Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan täällä enää Pantene -shampoota ja hoitoainetta?

Pantenea ikävöivä
08.10.2018 |

Miksi tykkäät siitä niin paljon? Harmittaako sinua, että sitä ei enää myydä Suomessa juuri missään?

Muistan ihanan kirkkaan, kirkkaassa pullossa olleen syväpuhdistavan Pantene-shampoon. Muistaako kukaan muu sitä? Minua harmitta ettei sitä vissiin enää tehdä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantene on lähtöisin Sveitsistä

Vierailija
22/34 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tänään oli ihan normaalisti sitä myynnissä Lidlissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantenessa oli silikonia, myrkkyä hiuksille. En ostaisi vaikka jossain näkisinkin.

Vierailija
24/34 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään vielä olemassa revlon flex shampoota (muistatteko 80-luvulta: ”revlon flex on hiuksillesi kuin keidas erämaassa”?) Tuoksui ihan älyttömän hyvältä! Jostain syystä tää ketju toi sen mieleen...

Vierailija
25/34 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revlon Flexiä saa joistain ulkomaisista nettikaupoista. Hyvältä todella tuoksui.

Vierailija
26/34 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Revlon Flexiä saa joistain ulkomaisista nettikaupoista. Hyvältä todella tuoksui.

Oi, tää tuoksu palasi mieleeni!

Vierailija
27/34 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se edelleen ihan sitä samaa kuin alkuperäinen? Vai onkohan ajansaatossa jotenkin muunneltu? Oletko tilannut? Mä voisin, varmaan tosi nostalginen fiilis tulis jos on tuoksu vielä ennallaan. Toinen vakio hius-tuote kasarilla oli ”kimallus”-merkkinen geeli. Sitä nyt ei ainakaan ole enää olemassa, enkä kyllä mitään geeliä enää käyttäisikään.. mutta siinäkin se tuoksu..! Aah!

Vierailija
28/34 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei myydä! Tarjouksessa huomenna liitissä. Monia laatuja.

Terveisiä pulloon

Vierailija
29/34 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee ihan jo ohi alkuperäisestä aiheesta, mutta muistatteko sellaisen parfyymin kuin ”giorgio”? Jostai 80-luvun lopulta tai 90-luvun alulta... tai miesten tuoksun, ”photo”. Mistä nää tuoksu muistot nyt alkavat palata mieleen...

Vierailija
30/34 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giorgio by beverlyhills? Mulla edelleen taitaa olla jossain kaapin perukoilla, vaan eipä taida enää olla ”hengissä”.

Vierailija
31/34 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se edelleen ihan sitä samaa kuin alkuperäinen? Vai onkohan ajansaatossa jotenkin muunneltu? Oletko tilannut? Mä voisin, varmaan tosi nostalginen fiilis tulis jos on tuoksu vielä ennallaan. Toinen vakio hius-tuote kasarilla oli ”kimallus”-merkkinen geeli. Sitä nyt ei ainakaan ole enää olemassa, enkä kyllä mitään geeliä enää käyttäisikään.. mutta siinäkin se tuoksu..! Aah!

En ole tilannut, mutta huomasin Flexin kun tilasin jotain muuta, ja kaukainen tuoksumuisto nuoruudesta tuli mieleeni. Oi niitä aikoja...🧡🧡🧡

Vierailija
32/34 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pantenessa oli silikonia, myrkkyä hiuksille. En ostaisi vaikka jossain näkisinkin.

Eipä ollu ainakaan läpinäkyvässä putelissa olevassa shampoossa, jonka Lidlistä osti.

Vierailija
33/34 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista mitään Revlon Flexiä..

N26

Vierailija
34/34 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö tätä enää Suomessa?