Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan thyroxiinin imeytyminen kestää?

Vierailija
08.10.2018 |

Kävin tänään verilokeessa ja en siis ottanut aamulla thyroxiinia. En myöskään sunnuntaina ottanut (unohdus, mikä on erittäin harvinaista). Vaikuttaako tuo sunnuntain unohdus kilppariarvoon? Olisiko ollut parempi, että olisin ottanut sen sunnuntaina klo 17, kun unohduksen huomasin vai olisiko juuri se antanut värän tuloksen? Miten olisitte toimineet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa,vaikka unohdit. Tosin mainitse asiasta lääkärille, kun soittaa sulle tuloksista. Kunhan nyt muistat jatkossa ottaa lääkkeesi. Päivän pari unohdukset ei näy voinnissasi, mutta jos unohtelet usein ja useampina päivinä, ei lääkitys pääse vaikuttamaan odotetulla tavalla, mikä varmasti näkyy voinnissasi ja kilpparilabroissa.

Itse olen syönyt Thyroksinia jo yli 10 vuotta, aloitin 25mikrog, ja muutaman vuoden kuluttua nostettiin 50mikrog. Sillä annoksella olen pärjännyt näihin päiviin.

Vierailija
2/3 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole merkitystä. Hypotyreoosissa puoliintumisaika on 9-10 päivää, hyperissä 3-4 päivää ja terveillä 6-7 päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole merkitystä. Hypotyreoosissa puoliintumisaika on 9-10 päivää, hyperissä 3-4 päivää ja terveillä 6-7 päivää.

Kiitos tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi