Käyttääkö kukaan täällä enää Pantene -shampoota ja hoitoainetta?
Miksi tykkäät siitä niin paljon? Harmittaako sinua, että sitä ei enää myydä Suomessa juuri missään?
Muistan ihanan kirkkaan, kirkkaassa pullossa olleen syväpuhdistavan Pantene-shampoon. Muistaako kukaan muu sitä? Minua harmitta ettei sitä vissiin enää tehdä.
Kommentit (34)
Ainakin tänään oli ihan normaalisti sitä myynnissä Lidlissä.
Pantenessa oli silikonia, myrkkyä hiuksille. En ostaisi vaikka jossain näkisinkin.
Onko nykyään vielä olemassa revlon flex shampoota (muistatteko 80-luvulta: ”revlon flex on hiuksillesi kuin keidas erämaassa”?) Tuoksui ihan älyttömän hyvältä! Jostain syystä tää ketju toi sen mieleen...
Revlon Flexiä saa joistain ulkomaisista nettikaupoista. Hyvältä todella tuoksui.
Vierailija kirjoitti:
Revlon Flexiä saa joistain ulkomaisista nettikaupoista. Hyvältä todella tuoksui.
Oi, tää tuoksu palasi mieleeni!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se edelleen ihan sitä samaa kuin alkuperäinen? Vai onkohan ajansaatossa jotenkin muunneltu? Oletko tilannut? Mä voisin, varmaan tosi nostalginen fiilis tulis jos on tuoksu vielä ennallaan. Toinen vakio hius-tuote kasarilla oli ”kimallus”-merkkinen geeli. Sitä nyt ei ainakaan ole enää olemassa, enkä kyllä mitään geeliä enää käyttäisikään.. mutta siinäkin se tuoksu..! Aah!
Vai ei myydä! Tarjouksessa huomenna liitissä. Monia laatuja.
Terveisiä pulloon
Nyt menee ihan jo ohi alkuperäisestä aiheesta, mutta muistatteko sellaisen parfyymin kuin ”giorgio”? Jostai 80-luvun lopulta tai 90-luvun alulta... tai miesten tuoksun, ”photo”. Mistä nää tuoksu muistot nyt alkavat palata mieleen...
Giorgio by beverlyhills? Mulla edelleen taitaa olla jossain kaapin perukoilla, vaan eipä taida enää olla ”hengissä”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se edelleen ihan sitä samaa kuin alkuperäinen? Vai onkohan ajansaatossa jotenkin muunneltu? Oletko tilannut? Mä voisin, varmaan tosi nostalginen fiilis tulis jos on tuoksu vielä ennallaan. Toinen vakio hius-tuote kasarilla oli ”kimallus”-merkkinen geeli. Sitä nyt ei ainakaan ole enää olemassa, enkä kyllä mitään geeliä enää käyttäisikään.. mutta siinäkin se tuoksu..! Aah!
En ole tilannut, mutta huomasin Flexin kun tilasin jotain muuta, ja kaukainen tuoksumuisto nuoruudesta tuli mieleeni. Oi niitä aikoja...🧡🧡🧡
Vierailija kirjoitti:
Pantenessa oli silikonia, myrkkyä hiuksille. En ostaisi vaikka jossain näkisinkin.
Eipä ollu ainakaan läpinäkyvässä putelissa olevassa shampoossa, jonka Lidlistä osti.
Mä en muista mitään Revlon Flexiä..
N26
Pantene on lähtöisin Sveitsistä