Millä perusteella pelaaminen aikuisella miehellä on lapsellista?
Nimen
omaan konsolipelaaminen. Miksi pelaaminen on ainoa harrastus jota haukutaan lapselliseksi? Naisten harrastukset kuten tuikkukiöpojen vaihtelu, somettaminen ja hömppäsarjojen katselu ei ole yhtään turhaa ja lapsellista?
Kommentit (130)
Pelimiäs kirjoitti:
Ei se pelaaminen sinänsä ole lapsellista. Monia (naisia) vaan harmittaa, kun miehet käyttävät siihen aivan järjettömän paljon aikaa. Jos on parisuhteessa, ei kuulosta oikein järkevältä pelata 4-8 tuntia JOKA päivä. Jos miehet osaisivat rajoittaa pelaamisenhimoaan ja elää muutakin elämää, kaikilla olisi kivempaa. Myös heillä itsellään. Pelaaminen on hieno juttu ja tarjoaa mahdollisuuksia myös mukavaan yhdessäoloon, mutta liiallisena se, kuten kaikki muutkin harrastukset, ei ole enää mukavaa muille. Ja tuskin pelaajalle itselleenkään pitkällä tähtäimellä.
Kuka nainen tekee lapsia miehen kanssa, joka pelaa noin paljon? Ei kukaan.
T. N33 joka pelaa konsolipelejä silloin tällöin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei mahda jeppe paljon pelatessaan sotkea...
Minun (ex) Jeppeni osasi kyllä pelata ja syödä ihan olan takaa. Pöytä täynnä papereita, kaljapulloja ja sipsipusseja. Nälkä? Kävi nopeasti keittiössä tekemässä jotain, jättäen järkyttävän kasan roskaa jälkeensä. Ja lautaset tietenkin jätti pöydälleen.
Jeppe on ollut ilmeisen varakas, koska pulloissa myytäävä olut on tänä päivänä erikoisolutta.
Pullokaljaa ei ole myyty vuosikausiin. Vai puhutko jostain vuoden -95 18-vuotiaasta bensalenkkaripoikkiksestasi?
No ainakin niissä kaupoissa, joissa minä käyn ,on hyllymetreittäin olutta pulloissa.-ohis
Niin on , erikoisoluita jotka maksavat 3 eurosta ylöspäin per pullo.
Vain varakas mies voi juoda näitä niin paljon että niitä on kämppä puolillaan.
Normaali kaljanjuoja ostaa ihan sitä 0.90 senttiä maksavaa koffia tölkissä.
Kukaan ei kait ole ottanut kantaa siihen onko kyseessä oleva pelaajamies "normaali kaljanjuoja" vai ei. Itse juon pääosin erikoisoluita, mutta toki välillä ostan ihan halpoja tölkkioluitakin. Tölkkejä suosin lähinnä siitä syystä että niitä on helpompi kantaa kotiin päkissä. Jos ostan vain pari, ostan mieluiten pulloolutta.
Pelejä pidetään lapsille ominaisena vain sen takia, että aikoinaan milleniaalit yms. kasvoivat nintsikoidensa parissa. Oltiin natiaisia myös silloin kun tietokoneet alkoivat yleistyä. No, me satutaan nyt olemaan pari-kolmekymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Pelimiäs kirjoitti:
Ei se pelaaminen sinänsä ole lapsellista. Monia (naisia) vaan harmittaa, kun miehet käyttävät siihen aivan järjettömän paljon aikaa. Jos on parisuhteessa, ei kuulosta oikein järkevältä pelata 4-8 tuntia JOKA päivä. Jos miehet osaisivat rajoittaa pelaamisenhimoaan ja elää muutakin elämää, kaikilla olisi kivempaa. Myös heillä itsellään. Pelaaminen on hieno juttu ja tarjoaa mahdollisuuksia myös mukavaan yhdessäoloon, mutta liiallisena se, kuten kaikki muutkin harrastukset, ei ole enää mukavaa muille. Ja tuskin pelaajalle itselleenkään pitkällä tähtäimellä.
Jos aikuisella miehellä on aikaa pelata joka päivä 4-8h, niin ongelmat on syvemmällä kuin mahdollisessa lapsellisuudessa. Mä ainakin olen 8h päivässä töissä. Tai oikeastaan 9h, kun ottaa työmatkat huomioon. Siihen päälle ruokakauppa, joinain päivinä sali tai kodin siivous. Sitten pitää vielä valmistaa se ruoka, syödä se ja sitten ollaankin jo pitkällä illassa. Hirveän myöhään ei viitsi valvoa, koska aamulla on taas töitä.
Jos normaalissa arjessa jää edes hetki olla puolison kanssa, vaihtaa kuulumiset tai katsoa yhdessä joku sarjan jakso, niin kiva. Usein siitäkin ajasta osan vie vauva-palstailut, somekirjoittelut ja ties mitkä keinot yrittää vähän rentoutua. Jos toisella on aikaa vetää 8h pelimaraton, upputua johonkin fantasiamaailmaan tekemään taikoja kuulokkeet päässä, niin kyllä mä kysyisin että mitä jos vaikka menisit ja pesisit ennemmin ton meidän vessan.
Kaikkien on pakko hankkia lapsia, 30min työmatka ja paskoa vessansa likaiseksi? Miksi et hankkinut elämää jossa sinulla on 4h päivässä vapaa-aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Peliaika on lapsilta, vaimolta ja kotitöiltä pois. Siksi kehittymättömän ihmisen toimintaa.
Toisin kuin naisten sometus, hömppäviihde ja tuikkukippojen siirtely.
Vierailija kirjoitti:
Peliaika on lapsilta, vaimolta ja kotitöiltä pois. Siksi kehittymättömän ihmisen toimintaa.
Siellä taas joku paskavaippakuplassaan elävä marttyriäityli jankuttamassa.
Nyt puhuttiin pelaavista miehistä, ei lapsiperheen naimisissa elävistä isimiehistä.
Et ymmärrä eroa? Enpä ihmettelekään.
Montako tuntia olet tänään maannut palstalla ja mitä olet itse tänään tehnyt kodin , lasten ja puolisosi hyväksi?
Saahan sitä totta kai pelata, mutta kyllä itse naisena koen sen aika lapsellisena, varsinkin jos pelaamiseen käyttää paljon aikaa. Mutta tiedän myös monia naisia, joita pelaaminen ei haittaa yhtään, eli ihan makuasia.
Jos mies on muuten tosi kiva, en pelaamisen takia lopettaisi tapailua, mutta viehättävää se ei miehestä tee :D Mutta muilla ominaisuuksilla voi tietysti kompensoida. Pelaaminen menee itsellä samaan sarjaan kun jos mies ostelee jotain Haribon karkkeja ja syö vaan mikropizzaa, eli lapsellinen maku ruuassa. Tulee mieleen joku teini, eikä vakavasti otettava mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhuttiin pelaavista miehistä, ei lapsiperheen naimisissa elävistä isimiehistä.
Montako tuntia olet tänään maannut palstalla ja mitä olet itse tänään tehnyt kodin , lasten ja puolisosi hyväksi?
Ihan yhtälailla pelaaminen saa kuulua lapsiperheen isämiehelle.
Koska PC master race. Konsolit ovat lapsille. Konsolia näpertävä mies on vastenmielinen, mutta onneksi hän voi muuttua välittömästi seksikkääksi olennoksi, kun hän hankkii vesijäähyllä varustellun myllyn. Ja muistisääntönä: jätä amd kauppaan.
t:nainen
Vierailija kirjoitti:
Pelimiäs kirjoitti:
Jos aikuisella miehellä on aikaa pelata joka päivä 4-8h, niin ongelmat on syvemmällä kuin mahdollisessa lapsellisuudessa. Mä ainakin olen 8h päivässä töissä. Tai oikeastaan 9h, kun ottaa työmatkat huomioon. Siihen päälle ruokakauppa, joinain päivinä sali tai kodin siivous. Sitten pitää vielä valmistaa se ruoka, syödä se ja sitten ollaankin jo pitkällä illassa. Hirveän myöhään ei viitsi valvoa, koska aamulla on taas töitä.
Mulla on työmatka 10min kävellen ja iso ruokakauppa matkan varrella. Sieltä tiskistä jotain safkaa, kotiin ja laitteet päälle. Odotellessa sapuskat lautaselle. Valintakysymyksiä
- ei lainaamasi
Vierailija kirjoitti:
Pelimiäs kirjoitti:
8 tuntia joka päivä pelaava ihminen on yhtä harvinainen yksisarvinen paitsi kaltaisiesi miesvihafantasioissa.
Tunnen useitakin jotka pelaavat yli 8 tuntia päivässä. Yksisarvisia en ole nähnyt yhtään. Sinänsä näistä pelaajista kaikki ovat ihan mukavia, että en tiedä miksi heidän olemassaolonsa olisi miesvihafantasia? Miehenikin kuului tuohon joukkoon ennen kun tapasimme ja hän oli vielä työtön, ja nämä muut tuntemani siis ovat hänen kavereitaan. Mieheni ei itse nykyään enää ehdi pelailla kun aika harvoin kun on töissä. Jos hän edelleen pelaisi 8 tuntia päivässä niin tuskin olisimme enää yhdessä, eihän siinä olisi parisuhteelle aikaa. Nämä miehen kaverit keillä tuo yli 8 tuntia onnistuu, ovat siis pääosin työttömiä sinkkuja, tai vähintään sinkkuja.
Koska pelaamisen hyödyt kumoutuu kun pelaamisesta tulee riippuvuus. Ne hyödytkin on vähän niin ja näin.
Jos minä katson tv:ta, teen useimmiten samaan aikaan jotain muuta. Pystyn myös kommunikoimaan eikä ajantajuni katoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei mahda jeppe paljon pelatessaan sotkea...
Minun (ex) Jeppeni osasi kyllä pelata ja syödä ihan olan takaa. Pöytä täynnä papereita, kaljapulloja ja sipsipusseja. Nälkä? Kävi nopeasti keittiössä tekemässä jotain, jättäen järkyttävän kasan roskaa jälkeensä. Ja lautaset tietenkin jätti pöydälleen.
Jeppe on ollut ilmeisen varakas, koska pulloissa myytäävä olut on tänä päivänä erikoisolutta.
Pullokaljaa ei ole myyty vuosikausiin. Vai puhutko jostain vuoden -95 18-vuotiaasta bensalenkkaripoikkiksestasi?
No ainakin niissä kaupoissa, joissa minä käyn ,on hyllymetreittäin olutta pulloissa.-ohis
Niin on , erikoisoluita jotka maksavat 3 eurosta ylöspäin per pullo.
Vain varakas mies voi juoda näitä niin paljon että niitä on kämppä puolillaan.
Normaali kaljanjuoja ostaa ihan sitä 0.90 senttiä maksavaa koffia tölkissä.
Olisit kouluttautunut ja tehnyt uraa pelaamisen sijaan, niin olisi varaa juoda tasan mitä olutta haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin puhut pelaavista sinkkumiehistä ja sitten kysyt että mitä olet tehnyt kodin , lasten ja puolison hyväksi. Olet melko paska trolli. Sytytän tuikkukupin muistollesi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimiäs kirjoitti:
Mulla on työmatka 10min kävellen ja iso ruokakauppa matkan varrella. Sieltä tiskistä jotain safkaa, kotiin ja laitteet päälle. Odotellessa sapuskat lautaselle. Valintakysymyksiä
- ei lainaamasi
Köyhää on elämä nykyisin.
N49
Vierailija kirjoitti:
Koska PC master race. Konsolit ovat lapsille. Konsolia näpertävä mies on vastenmielinen, mutta onneksi hän voi muuttua välittömästi seksikkääksi olennoksi, kun hän hankkii vesijäähyllä varustellun myllyn. Ja muistisääntönä: jätä amd kauppaan.
t:nainen
Niinpä, Intel ja GeForce se olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Koska pelaamisen hyödyt kumoutuu kun pelaamisesta tulee riippuvuus. Ne hyödytkin on vähän niin ja näin.
Jos minä katson tv:ta, teen useimmiten samaan aikaan jotain muuta. Pystyn myös kommunikoimaan eikä ajantajuni katoa.
Miksi miehen pitää pystyä tekemään jotain muuta samaan aikaan tai kommunikoimaan sinun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimiäs kirjoitti:
- ei lainaamasi
Köyhää on elämä nykyisin.
N49
Köyhempää se oli aiemmin, kun piti itse väsätä myös viikolla rahan takia. Nyt voi viikolla tarttua valmiiseen ja viikonloppuna kokata itse jotain parempaa. Tuo on varmaan hinta-laatusuhteeltaan eniten elämänlaatua nostava palvelu