SYKE 5. kausi 16.11. OFFICIAL
Sykkeen 5. kausi alkaa 16. marraskuuta 2018 Ruutu+ ja kaksi ensimmäistä jaksoa näytetään samana päivänä myös Nelosella. Luvassa on ilmeisesti useampi tuotantokausi, ja yhteensä 40 jaksoa on tehty. Jaksojen pituus tosin puolittuu aieammasta. Neljä päähahmoa pysyvät, mutta mukana on myös paljon uusia hahmoja.
Kommentit (531)
Oon ehkä missannut kuitenkin jotain 5.kaudelta, kun mennyt ihan ohi, et milloin Iina Kuustosen raskaus tuli käsikirjoitukseen? Siis kun ennen kautta hän kertoi haastatteluissa miten pitää kuvauksissa piilotella vatsaa. Ja nyt onkin ihan ”avoimesti” vatsansa kanssa sarjassa kuvattu?
Vierailija kirjoitti:
Oon ehkä missannut kuitenkin jotain 5.kaudelta, kun mennyt ihan ohi, et milloin Iina Kuustosen raskaus tuli käsikirjoitukseen? Siis kun ennen kautta hän kertoi haastatteluissa miten pitää kuvauksissa piilotella vatsaa. Ja nyt onkin ihan ”avoimesti” vatsansa kanssa sarjassa kuvattu?
6.kauden ekassa jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6.kauden ekassa jaksossa.
Aha kiitos
6. Kausi vaikuttaa kyllä hyvälle :)
Mulla jotenki meinas kiinostus lopahtaa 5. kauden loppupuolella, mut nyt ootan taas innolla aina perjantain jaksoja.
Joku mainitsi tuon Zahran ja Niken kissahiirileikin, mua kans välillä ärsyttää se. Just tuo että se on jatkuu samanlaisena veivaamisena vaikka kuinka kauan. Pelkään pahoin, että näiden välille tulee jotain säätöä vielä...
Maxin ja isänsä kuvio on musta ihan mielenkiintoinen, tän kautta näkee Maxista jotenki inhimillisemman ja syvemmän puolen sen ekojen kausien pelimiehen takana.
Ilmarin, sairaalaklovnin ja Jessen välille on ilmeisesti tulossa jonkinlaista kolmiodraamaa. Mää en kyllä jotenki haluais enkä osaa nähdä Ilmaria säätämässä jonku toisen kans vielä. Santultakin ilmeisesti kuollut joku läheinen? Puoliso tai lapsi? Sitä vastoin Jesse ja Santtu vois olla hyvä pari. Jessestäki ois hauska nähdä vähän erilaisia puolia.
Olavi, Max, Ilmari ja Jesse ovat top-tier alfoja, Nikke ja Artturi alfabetoja ja Holopainen ja Leevi on cuckeja/kilttimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Olavi, Max, Ilmari ja Jesse ovat top-tier alfoja, Nikke ja Artturi alfabetoja ja Holopainen ja Leevi on cuckeja/kilttimiehiä.
Harmi vaan että Holopainen ei ole enää mukana :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan että Holopainen ei ole enää mukana :(
Olavi ei ole top-tier alfa. Muuten samaa mieltä mut Holopainen on ihana :*
Mun mielestä oli jotenkin tosi tyhmää että Zahran ja sen miehen romanssi kuivui kasaan, koska hänen olisi muka heti pitänyt mennä naimisiin ja jäädä kotia hoitamaan. Ainakin nuoret suomalaistuneet muslimit pk-seudulla käyvät ihan normaalisti töissä vaikka olisi perhettäkin. Ehkä suoraan jostain muslimimaasta vähän aikaa sitten tulleet jäävät kotiin. Heidän seurustelukuvioistaan en niin tiedä, mutta tuo esiliinan käyttökin kuulostaa vanhanaikaiselta ja se, ettei muka voisi katsoa silmiin. Siis Suomessa syntyneet ja kasvaneet.
Tämmöistä vaan mietin, että tuollainen käsikirjoitushan juuri lisää ennakkoluuloja muslimeita kohtaan …
Tää 6. kausi on todella hyvä. Kiinnostavia ja koskettavia potilastapauksia. Toivottavasti taso pysyy.
Tosi hyvä 6. kausi! Olipa taas jaksot. Itku tuli Iiriksen mutsin takia.
Noniin löytyi joku keskustelu missä on puhetta näistä uusistakin jaksoista. Olen nyt tässä muutaman kuukauden aikana katsonut kaikki kaudet ykkösestä alkaen. Näihin uusiinkin jaksoihin on jo ihan tottunut ja minusta on edelleen kiinnostavia. Tämän uusimman kauden jaksoista olen tykännyt vähän vähemmän. Olenko ainoa joka on tykännyt Maxin ja Johannan suhteesta ja nyt harmittaa kun Max on niin kamala Johannalle? En tykkää yhtään siitä Maxin ja sen terapeutin suhteesta, jotenkin ärsyttää se koko terapeutti.
Holopaista kaipaan ja harmittaa myös että Marleena kuoli :(
Nyt vain pitää perjantaihin odottaa että näkee taas seuraavat pari jaksoa :)
Vierailija kirjoitti:
Noniin löytyi joku keskustelu missä on puhetta näistä uusistakin jaksoista. Olen nyt tässä muutaman kuukauden aikana katsonut kaikki kaudet ykkösestä alkaen. Näihin uusiinkin jaksoihin on jo ihan tottunut ja minusta on edelleen kiinnostavia. Tämän uusimman kauden jaksoista olen tykännyt vähän vähemmän. Olenko ainoa joka on tykännyt Maxin ja Johannan suhteesta ja nyt harmittaa kun Max on niin kamala Johannalle? En tykkää yhtään siitä Maxin ja sen terapeutin suhteesta, jotenkin ärsyttää se koko terapeutti.
Holopaista kaipaan ja harmittaa myös että Marleena kuoli :(
Nyt vain pitää perjantaihin odottaa että näkee taas seuraavat pari jaksoa :)
Kyllä Max ja Johanna vielä toisensa löytävät, usko pois. Eikä Holopainen käsittääkseni kokonaan poistunut sarjasta. Minusta uusien jaksojen keissit ovat todella koskettavia. Mielipiteitä on toki monia.
Tällä kaudella on ollut mielestäni mielenkiintoisia potilastapauksia, myös Maxin isän muistisairaus on ihan mielenkiintoinen.
Iha kiva myös että tuo Ainon/Niken/Zahran sähläys on jäänyt taka-alalle.
En taas oikein tykkää tuosta ilmeisestä kolmiodraamasta Ilmarin, Jessen ja klownin välillä. Ois ollu iha jees, et Ilmari ois jääny hetkeksi rauhaan tällaisilta juonikuvioilta.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella on ollut mielestäni mielenkiintoisia potilastapauksia, myös Maxin isän muistisairaus on ihan mielenkiintoinen.
Iha kiva myös että tuo Ainon/Niken/Zahran sähläys on jäänyt taka-alalle.
En taas oikein tykkää tuosta ilmeisestä kolmiodraamasta Ilmarin, Jessen ja klownin välillä. Ois ollu iha jees, et Ilmari ois jääny hetkeksi rauhaan tällaisilta juonikuvioilta.
Joo en kanssa oikeen tykkää tosta Ilmarin kolmiodraamasta. Hahmona se klowni (miten en muista kenenkään nimiä :D) on minusta oikein mielenkiintoinen. Voisi vain Ilmari jäädä pois siitä kuviosta.
On ollut kyllä tosi mielenkiintoisia jaksoja edelleen. Harmittaa kun yhtäkkiä pitääkin odottaa aina seuraavaa jaksoa eikä voi vaan katsoa putkeen kaikkia 😁😁
Leevi taitaa olla homo. Ainakin vaikuttaa sille.
Tuli vieroitus Sykkeestä, kun ei näkynyt normikanavalla aikoihin. Nyt ei enää tärppää millään. Katsojatilastot kertovat karua kieltään. Rapiat satatuhatta katsojaa.
Minäkin toivon, että Johanna ja Max palaisivat yhteen.
Mikä toi Zahran ja Niken jatkuva kissa-hiirileikki on oikeesti olevinaan? Kumman paljon monessa jaksossa jo jauhettu lähes samoja vuorosanoja. Zahraa ahdistaa Niken vähäpukeisuus, tyttöjen tuominen kämpälle yms, joo kaikki tajuaa uskonnon ym mutta asia ei jotenkin etene mihinkään..? 🧐