Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei tahdo enää löytyä työtä joka olisi...

Vierailija
07.10.2018 |

sopivan yksinkertainen eikä sisältäisi kaikenmaailman diibadaabaa ja josta kumminkin saisi kohtuu palkan (1500-1700e/kk) niin mt-ongelmaiselle joka kumminkin pystyy työhön mutta jonka osaaminen ja oppiminen on todella rajoittunutta, suht moni asia tuntuu minulle ihan siltä kuin pitäisi olla Nasan insinööri ja suunnitella matka plutoon. Oon kokeillut eri töitä mutta harva on sopinut minulle ja suurin osa töistä polttaa minut nopeasti loppuun, joissakin pärjään jonkin aikaa kunnes alkaa niin pahasti ahdistamaan että on lopetettava ettei ahdistus pahene. Joissakin pärjäisin mutta sitten saattaa tulla jakso että tarvitsisin lepoa hetken ja sitten taas jatkaisin mutta ei kukaan työnantaja tällaista henkilöä halua.

Ahdistaa kun töitä haluaisi tehdä mutta sopivaa ei löydy rajoitteideni takia.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksen on tarkoitus tehdä voittoa. Sinne palkataan sellaiset ihmiset, jotka tekevät työnsä. Ei johtajat voi alkaa miettiä kaikkien alaistensa mt-ongelmia. Sori faktasta, mut niin se on.

Vierailija
2/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassa

Ei toimisi koska siinä pitää olla nopeat hoksottimet eli osata laskea päässä ja huomata kaikkea mahdollista sekä olla sosiaalinen eikä jännittää tuntemattomia ihmisiä.

ap

Vierailija
4/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi siivooja taikka postinjakaja

Vierailija
5/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrityksen on tarkoitus tehdä voittoa. Sinne palkataan sellaiset ihmiset, jotka tekevät työnsä. Ei johtajat voi alkaa miettiä kaikkien alaistensa mt-ongelmia. Sori faktasta, mut niin se on.

No miksei tämä yhteiskunta vaan sitten "poista minua" kun minusta ei ole mitään muuta kuin kulua enkä ole yhtään hyödyksi ja tuota mitään. Hoetaan vaan että kaikista pidetään huolta ja toisaalla leikataan tukia ja vaaditaan tuottavuutta tai olet tuilla elävä laiskimus.

ap

Vierailija
6/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi siivooja taikka postinjakaja

Postissa pitäisi kai olla todella tarkka ja terävä, siivouksessa taas pää hajosi kun en kestänyt sitä.

ap

Vierailija
7/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassa

Ei toimisi koska siinä pitää olla nopeat hoksottimet eli osata laskea päässä ja huomata kaikkea mahdollista sekä olla sosiaalinen eikä jännittää tuntemattomia ihmisiä.

ap

Ei tarvitse osata laskea päässä eikä huomata kaikkea mahdollista. Riittää kun osaat syöttää asiakkaan amtamn summan koneeneeseen ja se laskeen kaiken, eikä sinum tarvitse huomata muuta kuin kapula asiakkaide ostosten välillä. Sosiaalisuudeksikin riittää "hei kiitos heihei".

Vierailija
8/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksei tämä yhteiskunta vaan sitten "poista minua" kun minusta ei ole mitään muuta kuin kulua enkä ole yhtään hyödyksi ja tuota mitään. Hoetaan vaan että kaikista pidetään huolta ja toisaalla leikataan tukia ja vaaditaan tuottavuutta tai olet tuilla elävä laiskimus.

ap

Mitä kukakin sillä huolenpidolla tarkoittaa. Toisille se on sitä, että ei kuole nälkään eikä viluun ja pääsee akuuttitilanteessa lääkäriin. Toisille se tarkoittaa, että jokaisella on oikeus iPhoneX:ään ja merkkivaatteisiin.

Vierailija
9/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassa

ap

Ei tarvitse osata laskea päässä eikä huomata kaikkea mahdollista. Riittää kun osaat syöttää asiakkaan amtamn summan koneeneeseen ja se laskeen kaiken, eikä sinum tarvitse huomata muuta kuin kapula asiakkaide ostosten välillä. Sosiaalisuudeksikin riittää "hei kiitos heihei".

Ei valitettavasti riitä.

Vierailija
10/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pääsi ei kestänyt siivoustyössä?

Vierailija
11/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunki vois palkata enemmän kaikkea vähän retardia porukkaa, esim pysäköinninvalvojiksi, matkalipuntarkastajiksi, puistotyöntekijöiksi, tai vaikkapa pierupoliiseiksi. Luulisi että olisi edellen tarvetta myös vajaatyökykyisten työpanokselle.

Vierailija
12/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut perus tuotantyöntekijän hommaa. Sopii epäsosiaalisellekin: saat tehdä töitä yksinkin hallissa tai pienessä porukassa. Jotain kokoonpano- tai varastoduunia, ei niissä usein vaadita kokemusta ennakkoon, vaan opetetaan alkuun. Kokeile!

T. Introvertti hallityöntekijä, epäsosiaalinenkin vielä

Vierailija
13/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla aika samat ongelmat. Sillä kävi tuuri, että tuli vastaan sellainen työ, jota moni ei halua. Palkka kuitenkin ihan ok ja työ on juuri hänen osaamisalueeltaan.

Huono puoli on se, että työ on kuolettavan tylsää. Enkä tiedä kuinka kauan jaksaa / kestää sitä.

Mutta tuon työn ansiosta ei tarvitse murehtia raha-asioita.

Vierailija
14/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pääsi ei kestänyt siivoustyössä?

No en tarkemmin halua sanoa mutta kiire oli kokoajan eikä paljoa ehtinyt syödä, todella pienestä nipottavia asiakkaita siis todella pienestä ja olemattomasta sekä todella kamalia siivouskohteita jne. Normi ihminen noista varmasti selviää mutta itse en.

ap

Vierailija
15/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut perus tuotantyöntekijän hommaa. Sopii epäsosiaalisellekin: saat tehdä töitä yksinkin hallissa tai pienessä porukassa. Jotain kokoonpano- tai varastoduunia, ei niissä usein vaadita kokemusta ennakkoon, vaan opetetaan alkuun. Kokeile!

Voiko tuota tehdä 4 h päivässä jos ei energia riitä enempään?

Vierailija
16/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joitakin koittanut etsiä mutta ei ainakaan ole osunut kohdalle vielä, vois ehkä toimia mutta ei ole kokemusta tuollaisista hommista vielä.

ap

Vierailija
17/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä vastaus. En tiedä missä ap asuu, mutta esimerkiksi elintarviketeollisuuden työpaikkoja on ainakin pk-seudulla. Itse olin kolme vuotta eräässä tuotantolaitoksessa. Palkka oli oikeasti hyvä eikä tarvi olla sosiaalinen kun meteli on kova ja kaikilla kuulosuojaimet. Tauolla tietenkin on ehkä pakko vähän jutustella mutta tuolloin mullakin oli pari työkaveria, jotka meni pukuhuoneeseen syömään omia eväitä. Ei siitä kukaan välittänyt. Kun on paljon porukkaa, ei yksi siellä pistä silmään.

Olisin varmaan vieläkin tuolla mutta mun työmatka oli niin mahdottoman hankala, että lähdin sitten opiskelemaan. Siitä ei ollut kyllä mitään hyötyä. Mutta se on toinen tarina.

Vierailija
18/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä vastaus. En tiedä missä ap asuu, mutta esimerkiksi elintarviketeollisuuden työpaikkoja on ainakin pk-seudulla. Itse olin kolme vuotta eräässä tuotantolaitoksessa. Palkka oli oikeasti hyvä eikä tarvi olla sosiaalinen kun meteli on kova ja kaikilla kuulosuojaimet. Tauolla tietenkin on ehkä pakko vähän jutustella mutta tuolloin mullakin oli pari työkaveria, jotka meni pukuhuoneeseen syömään omia eväitä. Ei siitä kukaan välittänyt. Kun on paljon porukkaa, ei yksi siellä pistä silmään.

Olisin varmaan vieläkin tuolla mutta mun työmatka oli niin mahdottoman hankala, että lähdin sitten opiskelemaan. Siitä ei ollut kyllä mitään hyötyä. Mutta se on toinen tarina.

Jatkan vielä : Tuonne ei tarvitse mitään kokemusta. Hygieniapassi pitää olla, mutta sen saa helposti. Ei ole rakettitiedettä.

Vierailija
19/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassa

ap

Kyllä se kassakone laskee sun puolesta.

Vierailija
20/23 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, niin ota nyt sellainen asenne että kokeilet ainakin laajalla skaalalla eri hommia, koska et ainakaan menetä mitään - kotisohvalle pääset aina takaisin! Ja vaikka miten monta kertaa pitäisi potkaista kiveen, niin onnistut sitä todennäköisemmin mitä enemmän kokeilet. Ja muista, vaikka ei mikään onnistuisikaan - ainakin yritit, mikä on tärkeintä. Ja tärkeintä on aina yrittää parhaansa. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän