Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhojentanssit? Millaisia kenkiä tyttärenne ovat käyttäneet?

Vierailija
08.10.2018 |

Onko ollut korkeat korot vai ballerinat vai mitkä? Minkä väriset (ja minkälaisen mekon kanssa)

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tanssin vanhat 2v sitten ja menin ihan läpällä crocseilla :D Kukaan ei huomannut kun mekko oli sen verran pitkä, ja istuivatkin niin etteivät tippuneet jalasta. Juhlien jälkeen puhuttiin kuinka kauniisti tanssin. Että itse pääsin hyvän tulokseen crocseilla. Kuulostaa epäloogiselta ja jopa uskomattomalta, mutta ovat yllättävän hyvät tanssikengät:D

Vierailija
2/55 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ballerinat laittaa. Vanhan roosan väriset kuten mekkokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tanssipari oli 1992 ainakin tosi kevytkenkäinen.

M44

Vierailija
4/55 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa korkokengät, kannattaa investoida kunnollisiin tanssikenkiin. Muuten ballerinat tai muut matalat kengät. Ja jos on ihan ihan pakko laittaa ne tavalliset korkkarit, niin niillä on parasta sitten harjoitella jo hyvissä ajoin etukäteen sekä kävelyä että tanssimista.

Vierailija
5/55 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mustat pienellä korolla olevat kengät. Korkeita korkoja en suosittele koska eihän ne kengät edes näy mekon alta ja toisekseen mukavampi olla kun jalkoja ei särje. Se on kuitenkin tosi pitkä päivä!

N24

Vierailija
6/55 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennareilla tanssi meidän tyttö. Mekko oli niin pitkä, ettei kengät näkyneet,

Tärkeintä on, että kengät ovat hyvät jalassa. Voi olla korkookin, jos hyvät kengät löytyy.

Vierailija
7/55 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tanssin vanhat maihareissa, kun en löytänyt sopivan kokoisia korkokenkiä :D Kukaan ei huomannut mitään

Vierailija
8/55 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään tietoa tai mielipiteitä asiasta? Tyttäreni pyysi kysymään täältä, kun täällä muutenkin kirjoittelen.

Mulla ei ole ketään kaveria, jolla olisi vanhojentanssit tanssineita tyttöjä. Kavereilleni on tullut poikia tai sitten ovat nuorempia. Omia kenkiäni en muista.

Vierailija
9/55 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani käytti lenkkareita viime vuonna. Suunnilleen puolet käytti lenkkareita ja puolet korkkareita.

Vierailija
10/55 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin päivittää, mutta näemmä kännykkä ei pöivittänytkään sivua.

Kiitos vastauksista. Onneksi niitä oli tullut. Laittakaa vielä lisääkin mielellään!

Ap

Vierailija
11/55 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite tanssin vanhat 2v sitten ja menin ihan läpällä crocseilla :D Kukaan ei huomannut kun mekko oli sen verran pitkä, ja istuivatkin niin etteivät tippuneet jalasta. Juhlien jälkeen puhuttiin kuinka kauniisti tanssin. Että itse pääsin hyvän tulokseen crocseilla. Kuulostaa epäloogiselta ja jopa uskomattomalta, mutta ovat yllättävän hyvät tanssikengät:D

Ainakin aidot uudet crocsit ovat erittäin huonot tanssikengät, kun ne tarraavat uusina lattiaan.

Mulla tuli polvet kipeeksi ihan kotona kävellessä ja tajusin syyksi uudet crocsit, jotka tarraavat niin hyvin kiinni, kun kääntyilin sinne tänne puuhatessani ja polvet vääntyivät.

Vierailija
12/55 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvätkö ne kengät? Voisiko (tai saako edes) tanssia ulkokengillä?

Vierailija
13/55 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär lainasi tanssin ajaksi minun n.5cm korkkareita. Muutoin liikkui talvikengillä. Ei kukaan sinne hameen alle nähnyt

Vierailija
14/55 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli mustat pienellä korolla olevat kengät. Korkeita korkoja en suosittele koska eihän ne kengät edes näy mekon alta ja toisekseen mukavampi olla kun jalkoja ei särje. Se on kuitenkin tosi pitkä päivä!

N24

No ei kai kukaan korkoja laita sen takia, että ne näkyisivät, vaan siksi, että olisi pidempi.

Vierailija
15/55 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö ne kengät tanssiessa?

Vierailija
16/55 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalat korot. Mekoissa on yleensä se sentti-pari ylimääräistä helmassa juuri korkojen takia.

Vierailija
17/55 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimistelu tissillä ei taida uskaltaa sen pelossa, että joku saattaa astua varpaille.

Vierailija
18/55 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimistelu tissillä ei taida uskaltaa sen pelossa, että joku saattaa astua varpaille.

Hyvänen aika tätä autocorrectia.

Siis *voimistelutossuilla ei taida uskaltaa...

Vierailija
19/55 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korollinen kenkä on tanssiessa tossuja parempi, koska asento on ryhdikkäämpi ja sirompi. Korkoa ei tarvitse olla montaa senttiä ja kengissä voi olla remmit tms. jotka pitävät kengät jalassa tanssin aikana. Kengät kannattaa hankkia hyvissä ajoin ja käyttää niitä vanhojentanssiharjoituksissa, niin sitten ne ovat h-hetkellä sopivasti sisäänajetut eivätkä tunnu oudoilta tai hierrä.

Vierailija
20/55 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä vastauksista. Laittakaa lisääkin.

Entä kuinka pitkäksi mekko kannattaisi lyhennyttää? Montako senttiä helman kannattaa olla maasta kengät jalassa?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän