Ikääntyvä naama ei näytä enää niin kivalta meikillä?
Oletteko huomanneet, kun ikää tulee lisää, että meikkaaminen vaikeutuu?
Iho näyttää huonommalta, kun iho on paksumpi kuin nuorena. Meikki paakkuuntuu ja tuo ryppyjä esiin? Varsinkin silmien alla?
Countour sekä aurinkopuuteri aiheuttaa likaisen vaikutelman?
Ilman meikkiä taas näyttää aivan kuolemalta.
Muita saman ongelman kanssa kärsiviä?
Olen yrittänyt ostaa toisenlaisia tuotteita, pohjustaa, vähentää, muuttaa taktiikkaa, mutta pakko se on todeta, että ikä alkaa näkyä ihossa eikä sitä helposti enää peittoon saa.. :(
Kommentit (23)
Joo ! Untuvaiset poskikarvat ja karvat ylähuulen alla korostuu, luomiväri menee paakkuun luomivakoon enkä ole löytänyt vielä ainetta, joka peittäisi ruttuiset silmäpussit. Ilman meikkiä näytän haudasta nouseelta, mutta ..
T. 39v
Ei yli nelikymppinen voi elää ilman primereita 😂. Silmänalusille käytän Smashboxin hydrating under eye primeria ja peitevoide levittyy hyvin siihen päälle. Kun löytää oikeat tuotteet niin uusia ei tarvii enää!! Ilman Kicksin myyjien apua en olis osannut ostaa edes koko tuotetta. Joten luottakaa ammattilaisten apuun. Itelläkin mennyt rahaa hukkaan kun oon kokeillut eri tuotteita.
N43
Minulla on ikää 50. Ainoan ongelman olen huomannut jo vuosia sitten, eli sen, että silmien alle ei voi mitään laittaa. Muuten tulee ryppyiset.
Olen aina tykännyt samettisen pinnan jättävistä meikkivoiteista. Vaihdoin vuosia sitten halpistuotteeseen Lorealin true matchiin. Ihoon tulee matta pinta. Laitan aurinkopuuteria poskipäälle poskipunan asemasta, eli ihan vain sipaisu, niin vähänm, että on varmaan turha toimenpide (jos unohdan, niin en edes itse huomaa). Ei muuta
Itse en ole ajatellut tämän olevan huonoa, mutta onko se? Olenko sokeutunut itselleni?