Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pysty enää ostamaan mitään Vallilan tuotetta

Vierailija
08.10.2018 |

koska Berner! Vituttaa tuo eteisen pikkuinen mattokin kun on se joskus tullut hankittua..

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, möin kirpparilla loputkin Vallilat pois. En osta enää, enkä huoli vaikka ilmaiseksi saisin.

Vierailija
22/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten berner liittyy vallilaan

Seuraa aikaasi, googlaa - äläkä ole laiska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannatakaan. Ostin kesällä alesta kahdet verhot. Todella luokatonta ompelua, ompeleen tikki on ehkä 7-millistä ja joissain kohdin on jopa hirveää lankamyttyä näkyvissä oikealla puolella. Eli oikein perusmerkit todella huonolaatuisesta tuotteesta.

Vierailija
24/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten berner liittyy vallilaan

Berner on Vallilan pääomistaja ja hallituksen puheenjohtaja.

Ilmankos en tykkää Vallilan tuotteista

Ne ovat äärimmäisen mauttomia ja kaikki samanlaisia.

Vierailija
25/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten inhoatte Berneriä?

Vierailija
26/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ostan mitään Finlayson tuotteita, kun ne haluu että miehet maksaa enemmän.

On pysyvästi boikotissa homolakanoiden takia.

Vierailija
27/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt Vallilan suunnittelijoiden sekamelskaa ja värit harvoin sopivat yhteen. Ja mustaa jokaisessa kankaassa ja tuotteessa

Tai eihän heillä ole edes suunnittelijan nimeä tuotteessa.

Meidän Prismassa Vallilan kankaat ovat aina alessa ja halvalla lähtee, kun on kympin metri ja joskus jopa 5€ pöytiä.

Vierailija
28/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän kanssa, näemme kerran vuodessa, kävimme tässä taannoin Ratinan kauppakeskuksessa Tampereella. Vallillalla on siellä oma liike. Menimme ohi ja minä aloitin; "olisihan nuo jotkut Vallilan verhot ihan siedettäviä..", niin ystäväni jatkoi, "mutta Berner!". Hakolan sohvista ei tarvinne täällä varmaankaan kirjoittaa..

Vierailija
29/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan koska tarkka sisustuksesta. Ostan mikä miellyttää.

Tarkka sisustaja ostaa huonoista kankaista Turkissa ommeltuja verhoja. HUoh

Yritin miniän toimeksiannosta lyhentää yhtä P..skaverhoa ja oli leikattu kangas niin vinoon, että ihan suomalainen kotiompelija sai harmaat hiukset. EI ENÄÄ IKINÄ.

Vierailija
30/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. En edes katso heidän uutuuksiaan. Jostakin syystä, Berner on itse tärvellyt firman yritysimagon kun pääsi kunnolla julkisuuden valokeilaan. Tosin, eihän hän ole mitään pahoja asioita tehnyt, mutta jotenkin hänen asenteensa on niin ylimielinen ja hyökkäävä. Ainakin julkinen minä.

Vai ei ole Berner pahaa tehnyt??? 

Tutkipas tuon mummon tekosia tarkemmin, niin saatat tosiaan yllättyä.

Vierailija
31/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallila työllistää monta ihmistä täällä Suomessa ja kohtelee työntekijöitä arvostavasti ja reilusti. Anne on todella fiksu nainen ja joutunut todella nuorena kantamaan vastuuta. Harmittaa hänen puolestaan ihmisten negatiivinen suhtautuminen häneen. Anne on todella mukava ihminen vaikka julkisuudessa muuta väitetään. Tunnen hänet työkuvioista. Politiikka on peliä, jossa joutuu tekemään monenlaisia päätöksiä. Älkää viekö leipää naisten suusta jättämällä vallilan tuotteet ostamatta. Ei ole Vallilan vika, jos Anne ministerinä joutuu tekemään päätöksiä, jotka vaikuttaa moneen asiaan.

Vierailija
32/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vallila työllistää monta ihmistä täällä Suomessa ja kohtelee työntekijöitä arvostavasti ja reilusti. Anne on todella fiksu nainen ja joutunut todella nuorena kantamaan vastuuta. Harmittaa hänen puolestaan ihmisten negatiivinen suhtautuminen häneen. Anne on todella mukava ihminen vaikka julkisuudessa muuta väitetään. Tunnen hänet työkuvioista. Politiikka on peliä, jossa joutuu tekemään monenlaisia päätöksiä. Älkää viekö leipää naisten suusta jättämällä vallilan tuotteet ostamatta. Ei ole Vallilan vika, jos Anne ministerinä joutuu tekemään päätöksiä, jotka vaikuttaa moneen asiaan.

Kuule Berner on äärimmäisen vastenmielinen ihminen ja näyttää ihan samalta kuin kaikki bernerit. Ahne. Rahanahne.

Vallila on rumaa. Tyylitajua ei nimeksikään.

Vierailija
33/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Vallilan tuotteethan valmistetaan Aasiassa. Ketä se Suomessa työllistää, paitsi muutaman suunnittelijan?

Vierailija
34/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Minulla on Kokoomuslaisena oikeasti varaa Vallilan laatutuotteisiin, eikä Minun tarvitse kitistä köyhyyttäni täällä palstalla koko kansalle.

Mä ymmärsin tämän sarkasmina. Kaikki muut eivät näköjään.

Vallila on nyt sitä alelaaria.

Vierailija
35/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkka sisustaja ostaa huonoista kankaista Turkissa ommeltuja verhoja. HUoh

Yritin miniän toimeksiannosta lyhentää yhtä P..skaverhoa ja oli leikattu kangas niin vinoon, että ihan suomalainen kotiompelija sai harmaat hiukset. EI ENÄÄ IKINÄ.

Olet niin oikeassa. Laatua ei ole nähnytkään.

Katselin kummityttöni toivomuksesta pussilakanoita synttärilahjaksi, jotka oli tarjouksessa parilla kympillä ja ovh 59€ ja voi herra jumala kankaan laadun epätasoisuutta ja saumat oli varmaan ommeltu kolmen promillin humalassa tai tekijänä oli lapsi.

Olisi kiva tietää, mikä on heidän asiakasryhmänsä?

Vierailija
36/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kuka on Berner?

- Mitä hän on tehnyt?

- Miten olette saaneet niin paljon huonoja tuotteita - itselläni on kahdet Vallilan verhot ja ihan on suoraan ommellut? No, enpä tarvitse lisää kun kerta on jo.

Vierailija
37/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osta muutakaan berneriä: en Herbinaa, en xz shampoita, en mummo Tummeleita, en LV:tä.

Voisin luetella tänne listakaupalla paskaa mutta en nyt jaksa.

Vierailija
38/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen tarkka sisustuksesta ja juuri siksi jätän Vallilat ostamatta :D

Vierailija
39/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Minulla on Kokoomuslaisena oikeasti varaa Vallilan laatutuotteisiin, eikä Minun tarvitse kitistä köyhyyttäni täällä palstalla koko kansalle.

Jos kuvittelet niiden printtien olevan laatua, et ikinä  edes ole nähnyt laatua. Päivän vitsi, miltei hymyilin.

Vierailija
40/64 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osta muutakaan berneriä: en Herbinaa, en xz shampoita, en mummo Tummeleita, en LV:tä.

Voisin luetella tänne listakaupalla paskaa mutta en nyt jaksa.

Berner Oy on eri lafka kuin Vallila.

Herbinaa ostamalla et tue Anne Berneriä.