Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYKE 5. kausi 16.11. OFFICIAL

Vierailija
08.10.2018 |

Sykkeen 5. kausi alkaa 16. marraskuuta 2018 Ruutu+ ja kaksi ensimmäistä jaksoa näytetään samana päivänä myös Nelosella. Luvassa on ilmeisesti useampi tuotantokausi, ja yhteensä 40 jaksoa on tehty. Jaksojen pituus tosin puolittuu aieammasta. Neljä päähahmoa pysyvät, mutta mukana on myös paljon uusia hahmoja.

Kommentit (531)

Vierailija
441/531 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Iina päästi sen toisen nistin vapaaksi. Nimi oli Eetu Haataja, onko aiemmilla kausilla ollut joku juttu johon liittyy??

Just tämä, aikaisemmin isommat asiat selvisi yleensä sen yhden jakson sisällä.

Toinen silmäänpistävä asia oli se, että jaksoissa oli valtavasti lyhyydestä huolimatta "luppoaikaa" eli ei tapahtunut mitään. Joku Johanna pyöri ees taas ja tuijotteli, fiilisteltiin. Tulee mieleen, että halvalla ja mahdollisimman monta minuuttia ohjelmaa kasaan, vaikkei ole mitään sanottavaa tai selkeää juonta. Eiköhän se Johannan epäröinti olisi nopeamminkin tullut katsojille selväksi. Katsoin kaikki neljä ekaa jaksoa ja sen koko "juonen" olisi voinut esittää yhdessä jaksossa, jonka kesto olisi ollut sen 40-50 minuuttia.

Ilmari mua kanssa tökki, miksi täytyy olla tommoinen risuparta-liehuletti. Ilmarihan oli kunnon mies, perusjäppinen, jonka pitäisi näyttää myös siltä edelleen. Johannan rooli on liian iso tällä hetkellä, oikeasti Johanna on aika tylsä hahmo. Se tuijotteleva lähihoitaja jäi kanssa etäiseksi, mutta siitä voi tulla mielenkiintoista myös. Positiivinen oli Holopainen, taas kerran.. Sen kuvaus kolmella sanalla itsestään oli loistava.... ja se pohdinta siihen liittyen.

Ennen kuin törkeästi haukut niin ottaisit vähän selvää. Matti Ristinen filmaa samaan aikaan elokuvaa Kari Tapiosta jossa näyttelee nimiosaa. Siksi hänen täytyy olla Kari Tapion näköinen kampaukselta ja parralta.

Kari Tapio oli aina ulkoasultaan ja olemukseltaan siisti. 

Vierailija
442/531 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut 5.kaudesta sen mikä on ilmaiseksi katsottavissa. Tämän viikon jaksoja en ole vielä katsonut. Miksi sarjassa ei koskaan  ainakaan siihen asti, mitä olen itse katsonut ole sanottu suoraan, että Holopaisella on asperger  tai asiaa käsitely? Eikö kukaan kollega muka tajunnut tätä ?  Ihmettelivät  vain miehen erikoisuutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/531 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut 5.kaudesta sen mikä on ilmaiseksi katsottavissa. Tämän viikon jaksoja en ole vielä katsonut. Miksi sarjassa ei koskaan  ainakaan siihen asti, mitä olen itse katsonut ole sanottu suoraan, että Holopaisella on asperger  tai asiaa käsitely? Eikö kukaan kollega muka tajunnut tätä ?  Ihmettelivät  vain miehen erikoisuutta. 

Tuo latinankielisten lääketieteellisten termien termien oireiden hokeminen ahdistusta lievittämään on selvä tic-oire.

Vierailija
444/531 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo latinankielisten lääketieteellisten termien termien oireiden hokeminen ahdistusta lievittämään on selvä tic-oire.

Siis mitä kirjoitin ? Latinankielisten termien hokeminen ahdistusta lievittämään on selvä tic-oire.

Vierailija
445/531 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mennään.

Vierailija
446/531 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Holopaisesta ja siitä jota Antti Luusuanniemi esittää ja se nainen onko ylilääkäri. En oo paljoa katsonut. 

Vierailija
447/531 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nää vois katsoa peräkkäin kaikki jaksot?

Vierailija
448/531 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nää vois katsoa peräkkäin kaikki jaksot?

Perjantaisin LIViltä tulee kaikki 4 sen viikon jaksoa putkeen. Tai Ruudusta.

Vierailija
449/531 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykkeen 6. kausi alkaa 7. kesäkuuta, ja taas perjantaisin kaksi jaksoa. Ärsyttävää, kun tuolla lailla pätkittynä sarja ei toimi. Miksei voisi olla neljä jaksoa viikottain? Tai ylipäätään, miksei sarjaa voitaisi tehdä yksi kokonainen jakso eikä yksi jakso neljässä osassa, kyllähän saisivat sen pyörimään kymmenen viikkoa silloinkin. Nyt pitää pitkittää sarjaa 20 viikkoa kestäväksi.

Vierailija
450/531 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sykkeen 6. kausi alkaa 7. kesäkuuta, ja taas perjantaisin kaksi jaksoa. Ärsyttävää, kun tuolla lailla pätkittynä sarja ei toimi. Miksei voisi olla neljä jaksoa viikottain? Tai ylipäätään, miksei sarjaa voitaisi tehdä yksi kokonainen jakso eikä yksi jakso neljässä osassa, kyllähän saisivat sen pyörimään kymmenen viikkoa silloinkin. Nyt pitää pitkittää sarjaa 20 viikkoa kestäväksi.

Eikö niitä voi katsoa 2vkon välein 4 jaksoa kerrallaan ilman mainoksia? Mikä on ongelma?

Vierailija
451/531 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä voi katsoa 2vkon välein 4 jaksoa kerrallaan ilman mainoksia? Mikä on ongelma?

Haluaisin katsoa sarjaa tiheämmin enkä odottaa aina kaksi viikkoa.

Miten mainokset tähän liittyvät? Katsoinpa viikon tai kahden välein, mainoksia ei ole Ruutuplussassa.

Vierailija
452/531 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä hyvä sarja. Ei siitä pääse mihinkään. Onneksi tulee jatkoa.

Vierailija
453/531 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katosn vasta nyt 5.kautta Ruudusta ja eilen katson jakson, jossa Holopainen puhui ensimmäistä kertaa psykiatri Ellan kanssa. Odotin, että edes psykiatri olisi tajunnut,mikä Holopaista oikeasti vaivaa, mutta ei niin ei. Onkohan siihen joku syy, miksi sarjassa ei ole ainakaan tähän asti sanottu suoraan Holopaisella olevan Asperger,eikä sitä ole käsitelty ?

Vierailija
454/531 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katosn vasta nyt 5.kautta Ruudusta ja eilen katson jakson, jossa Holopainen puhui ensimmäistä kertaa psykiatri Ellan kanssa. Odotin, että edes psykiatri olisi tajunnut,mikä Holopaista oikeasti vaivaa, mutta ei niin ei. Onkohan siihen joku syy, miksi sarjassa ei ole ainakaan tähän asti sanottu suoraan Holopaisella olevan Asperger,eikä sitä ole käsitelty ?

Miksi sinä jatkuvasti jankkaat tätä samaa? Ehkä sarjan henkilöt ovat hienotunteisempia kuin sinä.

Vierailija
455/531 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä mistään kuka esittää Kasimiria, en mistään. 

Vierailija
456/531 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löydä mistään kuka esittää Kasimiria, en mistään. 

Itse löysin googlesta kun samaa asiaa etsin!

Vierailija
457/531 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas dramaattinen päätösjakso

Vierailija
458/531 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan varma, että Lenitan ja Holopaisen hyvästellessä ja Holopaisenkin itselleen vieraaseen tapaan liikuttuessa Lenita paljastaisi olevansa Holopaisen biologinen äiti. Lenitahan oli käytännössä Holopaiselle kuin äiti.

Vierailija
459/531 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zahra ja Aino v*ttuun!

Toiv Marleena ei kuole. Tekevätköhän Noora ja Petteri Kristian Holopainen vauvan Hollannissa?

Vierailija
460/531 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala se kyttääjäakka, joka on aina kyttäämässä ja valittamassa olemuksellaan, mutta itse ei tee mitään.  Ei kuitenkaan tainut paljoa sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme