Haluatko kysyä jotain äidiltä joka päätti jättää lapsensa rokottamatta?
Kommentit (123)
Tää on joku porvoolainen trolli. (Joo, kyllä mä tiedän, että on oikeesti olemassa niin hulluja ihmisiä, jotka jättävät lapsensa rokottamatta.)
Vierailija kirjoitti:
Miksi vihaat vakavasti sairaita ja vastasyntyneitä niin paljon, että haluat ehdoin tahdoin vaarantaa heidän henkensä? Miten voit elää sen tosiasian kanssa, että olet noin äärettömän itsekäs? Oletko yhtä itsekeskeinen ja tyhmä kaikissa elämäsi asioissa vai kykenetkö edes toisinaan ottamaan myös muut ihmiset huomioon?
Miksi täällä on niin vaikee keskutella järkevästi?
T. trolliksi haukkuminen on melkolailla loukkaavaa ja oot varmaan ite
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siemailetko myös hopeavettä? Käytätkö reikihierontaa? Ostatko palveluja Valkoisen liekin voimalta? Tuleeko lapsestasi yhtä tyhmä kuin sinusta?
Itse en siemaile hopeavetta, lapselle olen kerran antanut. Vastaus kahteen seuraavaan järkevään kysymykseen on ei.
Sinun kaltaiselle typerykselle ei voi esittää järkeviä kysymyksiä. Kaikilta, jotka eivät suostu rokotuttamaan lapsiaan, pitäis ottaa penskat huostaan.
Höh, pitäs huostaanottaa jos pistät lapsen täyteen huumeita ja neulanjälkiä
rokoterokko = pistojälkiä käsivarret täys
Jaaa syy mikset rokota on että et erota huumeita ja rokotteita :D ja höpöhöpö ei tule neulanjälkiä. Oletko itse narkkari kun kuvittelet rokotuksesta tulevan käsivarret täyteen jälkiä. Meillä ainakin suurin osa pistetty reiteen.
Lapselle pistettiin käsivarteen ja jälki oli ainakin viikon ja käsi hirveen kipee
:D taisit itse vaan ylireagoida ja sen takia lapsi käyttäytyi niin.
Venäläinen ruletti on siis pelisi. Lapset panoksina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki viitosrokotteen estämät taudit ovat sellaisia jotka johtavat kuolemaan (rokot, jäykkäkouristus) tai vakavaan vammautumiseen (esim polio on lapsihalvaus, sikotauti) eli kyse ei ole mistään harmittomista lastentaudeista, moni kuolee tai vammautuu, vaikka osa saattaa selvitä mutta tuollainen riski vastaan lievät rokotereaktiot (flunssaa vastaava) niin eiköhän hyöty jää suuremmaksi.
Ap, tiiätkö yhtäkään tutkitusti todellista tapausta jossa joku olisi kuollut tai vammautunut viitosrokotteesta? Sen sijaan lapsikuolleisuusluvut ennen viitosrokotetta on aika karuja ja tutkitusti todellisia.
Juttuhan on niin, että ei noita sairauksia osata yhdistää rokotteisiin, kuitataan vaan autismina joka ilmenee parin vuoden ikäsenä tai pikkusen terhakampana flunssana
Rokotteiden ei tutkimuksissa ole todettu aiheuttavan autismia tai mitään muutakaan kuin ohimeneviä lieviä rokotereaktioita esim paikallinen ärsytys ja flunssankaltaiset oireet, kun taas edelleen taudot joilta rokotteet tutkimusten mukaan suojaavat aiheuttavat kuoleman tai vakavan vammautumisen. Nää on faktoja ap, olit niistä mitä mieltä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vihaat vakavasti sairaita ja vastasyntyneitä niin paljon, että haluat ehdoin tahdoin vaarantaa heidän henkensä? Miten voit elää sen tosiasian kanssa, että olet noin äärettömän itsekäs? Oletko yhtä itsekeskeinen ja tyhmä kaikissa elämäsi asioissa vai kykenetkö edes toisinaan ottamaan myös muut ihmiset huomioon?
Miksi täällä on niin vaikee keskutella järkevästi?
T. trolliksi haukkuminen on melkolailla loukkaavaa ja oot varmaan ite
Nuohan ovat ihan asiallisia kysymyksiä ihmiseltä, joka omalla toiminnallaan ehdoin tahdoin vaarantaa toisten ihmisten hengen ja terveyden vedoten jonkun huuhaagurun nettikirjoitteluihin ja salaliittoteorioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siemailetko myös hopeavettä? Käytätkö reikihierontaa? Ostatko palveluja Valkoisen liekin voimalta? Tuleeko lapsestasi yhtä tyhmä kuin sinusta?
Itse en siemaile hopeavetta, lapselle olen kerran antanut. Vastaus kahteen seuraavaan järkevään kysymykseen on ei.
Sinun kaltaiselle typerykselle ei voi esittää järkeviä kysymyksiä. Kaikilta, jotka eivät suostu rokotuttamaan lapsiaan, pitäis ottaa penskat huostaan.
Höh, pitäs huostaanottaa jos pistät lapsen täyteen huumeita ja neulanjälkiä
rokoterokko = pistojälkiä käsivarret täys
Jaaa syy mikset rokota on että et erota huumeita ja rokotteita :D ja höpöhöpö ei tule neulanjälkiä. Oletko itse narkkari kun kuvittelet rokotuksesta tulevan käsivarret täyteen jälkiä. Meillä ainakin suurin osa pistetty reiteen.
Lapselle pistettiin käsivarteen ja jälki oli ainakin viikon ja käsi hirveen kipee
:D taisit itse vaan ylireagoida ja sen takia lapsi käyttäytyi niin.
Mieskin sen huomasi joten en yksin epäilyjeni kanssa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki viitosrokotteen estämät taudit ovat sellaisia jotka johtavat kuolemaan (rokot, jäykkäkouristus) tai vakavaan vammautumiseen (esim polio on lapsihalvaus, sikotauti) eli kyse ei ole mistään harmittomista lastentaudeista, moni kuolee tai vammautuu, vaikka osa saattaa selvitä mutta tuollainen riski vastaan lievät rokotereaktiot (flunssaa vastaava) niin eiköhän hyöty jää suuremmaksi.
Ap, tiiätkö yhtäkään tutkitusti todellista tapausta jossa joku olisi kuollut tai vammautunut viitosrokotteesta? Sen sijaan lapsikuolleisuusluvut ennen viitosrokotetta on aika karuja ja tutkitusti todellisia.
Juttuhan on niin, että ei noita sairauksia osata yhdistää rokotteisiin, kuitataan vaan autismina joka ilmenee parin vuoden ikäsenä tai pikkusen terhakampana flunssana
Rokotteiden ei tutkimuksissa ole todettu aiheuttavan autismia tai mitään muutakaan kuin ohimeneviä lieviä rokotereaktioita esim paikallinen ärsytys ja flunssankaltaiset oireet, kun taas edelleen taudot joilta rokotteet tutkimusten mukaan suojaavat aiheuttavat kuoleman tai vakavan vammautumisen. Nää on faktoja ap, olit niistä mitä mieltä tahansa.
Ja kuka näitä tutkimuksia teettää, lääkeyhtiöt tietysti.
Osallistuiko lasten isä päätöksen tekoon? Annat ymmärtää olevasi yksinhuoltaja.
Ap, näin sarkastisesti voisin sanoa sinun olevan ihan oikeilla jäljillä, foliohattu päähän ja kirjoita vaikka kirja kuinka kilpikonnat hallitsevat maailmaa suurelta aktapopolis-planeetalta käsin kohdistettujen mielenhallintasäteiden avulla
Vierailija kirjoitti:
Osallistuiko lasten isä päätöksen tekoon? Annat ymmärtää olevasi yksinhuoltaja.
isä ei sitä vastustanut, eikä oikeastaan muutenkaan ole enää tekemisissä lasten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippumattomia tutkimuksia esim. Yliopistot tekevät. Eikä yhdessäkään riippumattomassa tai missään muussakaan tutkimuksessa ole koskaan todettu rokotteiden aiheuttavan autismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippumattomia tutkimuksia esim. Yliopistot tekevät. Eikä yhdessäkään riippumattomassa tai missään muussakaan tutkimuksessa ole koskaan todettu rokotteiden aiheuttavan autismia.
Ei mikään tutkimus voi olla täysin riippumaton, siihen sekoittuvat aina tutkijoiden omat ennakkoluulot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta lapsillasi ei tulisi olla oikeutta päivähoitoon tai normaaliin kouluun. Heidän ei myöskään pitäisi antaa osallistua mihinkään harrastustoimintaan ilman muiden vanhempien hyväksyntää tilanteesta. Jotkut vanhemmat haluavat suojella lapsiaan, mutta osaa lapsista ei voida rokottaa. Sinä puolestasi olet tehnyt tietoisen valinnan vaarantaa omien (ja muiden lasten) terveyden. Omien lastesi kohdalla asialle ei juuri mitään voi, mutta sinulla ei tulisi olla oikeutta päättää myös muiden puolesta. Mitä mieltä itse olet?
Pointtini oli että rokottaminenkin on valinta, jos ei voida rokottaa niin onhan se ikävää jos se tauti sitten tulee. Rokotteita pitäs antaa vasta kun itse sairastunut tai suuri riski sairastua.
Tästä huomaa, ettet ole lukenut faktatietoa rokotteista, kun et edes tiedä miten ne vaikuttaa. Rokotteesta ei ole enää apua, kun on jo sairastunut. Rokote ei ole mikään antibiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta lapsillasi ei tulisi olla oikeutta päivähoitoon tai normaaliin kouluun. Heidän ei myöskään pitäisi antaa osallistua mihinkään harrastustoimintaan ilman muiden vanhempien hyväksyntää tilanteesta. Jotkut vanhemmat haluavat suojella lapsiaan, mutta osaa lapsista ei voida rokottaa. Sinä puolestasi olet tehnyt tietoisen valinnan vaarantaa omien (ja muiden lasten) terveyden. Omien lastesi kohdalla asialle ei juuri mitään voi, mutta sinulla ei tulisi olla oikeutta päättää myös muiden puolesta. Mitä mieltä itse olet?
Pointtini oli että rokottaminenkin on valinta, jos ei voida rokottaa niin onhan se ikävää jos se tauti sitten tulee. Rokotteita pitäs antaa vasta kun itse sairastunut tai suuri riski sairastua.
Tästä huomaa, ettet ole lukenut faktatietoa rokotteista, kun et edes tiedä miten ne vaikuttaa. Rokotteesta ei ole enää apua, kun on jo sairastunut. Rokote ei ole mikään antibiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo koskaan kuullu tällasesta, pistä jostain lisätietoa
Kiitos tästä ketjusta, olikin tarkoitus muistaa tilata aika mpr-rokotukseen vauvalle (eilen tasan 6kk ❤) En uskalla riskeerata ja odottaa siihen 1vee rokotukseen, ap:n kaltaisten ihmisten takia :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä minäkään...
Hienoa, sadannen kommentin jälkeen voin ylpeänä kertoa olevani nettitrolli,
tarkoitukseni oli saada rokotevastustajat naurunalaiseksi ja koska harva jaksaa lukea loppuun asti voin katsoa onnistuneeni
Jenkeissä kuoli tänä kesänä lapsi vesikauhuun koska isukki ei hennonut rokotuttaa lepakonpuremaa poikaa neulakammon takia. Saattaapi kummitella isukin mielessä tuo tapaus vuoden jos toisenkin.