Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten hyvä parisuhde mutta tyttis ei ole ulkoisesti ihan tyyppiäni

Vierailija
09.10.2018 |

Rakastan tyttöystävääni ja hän on upea ihminen kaikin puolin. Hän ei vain ole ulkonäöllisesti tyyppiäni, olen saanut itseni monesti kiinni katselemassa muita naisia. Mielessäni olen surullinen kun näen esim. ison mehevän pepun toisella naisella ja omallani ei sellaista ole. :( Tämä on vain yksi esimerkki.

Muuten rakastan häntä valtavasti, suhde toimii hyvin, seksiä on, olemme onnellisia, samat kiinnostuksen kohteet, huumorintaju jne. Yhdessä 3v.

M31

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ihmiset kuulleet vuorotöistä...

Ei kukaan AV:lla käy töissä. 🤣

Paitsi tietysti niissä kovapalkkaisissa asiantuntijaduuneissa, joita tarvitsee tehdä vain 10 tuntia viikossa ja siitäkin puolet etänä, ja loppu aika meneekin sitten täydellisen puolison sekä fiksujen ja suloisten lasten kanssa maailmalla reissaten ja elämästä nauttien (siinä sivussa vain välillä palstaillen 😉).

Vierailija
42/71 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petän jo häntä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin tietysti puututaan tuohon peppuun jonka sanoin olevan yksi ESIMERKKI.. 🙄Hän on sellainen kotoisan näköinen muutenkin. Itse pidän esim Janni Hussin näköisistä näyttävistä naisista.

Oletko itse komea, pitkä ja lihaksikas kalsarimalli vai mikset valinnut mielestäsi kaunotarta tyttöystäväksesi?

Vierailija
44/71 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja teit aloituksen tästä koska..?

Mietin kannattaako suhdetta jatkaa, vai voinko löytää naisen joka on muuten yhtä mukava mutta myös ulkoisesti tyyppiäni.

Lakkaa provoamasta ei kukaan sano tyttis

Vierailija
45/71 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi tietysti niissä kovapalkkaisissa asiantuntijaduuneissa, joita tarvitsee tehdä vain 10 tuntia viikossa ja siitäkin puolet etänä, ja loppu aika meneekin sitten täydellisen puolison sekä fiksujen ja suloisten lasten kanssa maailmalla reissaten ja elämästä nauttien (siinä sivussa vain välillä palstaillen 😉).

:P Kummasti mun etä-10h tuntuu kuitenkin vievän täyspäivätyön verran läsnäolopaahtamista jossain muualla kuin kotona...

Vierailija
46/71 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota oppisi Minkkikseltä. Kyllä. Se. Siitä. Kun. Löytyy. Täydellinen. Peppu.

Vierailija
47/71 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:P Kummasti mun etä-10h tuntuu kuitenkin vievän täyspäivätyön verran läsnäolopaahtamista jossain muualla kuin kotona...

Ja joku vielä alatykkäsi sitä, että kokoaikatyössä...! Mitä puudeleita täällä palstalla...

Vierailija
48/71 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin kannattaako suhdetta jatkaa, vai voinko löytää naisen joka on muuten yhtä mukava mutta myös ulkoisesti tyyppiäni.

Pitääkö tuo "ulkoisesti samaa tyyppiä" ymmärtää niin, että sinulla on iso perse ja haluaisit rinnallesi isoperseisen naisen. Onnea etsintään?

49/71 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas se sama "pitääkö miehen tyytyä" -miesasiajankuttaja. Aina vaan, viikosta toiseen.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
50/71 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa taas.

Vierailija
51/71 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se perse siitä leviää vanhemmuuten, joten kaikki kunnossa sitä odotellessa😁

Vierailija
52/71 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Tää on taas se sama "pitääkö miehen tyytyä" -miesasiajankuttaja. Aina vaan, viikosta toiseen.

Tää on taas se sama "miesasijankuttaja" -ja muun paskan jankuttaja. Aina vaan, viikosta toiseen.

Vierailija
53/71 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sun "tyttis" niin eroaisin mielelläni jos tietäisin ettet pidä ulkonäöstäni. Miksi pidät toisen ihmisen suhteessa ja annat hänen elää valheessa että mukamas rakastat häntä. Päästä nainen irti että hän saa löytää sen oikeasti rakastavan ja ihanan miehen eikä haaskaa aikaansa noin keskenkasvuiseen urpoon jolle pyöreä iso ahteri on sen pääasia.

Vierailija
54/71 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naisesi on hoikka, joten hänen ei tarvi puolta tuntia pidempään sinkkuilla jos eroatte.

Niitä läskejä leveäpeppuisia löytyy joka poikasta kun ei kelpaa kenellekkään, eli löydät heti itsellesi sopivan.

Win win tilanne..eroa vaan..

Vierailija
55/71 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen riippuvainen av.lla provoilusta.

Ei mulla ole muutakaan tekemistä.

Olen yksinäinen rassukka.

On kiva edes kuvitella että on tyttöystävä.

Vierailija
56/71 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule ap, ei ne peput aina samanlaisina pysy. Saattaa harmittaa, kun vaihdat hyvästä tyttiksestä sellaiseen pepputyttikseen ja muutaman vuoden päästä huomaatkin, että peppu onkin mystisesti muuttanut muotoaan...pinnalliset asiat eivät useinkaan ole pysyviä.

Vierailija
57/71 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät varmaan itsekin, että jos olit oikeasti valmis päättämään suhteen vain tuollaisten ulkonäköseikkojen vuoksi, vaikka kaikki on muuten todella hyvin, et oikeasti "rakasta häntä valtavasti".

Ymmärrät varmaan, että aloitus on surkea provo?

Vierailija
58/71 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa taas.

Älä muuta sano!

Vierailija
59/71 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisen kirjoittama miesvihaprovo

Höpsis!

Miehen kirjoittama.

Yrittää saada naiset raivoamaan.

Vierailija
60/71 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tää taas tää yks provo Vantaalta jolla selkeesti kriisi, kun se on alkanut vanhemmiten pitää itse naisista ja on nainen. Peppu sitä ja peppu tätä. Mee provo oikeisiin töihin :D Kukaan mies ei kirjoita noin. Mee itse itkemään niiden peppujes perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän