Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Syitä naisen lemppaamiseen:
Haiseva pil-.,
Toinen ihmetystä aiheuttava seikka kuultu monen naisen suusta kehuessani heidän värkkiään:
"Niin on kehunut MONI muukin". Tuo on totaalinen turn-off, yhdenillan suhteessakin ja lähden varvin jälkeen kävelemään.
Typerä kampaus ja vanhanaikaiset vaatteet. Muuten oli mukava.
Ohoh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vähän alle kaksikymppisenä kovasti ihastunut komeaan naapurimieheen, joka oli vastikään muuttanut takaisin Ruotsista lapsuudenkotiinsa.
Olin kuitenkin hyvin ujo, ja kaiken lisäksi kokematon miesten suhteen, joten meni kauan aikaa siihen että treffailtiin.
Elämäni ensimmäinen suudelma, jonka sain häneltä, oli karvas pettymys: hän työnsi kielen melkein kurkkuuni, ja hänen suunsa maistui tupakalta. Pahalta siis.
Pikku hiljaa huomasin hänen valehtelevan menoistaan, ja sain kuulla että hänellä oli monta naista "kierroksessa", eikä hän viihtynyt kenenkään kanssa kuin sen verran että pääsi "panemaan."
Kuulin myös todella inhottavan jutun siitä kuinka hän oli erään diskopaikan metsässä käyttänyt hyväkseen sinne sammunutta ja tajutonta tyttöä - ja tarpeensa tyydytettyään jättänyt hänet sinne, oman onnensa nojaan!
Aloin ottaa häneen välimatkaa tajuttuani että hän odotti kovasti tilaisuutta päästä "puhkaisemaan" minut, ja alkoi selkeästi käydä kärsimättömäksi.
Kun hän puolestaan ymmärsi etten antaisi hänelle, hän alkoi levittää minusta kavereilleen ja baarituttavilleen valheita kuinka oli muhinoinut kanssani, ja kuinka iso p... u minulla on.
Kuultuani sen eräältä kaveriltani olin lievästi sanottuna suutuksissani ja tunsin itseni häväistyksi - varsinkin kun nämä ex-ihastukseni kaverit ja tuttavat alkoivat ottaa minuun yhteyttä kun luulivat että "nyt siltä saa."
Tuohan on selvä kunnianloukkaus sinua kohtaan, sekä perättömien puhuminen sinusta tuolta mieheltä. Rikosasia siis.
Rauhoitu -- mikä helvetin rikosasia? Millä se sen enää todistaa?
Nainen kutsui kesken seksin minua isiksi vauvan äänellä lässyttäen.
Ei meinannut seisokki pysyä.
Jäi suhde siihen kertaan.
Opiskeli enkelikuiskaajaksi, kävi selvinnäkijällä ja uskoi kristallien parantavaan voimaan myös vakavissa sairauksissa. Selitti pokkana, että syövästä voi parantua ruokavaliolla, chakroilla ja kristalleilla jne.
Kun sain polkaista, lopetin tapailun.
Ei niitä hörhöjuttuja jaksanut kuunnella.
Ohoh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vähän alle kaksikymppisenä kovasti ihastunut komeaan naapurimieheen, joka oli vastikään muuttanut takaisin Ruotsista lapsuudenkotiinsa.
Olin kuitenkin hyvin ujo, ja kaiken lisäksi kokematon miesten suhteen, joten meni kauan aikaa siihen että treffailtiin....
Tuohan on selvä kunnianloukkaus sinua kohtaan, sekä perättömien puhuminen sinusta tuolta mieheltä. Rikosasia siis.
Niin olisi ollut. Mutta noista tapahtumista on niin kauan aikaa että ne ovat rikosoikeudellisesti vanhentuneet.
Kun muutin pois kotipaikkakunnastani muutamia vuosia noiden tapahtumien jälkeen, saatoin jättää menneisyyden ja paikkansa pitämättömät jutut sikseen.
Enkä ole tuota ällöttävää tyyppiäkään nähnyt enää vuosikymmeniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol
Vierailija kirjoitti:
Miehen ainaiset kirjoitusvirheet viesteissään enään, niimpä, avo auto, ilta päivä, tyttö ystävä, seurustelu suhde, pari suhde. En jaksanut katsella touhuja ja sanoin soronoo.
Historiassa monilla julkisuuden henkilöillä ja tiedemiehillä on ollut lukihäiriö joka tuota aiheuttaa. Eli itsellesi olisi ehdoton ei treffeille esim. nämä henkilöt joilla on lukihäiriö, eivätkä pysty kirjoittamaan tai lukemaan virheettömästi:
Daniel Radcliffe
Steven Spielberg
Justin Timberlake
Tim Tebow
Henry Winkler
Keira Knightley
Jamie Oliver
Alexander Graham Bell.
Pierre Curie
Jacques Dubochet
Michael Faraday
Galileo Galilei
James Clerk Maxwell
John Robert Horner
Carolyn Widney “Carol” GreiderIhmisillä on taipumus olla hyviä eri asioissa, kukaan ei ole mestari kaikessa. Uskoisin että jokainen on hyvä jossain. Sinä olet ilmeisesti hyvä hylkäämään ihmisiä noin pienen asian takia, vaikka muuten olisi täydellinen.
Itse miehenä voisin vallan mainiosti seurustella Keira Knightleyn kanssa vaikka hänellä on lukihäiriö. Viimeisin rakastamani tyttöystävä häneltä jopa näytti.
Jaahas. Leveilet julkkiksen näköisellä tyttöystävällä ja yrität vihjailla että jokainen kirjoitustaidoton on tuleva superjulkkis. Itse en jaksa kirjoitustaidottomia enkä ihmisiä, joiden maailma pyörii julkkisten ympärillä.
Puolet noista oli ihan tiedemiehiä joiden keksintöjen ympärillä elämäsi pyörii enemmän tai vähemmän, ei pelkkiä julkkiksia. Ei se äidinkielen osaamattomuus tee kenestäkään huonompaa ihmisenä. Ei vaikuta edes käsikirjoittajan elämään, koska heillä on oikolukijoita palkattu siihen tehtävään. Olet varmaan kuullut Spielbergin elokuvista, kaikki nuo kirjoittanut ihminen joka ei pysty kirjakieltä edes kirjoittamaan ilman virheitä. Ei olisi yksikään hänen elokuva päätynyt valkokankaalle jos häntä pidettäisiin huonompana ihmisenä koska tekee kirjoitus virheitä.
Entäs nuo tiedemiehet joiden keksintöjen takia ollaan käyty avaruudessa ja kehitetty satelliitteja, kaikki osittain lukihäiriöisten ihmisten keksintöjen pohjalta kehitetty, myös laite jolla luet tätä. Onneksi kaikki ei ole niin kriittisiä pieniä virheitä kohtaan kuin sinä, tai tämäkin palsta olisi korkeintaan sanomalehdessä ja sähköä ei välttämättä olisi edes keksitty.
En ymmärrä ihmistä jolla on näin huono itsetunto: joku ei halua kumppania jolla on ominaisuus x, niin alkaa helvetillinen huuto ja valitus miten muka maailman kehitys pysähtyy jos kaikki eivät lämpene huonoille kirjoittajille.
Ja newsflash: tiedemiehet ovat julkkistyrkkyjä. Ne jotka ovat tapetilla. Eivät olisi kenenkään tiedossa, jos tiedeMIEHET eivät olisi tyrkyttäneet ja myyneet itseään joka suuntaan. On kyllä huvittavaa, miten ihmiset luulevat jonkun vain singahtaneen maagisesti maailman tietoisuuteen, ilman että kyseinen ihminen olisi tehnyt töitä hartiavoimin sinne päästäkseen.
Mitä sinä selität? Tiedemiehet eivät tyrkytä itseään mihinkään, he pääsevät otsikoihin silloin kun tieteessä tapahtuu jotain merkittävää. Eikä silloinkaan kovin isoin kirjaimin, kukaan ei tiedä kuka on kehittänyt mitäkin, mutta kaikki tietävät kuka on Kim Kardashian.
Oletko se sama tiedehullu, joka kirjoitteli muihin lankoihin että tieteellisiä asioita ajattelevilla ihmisillä on mielenterveyden ongelmia? Onko meillä uusi palstahullu?
Jaahas, sieltä tuli nopeasti diagnoosi mielenterveysongelmista, kun kehtasin kyseenalaistaa jalustalle nostetut Tiedemiehet.
Kuule, ei maailma toimi niin että jokin mystinen voima nostaa ansiokkaat ihmiset julkisuuteen. Lapsellinen ajatus. Tiedemiehiä ja keksijöitä on tuhansia ja taas tuhansia. Ne jotka pääsevät esiin, ovat tyrkyttäneet itseään joka suuntaan väsymättä ja ystävystyneet oikeiden ihmisten kanssa. Kunnon julkkistyrkkyjä siis. Ja kehityksen suunta määräytyy sen perusteella. Tutustu hieman historiaan. Samankaltaisia keksintöjä on tehty aina, tyrkky saa omansa läpi ja muut katoavat.
Tulee pää kipeäksi kun joudut lukemaan uusia ajatuksia? Ei hätää, alat vain huutaa "olet hullu, hullu!!!" Sitten helpottaa :)
Albert Einstein ei välittänyt julkisuudesta eikä sitä olisi halunnut, maailma vain halusi tietää kenen ihmisen keksintö satoja tuhansia japanilaisia teurastanut keksintö oli. Lähes kaikki tallennus mediamme c-kaseteista kovalevyihin on yhden japanilaisen keksintöjä, mutta hänen nimeään ei kovin moni tiedä, koska ei ole niin jännittäviä keksintöjä vaikka helpottaa miljardien ihmisten elämää hänen keksinnöt. Kirjaimellisesti "ruudin keksijät" halutaan tietää, mutta keksit jonkun maatalous koneen niin ketään ei kiinnosta.
Hyvin sanottu, monelle on esim. Kalashnikov tuttu, mutta kovin monelle Nakamatsu ei sano mitään. Toisen keksinnöt on melkein jokaisen ihmisen päivittäisessä käytössä toisen ei.
Nainen, joka lähes taukoamatta puhui siitä, miten hän on taistellut elämässään joka ikisestä asiasta, eikä saanut mitään ilmaiseksi. Tosiasiassa hän on nuoruudestaan asti ollut miesten suosiossa ja saanut kaiken ulkonäkönsä ansiosta tekemättä mitään. Oli ns. palkintovaimona pitkään rikkaan miehen kumppanina. Aina riittänyt lahjojen antajia ja rahan tarjoajia ym etuisuuksia jonoksi asti. Tällaisen naisen kanssa ei kerta kaikkiaan pystynyt olemaan viikkoa pitempään.
Oli huulipunaa hampaissa. Sekä liian alkoholiin menevä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Lopettanut yli tusina treffailu suhdetta
"Menneistä ei puhuta." tyyppisten ihmisten kanssa. Jos ihminen ei ole valmis puhumaan menneisyydestään mikä määrittää hänet ihmisenä, hän ei ole valmis myöskään uuteen suhteeseen, koska menneisyydessä jokin vaivaa tai ovat narsisteja.Tämän tapaisia ihmisiä treffannut useita. Jokainen enemmän tai vähemmän päästään sekaisin olevia kontrolli friikkejä, jotka haluaa elämän menevän jotain tiettyä prinsessa kaavaa. Tuon tyyppiset eivät halua kertoa omasta historiastaan mitään, jopa suuttuvat siitä kysyessä. Ihminen joka ei halua puhua menneestä saattaa myös pitää sisällään patoutumia jotka purkautuu ajan myötä joko henkisenä tai fyysisenä väkivaltana.
Suosittelen pysymään kaukana ihmisistä jotka eivät voi entisistä suhteista puhua, etenkin sellaiset jotka suuttuu silmin nähtävästi jos kysyy. Suuttuminen saattaa olla merkki että entisten kanssa ollaan salaa suhteessa, tai siitä ei olla vielä toivuttu ja olet vain laastari. Avoimesti puhuvien kanssa ei ole näitä ongelmia.
Vaikuttaa todella maaniselta menneiden tenttaamiselta. Automaattisesti ihminen joka ei avaudu menneestään on sekaisin päästään tai narsisti? Ok....
Miksi oletat että koko tusina on kuin samasta sabluunasta olevia sekopäitä, jos eivät ole menneitään sinulle voinut avata? Mikset ole sitten jättänyt heti ja säästänyt kaikkien aikaa? Joku on voinut todeta ettet ole luottamuksen arvoinen, sen kuukuden tapailunkin jälkeen. Heittelet vain oletuksia toisten mielenterveydestä.
Ettet vain itse ole luonut painostavaa keskusteluilmapiiriä kyselemällä asioita, jotka kaveri saattaisi kertoa ajallaan? Kuitenkin kyse on toisilleen vieraista ihmisistä ja kuka haluaa tuntemattomille asioitaan levitellä, jos jatkossa on vain joku hyvänpäivän tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haisi pahale.
Pistä homostellen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol
Vierailija kirjoitti:
Miehen ainaiset kirjoitusvirheet viesteissään enään, niimpä, avo auto, ilta päivä, tyttö ystävä, seurustelu suhde, pari suhde. En jaksanut katsella touhuja ja sanoin soronoo.
Historiassa monilla julkisuuden henkilöillä ja tiedemiehillä on ollut lukihäiriö joka tuota aiheuttaa. Eli itsellesi olisi ehdoton ei treffeille esim. nämä henkilöt joilla on lukihäiriö, eivätkä pysty kirjoittamaan tai lukemaan virheettömästi:
Daniel Radcliffe
Steven Spielberg
Justin Timberlake
Tim Tebow
Henry Winkler
Keira Knightley
Jamie Oliver
Alexander Graham Bell.
Pierre Curie
Jacques Dubochet
Michael Faraday
Galileo Galilei
James Clerk Maxwell
John Robert Horner
Carolyn Widney “Carol” GreiderIhmisillä on taipumus olla hyviä eri asioissa, kukaan ei ole mestari kaikessa. Uskoisin että jokainen on hyvä jossain. Sinä olet ilmeisesti hyvä hylkäämään ihmisiä noin pienen asian takia, vaikka muuten olisi täydellinen.
Itse miehenä voisin vallan mainiosti seurustella Keira Knightleyn kanssa vaikka hänellä on lukihäiriö. Viimeisin rakastamani tyttöystävä häneltä jopa näytti.
Jaahas. Leveilet julkkiksen näköisellä tyttöystävällä ja yrität vihjailla että jokainen kirjoitustaidoton on tuleva superjulkkis. Itse en jaksa kirjoitustaidottomia enkä ihmisiä, joiden maailma pyörii julkkisten ympärillä.
Puolet noista oli ihan tiedemiehiä joiden keksintöjen ympärillä elämäsi pyörii enemmän tai vähemmän, ei pelkkiä julkkiksia. Ei se äidinkielen osaamattomuus tee kenestäkään huonompaa ihmisenä. Ei vaikuta edes käsikirjoittajan elämään, koska heillä on oikolukijoita palkattu siihen tehtävään. Olet varmaan kuullut Spielbergin elokuvista, kaikki nuo kirjoittanut ihminen joka ei pysty kirjakieltä edes kirjoittamaan ilman virheitä. Ei olisi yksikään hänen elokuva päätynyt valkokankaalle jos häntä pidettäisiin huonompana ihmisenä koska tekee kirjoitus virheitä.
Entäs nuo tiedemiehet joiden keksintöjen takia ollaan käyty avaruudessa ja kehitetty satelliitteja, kaikki osittain lukihäiriöisten ihmisten keksintöjen pohjalta kehitetty, myös laite jolla luet tätä. Onneksi kaikki ei ole niin kriittisiä pieniä virheitä kohtaan kuin sinä, tai tämäkin palsta olisi korkeintaan sanomalehdessä ja sähköä ei välttämättä olisi edes keksitty.
En ymmärrä ihmistä jolla on näin huono itsetunto: joku ei halua kumppania jolla on ominaisuus x, niin alkaa helvetillinen huuto ja valitus miten muka maailman kehitys pysähtyy jos kaikki eivät lämpene huonoille kirjoittajille.
Ja newsflash: tiedemiehet ovat julkkistyrkkyjä. Ne jotka ovat tapetilla. Eivät olisi kenenkään tiedossa, jos tiedeMIEHET eivät olisi tyrkyttäneet ja myyneet itseään joka suuntaan. On kyllä huvittavaa, miten ihmiset luulevat jonkun vain singahtaneen maagisesti maailman tietoisuuteen, ilman että kyseinen ihminen olisi tehnyt töitä hartiavoimin sinne päästäkseen.
Mitä sinä selität? Tiedemiehet eivät tyrkytä itseään mihinkään, he pääsevät otsikoihin silloin kun tieteessä tapahtuu jotain merkittävää. Eikä silloinkaan kovin isoin kirjaimin, kukaan ei tiedä kuka on kehittänyt mitäkin, mutta kaikki tietävät kuka on Kim Kardashian.
Oletko se sama tiedehullu, joka kirjoitteli muihin lankoihin että tieteellisiä asioita ajattelevilla ihmisillä on mielenterveyden ongelmia? Onko meillä uusi palstahullu?
Jaahas, sieltä tuli nopeasti diagnoosi mielenterveysongelmista, kun kehtasin kyseenalaistaa jalustalle nostetut Tiedemiehet.
Kuule, ei maailma toimi niin että jokin mystinen voima nostaa ansiokkaat ihmiset julkisuuteen. Lapsellinen ajatus. Tiedemiehiä ja keksijöitä on tuhansia ja taas tuhansia. Ne jotka pääsevät esiin, ovat tyrkyttäneet itseään joka suuntaan väsymättä ja ystävystyneet oikeiden ihmisten kanssa. Kunnon julkkistyrkkyjä siis. Ja kehityksen suunta määräytyy sen perusteella. Tutustu hieman historiaan. Samankaltaisia keksintöjä on tehty aina, tyrkky saa omansa läpi ja muut katoavat.
Tulee pää kipeäksi kun joudut lukemaan uusia ajatuksia? Ei hätää, alat vain huutaa "olet hullu, hullu!!!" Sitten helpottaa :)
Missä ihmeessä sinä törmäät näihin huippukuuluisiin tiedemiehiin? Niitä nimiähän vilahtaa vain ohimenevissä sivu-uutisissa silloin tällöin kun jotain merkittävää tapahtuu, siinä kaikki. Kukaan ei muista niitä nimiä ulkoa. Mistä sinä oikein puhut? Jostain historiallisista henkilöistä kuten Albert Einstein, niinkö?
Eipäpaljonmuitamietitä kirjoitti:
Syitä naisen lemppaamiseen:
Haiseva pil-.
Tämä on tosi ikävää ja suht yleistä nykyään, ja sitten ihmetellään kun kukaan ei halua sitä nuolla. Hygieniasta huolehtiminen on monella naisellakin hukassa, mistä lie johtuu.
Aikuinen ihminen käy kerran päivässä suihkussa, ja alapää on molempien syytä huuhtaista ennen sessioita. Miellyttävät tuoksut kuuluu luonnollisesti asiaan, mutta hajut eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähnyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli firman pikkujoulut vuonna 2008. Noihin aikoihin yritin seurustella erään hankalan akan kanssa, jolla oli semmoinen punaiseksi värjätty kananpersetukka. Ite olin 37 vee ja akka kävi lähempänä viittä kuin neljää kymmentä. Ennen pikkujouluja oli sovittu, että hän lähtee seuralaiseksi sinne, mutta sitten hän aloitti kuurupiilon, missä akasta ei kuulunut eikä näkynyt mitään. Se oli sen tyyli, että ihan yhtäkkiä, ilman mitään syytä se hävisi, eikä häntä tavoittanut mistään. Ei ollu kotona, ei vastannut soittoihin ja tekstareihin. Ja mitään ei koskaan selittänyt, kun jotain syytä kysyi oikuttelulle. Päivää ennen lähtöä hän sitten ilmestyi ja alkoi urputtamaan mun viesteistä, että olin häneltä tyhmiä kysellyt. Itse käyttäytyi kuin idiootti ja sitten minä olin siinä se tyhmä, kun yritin ottaa hänen mielenailahteluista selvää. Oli siinä niin naama nyrpeänä.
Noo... me sitten lähdettiin sinne pikkujouluihin ja akka oli menomatkalla jotenkin vaisu ja outo. Paikan päällä sitten oltiin, niin pöydässä akka alkoi supisevalla äänellä nimittelemään minua. Oivalsin heti, että akka lähti pikkujouluihin ainoastaan tunnelmaa pilaamaan. Otin siinä sellaisen viilipytyn asenteen, käännyin katsomaan häntä silmiin ja sanoin hänelle rauhalliseen äänensävyyn: - Jos ei sulla ole ole mitään järkevää sanottavaa ja tulit tänne vain pilaamaan hyvää tunnelmaa, niin ole hyvä ja poistu. Ja toisekseen, niin eiköhän tämä meidän juttu ollut nyt tässä. Hoidin tilanteen silleen fiksusti, enkä lähtenyt siihen, mitä hän kovasti yritti, eli saada mut hermostumaan ja nolaamaan itseni kaikkien nähden.
Akka siinä sitten aloitti sen tyylilleen ominaisen naputuksen: - Oi, voi kuinka ihanaa. Nämä olivatkin oikein hienot pikkujoulut. Nousi ylös ja lähti nenä pystyssä narikan suuntaan. Otti takkinsa ja lähti menemään.
Jäin viettämään pikkujouluja, enkä uhrannut koko illan aikana ajatustakaan hänelle.
Siinä oli kyllä yksi hulluimpia naisia, joihin olen elämäni aikana törmännyt.Alapeukuttajan mielestä olisi varmaan pitänyt jatkaa suhdetta mielisairaan akan kanssa omaksi vahingokseen.
Tällä palstalla ei saa mitenkään alentaa naissukupuolta, jo pelkkä "hullu nainen" saa aikaan alapeukkua vaikka kyse olisikin ihan oikeasti hullusta naisesta. Palstan naisasianaiset ottaa nämä asiat todella vakavasti.
Ilmiö on kyllä tullut tutuksi. Juuri niinhän se menee, että ei saa naista sanoa hulluksi, vaikka se olisi miten pahasti päästään sekaisin. Mutta nainen saa sanoa miestä vaikka miksi, vaikkei siihen olisi mitään syytä. Yleensäkin niin, että vika ei voi olla ikinä naisessa. Vika on aina miehessä, siinäkin tapauksessa kun se vika on ollut naisessa. Kun nainen käyttäytyy kusipäisesti ja pettää, niin syy kaivetaan kunnollisesta miehestä. Mutta kun mies sikailee ja pettää, niin turha selitellä. Se kun on olevinaan jotenkin eri asia. ☺Kaksinaismoralismi on saanut hirveät mittasuhteet.
Se naisen logiikka.Ja tämäkin totuuden puhuminen kerää taas sata alapeukutusta minuutissa.
Näin naisena voin kokemuksella sanoa, että näitä pettäjiä ja hupsuja löytyy sekä miehistä että naisista. Pettäminen voi johtua ihan vain addiktista tai kaksisuuntainenmielialahäiriö tms. Exällä oli jokin outous kun petti ja valehteli vaikka itse olin suora,läpinäkyvä sekä rehellinen. Salasi ja suunnitteli tarkkaan maksullisissa juoksunsa yms. Paljastui myös ,että oli miestenkin perään, vaikka hain heterosuhdetta. Vaikka kärysi rysän päältä niin ei myöntänyt. Raivosi vain minulle. Itselleen hänen olisi pitänyt suuttua ja tutkia itseään. Miksi hän on tuollainen luonteeltaan, eikö hän arvosta ja kunnioita toisen rajoja, älyä, tunteita. Aivan uskomaton tyyppi. Muistutan näitä siis löytyy sekä miehistä että naisista. Olen nähnyt lähipiirissä, kokenut itse pari tällaista. Kaikki lähtee siitä oletko toiselle suhteessa inhimillinen aidosti mutta jos päässä falskaa niin ei hän sitä itse" tajua". Sairaudentunto puuttuu mutta läheiset ja varsinkin seukkakumppanit sen huomaa pahoinvoivana olona olla suhteessa tällaisen sairaudentunnottoman kanssa.
Olen lievästi autistinen ja vaikka samalla koen itseni hyvin herkäksi ja empaattiseksi, niin silti moni "sosiaalinen" juttu on minulle haastavaa ja tämä on koitunut parisuhteissa ongelmaksi. En nyt tietenkään vieraissa ole juossut tai mitään tuollaista, ne nyt tajuan vääräksi siinä missä muutkin. Mutta sen ymmärtäminen, mitä ja milloin on soveliasta tehdä toiselle on vaikeaa. Minulta puuttuu joku luonnollinen kyky tulkita ihmisiä ja ajattelen kaiken jotenkin analyyttisesti, kuin joku robotti ja siinä meneekin sitten usein pieleen, kun ei laskutoimitukset menneetkään ihan putkeen. Tämän vuoksi minua on varmaan usein luultu joksikin pohjimmiltaan pahaksi ihmiseksi ja se ei tunnu mukavalta.
Samaa vikaa itsessä. On se vaikea tehdä mitään, koska lähes jokaista asiaa moititaan, eikä kerrota mitä halutaan. Tästä syystä luovuttanut vuosikymmen sitten. Alussa väitetään niin täydelliseksi kumppaniksi ja ihmetellään "Missä olet ollu kaikki nämä vuodet? Olet täydellinen minulle." Ja silti jätetään ilman mitään syytä vaikka edellisinä sanoina on vannonut ikuista rakkautta. Ei vain ymmärrä naisia, itsessä jotain vikaa ja pahasti ilmeisesti. Harmi ettei kukaan kerro mitä. Joten parempi että jättää kaikki naiset rauhaan ja on lopun elämää yksin. Ei ihme että syntyvyys laskussa, koska mikään ei kelpaa ja maailma kaatuu ilman selityksiä.
Tämä voisi olla minun kirjoittamani. Alussa olen ihan huippu, mutta sitten jossain vaiheessa häivytään ilman mitään kunnollista selitystä. Olen jo jonkin aikaa monin tavoin yrittänyt selvittää, mikä mahtaa olla se asia joka minusta sitten pidemmän päälle puuttuu. Se asia, jonka vuoksi naiset ovat valmiita muiden miesten kanssa taistelemaan vaikka alkoholismia, väkivaltaa ja pettämistä vastaan, mutta minun kanssani ei haluta yrittää vaikka mitään tuollaista ei ole. Mikä se on? Mikä helvetti se on?
Nainen ei vaan tunne sinua kohtaan niin syvästi kuin väittää. Paheiden puute, arkuus, kykenemättömyys tulkita naisen elekieltä on ehkä vähän creepyä. Ne väkivaltaiset juoppolallit ilmaisee tunteensa, ottaa naisen silloin kuin heitä haluttaa ja nainen saa tuntea itsensä halutuksi. On ihanaa tunteiden vuoristorataa, joka on naiselle herkkua. Lisäksi miehellä on se hoivattava heikkouskin. Naiset janoaa tunteita, niin hyviä kuin huonojakin ja niitä eivät saa jonkun rauhallisen ja tasaisen miehen kanssa niin paljon kuin haluaisivat.
En minä arka kyllä ole ja elekielikin on hallussa. Ei minussa mitään creepyä ole. Mutta ilmeisesti en sitten järjestä tarpeeksi draamaa, tykkään enemmänkin että asiat ovat tasapainossa ja voi olla rennosti. Jostain muistan nyt lukeneenikin, että joidenkin aivot voivat kehittyä sellaisiksi että ne janoavat jatkuvaa tunneräiskettä ja aivot eivät ilmeisesti tee eroa että onko se kuohu positiivista vai negatiivista, kunhan räiskyy. Ja yleensähän se on nimenomaan se negatiivinen joka räiskyy. Ja sitten pyydellään anteeksi ja ostetaan kukkia ja hoetaan että rakastan rakastan ja kierros alkaa taas alusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol
Vierailija kirjoitti:
Daniel Radcliffe
Steven Spielberg
Justin Timberlake
Tim Tebow
Henry Winkler
Keira Knightley
Jamie Oliver
Alexander Graham Bell.
Pierre Curie
Jacques Dubochet
Michael Faraday
Galileo Galilei
James Clerk Maxwell
John Robert Horner
Albert Einstein ei välittänyt julkisuudesta eikä sitä olisi halunnut, maailma vain halusi tietää kenen ihmisen keksintö satoja tuhansia japanilaisia teurastanut keksintö oli. Lähes kaikki tallennus mediamme c-kaseteista kovalevyihin on yhden japanilaisen keksintöjä, mutta hänen nimeään ei kovin moni tiedä, koska ei ole niin jännittäviä keksintöjä vaikka helpottaa miljardien ihmisten elämää hänen keksinnöt. Kirjaimellisesti "ruudin keksijät" halutaan tietää, mutta keksit jonkun maatalous koneen niin ketään ei kiinnosta.
Niin, siis kyllähän historiaa muuttanneet tiedemiehet nousevat historiankirjoihin ja ihan syystäkin. Se tapahtuu heidän ansioidensa kautta, ei siksi että he itseään tyrkyttäisivät julkisuuteen. Paljon järkevämpi tiedemiehiä olisi kyllä palvoa, kuin näitä varsinaisia julkimoita jotka ovat kuuluisia siitä että ovat kuuluisia.
Lopetin tapailun miehen huonojen ajoituksien ja moukkamaisuuden takia.
Miehellä oli siis tapana aina hyvin avoimesti kuolata muita naisia. Esimerkiksi monta kertaa, kun olimme luonani viettämässä romanttista leffailtaa, alkoi out of nowhere leffassa näkyvien naisten yltiöpäinen kehuminen. Eikä siinä periaatteessa mitään, tottakai maailmassa on kauniita ihmisiä ja haaveillakin saa, mutta onko se pakko tehdä kesken yhteisen ajan? Miehen Instagram ja muu somekäyttäytyminen oli myös jotenkin hämärää.
Alkuun ajattelin, että katson tuota läpi sormien, mutta siinä vaiheessa kun hän alkoi arvostelemaan minun ulkonäköäni ja ehdottelemaan, millaiset hiukset jne.minun pitäisi hankkia, loppui leikki siihen. Huomasin itsessäni, että voin tosi huonosti ja yhteinen aika aiheutti enemmän pahaa mieltä kuin onnellisuuden tunteita.