Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan täällä enää Pantene -shampoota ja hoitoainetta?

Pantenea ikävöivä
08.10.2018 |

Miksi tykkäät siitä niin paljon? Harmittaako sinua, että sitä ei enää myydä Suomessa juuri missään?

Muistan ihanan kirkkaan, kirkkaassa pullossa olleen syväpuhdistavan Pantene-shampoon. Muistaako kukaan muu sitä? Minua harmitta ettei sitä vissiin enää tehdä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin aikoinaan aina mutta sittemmin hävisi myymälöistä. Nykyisin käytän XZ-tuotteita.

Vierailija
2/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin joskus ysärillä just tota kirkasta Pantenea, se oli tosi hyvää. Kai niitä jotain muitakin tuli käytettyä silloin aikoinaan, muttei enää pitkiin aikoihin.

Vierailija
4/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin aikoinaan aina mutta sittemmin hävisi myymälöistä. Nykyisin käytän XZ-tuotteita.

Minä olen allerginen XZ:lle. Käytän mm. El'Vitalia, mutta Pantenea rakastin enemmän.

AP

Vierailija
5/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin sitä tuuheuttavaa vielä pari vuotta sitten kun sitä sai.

Vierailija
6/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan lisää Pantenesta.

AP

Vierailija
7/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://pantene.com/en-us

Siinä on pantenen sivu

Vierailija
8/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/pantene-volume---body-250-ml-sh…

Kärkkäiseltä näköjään saa. Pullot muuttunu.

Tuuheuttava oli ennen sinivioletti-valkoinen pullo

9/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun Pantene tuli Suomeen 90-luvun alussa. Koskaan aiemmin ei ollut mainoksissa ollut niin kiiltäviä hiuksia. Mallien hiukset olivat kuin silkkimatto, joka läikehti valossa. Muistaakseni Pantene tuoksuikin tosi hyvältä. Kaikki eivät tykkää hajustetusta kosmetiikasta, mutta minusta on kivaa, jos shampoo tuoksuu hyvältä.

Vierailija
10/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, Pantenesta tulee mieleen muistoja...💜 Muistan myös Vidal Sassoonin Wash&Go:n ja VO5:n Hot Oilin, jota käytin aikanaan. 🙂

11/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tässä yksi päivä mietin, miksi sitä kirkkaassa puollossa olevaa Pantenea ei enää saa mistään! Tuoksu oli ihana, tuote taisi olla nimeltään Ice Shine.

Perus-Pantenea saa vielä, onneksi. Mutta yhteen aikaanhan tästä oli vaikka mitä versioita, oli naamoita, muotoilutuotteita, hiuksiin jätettävä seerumi... siis ihmettelen todella, miksi näitä ei saa enää mistään!

Se perus-Pantene on ihan huippukamaa, hiuksista tulee ihanan sileät latistumatta, ja tuoksu on ihanan nostalginen ja raikas. Mutta hei... tuolta Pantenen sivulta löytyy vaikka mitä ihanaa. Nyt sisäänostajat, huomio! Näitä valikoimiin, kiitos!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
12/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän edelleen löysin Lidlistä.

Vierailija
13/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantenea ikävöivä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen allerginen XZ:lle. Käytän mm. El'Vitalia, mutta Pantenea rakastin enemmän.

AP

Mitä oireita sulle tulee XZ:sta? Mä ostin sitä viikko sitten ja nyt naama ja päänahka on ihan kuiva ja punainen ja kirvelee tuon käytön jäljiltä.

Vierailija
14/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantene tais joutua pannaan allergisoivien aineiden takia.

Vierailija
15/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä vielä täynnä silikoneja?

Vierailija
16/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/syopaa-aiheuttavaa-k…

Syöpää aiheuttavia aineita.. mikshän ei ihmiset enää osta...

17/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuossahan sanottiin, että monen tuotteen osalta tiedot olivat vanhentuneita? Kyllä kosmetiikkateollisuus seuraa aikaansa ja tuotteiden koostumusta uudistetaan sitä mukaa, kun vanhat huonot raaka-aineet jäävät pois. Esim. tolueeni kynsilakoista jne.

Ostaisin uutta Pantenea, jos sitä vaan jostain saisi.  

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
18/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mutta tuossahan sanottiin, että monen tuotteen osalta tiedot olivat vanhentuneita? Kyllä kosmetiikkateollisuus seuraa aikaansa ja tuotteiden koostumusta uudistetaan sitä mukaa, kun vanhat huonot raaka-aineet jäävät pois. Esim. tolueeni kynsilakoista jne.

Ostaisin uutta Pantenea, jos sitä vaan jostain saisi.  

Venäjältä saa eli siitä vois päätellä ettei heillä aiheuta syöpää ne vanhatkaan tökötit.

19/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä melkein kaikista Euroopan maista, ja itse tuotemerkki taitaa tulla Englannista? Jos sitä myydään muissa EU-maissa, miksi ei Suomessa?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
20/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Saahan sitä melkein kaikista Euroopan maista, ja itse tuotemerkki taitaa tulla Englannista? Jos sitä myydään muissa EU-maissa, miksi ei Suomessa?

Veikkaan ettei mene enää kaupaksi siinä määrin, että kauppojen kannattaa pitää valikoimissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä