Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Oletko koskaan epÀillyt jonkun olevan kateellinen sinulle?

Vierailija
09.10.2018 |

🍎

Oletko koskaan epÀillyt jonkun olevan kateellinen sinulle?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Entinen esimieheni, kun kuuli, ettÀ olin saanut isopalkkaisten työn ulkomailta

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En, mutta minulle kateelliset henkilöt ovat kertoneet itse suoraan olevansa. Aina yhtĂ€ yllĂ€ttĂ€vÀÀ, sillĂ€ joka kerta olen itse myös kadehtinut kyseistĂ€ minulle kateellista ihmistĂ€.

Vierailija
4/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onhan nuo monetkin nÀÀntyneet perheenÀidit, monta lasta helmoissa roikkumassa.

Me ei haluttu sellaista karusellia, elellÀÀn huoletonta elÀmÀÀ kaksin.

M54 N51

Vierailija
5/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen esimieheni, kun kuuli, ettÀ olin saanut isopalkkaisten työn ulkomailta

Huomattavasti inhimillisempÀÀ tuossa tilanteessa on ollakin kateellinen kuin ettÀ ei olisi. Ihmisille on vaan niin vaikeaa jopa anonyyminÀ myöntÀÀ kateuden olemassaolo, etenkÀÀn jos se liittyy omiin kateuden tunteisiin. Ego ei kestÀ.

Vierailija
6/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta minulle kateelliset henkilöt ovat kertoneet itse suoraan olevansa. Aina yhtĂ€ yllĂ€ttĂ€vÀÀ, sillĂ€ joka kerta olen itse myös kadehtinut kyseistĂ€ minulle kateellista ihmistĂ€.

Eikö sinun kateellisena pitÀisi nimenomaan tiedostaa kateuden olemassaolo? Ainakin tÀllÀ palstalla olen kuullut usein sanottavan, ettÀ kateellinen uskoo muidenkin olevan kateellisia.

Vierailija
7/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Y l ö s

Vierailija
8/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Muutaman kerran on sanottu, ettÀ mulla on asiat niin hyvin etten ymmÀrrÀkÀÀn. YmmÀrrÀn kyllÀ.

Vierailija
9/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

U p

Vierailija
10/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole huomannut kateutta. Joskus olen miettinyt, kadehtiiko kukaan, koska elĂ€mĂ€ssĂ€mme on joitakin ’hienoja’ asioita joihin tuttavapiirissĂ€mme kaikilla ei ole mahdollisuutta. Mutta en ole mitÀÀn huomannut. HyvĂ€ niin.

Vierailija
11/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Huomaa ettÀ tÀmÀ aihe on tabu, kun tulee niin vÀhÀn kommentteja.

Vierailija
12/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En. EikÀ kiinnostaisi vaikka joku olisikin niin typerÀ, ettÀ kadehtisi ketÀÀn.

Vierailija
13/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En epÀile mitÀÀn, tunnen ja tiedÀn nÀmÀ kateelliset tyypit. SelkÀni takana leuat loksuu ja paskapuhetta riittÀÀ. Koska niiltÀ puuttuu yksityiskohtia ja faktaa tietoa, ne keksii omiaan. En anna tÀmÀn hÀiritÀ mielenrauhaani.

"Koirat haukkuu ja karaavaani kulkee!"

Vierailija
14/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. EikÀ kiinnostaisi vaikka joku olisikin niin typerÀ, ettÀ kadehtisi ketÀÀn.

Miksi mikÀÀn tunne olisi toista tunnetta typerÀmpi?

Vierailija
15/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tottakai, olenhan kaunis.

Vierailija
16/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En luule, vaan tiedÀn, ettÀ moni mies on minulle katellinen nÀhdessÀÀn minut kÀvelyllÀ puolisoni kanssa. :)

Vierailija
17/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaikka kuin usein ja ihmiset on myös suoraan sanonu olevansa kateellisia.

Vierailija
18/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joo, yksi tuttava. Ei ikinĂ€ sanonut sitĂ€ ÀÀneen, mutta alko yhtĂ€kkiĂ€ matkimaan (luoja ettĂ€ tuntuu typerĂ€ltĂ€ kĂ€yttÀÀ tĂ€tĂ€ sanaa aikuisena) pukeutumistyyliĂ€ni, puhetapaani ja jopa kiinnostuksenkohteitani. HĂ€n vihasi tilastotieteitĂ€ mutta yhtĂ€kkiĂ€ hĂ€n olikin niiiin kiinnostunut koska minĂ€ olen sillĂ€ alalla. 

Oudointa on se ettĂ€ hĂ€n on oikeasti ihan OK tyyppi omana itsenÀÀn. 

Vierailija
19/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En. KÀytÀn ihan uskomattoman olemattoman mitÀttömÀn vÀhÀn aikaa sen miettimiseen, mitÀ muut minusta ajattelevat. Ja siis tÀssÀ ei nyt oikeasti ollut mitÀÀn asennetta mukana - olen vain huomannut, ettÀ muiden ihmisten ajatukset noin ylipÀÀnsÀ kiinnostavat minua aivan todella vÀhÀn, mikÀli ne eivÀt kosketa jotakin tiettyÀ ilmiötÀ, josta olen itsekin kiinnostunut. EpÀilenkin, ettÀ olen lievÀ assi tms.

EnkÀ kyllÀ keksi, mistÀ kukaan edes olisi mulle kateellinen. No money, looks or status.

Vierailija
20/30 |
09.10.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. KÀytÀn ihan uskomattoman olemattoman mitÀttömÀn vÀhÀn aikaa sen miettimiseen, mitÀ muut minusta ajattelevat. Ja siis tÀssÀ ei nyt oikeasti ollut mitÀÀn asennetta mukana - olen vain huomannut, ettÀ muiden ihmisten ajatukset noin ylipÀÀnsÀ kiinnostavat minua aivan todella vÀhÀn, mikÀli ne eivÀt kosketa jotakin tiettyÀ ilmiötÀ, josta olen itsekin kiinnostunut. EpÀilenkin, ettÀ olen lievÀ assi tms.

EnkÀ kyllÀ keksi, mistÀ kukaan edes olisi mulle kateellinen. No money, looks or status.

Olisi mielenkiintoista tavata sinunlainen livenÀ.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi seitsemÀn kuusi