Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korpinkehät - Siri Pettersen

Vierailija
07.10.2018 |

Kukaan muu lukenut? Itse luen tällä hetkellä kolmatta kertaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut sarjan kerran läpi. Olihan se ihan hyvä vaikka kirjailijan asenteet löivät vähän läpi.

Vierailija
2/6 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut sarjan kerran läpi. Olihan se ihan hyvä vaikka kirjailijan asenteet löivät vähän läpi.

Millä tavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla?

Mietin samaa. Mitä tarkoitat?

Vierailija
4/6 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla?

Vaikka pidin itse tarinasta, mielestäni ensimmäinen oli paras osa ja kolmas heikoin, niin Pettersen oli melkoisen opettavainen sarjan edetessä. Hänen oma maailmankuvansa löi läpi melko lujaa. Sarjassa oli pitkin matkaa ekologistisia opetuksia ja Pettersen taisi olla melkoisen kristinuskon vastainen. Kirjan "Jeesus" oli petturi ja "Kain" hyvä.

Vierailija
5/6 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla?

Vaikka pidin itse tarinasta, mielestäni ensimmäinen oli paras osa ja kolmas heikoin, niin Pettersen oli melkoisen opettavainen sarjan edetessä. Hänen oma maailmankuvansa löi läpi melko lujaa. Sarjassa oli pitkin matkaa ekologistisia opetuksia ja Pettersen taisi olla melkoisen kristinuskon vastainen. Kirjan "Jeesus" oli petturi ja "Kain" hyvä.

Tottahan tuo, mutta itseäni se ei häirinnyt ollenkaan. Vaikka eihän sitä tiedä jos se olikin vain osa tarinaa ja idea otettu joidenkin muiden ihmisten mielipiteistä, eikä itse Pettersenin. Mielestäni se oli mielenkiintoinen näkemys asioista.

Vierailija
6/6 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla?

Onko siinä kristinuskon vastaisuudessa mielestäsi jotain väärää tai epämukavaa? Tottakai mielipiteensä ja oman maailmankuvansa saa tuoda esille myös kristinuskon vastaiset ilman, että joku siitä (fantasiakirjan yhteydessä) loukkaantuu. Jos se Jeesus olisi jälleen ollut se hyvä, niin monille (esim.) pakanoille olisi saattanut tulla samanlainen epämukava olo kuin itsellesi. Yritän sitä vain tässä sanoa, että onko sillä mitään väliä jos itse tarina oli hyvä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan