Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hittoa tarkoittaa "poisjäävien oppilaiden tuen tarve tulee selvittää"?

Vierailija
08.10.2018 |

Yritän tässä peruuttaa aikaa terkkarille. Mitä tuo tarkoittaa? Millä tavalla selvittää tuen tarve? Mitä netistä googlasin niin joissain kouluissa sitten terkkarin sijaan annetaan aika kuraattorille tai psykologille ja yhteys opettajiin.

Eikö oikeasti riitä että ilmoitan että minun aikani voi peruuttaa vai joudunko tämmöiseen "sotkuun"?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse lukiossa peruutin minulle varatun terkkarin ajan, terkkari nosti siitä kauhean haloon, soitti useampaan kertaan ja pommitti viesteillä. Taisin olla jo 18 tai juuri täyttämässä. En enää muista, että meninkö sinne sitten vai en, mutta joka tapauksessa koin, että liikaa tuossa holhottiin.

Tämä viesti voisi olla myös minulta. Soitettiin 3 kertaa, 2 tekstiviestiä, 5 viestiä wilmassa. Kahteen viestiin vastasin että joo peru vaan se mun aika, mutta ei kuulemma käynyt. Lopulta pyysi mut paikan päälle "kertomaan syyn" miksi en osallistunut, mutta sinne sitten virheellisesti mentyäni terkkari päätti yksin että hei pidetääs sittenkin se tarkastus sulle. En enää siinä vaiheessa jaksanut alkaa tapella, huoh. Ja sitten kun ne oikeasti apua tarvitsevat ei saa sitä apua.

Vierailija
22/23 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ihmeessä, jos ilmaseksi pääsee. Mikset menisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Onko kenelläkään omaa kokemusta tai varmaa tietoa?