Kerrotaan vähemmän tunnettuja faktoja!
Tai mitä vain faktoja! Kaikki käy! Opitaan uutta toisiltamme :)
Kommentit (30)
Ihmisessä on enemmän bakteereja kuin omia soluja.
Vierailija kirjoitti:
Kun Adolf H yritti vallankaappausta ja se epäonnistui, niin luoti meni 5cm hänen takaraivosta ohi. Eli niin lähellä oli tuleva erilainen historia.
Aika hyvin että joku sattu just olemaan cm mittarin kanssa Aatun takaraivolla! Saatiin noin tarkka mitta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imettävä nainen voi imettää myös muita vauvoja kun omaansa:O
No mitä sä kuvittelit? Voihan se imettää vaikka miestänsä jos haluaa.
Käsiraamatulla en ollut tota tajunut!
Vierailija kirjoitti:
Tuloerot ovat todellisuudessa kasvaneet vain viisi prosenttia 80-luvulta, vaikka keskustelusta päätellen ovat kasvaneet 500%.
Kukaan ei ole puhunut 500 prosentista, että pysytääs niissä faktoissa kuten sovittiin. Toisaalta tuota tilastoa hämmärretään sillä, että puhutaan vaan palkansaajista vaikka pitäisi puhua koko väestöstä lapset poislukien. Ja sustako tärkeintä on prosentit, eikä sillä ole väliä, että huono-osaisten olot kurjistuu, myös suhteessa muihin. Tuntuu pahalta kun oma elämä on vain ahdistusta ja häpäisyä ja sitten öyhötetään, että ei hei ongelmaa koska joku toisarvoinen prosenttiluku on pienempi kuin joissain muissa maissa! Me kärsitään, mutta ei väliä kun ei ihan nälkäkuoleman partaalla vielä olla niinkuin savannilla. Että kaikki hyvin ja hiljaa roskasakki ja mä olen tärkeempi kuin te yhteensä ja niin ansainnut saamani ja enemmänkin niinkö? Että saunan takana on tilaa koska minä ja raha.
Mannerheim esti Suomen juutalaisten mur haamisen.
Suomalaiset olivat tällä mantereella ennen ketään muita - levittäytyen Skandinaviaan ja Venäjälle.
Karhukainen on pieni eläin joka selviää lähes missä vain esim. avaruudessa
Vierailija kirjoitti:
Lapset on ärsyttäviä.
Mielipide ei ole fakta.
Tätä huomas etenkin av:lla ettei ole tunnettu fakta.
Google-kääntäjä kääntää sanan "seal" sinetiksi. Esim. Berliinin eläintarhan yksi vetonauloista ovat sinetit.
No mitä sä kuvittelit? Voihan se imettää vaikka miestänsä jos haluaa.