En pysty enää ostamaan mitään Vallilan tuotetta
koska Berner! Vituttaa tuo eteisen pikkuinen mattokin kun on se joskus tullut hankittua..
Kommentit (64)
Anne on itse suunnitellut ja ommellut ne verhot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Minulla on Kokoomuslaisena oikeasti varaa Vallilan laatutuotteisiin, eikä Minun tarvitse kitistä köyhyyttäni täällä palstalla koko kansalle.
Mä ymmärsin tämän sarkasmina. Kaikki muut eivät näköjään.
Vallila on nyt sitä alelaaria.
Älä luule itsestäsi mitään - Liian alleviivaava sarkasmi on huonoa ja muut tajusivat sen, sinä et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan koska tarkka sisustuksesta. Ostan mikä miellyttää.
Tarkka sisustaja ostaa huonoista kankaista Turkissa ommeltuja verhoja. HUoh
Yritin miniän toimeksiannosta lyhentää yhtä P..skaverhoa ja oli leikattu kangas niin vinoon, että ihan suomalainen kotiompelija sai harmaat hiukset. EI ENÄÄ IKINÄ.
Olet niin oikeassa. Laatua ei ole nähnytkään.
Katselin kummityttöni toivomuksesta pussilakanoita synttärilahjaksi, jotka oli tarjouksessa parilla kympillä ja ovh 59€ ja voi herra jumala kankaan laadun epätasoisuutta ja saumat oli varmaan ommeltu kolmen promillin humalassa tai tekijänä oli lapsi.
Olisi kiva tietää, mikä on heidän asiakasryhmänsä?
Miten se Jumala tähän liittyy?
En ole koskaan ostanut yhtäkään Vallilan tuotetta, koska ne ovat minusta liian rumia (niinkuin Bernerkin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en osta muutakaan berneriä: en Herbinaa, en xz shampoita, en mummo Tummeleita, en LV:tä.
Voisin luetella tänne listakaupalla paskaa mutta en nyt jaksa.
Ei Herbinalla ole mitän tekemistä liikenneministerin kanssa, päinvastoin se firma (ja toinen samanniminen perhe) on kärsinut hitosti kaltaistesi tietämättömien boikotista. Ottaisit edes selvää asioista, onhan sulla kännykkä kädessä.
Eli voit ostaa herbinasi rauhassa, vallila-berner ei saa niistä senttiäkään.
Mä kyllä hymyilen ihan tyytyväisenä siitä että Berner kuin Berner...
Ihan vit*n sama mulle. Jos on kivannäköinen matto, ostan.
nomen est omen.
En osaa tätä nyt kauniimminkaan runoilla.
En mäkään. Ulkonäkösyistä.
Hirveetä junttiskeidaa.
Rumia ja outoja suurin osa. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten inhoatte Berneriä?
Hae tietoa: Taika luukku: Anne Berner, linkkiä ei voi laittaa tänne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten inhoatte Berneriä?
Hän keräsi kansalaisilta rahaa, joilla maksoi uuden lasten sairaalan rakennuksen. Mutta tadaaaa, sairaala ei olekkaan lapsille vaan lapset ovat vuokralla siellä. Ja vuokrarahat menee bernerille. Sinne meni minun hyväntekeväisyys. Bernerin kiskurihintaiseen sairaalaan. Berneri yritti myydä meidän autotiet, jotta autoilijat olisivat joutuneet maksaa teidän käytöstä (bernerille?) Berner yhtiöitti meidän luonnovaraiset vedet joten jossain vaiheessa me maksetaan litrasta puhdasta vettä BERNERILLE.
Itse muutin pois koko Vallilasta kun oksetti tuo Berner niin pahasti.
Vierailija kirjoitti:
nomen est omen.
En osaa tätä nyt kauniimminkaan runoilla.
Nimi on enne - mitä tarkoitat tällä? Miten on enne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan koska tarkka sisustuksesta. Ostan mikä miellyttää.
No just sikshän ne jääkin ostamatta, kun ne ei enää miellytä. Brändi on totaalisesti tuhottu.
Minusta ne verhot ainakin ovat rumia.
Samoin matot.
En ostaisi muutenkaan, Bernerin takia.
Alennuksella näkyy paljon myyvän.
Ihan sama mulla! En ole ostanut enää yhtään Vallilaa tämän omistajarouvan takia.
Ennen tykkäsin Vallilasta, mutta nyt kun ajattelenkin kuinka ostoksellani kartuttaisin hänen rahakirstuaan niin yyyh tekee pahaa ajatellakin. Hyllyyn jää ja siitä tulee hyvä mieli.
Olen boikotoinut Vallilaa jo pitkään juuri Bernerin takia, onneksi on helppoa kun suurin osa tuotteista on räikeitä ja rumia.
Ihania tuotteita. Onneks on Vallila, kun Marimekko on hinnoitellut itsensä ulos.
Ne designit on aina olleet huonompia kuin kilpailijoilla muutenkin. Huonosti piirrettyjä, mitä korostaa todella huono paino liian epätasaiselle kankaalle. Sommittelu ihan peestä. Oon ihmetellyt, mitä peruskoululaisia niillä on suunnittelijoina. Eivät muuten ole maksaneet kilpailukykyistä palkkaa graafisille suunnittelijoille, tiedän varmuudella koska tuttu entinen työntekijä kertoi...
Ei Herbinalla ole mitän tekemistä liikenneministerin kanssa, päinvastoin se firma (ja toinen samanniminen perhe) on kärsinut hitosti kaltaistesi tietämättömien boikotista. Ottaisit edes selvää asioista, onhan sulla kännykkä kädessä.
Eli voit ostaa herbinasi rauhassa, vallila-berner ei saa niistä senttiäkään.