Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sammuttaa matkakuume, kun rahat finitossa?

Vierailija
09.10.2018 |

Selailen kuitenkin kaikkia lähtöjä..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun otat vipin ja lähdet.

Näin pilaa moni elämänsä eli mikset sinäkin.

Vierailija
2/9 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fillarilla vieraampaan lähikuntaan --AVOT!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kuinka 80-luvulla meillä oli tapana mieheni kanssa viettää keväisin ja syksyisin viikon loma ulkomailla. Silloin monet ihmettelivät, että taasko (sic) te menette. No mentiin, kun oltiin aina säästetty siihen rahat etukäteen.

Nykyisin, jos menee jonnekin perinteiselle seuramatkalle, osasta matkakumppaneista näkee jo päälle, että oikeasti ei ole varaa matkustaa. Kitistään esim. vesipullon hinnasta. Mutta kumma kyllä, alkoholiin tällä porukalla tuntuu olevan varaa.

Lainarahalla/pikavipeillä siis matkustavat monet. Mikset Sinäkin? Sitten voit tänne palstalle tulla valittamaan, kuinka rahat ei riitä/ulosotto/perintä kolkuttaa jne.

Minä kysyn: onko se loppujen lopuksi sen arvoista, jos siihen ei kerta kaikkiaan ole varaa?

Vierailija
4/9 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä nyt mitään pikavippailua tarkoittanut, vaan lähinnä mielikuvamatkailua, googlailua, matkablogeja..

Vierailija
5/9 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mihinkään sammu. Pitää vain olla kärsivällinen. Minullakin on listalla ties miten monta kohdetta, joihin olen halunnut mennä jo vuosikymmeniä. Tuskaa helpottaa luja usko siihen, että vielä minä ehdin haaveeni toteuttaa.

Vierailija
6/9 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä nyt mitään pikavippailua tarkoittanut, vaan lähinnä mielikuvamatkailua, googlailua, matkablogeja..

Google Street view 🙂

Vierailija
7/9 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä! Mulla on pieni palkka, silti matkustelen jatkuvasti. Seuraan matkojen hintoja usealta sivulta päivittäin. Muutin kauemmas keskustasta, pyöräilen ja dyykkaan. Jaksan tätä koska pääsen kolmen neljän kuukauden välein muualle.

Vierailija
8/9 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusta johonkin lähelle ja tutustu mielenkiintoisiin suomalaisiin kaupunkeihin. Ota eväät ja juotavaa mukaan, niin ei mene rahaa ruokaan. Niin minä tein pitkän sairauslomani aikana, kun en voinut lähteä ulkomaille. Menin bussilla johonkin kiinnostaaan kohteeseen "retkelle". Kiertelin vieraita kaupunginosia ja kävin Museokortin avulla "ilmaiseksi" museoissa. Hauskaa oli! Joskus yksin ja joskus jonkun toisen kanssa.

Vierailija
9/9 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä! Sitä paitsi matka tuntuu hauskemmalta kun sitä on odottanut. Aika vähällä selviää jos ei tuhlaa baareihin ym. Odotellessa voit opetella kohdemaan kielen alkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme