Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen tuntemani ihminen inhoaa minua

Vierailija
07.10.2018 |

Se ahdistaa ja saa tuntemaan että itsemurha olisi velvollisuuteni toisia kohtaan. Ainut syy olla tekemättä itsemurha ovat lapseni jotka vielä toistaiseksi pitävät minua ihan tavallisena äitinä.

Kukaan minua inhoava ei suostu auttamaan minua edes kertomalla miksi olen niin vastenmielinen ihminen. Ymmärtäisin jos olisin ilkeä, narkki, juoppo, sossupummi, väkivaltainen tai muuten pahantahtoinen. Olen todennäköisesti jotenkin suunnattoman tyhmä ja laiska, koska nämä asiat ovat ainoita selityksiä joita olen saanut.

Minuun välit ovat katkoneet kaikki sukulaiset vanhempia ja pikkuveljeä myöten ja nyt on edessä jo toinen avioerokin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on järkyttäviä läheisiä.

Vierailija
2/13 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on yhteinen tekijä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on järkyttäviä läheisiä.

Ei jokainen muu ihminen voi olla väärässä. Nykyinen mieheni oli tuota mieltä kun tutustuimme, mutta nyt hänkin vain odottaa että pääsemme muuttamaan erilleen eikä hän haluaisi nähdä minua enää koskaan. Eikä sano muuta syytä kuin tyhmyyden ja laiskuuden.

Ap

Vierailija
4/13 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva tietää yhteinen tekijä.

Vierailija
5/13 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oletko tyhmä tai laiska?

Täytyyhän minun olla kun jokainen sanoo niin. Laiskuuden mittaaminen puolueettomasti on vaikeaa ja älyn mittaamiseen ei ole ollut koskaan tilaisuutta tai varaa.

Ap

Vierailija
6/13 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva tietää yhteinen tekijä.

Tottakai olisi. Jos suinkin tietäisin miksi kukaan ei halua pitää yhteytta ja on katkonut välit kauheiden riitojen myötä niin tekisin mitä vain poistaakseni sen ominaisuuden itsestäni.

Ap

Vierailija
7/13 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ei myöskään oikein ystävyyssuhteet suju ja miehen kanssa menee toistaiseksi hyvin mutta voisihan minullakin olla ihan sama tilanne jos kohdella olisi osunut täysin erilainen mies kuin nyt? Olen nimittäin varmaan laiska monien mielestä kun tykkään olla lapsen kanssa kotona eikä minua erityisesti kiinnosta työelämä. Oikeastaan ainut syy hakeutua töihin on muiden painostus ja halveksunta mutta veikkaan ettei kukaan minua töissä sietäisi tai haluaisi edes palkata juuri siitä salaperäisestä vihasta johtuen.

Vierailija
8/13 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla ei myöskään oikein ystävyyssuhteet suju ja miehen kanssa menee toistaiseksi hyvin mutta voisihan minullakin olla ihan sama tilanne jos kohdella olisi osunut täysin erilainen mies kuin nyt? Olen nimittäin varmaan laiska monien mielestä kun tykkään olla lapsen kanssa kotona eikä minua erityisesti kiinnosta työelämä. Oikeastaan ainut syy hakeutua töihin on muiden painostus ja halveksunta mutta veikkaan ettei kukaan minua töissä sietäisi tai haluaisi edes palkata juuri siitä salaperäisestä vihasta johtuen.

Kyllä minä töissä käyn ja kotityöt hoidan varmaan jotenkin omalla tavallani. Ensimmäinen aviomieheni joutui kuitenkin ihan fyysisesti kurittamaan minua laiskuuteni ja aikaansaamattomuuteni vuoksi. Nykyinen mieheni antaa enemmän anteeksi, mutta ei hänkään kestä kaikkea. Tänäänkin sain moitteet vauvan itkusta, huonosta ruoasta, ruoan myöhästymisestä ja siitä etteivät sukat olleet vielä kaapissa vaan toista päivää narulla. Ei tuollaista kukaan omassa kodissaan kestä.

Ap

Vierailija
9/13 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä töissä käyn ja kotityöt hoidan varmaan jotenkin omalla tavallani. Ensimmäinen aviomieheni joutui kuitenkin ihan fyysisesti kurittamaan minua laiskuuteni ja aikaansaamattomuuteni vuoksi. Nykyinen mieheni antaa enemmän anteeksi, mutta ei hänkään kestä kaikkea. Tänäänkin sain moitteet vauvan itkusta, huonosta ruoasta, ruoan myöhästymisestä ja siitä etteivät sukat olleet vielä kaapissa vaan toista päivää narulla. Ei tuollaista kukaan omassa kodissaan kestä.

Ap

Aha, tää olikin trolli

Vierailija
10/13 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aha, tää olikin trolli

Eikö oikeasti MISSÄÄN saisi puhua omasta pahasta olostaan ja ahdistuksestaan ilman vittuilua? Tiedätkö miltä tuntuu kuulla olevansa trolli kun uskaltaa edes nimettömänä sanoa ahdistavat asiat edes jollekin tai joillekin? Aina vastaus on muilta että pitäis olla hiljaa kun ketään ei kiinnosta, ei perhettä eikä ole edes niitä ystäviä.

Ap

Vierailija
11/13 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/13 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta selkeesti puuttuu sisäinen motivaatio muutokseen.

Vierailija
13/13 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun kuuloista tekstiä eräältä aiemmin tuntemaltani ihmiseltä. Hieman tosin hämmentää tuo toinen avioliitto ja vauva, mutta emmehän ole olleet tekemisissä pitkiin aikoihin. On siis ainakin yksi ihminen, joka ei sinua inhoa, mutta valitsit toisin,  ja näin se elämä kuljettaa eri suuntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi