Suomen Ammattiliittojen Keskusjärjestö SAK ry kehottaa olemaan menemättä kauppaan.
Kommentit (48)
Helppoa! Ruokaa on riittävästi ja pakkasesta lisää. En todellakaan mene kauppaa lakon aikana.
Olen hoitaja, joilta kiellettiin lakkoilu. Todellakin menen kauppaan. Taidan käydä joka päivä.
Maha kurnii, menen kohta käymään kaupassa. Kannatan kyllä lakkoilua.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitaja, joilta kiellettiin lakkoilu. Todellakin menen kauppaan. Taidan käydä joka päivä.
Ihan uhallakin!
Ennustan SAK:n jäsenmäärän laskutrendin jatkumista.
Vierailija kirjoitti:
Maha kurnii, menen kohta käymään kaupassa. Kannatan kyllä lakkoilua.
Mielipiteen ja arvon ero on se, että arvoista joutuu maksamaan. Vaikka sitten kurnivalla mahalla.
Sossun rahat sama milloin vie. Ei kauppias paljon kostu.
Demaritorakoiden käsikassarat ulisee ja ulvoo.
Jos tuokin sakki keskittyisi tekemään sitä mistä niille maksetaan, eli työehtoihin ja palkkoihin, riittäisi ymmärrystä. Mutta kun saatanat sekaantuu asioihin jotka ei niille kuulu millään tavalla ja edistävät demarisyöpää, niin ihan yksi paskan maku mitä ulisevat. Se mistä niille maksetaan tuntuu olevan prioriteettilistan viimeinen asia, jos nyt ylipäätään asialistalle edes yltää. Demarointi, demarirälssin ja kommarisyövän edistäminen veron- ja jäsenmaksujen maksajien piikkiin ja niiden etujen vastastaisesti tuntuu olevan se prioriteettilistan kärkiaiheet. Joten haistakoot pitkän v i t u n!
Vierailija kirjoitti:
Helppoa! Ruokaa on riittävästi ja pakkasesta lisää. En todellakaan mene kauppaa lakon aikana.
Minä lähden ihan kohta, hetken saa auto vielä lämmetä.
Siis miten ihmeessä jotkut ajattelevat nykyaikana, että Ay-liike = sosialismi?! Ay-liike on neuvotellut lomat, minimipalkat ja esimerkiksi työvuorolistojen ilmoittamisajankohdat. Ei rahanahnetta kokoomuslaista ek-edustajaa kiinnosta pätkääkään työntekijöidensä edut, omat edut mahdollisimman suureen rikastumiseen työntekijöiden kustannuksella vain.
Menkää siis kauppaan
se on isänmaallinen teko
Lakkoilu on mun milestä ihan ok ja tuen sitä. Mutta kauppaan menen tasan tarkkaan silloin kun on tarve. Tässä hektisessä elämässä en yksinkertaisesti jaksa alkaa miettimään milloin voi mennä kauppaan ja milloin ei. Silloin mennään kun ehditään ja on tarve.
Sympatiat lakkoilijoille, toivottavasti saatte hyvät palkankorotukset!
Sanoisin ne jotka haluaa tehdä ilmaiseksi töitä tehkööt. Jos haluaa orjana olla ja elää siinä eläkööt.
Vierailija kirjoitti:
Demaritorakoiden käsikassarat ulisee ja ulvoo.
Jos tuokin sakki keskittyisi tekemään sitä mistä niille maksetaan, eli työehtoihin ja palkkoihin, riittäisi ymmärrystä. Mutta kun saatanat sekaantuu asioihin jotka ei niille kuulu millään tavalla ja edistävät demarisyöpää, niin ihan yksi paskan maku mitä ulisevat. Se mistä niille maksetaan tuntuu olevan prioriteettilistan viimeinen asia, jos nyt ylipäätään asialistalle edes yltää. Demarointi, demarirälssin ja kommarisyövän edistäminen veron- ja jäsenmaksujen maksajien piikkiin ja niiden etujen vastastaisesti tuntuu olevan se prioriteettilistan kärkiaiheet. Joten haistakoot pitkän v i t u n!
Joko Persut alle 10% vai jäikö aamuerektio saapumatta.
Minä kehotan menemään kauppaan, mutta johonkin muuhun kuin s- tai k-ryhmään. Kilpailu ylös, hinnat alas. Riittää pienempikin palkka ruokaan, kun oligopoli murenee.
Olen demari. Olen asiantuntijatehtävissä rahoitusalalla. Mielestäni hyvinvointiyhteiskunta on sitä, että kaikista huolehditaan. Elämäntapatyöttömiä on maassamme todella pieni joukko. Toki nyt tämän hallituksen päätösten takia työttömien, ei elämäntapatyöttömien niinkään määrä on noussut
Jääkaappi on tyhjä, kyllä minun on käytävä ruokakaupassa. Vai pitääkö minun nähdä nälkää kun SAK käskee?