltoasemalla auto vaihtoon mainitsematta edelliselle kuskille syytä.
Aivan yhtä lailla on miehiä, jotka haluavat ailahtelevan naisen sekä riitoja. Viimeisin suhteeni päättyi siihen, että miehen mielestä en ollut tarpeeksi aggressiivinen, kuten exänsä, jolla oli kaksisuuntainen. Olen iloinen ja harrastuksissa olen tottunut tulemaan erilaisten ihmisten kanssa toimeen ilman rähinöitä. Tasainen luonne ei vain ole kaikille mieleen. En nyt kuitenkaan lähtisi yleistämään koskemaan kaikkia miehiä.
Täällä yksi joka ei ole koskaan jättänyt, pettänyt, tai edes valehdellut. Silti tullut aina jätetyksi. Ilmeisesti meitä on monia. Luultavasti 5 eri henkilöä lisäkseni jotka tähän vastannut. Väitetään aina niin täydelliseksi ja puhutaan yhteisestä tulevaisuudesta kirkkain silmin ikuista rakkautta vannotaan. Kunnes jättäneet yhtäkkiä ilman mitään selitystä, tai puhetta ettei suhde toimi. Mikä siinä on ettei uskollinen turvallinen mies kelpaa suhteeseen kuin imago korvikkeeksi siksi aikaa kun etsitään muuta. Mikä *ttu siinä on?
MIehen tapailuni loppui siihen, että miehellä oli liian pienet munat!
Mitä nyt nainen millään pikkukikkelillä varustetulla miehellä tekee, ei sitten mitään.
Vierailija kirjoitti:
MIehen tapailuni loppui siihen, että miehellä oli liian pienet munat!
Mitä nyt nainen millään pikkukikkelillä varustetulla miehellä tekee, ei sitten mitään.
Lyön vetoa, että olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten aiemmin jo todettu, ei miehet mitään sekoilua ja riitoja naisesta halua, vaan seksiä mitä noilta hulluilta naisilta saa koska ovat kiihkeämpiä sielläkin osastolla toisin kuin rauhallisemmat kanssasisarensa.
tussukarvoja, ei kuulemma ollu kerinny ajeleen (kuukauteen vai)
lähin meneen kotio kohti
Hyvä kommentti. Aloin miettiä ja näinhän se itsellänikin on.