Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos vaatekaupat pyytävät hintaa muovipusseistaan, niin miksi niitä ei saa ilman logoa?

Vierailija
07.10.2018 |

Eli mä maksan siitä että mainostan heidän liikettään. Tuntuu jotenkin väärältä. Hienoa on se, että pyritään vähentämään tällä tavalla muovijätettä, mutta pitäisi mielestäni asiakkaan saada valita haluaako mainostaa liikettä vai ottaa täysin normaalin pussin ilman mitään tekstejä tai kuvia.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän joka toinen kantaa ostoksensa niissä Marimekon jakamissa kangaskasseissa. Marimekko saa ilmaista mainosta vaikka ostokset on tehty muualla. Miksei s tai k ryhmä tee samaa, esim. yli 100e ostosta saisi kangaskassin.

Mä luulen, että Marimekko on yksinkertaistaen  brändi, ohon halutaan tai on helpompi samaistua ja kokea nautintoa ja iloa kantaessaan sen kassia, josta muutkin näkevät oih oikea Marimekko. mahtaisko samaan päästä vaikkapa Lis, vaikka se antaisi kassit ilmaiseksi? - En tiedä. - Jos mainostaa saa, niin minusta esim Varustelekalla on hyvä innovaatio ns. panttikassin muodossa. - Homma pelaa niin, että  asiaks voi hankkia heiltä panttikassin 5€, jonka voi tuoda heille (ehjänä) takaisin ja saada 5 EUR alennuksen seuraavista ostoksista. 

Vierailija
22/22 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko Prisman kassin ilman logoa?

Saan, mutta mää haluun sen k-marketin logolla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla