Autoja palanut jälleen pääkaupunkiseudun yössä – tällä kertaa roihusi Vantaalla ja Helsingissä
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Miksei valtiovalta kommentoi asiaa mitenkään? Halutaanko tilanne päästää yhtä pahaksi kuin Ruotsissa?
Soita kriisipuhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tietty osa ihmisistä ei keskustele, eikä kommentoi rikoksia. He keskittyvät suu vaahdossa, vain keksimään tekijöitä. Rikokset ovat heille vain välikappale aivopesuun. Usein tuntuu, että he nautiskekevat rikoksista.
Rikoksista ja maahan tulosta ei voi keskustella mitenkään. Ja ihan turha väittää, että tykkäsin kummastakaan asiasta. Mutta niidenkin alapuolelle on tippunut nuo runkuttajat.Ja sitten ovat he, jotka eivät uskalla vilkaista tekijää kohtikaan ja parhaansa mukaan yrittävät piilottaa rikokset. Valtavirtamedia toimii usein niin. Tiedät kyllä milloin.
Luultavasti näitäkin autonpoltousta tulee lisää uutisointia, kun tiedetään enemmän. Vain tietääkö joku taho jo enemmän? Tulee mieleen että runkuttajat on palkanneet polttajat. Siksi vihjailevat. Salaliitto.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan vikissyt kun Kontulassa poltettiin jatkuvasti autoja? Tai kun varastetut autot laitetaan palamaan ja ihan järjestelmällisesti? Ai niin. Kontulassakin etsittiin kantasuomalaisen näköisiä, niin se ei kiinnitä satanut ollenkaan.
Mitähän yrität sanoa? Loppuiko ajatus vai voimat kesken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tärkeintä kieltää kaikki ja haudata päät pensaaseen kunnes olemme oikein syvällä. Ei puhuta tästä enää.
Otapa itse pääsi omasta prseestäsi ja ymmärrä, että poliisi tutkii tuhopoltot ja tuo tuoreempi oli sähkövika.
Tottakai oli, samoin kuin Airiston Helmi oli vain talousrikostutkinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tärkeintä kieltää kaikki ja haudata päät pensaaseen kunnes olemme oikein syvällä. Ei puhuta tästä enää.
Otapa itse pääsi omasta prseestäsi ja ymmärrä, että poliisi tutkii tuhopoltot ja tuo tuoreempi oli sähkövika.
Nyt on tärkeintä käyttää itse keksityt uhkakuvat persujen vaalikampanjan hyväksi. Tärkeintähän on miten asiat koetaan.
Tuosta tulee äkkiä pieni buumi, kun nuoriso keksii että hekin voisivat porttaa jonku auton.
Nyt paloi Espoossa. Onneksi ovat aina yksittäistapauksia ja itsestään syttyneitä sähköpaloja. Vierekkäisissä autoissa yhtä aikaa. Ihan tavallista. Ei liity yhtään mitenkään yhtään mihinkään. Poliisin kannattaa vaan keskittää kaikki voimat ylinopeusvalvontaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän autoja, vähemmän rattijuoppoja.
Tämä. Ja vähemmän ilmansaasteita. Ympäristö kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei valtiovalta kommentoi asiaa mitenkään? Halutaanko tilanne päästää yhtä pahaksi kuin Ruotsissa?
Soita kriisipuhelimeen.
Mitä se mielestäsi auttaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita kriisipuhelimeen.
Olisit pois palstalta ainakin sen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tärkeintä käyttää itse keksityt uhkakuvat persujen vaalikampanjan hyväksi. Tärkeintähän on miten asiat koetaan.
Tärkeintä on tässä nyt keskittyä keskustelemaan keskustelijoista eikä itse asiasta. Niin ne ongelmat ratkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt paloi Espoossa. Onneksi ovat aina yksittäistapauksia ja itsestään syttyneitä sähköpaloja. Vierekkäisissä autoissa yhtä aikaa. Ihan tavallista. Ei liity yhtään mitenkään yhtään mihinkään. Poliisin kannattaa vaan keskittää kaikki voimat ylinopeusvalvontaan.
No usein se sähköpalon aiheuttanut auto sytyttää viereisenkin. Puistolan palo on ihan pusikossa. Ei missään parkkialueella.
Miksi kommentti jossa kommentoin Helsingin auton palopaikkaa poistettiin? Siksikö, koska se liittyi äärioikeistoon? Ja heidän kerhotilan läheisyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No usein se sähköpalon aiheuttanut auto sytyttää viereisenkin. Puistolan palo on ihan pusikossa. Ei missään parkkialueella.
Älä nyt pilaa tätä millään faktoilla! Öyh öyh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita kriisipuhelimeen.
Minun palstalla olo on se pahin ongelma? Miksi et halua keskustella itse asiasta eli autojen polttamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita kriisipuhelimeen.
Minun palstalla olo on se pahin ongelma? Miksi et halua keskustella itse asiasta eli autojen polttamisesta?
Annapa ap nyt esimerkki siitä keskustelusta. Kirjoita muutakin kuin yksi lause tai yksi u:lla alkava sana. Pohdi, analysoi, tarkastele asiaa eri näkökulmista, kerro ajatuksistasi ja perustele ne, jne. Vai onko mielestäsi keskustelu sitä, että linkittää uutisen, jonka kaikki muutenkin osaavat verkkolehdistä lukea?
Tulee lähinnä mieleen, että jotkut uusnatsit varmaan polteelevat, jotta saadaan kohua maahanmuuyon ympärille ja ääniä äärioikeistolle vaaleissa. On kaikkien etu, että poliisi selvittää tarkasti tekijöiden henkilöllisyyden. Luotan suomalaiseen poliisiin ja niin varmssti tapahtuukin.
Miksei kukaan vikissyt kun Kontulassa poltettiin jatkuvasti autoja? Tai kun varastetut autot laitetaan palamaan ja ihan järjestelmällisesti? Ai niin. Kontulassakin etsittiin kantasuomalaisen näköisiä, niin se ei kiinnitä satanut ollenkaan.